dat zou het beste zijn idd, maar Sony gaat deze rechten echt niet van de hand doen. Raimi of niet, een kaskraker zal Spider Man 4 toch wel wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef RedGuy het volgende:
Eigenlijk hoop je gewoon dat Sony er met niemand uit komt, de rechten verliest aan Marvel en dat Marvel zelf de Spider-Man films gaat maken.
Krijg je ook de crossovers in Spider-Man..
Dat zou ik dan weer wel een goede ontwikkeling vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef RedGuy het volgende:
Eigenlijk hoop je gewoon dat Sony er met niemand uit komt, de rechten verliest aan Marvel en dat Marvel zelf de Spider-Man films gaat maken.
Krijg je ook de crossovers in Spider-Man..
Als iemand een doodgebloede franchise nieuw leven in kan blazen is hij het wel idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef rivegauche het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord. Tobey Maguire zal niet terugkomen in Spiderman 4. Nu nog een andere regisseur. Misschien Nolan?
je hebt duidelijk een raar gevoel voor films, tobey deed het prima. de stempel van sony en de bemoeizucht van de ceo's zorgde ervoor dat de films niet een nog groter spektakel werden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef rivegauche het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord. Tobey Maguire zal niet terugkomen in Spiderman 4. Nu nog een andere regisseur. Misschien Nolan?
Een spectakefilm houdt niet meteen in dat die goed is of wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
je hebt duidelijk een raar gevoel voor films, tobey deed het prima. de stempel van sony en de bemoeizucht van de ceo's zorgde ervoor dat de films niet een nog groter spektakel werden.
Kirsten was in deel 1 prima, daarna verloor ze haar nut.
tip: kijk de films nog een keer, of kijk naar wat meer werk van raimi en tobey. het zal je film kennis goed doen!
een frisse wind is nooit slecht. maar ben nog steeds van mening dat de acteurs juist niet de reden dat het allemaal zo stroef is gelopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een spectakefilm houdt niet meteen in dat die goed is of wordt.
Daarbij vind ik Tobey ook geen goede acteur en ben blij dat deze Spidey serie de nek wordt omgedraaid.
Dus vaker naar die films kijken gaat daar in mijn geval niks aan veranderen.
En ook niet aan mijn filmkennis.
Sony is zich de blubber geschrokken van Batman Returns en the Dark Knight.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
Waardeloos idee dit.
Bij John Malkovich als Vulture kon ik me weinig voorstellen, maar met Raimi en Maguire had ik er toch vertrouwen in.
Sony, wat doe je? Spraken de Spider-man films de kinderen en pubers, die de merchandise kopen, niet genoeg aan?
Zijn jullie dollartekens gaan zien door de successen van High School Musical en de Twilight-reeks? Moet Peter daarom back to high school?
Overigens:
Heeft Disney, die eigenaar van Marvel is, hier misschien iets mee te maken?
Liggen de rechten echt alleen bij Sony, of heeft Disney/ Marvel wel invloed op de richting van de films/ series?
Toch zie ik de combi van een film in de sfeer van The Dark Knight met als hoofdrolspeler een held op de high school niet voor me. Maar ik hoop dat ik in 2012 positief verrast ga worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sony is zich de blubber geschrokken van Batman Returns en the Dark Knight.
Daarom willen ze een reboot.
ik ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Toch zie ik de combi van een film in de sfeer van The Dark Knight met als hoofdrolspeler een held op de high school niet voor me. Maar ik hoop dat ik in 2012 positief verrast ga worden.
De mensen gaan dit vergelijken met de eerdere films.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat zou het beste zijn idd, maar Sony gaat deze rechten echt niet van de hand doen. Raimi of niet, een kaskraker zal Spider Man 4 toch wel worden
ik vond het begin met tobey op school niet eens zo slecht, die gast die hij compleet verrot slaat, dat dienblad (incl mary jane) dat hij opvangt. het enige slechte aan spidey 1 met tobey was de villain, vond de goblin helemaal niet zo krankzinnig gevaarlijk als datie in de serie was. Krankzinnige villains doen het goed als je een goede acteur cast (jah kom er maar in met The Joker/Nolan/batman vergelijking)quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ik ook niet.
Maar ik denk dat ze wel zo'n soort reboot willen.
Eentje die een compleet andere kant op gaat.
Helaas heeft iemand verzonnen dat die reboot op een high school moet plaats vinden.
Ik hoop dat iemand nog bij z'n positieven komt voordat het te laat is.....
Dan was het plan om John Malkovich te casten als The Vulture voor deel 4 juist een goed idee geweestquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik vond het begin met tobey op school niet eens zo slecht, die gast die hij compleet verrot slaat, dat dienblad (incl mary jane) dat hij opvangt. het enige slechte aan spidey 1 met tobey was de villain, vond de goblin helemaal niet zo krankzinnig gevaarlijk als datie in de serie was. Krankzinnige villains doen het goed als je een goede acteur cast (jah kom er maar in met The Joker/Nolan/batman vergelijking)
dafoe is inderdaad geen slechte acteur maar de goblin hoort onbezonnen en krankzinnig te zijn, op stemmen in zn hoofd na kon ik hem niet betrappen op deze eigenschappen. maar dat kan ook aan mij liggen, toen ik spiderman keek was ik 13 en was alles enger dan nuquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Dan was het plan om John Malkovich te casten als The Vulture voor deel 4 juist een goed idee geweest![]()
Bovendien is Willem Dafoe ook een goed acteur. Het ontwerp voor het Goblin-pak was gewoon meer lachwekkend dan angstaanjagend.
Ik vind er ook niet veel aan , maar hij is wel 1 van de belangrijkste villianquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef planethugo het volgende:
ik vond de goblin in de tekenfilms al niet de leukste villain
Lijkt me inmiddels een beetje te oud om een Peter Parker in college te spelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef RedGuy het volgende:
Het gerucht gaat ook dat kandidaat om Peter Parker / Spider-Man te spelen, dan ook Joseph Gordon-Levitt is, die de hoofdrol speelde in 500 Days Of Summer.
The Ultimate Spider-Man reeks is verrassend goed, wat natuurlijk ook komt omdat die serie veel dichter bij het originele idee van Spidey blijft, terwijl de standaard serie inmiddels over een gescheiden volwassen Peter Parker gaat, in de 30 ofzo(!) Tja(!)quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
De visie op de nieuwe film(s): kleiner budget, onbekende acteurs en gebaseerd op Ultimate Spider-Man "where the villain-fighting took a back seat to the high school angst."
Ik ga voor.
Peter Parker is gewoon helemaal niet stoer in de comics, dus dan moet je er in de film ook niet opeens een 'stoere' acteur neerzetten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef planethugo het volgende:
die jamie bell is wel een aardige acteur maar ik had liever een stoerdere peter parker gezien, dit is meer een tobey kopie
klopt maar ik lees eigenlijk nooit comics. Ken spider-man vooral van de tekenfilms midden jaren 90 en daar vond ik 'm een stuk 'cooler' dan hij in de films was. Zou dus liever zo een type zien dan alweer een onzekere puber. Een stoere spidey die onder de gevechten constant een sneer geeft aan zijn tegenstanderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Peter Parker is gewoon helemaal niet stoer in de comics, dus dan moet je er in de film ook niet opeens een 'stoere' acteur neerzetten.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt maar ik lees eigenlijk nooit comics. Ken spider-man vooral van de tekenfilms midden jaren 90 en daar vond ik 'm een stuk 'cooler' dan hij in de films was. Zou dus liever zo een type zien dan alweer een onzekere puber. Een stoere spidey die onder de gevechten constant een sneer geeft aan zijn tegenstander![]()
Spidey in de comics geeft ook de hele tijd komische opmerkingen richting tegenstander, en qua 'gedrag' is hij ook wel 'dapper', nadat hij zijn krachten heeft, maar in die tekenfilm was Parker opeens groot en breed, en dat kwam gewoon niet echt overeen met de comics. Het leek er een beetje op dat die Peter Parker qua uiterlijk weer gebaseerd was op de live-action TV-serie uit de jaren 70/80.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt maar ik lees eigenlijk nooit comics. Ken spider-man vooral van de tekenfilms midden jaren 90 en daar vond ik 'm een stuk 'cooler' dan hij in de films was. Zou dus liever zo een type zien dan alweer een onzekere puber. Een stoere spidey die onder de gevechten constant een sneer geeft aan zijn tegenstander![]()
Kitty Pryde?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom hebben ze dat ventje uit Kick-ass niet gewoon genomen.
Verder als het Ultimate Spider-man wordt krijgen we dan ook Shadowcat(Nee ik bedoel niet Blackcat maar echt Shadowcat die van de X-men )
De enige echte duh er is nooit een andere shadowcat geweestquote:
Ik zie wel een Dr. Conners in hem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Michael Fassbender kan de schurk worden.
Hij moet alleen kiezen tussen Spiderman en X-men first class ( magneto rol )
Dat zou tof zijn!quote:'Christoph Waltz schurk in nieuwe Spider-Man'
Christoph Waltz wordt de schurk in de nieuwe 3D Spider-Man-film van regisseur Marc Webb. Dat schrijven verschillende websites op basis van een artikel op de Amerikaanse filmsite Production Weekly. Het zou gaan om de rol van The Lizard.
Vorige maand werd al bekend dat Andrew Garfield ('The Imaginarium of Doctor Parnassus') de rol van Spider-Man op zich gaat nemen in de film die de serie nieuw leven in moet blazen. Waltz is vooral bekend als de aalgladde Col. Hans Landa in 'Inglourious Basterds' van Quentin Tarantino.
Het is nog de vraag of Waltz gaat tekenen voor weer een nieuwe schurkenrol. Na Landa speelde hij de slechterik in 'The Green Hornet', die volgend jaar in première gaat. Ook heeft hij al getekend voor de rol van de sinistere kardinaal Richelieu in 'The Three Musketeers' van regisseur Paul S. Anderson, die ook volgend jaar verschijnt.
De opnames voor 'Spider-Man' staan gepland voor december, en de film moet in 2012 in première gaan.
Bron
Welke van de twee? Ik hoop Dianna Agron danquote:Op zondag 3 oktober 2010 08:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Emma Stone zou nu zo goed als zeker Mary Jane worden, ze moet enkel nog ja antwoorden.
Voor de rest doet nu ook de blonde cheerleader uit Glee mee voor de rol van Gwen Stacy.
Dat is misschien wel het meest belachelijke gerucht wat ik ooit gehoord heb. Maar echt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:28 schreef Daskaar het volgende:
las gister dat de studio venom wil herintroduceren gespeeld door phillip seymour hoffman.
maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
Topher Grace lijkt meer op Eddie Brock dan Philip Seymour Hoffman.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:50 schreef capital_P het volgende:
belachelijker dan topher grace die venom speelde? (toen dat nog een gerucht was dan)
Die eerste is wel een verrassing ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Emma Stone is officieel gecast.
Verrassing: ze speelt niet MJ, maar Gwen Stacy.
Verrassing 2: stiekem is Emma Stone sowieso geen echte redhead, maar een blondje, ze gaat dus terug naar haar "roots".
quote:Additionally, an individual familiar with the project has told TheWrap that Mary Jane Watson will not appear in the film after all, as the character is not currently featured in James Vanderbilt's screenplay, and apparently never was.
http://www.thewrap.com/de(...)der-man-reboot-22295
Sally Field is een geweldige actrice. Dus zal het gewoon goed doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sally Field wordt trouwens overwogen voor Aunt May, dat zou nogal apart zijn, al is ze wel het prototpye van het suffe, brave zeurwijf
De afwezigheid van MJ vind ik wel okay, er is een love interest nodig die ook kan dienen als damsel in distress en 't maakt me niet zoveel uit welke dat dan is, zoveel verschil zit er ook niet op.
Ik vind Toby een uitstekende Spider-manquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef Loodje het volgende:
Maar toch niet Tobey Mcguire of hoe je dat ook schrijf. pfff die gozer kan ik echt op een of andere manier nooit in Spiderman plaatsen.
Ach, bij de Hulk was er in vijf jaar een rebootquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Lemans24 het volgende:
Ik vind het jammer dat het een reboot wordt. Nota bene voor een filmserie die dan pas 10 jaar geleden is begonnen!. Ze hadden de originele acteurs moeten strikken of nog 20 jaar wachten, dan kom je er makkelijker mee weg.
Oke we worden allemaal geniaal genept met een zogenaamde nieuwe cast etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |