abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:27:28 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51577511
En ook deze kan dicht wegens net te laat: [COS #2065] Nadia drink frambozensap maarwint er niks mee
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:57:54 #152
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51580117
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Mja. De COS TT geeft bij voorkeur een beetje aan wat er speelt, dus daar heb je veel breedte voor nodig dus zou ik het zelf niet doen

Belangrijker vind ik momenteel trouwens het gezeur in de COSsen. Dat oeverloze discussieren om het discussieren, om dwars te liggen, om een mening op te dringen. En dan die aanvallen tussendoor. Plezierig is anders.
He, da's goed nieuws. Een kleine groep mensen probeerde de Cossen namelijk tot een soort log van gelijkgestemden te vormen waar geen discussie toegestaan is.. Vandaar natuurlijk die behoefte van Danny om dit subforum te sluiten.

Dus Yvonne, geef dit gelijk ook even aan Danny door. Als hij hoort dat zulke dingen gewoon in de Cossen gebeuren, ziet hij in dat het hier toch net een forum is en houdt hij het zeker open. kan ook zijn dat hij in de forumindex ziet dat DGK acht keer zoveel pageviews genereert als alle themafora tezamen, maar zo'n opportunist is de man van het vrije woord natuurlijk niet )

[ Bericht 0% gewijzigd door voyeur op 18-07-2007 01:26:06 ]
Here we are now, entertain us.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 01:12:21 #153
137949 Disana
pi_51580443
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef voyeur het volgende:

[..]

He, da's goed nieuws. Een kleine groep mensen probeerde de Cossen namelijk tot een soort log van gelijkgestemden te vormen waar geen discussie toegestaan is.. Vandaar natuurlijk die behoefte van Danny om dit subforum te sluiten.

Dus Yvonne, geef dit gelijk ook even aan Danny door. Als hij hoort dat zulke dingen gewoon in de Cossen gebeuren, ziet hij in dat het hier toch net een forum is en houdt hij het zeker open. kan ook zijn dat hij in de forumindex ziet dat DGK acht keer zoveel pageviews genereert als alle themafora tesamen, maar zo'n opportunist is de man van het vrije woord natuurlijk niet )
Jammer dat je mijn woorden opzettelijk verkeerd uitlegt om zelf een punt te maken; dat had je toch zeker ook wel op eigen kracht gekund?
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:37:21 #154
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51580966
Nee, dat had ik niet gekund. Er wordt in de Cossen om de haverklap gezeurd dat er niet gediscussieerd mag worden, maar het haalt maar zelden het Feedback topic.

Het wordt door Beequeen c.s (ja, ja niet alleen zij doet het vandaar de c.s, maar wie meer dan de helft van de dag Cossen voor haar rekening neemt, kun je moeilijk niet noemen) steeds afgedaan als ' off topic'. terwijl dat in 99% van de gevallen gezegd wordt als er negatieve posts staan over H/L. Men wijdt dan vervolgens graag lang uit over welke geestelijke afwijkingen danwel gruwelijke misdrijven de andere zes bewoners toegeschreven kunnen worden. En mochten andersgezinden posten worden zij vaak ook gediagnosticeerd in diezelde termen. Daar is altijd wel gelegenheid voor in de dag Cosssen en je ziet er ook zelden klachten over.

Overigens zie ik ook niet wat er een verkeerde uitleg is aan jouw woorden. Leg dan beter uit wat je wel bedoelt.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 01:40:54 #155
137949 Disana
pi_51581020
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
Nee, dat had ik niet gekund. Er wordt in de Cossen om de haverklap gezeurd dat er niet gediscussieerd mag worden, maar het haalt maar zelden het Feedback topic.

Het wordt door Beequeen c.s (ja, ja niet alleen zij doet het vandaar de c.s, maar wie meer dan de helft van de dag Cossen voor haar rekening neemt, kun je moeilijk niet noemen) steeds afgedaan als ' off topic'. terwijl dat in 99% van de gevallen gezegd wordt als er negatieve posts staan over H/L. Men wijdt dan vervolgens graag lang uit over welke geestelijke afwijkingen danwel gruwelijke misdrijven de andere zes bewoners toegeschreven kunnen worden. En mochten andersgezinden posten worden zij vaak ook gediagnosticeerd in diezelde termen. Daar is altijd wel gelegenheid voor in de dag Cosssen en je ziet er ook zelden klachten over.

Overigens zie ik ook niet wat er een verkeerde uitleg is aan jouw woorden. Leg dan beter uit wat je wel bedoelt.
Daar had je mijn opmerking dus niet voor nodig. Ik noemde overigens niet eens partijen, omdat er op die dag van vele kanten werd gedramd en aangevallen.

Hoe kan ik voor jou beter uitleggen wat ik bedoel als je mijn bericht pas dagen later leest en de COSsen van die dag er niet bij neemt. Nee voyeur, je springt onterecht op mijn wagen. Maak je eigen statements.
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:55:22 #156
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51581221
Ik heb als altijd alle Cossen dagelijks gelezen, maar er was geen noodzaak ze te citeren noch (en niet 'nog', BQ) mijn standpunt te herzien door wat daar in stond.

En wie post in Feedback kan geen eigen wagen claimen; als iets een botsautotentje is, dan is het wel feedback.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 02:14:15 #157
137949 Disana
pi_51581459
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:55 schreef voyeur het volgende:
Ik heb als altijd alle Cossen dagelijks gelezen, maar er was geen noodzaak ze te citeren noch (en niet 'nog', BQ) mijn standpunt te herzien door wat daar in stond.

En wie post in Feedback kan geen eigen wagen claimen; als iets een botsautotentje is, dan is het wel feedback.
Als je er genoegen in schept uitspraken anders te interpreteren om je eigen verhaal aan op te hangen, dan ben je eigenlijk geen haar beter dan degenen die steevast even hun kwakje kwijt moeten bij elke serieuze post hier
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:26:04 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_51581587
Op dit tijdstip kun je over het algemeen redelijk goed discussiëren in de COS.
Jammer dat er ook af en toe gewerkt moet worden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:28:55 #159
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51581607
Zwaai smiley's zijn echt taboe in normale topics Disana. Het wegwimpelen van mensen is voor de simpelen van geest en daagt inhoudelijk echt niets bij.

Als ik abusievelijk een uitspraak 'geherinterpreteerd' heb, dan moet je gewoon melden wat je er dan wel mee bedoelde. Anders is de insinuatie topic vervuiling.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 02:39:23 #160
137949 Disana
pi_51581686
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:28 schreef voyeur het volgende:
Zwaai smiley's zijn echt taboe in normale topics Disana. Het wegwimpelen van mensen is voor de simpelen van geest en daagt inhoudelijk echt niets bij.

Als ik abusievelijk een uitspraak 'geherinterpreteerd' heb, dan moet je gewoon melden wat je er dan wel mee bedoelde. Anders is de insinuatie topic vervuiling.
Oh, gaan we die kant op Ik voelde die adem 'simpelen van geest' al bij je eerste post in mijn nek. Heb je wel vaker last van misplaatste arrogantie of het onvermogen een goede gooi naar iemands IQ te doen?

Ik vind mijn post waarop je inhaakte duidelijk. De woorden zijn leesbaar, de uitdrukkingen bekend, het gegeven dat het op een tijdelijk verschijnsel op dat moment in de COS sloeg ook.

'Moeten' doe ik helemaal niets. Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw onbegrip of behoefte mijn woorden anders te interpreteren. Vraag jij liever wat de ander bedoelt voor je een denigrerende draai aan hun uitspraken geeft.

Als je met mij de logica wilt bedrijven, dan vind ik dat heel leuk maar dan wil ik wel graag dat je je beperkingen overwint of inziet
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:52:45 #161
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51581764
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh, gaan we die kant op Ik voelde die adem 'simpelen van geest' al bij je eerste post in mijn nek. Heb je wel vaker last van misplaatste arrogantie of het onvermogen een goede gooi naar iemands IQ te doen?

Ik vind mijn post waarop je inhaakte duidelijk. De woorden zijn leesbaar, de uitdrukkingen bekend, het gegeven dat het op een tijdelijk verschijnsel op dat moment in de COS sloeg ook.

'Moeten' doe ik helemaal niets. Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw onbegrip of behoefte mijn woorden anders te interpreteren. Vraag jij liever wat de ander bedoelt voor je een denigrerende draai aan hun uitspraken geeft.
Als je met mij de logica wilt bedrijven, dan vind ik dat heel leuk maar dan wil ik wel graag dat je je beperkingen overwint of inziet
Zwaai smileys zijn echt voor de simpelen van geest. Gelijk kots smileys worden ze extreem veel gebruikt in het DGK deel van Fok. Ik had niet voorzien dat jij die ook ging gebruiken in deze discussie.

Op het vetgedrukte deel kan ik slechts reageren met een citaat van mezelf:
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
een heleboel en dan...

Leg dan beter uit wat je wel bedoelt.
Dus ik wil noch de logica noch andere dingen met je bedrijven (toch nog even het correcte gebruik van noch benadrukken want dat gaat nog al eens mis in de Cossen), maar ik vroeg je dus inderdaad om je woorden te verduidelijken.

Verder erg geen feedback-achtige discussie meer, dus ik hou er mee op. De modjes hebben al genoeg te doen als ze op mijn andere posts zouden handelen
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:05:51 #162
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51582370
Als ik nu een topic maak genaamd natasia is een bosmarmot blijft dat topic dan ook open?
Ik wil mijn 2e topic over huub weer open, maar wat gebeurd er...een compleet onzin topic gemaakt door iemand die nieteens neutraal staat tegenover huub (een vriend van huub notabene) is zogenaamd deel 2.
Hoe kan ik verdomme nou serieus mijn verhaal doen in zo'n topic, dat hele topic IS niet serieus tenemen.

Ik heb al tig keer vragen hierover gesteld en ik wil nu weleens antwoord, en mijn 2e topic over huub open.

Ik had de vriend van huub weer gepmed met de vraag nu eens op te houden:
quote:
Op 18 July 2007 02:07 schreef BaajGuardian het volgende:

Waarom blijf je nou doorgaan, want je laat het duidelijk nieteens in dgk alleen je stalkt mij ook op de rest van het forum, ik vind je daarom maar een zielig mannetje...

Voor de laatste keer vraag ik je dus normaal om te stoppen met je geouwehoer en anders heb jij je kansen gehad bij mij
Waarop ik zojuist als antwoord ontving:
quote:
Wed 18 July 2007 02:54u door IkWeetNiets
Vind ik leuk omdat jij echt compleet gestoord bent.
hahahahaha
Span een rechtzaak aan, dwaas.
En hem word de hand boven het hoofd gehouden? Nee toch?

Blijkbaar wel, want Day sluit bovenstaande wat in een topic stond met de volgende mededeling:
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 03:12 schreef Day het volgende:
BG, als je de boel op wil lichten moet je het wel goed doen.
Kleine tip: je had echt iemand anders moeten nemen voor "de stem van Talpa"

Dit topic gaat ook dicht. Als je de behoefte blijft voelen om hiermee door gaan, mag je verder in het topic van IkWeetNiets!

P.S.: vragen aan de mods mag voortaaan gewoon in het FB-topic!
Ik word blijkbaar nieteens serieus genomen, vreemd toch want blijkbaar blijven echte onzin topics zoals die van IkWeetNiks wél open, zelfs als ze enkel gemaakt zijn om mij bewust te ridiculiseren.
Dat niet alleen, dat stuk schorem dat IkWeetNiks heet stalkt mij ook in overige subfora.

Er word maar niks aan gedaan, goed... dan gaat mijn nice face er ook af en zet ik mijn not so nice face even op.

Ik weet iig welk subforum er binnenkort gaat sluiten omdat de gouden kooi zal worden getermineerd, en wel omdat de regie van tien zich schuldig maakt aan oplichting tegenover het nederlandse volk.
Daarnaast kunnen ze dan ook de overname door Rtl op hun buik schrijven, en 3 maal raden wat dat betekend voor de mensen die bij tien werken.

Zielige boel hier in DGK, met amateurs als crew.

[ Bericht 0% gewijzigd door BaajGuardian op 18-07-2007 07:10:59 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  PR/Manusje van alles woensdag 18 juli 2007 @ 07:11:45 #163
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_51582394
Dat men je topics niet serieus wil nemen is jammer voor je
Je zogenaamde bewijsmateriaal is ook een lachtertje, wel een vermakelijk topic.
Kan je van iedereen verwachten dat ze serieus in je topics gaan posten? Nee denk het niet.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:27:28 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51582456
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat men je topics niet serieus wil nemen is jammer voor je
Je zogenaamde bewijsmateriaal is ook een lachtertje, wel een vermakelijk topic.
Kan je van iedereen verwachten dat ze serieus in je topics gaan posten? Nee denk het niet.
Lees je even in, het gaat niet om dat sommige mensen het niet serieus willen nemen, het gaat erom dat een vriend van huub toegestaan word opzettelijk het topic te verneuken, een 2e deel aanmaken enkel gebaseerd op het ridiculiseren van, mij op het forum stalkt, dit toegeeft in de pm's.
En nog loopt de crew hier hem de hand boven het hoofd te houden.

Zet anders even DGK onder een tab van onz ofzo... dan weten we tenminste allemaal 'waarom'.
pi_51583287
Het niveau stijgt met de dag hier....
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:29 schreef poepje3 het volgende: Die moeder had gewoon niet met die geitenneuker moeten trouwen. klaar.
Uit: Moeder Nadia bedreigd?
  Moderator woensdag 18 juli 2007 @ 10:44:03 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51585926
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef SmeerCaas het volgende:
Het niveau stijgt met de dag hier....
[..]

Uit: Moeder Nadia bedreigd?
Bedankt voor de melding. Is vanochtend reeds door Avonne gedelete, en genote.

Baajguardian: het wordt tijd dat je je verlies neemt. Je hebt een poging gedaan, met je eerste topic. Vrijwel iedereeen vindt je bewijs een lachertje en gelooft niet dat je dit serieus meent, en daarom krijg je geen apart platform voor je "scoop". Niet hier, waar inmiddels al drie topics van je gesloten zijn, en ook niet in FB, waar Danny je topic over dit onderwerp heeft gesloten.
Het is vervelend voor je dat je hier blijkbaar gefrustreerd over bent, maar probeer het anders eens buiten FOK! Wij willen het risico wel lopen dat we een fantastische primeur missen. Hier is het onderwerp nu afgehandeld, er zit wel weer genoeg tijd in nu. Dus vriendelijk verzoek om nu te stoppen met je protesten.

[ Bericht 39% gewijzigd door Gert op 18-07-2007 10:52:02 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51586455
Beste Day, Avonne en Gert
Kunnen jullie het hier mee eens zijn ? CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
Bedankt voor de moeite
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  Moderator woensdag 18 juli 2007 @ 11:10:47 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51586736
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste Day, Avonne en Gert
Kunnen jullie het hier mee eens zijn ? CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
Bedankt voor de moeite
Mee eens.

jij blijfdt toch wèl updaten hè?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51587360
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Mee eens.

jij blijfdt toch wèl updaten hè?
Thx Gert

Ik stream ( bijna) niet meer, dus het is lastig. Ik lees soms de Cossen door en haal daar wat uit. Maar dat is echt een werk
pi_51588639
mea culpa
DrsH had het op mijn verzoek in de updates gezet.
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:20:05 #171
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51593262
Waarom wordt mijn bericht over de moeder van Nadia ge-edit?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51594004
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt mijn bericht over de moeder van Nadia ge-edit?
omdat ik het onsmakelijk vond.
Doodswensen doe je maar in je eigen achtertuin
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:49:59 #173
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51594466
Dat is natuurlijk BS. Als Nadia niks om het leven van haar eigen moeder geeft, waarom zou ik het dan doen.
Doodswensen....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51597113
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef avonne het volgende:
mea culpa
DrsH had het op mijn verzoek in de updates gezet.
Mea Culpa = dat "het is mijn schuld ?"
Geeft niks hoor Avonne
Heb de Cossen niet gelezen en ga af op wat ik lees in de updates, dus heb mn feedback gegeven. Iedereen kan wel eens een foutje maken.
Misschien kun je als mod nog een keer aandacht vragen voor het maken van een update door Cossers ? Het is echt heel naar om thuis te komen en niks terug te kunnen lezen in dat topic. Maar ja, wie ben ik
pi_51597614
ik zou graag voorstellen om alle topposters van de Cossen te weren van het DGK subforum, en ach ook maar van het hele Fok! Forum. Deze mensen moeten in bescherming tegen zichzelf worden genomen opdat zij niet nog verder wegzakken in de labiele psychose waarin ze al vanaf januari zitten.

Laat ze maar lekker naar VOL of die andere pauperfora gaan, ik neem aan dat Fok! geen bloed aan haar handen wil? En daarnaast zijn de TBS klinieken en psychische centra al overvol, deze "topposters" zijn er van overtuigd dat het merendeel van de bewoners geestelijk labiel is maar ik denk toch dat er meer Cossers in een dergelijke smethuis terecht zullen komen.

Ik ben best bereid om een overzicht van posters, die duidelijke kenmerken weergeven van op zijn mindst hysterie en totale isolatie van de realiteit, maken die mijn gedachten ondersteunen, al zal dit wel een flink aantal A4tjes behelsen.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_51598558
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef danos het volgende:
ik zou graag voorstellen om alle topposters van de Cossen te weren van het DGK subforum, en ach ook maar van het hele Fok! Forum. Deze mensen moeten in bescherming tegen zichzelf worden genomen opdat zij niet nog verder wegzakken in de labiele psychose waarin ze al vanaf januari zitten.

Laat ze maar lekker naar VOL of die andere pauperfora gaan, ik neem aan dat Fok! geen bloed aan haar handen wil? En daarnaast zijn de TBS klinieken en psychische centra al overvol, deze "topposters" zijn er van overtuigd dat het merendeel van de bewoners geestelijk labiel is maar ik denk toch dat er meer Cossers in een dergelijke smethuis terecht zullen komen.

Ik ben best bereid om een overzicht van posters, die duidelijke kenmerken weergeven van op zijn mindst hysterie en totale isolatie van de realiteit, maken die mijn gedachten ondersteunen, al zal dit wel een flink aantal A4tjes behelsen.
Je bezorgdheid over je mede-FOK!-ers is roerend. Gaat het wel goed met je?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_51598702
Kan er inderdaad wat meer aandacht gevraagd worden voor updates. Net als KZ stream ik erg weinig laatste tijd en kan weinig tot niets terugvinden in updates. Ik probeer zelf wel update te maken, maar alle cossen doorwerken is *&#$*# werkje. Heb nu update neergeplant die ik grotendeels heb gejat bij VOL, maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om streamers te stimuleren wat neer te zetten in updates.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:09:25 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51600387
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Bedankt voor de melding. Is vanochtend reeds door Avonne gedelete, en genote.

Baajguardian: het wordt tijd dat je je verlies neemt. Je hebt een poging gedaan, met je eerste topic. Vrijwel iedereeen vindt je bewijs een lachertje en gelooft niet dat je dit serieus meent, en daarom krijg je geen apart platform voor je "scoop". Niet hier, waar inmiddels al drie topics van je gesloten zijn, en ook niet in FB, waar Danny je topic over dit onderwerp heeft gesloten.
Het is vervelend voor je dat je hier blijkbaar gefrustreerd over bent, maar probeer het anders eens buiten FOK! Wij willen het risico wel lopen dat we een fantastische primeur missen. Hier is het onderwerp nu afgehandeld, er zit wel weer genoeg tijd in nu. Dus vriendelijk verzoek om nu te stoppen met je protesten.
Dat jullie het niet geloven is het punt allang niet meer, maar dat een vriend van huub gesteund word onz topics in dit subforum te maken mij daarmee belachelijk te maken.

Dus kap dat figuur af, sluit dat topic van hem dan ook, want anders is je klacht tegen mij ongegrond.
En je weet dat ik gelijk heb.
pi_51600643
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat jullie het niet geloven is het punt allang niet meer, maar dat een vriend van huub gesteund word onz topics in dit subforum te maken mij daarmee belachelijk te maken.

Dus kap dat figuur af, sluit dat topic van hem dan ook, want anders is je klacht tegen mij ongegrond.
En je weet dat ik gelijk heb.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:26:49 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51600838
Er kan weer een "helaas, net te laat" gesloten worden: DGK[ COS#2073] Natasia living on borrowed time ?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51601666
Updates is een serieus iets, nu zet peter6000 een onzin post erin, kan die eruit gehaald worden
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:03:15 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51601792
Ik vind dat het huub is een alien topic in nws hoort, als het uberhaupt serieus genomen wordt, en dat wordt het aangezien het nog open is.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 19:14:41 #183
137949 Disana
pi_51602137
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:58 schreef petraa het volgende:

Updates is een serieus iets, nu zet peter6000 een onzin post erin, kan die eruit gehaald worden
Een vorige keer moest het kunnen.
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:17:26 #184
6941 APK
Factual, I think.
pi_51602224
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:58 schreef petraa het volgende:

pi_51602570
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Een vorige keer moest het kunnen.
.

Als dit soort dingen moeten kunnen, dan kap ik met posten in de updates. Lees ik me wel bij op VOL jammer voor de rest dan.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 19:30:33 #186
137949 Disana
pi_51602692
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef petraa het volgende:

[..]

.

Als dit soort dingen moeten kunnen, dan kap ik met posten in de updates. Lees ik me wel bij op VOL jammer voor de rest dan.
Dat heb ik ook gedaan na een vergeefse discussie erover in de FB.
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:31:29 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_51602730
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef petraa het volgende:

Joh, dit is zo'n overduidelijke fake.
pi_51602937
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:31 schreef APK het volgende:

[..]

Joh, dit is zo'n overduidelijke fake.
Daar gaat het niet om, het hoort daar gewoon niet, laat hij het dan lekker in fakes zetten.
pi_51602949
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan na een vergeefse discussie erover in de FB.
ik miste je al daar!!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:06:44 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51603987
En nog een die dicht kan wegens "helaas te laat/dubbel": De uitzending van woensdag 18 juli
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51605560
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:16 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Mea Culpa = dat "het is mijn schuld ?"
Geeft niks hoor Avonne
Heb de Cossen niet gelezen en ga af op wat ik lees in de updates, dus heb mn feedback gegeven. Iedereen kan wel eens een foutje maken.
Misschien kun je als mod nog een keer aandacht vragen voor het maken van een update door Cossers ? Het is echt heel naar om thuis te komen en niks terug te kunnen lezen in dat topic. Maar ja, wie ben ik
Juist daarom had ik DrsH gevraagd om het in updates te plaatsen: het was gekleurd, maar wel erg volledig over wat er gisteren gebeurd is.

We zullen Cossers er vaker om vragen iets te plaatsen.

De fake van Peter6000 heb ik verplaatst naar het topic Fakes.
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:45:49 #192
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51607294
Ok ok ik kap met de hoax, tjonge jonge wat een tegenwerking zeg, bizar gewoon.
Is er eens wat leven in de tent en dan loopt men zich hier te gedragen als een zootje fucking huillies.

Al helemaal dat topics van IkWeetNiks opengelaten worden terwijl dat net zulke onzin is als het topic van mij. Laat iig zien dat zowel dit subforum als de crew van dit subforum zo amateuristisch als de pest zijn.

Groetjes Bg.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:24:46 #193
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51608748
U is een slecht verliezer.....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:45:53 #194
128220 Peter6000
pi_51609546
Voor de mensen die mijn geniale HOAX opdate (waar ik inmiddels ivm de tegenwerking mee gestopt ben) hebben gemist, hier nogmaals de foto.

DIT MOET DUS GEWOON NIET KUNNEN IN EEN SERIEUS TOPIC.

edit: O, hij is geplaatst naar de fakes.
Nou ja, ik laat hem nu maar staan, hij stond er toch al.

Misschien win ik aan het eind van DGK dan nog wel een prijsje ivm de beste fake.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:52:05 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51609829
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de mensen die mijn geniale HOAX opdate (waar ik inmiddels ivm de tegenwerking mee gestopt ben) hebben gemist, hier nogmaals de foto.

DIT MOET DUS GEWOON NIET KUNNEN IN EEN SERIEUS TOPIC.

[afbeelding]

edit: O, hij is geplaatst naar de fakes.
Nou ja, ik laat hem nu maar staan, hij stond er toch al.

Misschien win ik aan het eind van DGK dan nog wel een prijsje ivm de beste fake.
Mijn fake was beter, dat plaatje kan elke paintende puber maken man...
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:55:26 #196
128220 Peter6000
pi_51609972
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mijn fake was beter, dat plaatje kan elke paintende puber maken man...
Oh

Dat had ik nog niet door, ik ben er 3 kwartier mee bezig geweest die lucht blauw te krijgen, want er stond eerst een andere tekst namelijk.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:56:29 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51610027
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Oh

Dat had ik nog niet door, ik ben er 3 kwartier mee bezig geweest die lucht blauw te krijgen, want er stond eerst een andere tekst namelijk.
!
  PR/Manusje van alles woensdag 18 juli 2007 @ 22:56:38 #198
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_51610034
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:

en dan loopt men zich hier te gedragen als een zootje fucking huillies.

Groetjes Bg.

Je topic was wel eventjes leuk hoor
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:57:18 #199
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51610057
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je topic was wel eventjes leuk hoor
Zie je wel!

† In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 23:15:39 #200
128220 Peter6000
pi_51610737
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef danos het volgende:

Goed plan.

Begin maar met de 20 ergste.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')