abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76713653
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef RedGuy het volgende:
Eigenlijk hoop je gewoon dat Sony er met niemand uit komt, de rechten verliest aan Marvel en dat Marvel zelf de Spider-Man films gaat maken.

Krijg je ook de crossovers in Spider-Man. .
dat zou het beste zijn idd, maar Sony gaat deze rechten echt niet van de hand doen. Raimi of niet, een kaskraker zal Spider Man 4 toch wel worden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 januari 2010 @ 11:17:49 #202
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_76713719
ik gok ook dat de film niet Spider-Man 4 gaat heten, maar The Amazing Spider-Man.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Admin dinsdag 12 januari 2010 @ 13:15:43 #203
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76717445
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef RedGuy het volgende:
Eigenlijk hoop je gewoon dat Sony er met niemand uit komt, de rechten verliest aan Marvel en dat Marvel zelf de Spider-Man films gaat maken.

Krijg je ook de crossovers in Spider-Man. .
Dat zou ik dan weer wel een goede ontwikkeling vinden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_76719478
Mijn gebeden zijn verhoord. Tobey Maguire zal niet terugkomen in Spiderman 4. Nu nog een andere regisseur. Misschien Nolan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 14:16:56 #205
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76719936
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef rivegauche het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord. Tobey Maguire zal niet terugkomen in Spiderman 4. Nu nog een andere regisseur. Misschien Nolan?
Als iemand een doodgebloede franchise nieuw leven in kan blazen is hij het wel idd. O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:43:01 #206
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76720913
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef rivegauche het volgende:
je hebt duidelijk een raar gevoel voor films, tobey deed het prima. de stempel van sony en de bemoeizucht van de ceo's zorgde ervoor dat de films niet een nog groter spektakel werden.
Kirsten was in deel 1 prima, daarna verloor ze haar nut.

tip: kijk de films nog een keer, of kijk naar wat meer werk van raimi en tobey. het zal je film kennis goed doen!
Lege virente, virent cuncta
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 15:28:37 #207
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76722622
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef skittelman het volgende:

[..]

je hebt duidelijk een raar gevoel voor films, tobey deed het prima. de stempel van sony en de bemoeizucht van de ceo's zorgde ervoor dat de films niet een nog groter spektakel werden.
Kirsten was in deel 1 prima, daarna verloor ze haar nut.

tip: kijk de films nog een keer, of kijk naar wat meer werk van raimi en tobey. het zal je film kennis goed doen!
Een spectakefilm houdt niet meteen in dat die goed is of wordt.
Daarbij vind ik Tobey ook geen goede acteur en ben blij dat deze Spidey serie de nek wordt omgedraaid.
Dus vaker naar die films kijken gaat daar in mijn geval niks aan veranderen.
En ook niet aan mijn filmkennis.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:13:06 #208
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76735525
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Een spectakefilm houdt niet meteen in dat die goed is of wordt.
Daarbij vind ik Tobey ook geen goede acteur en ben blij dat deze Spidey serie de nek wordt omgedraaid.
Dus vaker naar die films kijken gaat daar in mijn geval niks aan veranderen.
En ook niet aan mijn filmkennis.
een frisse wind is nooit slecht. maar ben nog steeds van mening dat de acteurs juist niet de reden dat het allemaal zo stroef is gelopen.
Hopen dat tobey nog wel van zn spidey-imago afkomt. In brothers zag ik een kale spidey die bij vlagen goed acteerde.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 20:55:26 #209
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76737721
Denk wel dat Tobey van het Spidey imago kan af komen.

Maar ik ben zeer benieuwd welke kant ze op wilen gaan.
Zouden ze jaloers zijn op Nolan en het succes dat hij heeft met z'n Batman films?
Zouden ze daarom de stekker uit het huidige project getrokken hebben zodat ze hetzelfde kunnen doen met Spidey?
Dan ben ik zeer benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken en met welke villian.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:58:13 #210
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_76737844
Qua Marvel-franchises kijk ik tegenwoordig veel meer uit naar alles wat met Avengers te maken heeft. Van Spider-Man (en eventuele nieuwe X-Men films) verwacht ik niet veel meer, dat heb ik ondertussen wel even gezien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:59:03 #211
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_76737878
Heel spijtig nieuws, vond Spider-Man tot nog toe een goede serie en vind Tobey ís gewoon Peter Parker, als Spider-Man kan hij wat minder overtuigen.

Overigens hoop ik echt niet dat we nu J.K. Simmons moeten missen als J. Jonah Jameson
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 21:01:47 #212
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76738001
Kom maar op

Dan Kaine + Jackal.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:08:52 #213
67640 SaintOfKillers
pi_76738348
Weet je wie al heeft gezegd interesse te hebben in een overname van de franchise?

Michael Bay .

Allemaal samen:

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 21:11:21 #214
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76738492
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:29:20 #215
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_76739463
pi_76739752
Ik vond de Spidermanreeks toch al te veel naar het intellectuele neigen...
pi_76739754
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:44:07 #218
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_76752201

Sowieso vind ik het wel spijtig nieuws dat Sony heeft gebroken met de eigenlijke crew. Deel 3 was erg matig, maar dat lag in mijn ogen toch echt aan de bemoeizucht van Sony. Om dan maar de vergelijking met Nolan's Batman te maken; het succes van beide Batmans ligt niet enkel aan de kunde van Nolan, maar zeker ook aan de vrij afstandelijke houding van WB. WB heeft keihard geleerd hoe verkeerd het met een potentieel succesvolle franchise af kan lopen wanneer een studio zich nadrukkelijk met het creatieve proces bemoeit (zie= Batman Forever en Batman & Robin).
En zie hier ook waarom Nolan zich lijkt mij echt niet met Spidey zal gaan bemoeien; de druk is veel te groot om een even groot succes af te leveren als toentertijd met Begins, en ik vraag mij af in hoeverre hij bereidt zal zijn om WB voor de voeten te lopen. Anders krijg je een zelfde gezeik als toentertij met Singer met Superman en X-Men.
pi_76752440
Het lijkt mij ook niet dat Nolan zich aan een tweede superheldenfilm gaat binden. Met de twee Batmans heeft hij iets heel moois en vernieuwends neergezet, een Nolan-spiderman zal daar wellicht alleen maar op afgerekend worden als 'meer van hetzelfde' of 'kan niet tippen aan' etc. Plus dat ik als Nolan zijnde niet een stempel als comic-verfilmer zou willen krijgen.

In het algemeen lijkt het mij niet verstandig om zo snel na de laatste Spiderman-films al met een andere serie te komen. De Batman-films waren lang genoeg geleden om het verhaal opnieuw te vertellen en een nieuw publiek aan te spreken. Wellicht dat over een jaar of tien weer eens aan een nieuwe, frisse Spiderman-serie gedacht zou kunnen worden, zonder direct te relateren aan de voorgaande drie.
Nothing has changed. Everything has changed.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:29:57 #220
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_76757665
Best vermakelijke films. Geen diepgaande hoogstandjes maar daar zijn dit soort films ook niet voor bedoeld.
Jammer dat deel 4 niet komt
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 januari 2010 @ 17:40:27 #221
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76770496
Gisteren werd bekend dat de filmmaatschappij Sony de stekker uit Spider-Man 4 heeft getrokken. Dit betekent niet dat ze stilzitten. De promotie voor de nieuwe 2012 versie is namelijk al ingezet. In een speciaal persbericht geeft ook de Nederlandse tak van Sony meer duidelijkheid: Peter Parker gaat terug naar de middelbare school als de volgende Spider-Man in de zomer van 2012 in de bioscopen verschijnt.

Columbia Pictures en Marvel Studios gaan door het een film gebaseerd op een script van James Vanderbilt (schrijver van o.a. Zodiac, 2007 en The Losers, 2010) die gaat over een tiener die te maken krijgt met zowel hedendaagse menselijke problemen als ongelofelijke boven-menselijke crises. Er wordt een geheel nieuwe cast aangesteld voor de reboot.

De officiële (vertaalde) reactie op het stopzetten van Spidey 4 van Amy Pascal, co-voorzitter van Sony Pictures Entertainment: "Een decennium geleden zijn wij aan een reis begonnen met Sam Raimi en Tobey Maguire om samen drie Spider-Man films te maken die het genre opnieuw definiëren. Toen wij begonnen, had niemand ooit kunnen bedenken dat wij geschiedenis zouden maken aan de box-office en nu hebben wij de zeldzame kans om opnieuw geschiedenis te maken met deze franchise. Peter Parker als een gewone, jong volwassene die worstelt met buitengewone krachten is altijd de basis geweest die dit karakter zo tijdloos en meeslepend maakt, voor generaties fans. Wij kijken erg uit naar de creatieve mogelijkheden die zijn ontstaan door het terugkeren naar Peter´s wortels en kijken er naar uit om weer samen te werken met Marvel Studios, Avi Arad en Laura Ziskin bij dit nieuwe begin."

Komende weken, als de productie opgang komt, wordt er meer nieuws verwacht over de Spider-Man reboot die in 2012 moet uitkomen.

pi_76777574
Komen ze aan met zac efron ofzoiets

Fail

Deel 1 en 2 waren gewoon goed.
3 een stuk minder, maar nu al opnieuw beginnen ?
pi_76778933
Waardeloos idee dit.

Bij John Malkovich als Vulture kon ik me weinig voorstellen, maar met Raimi en Maguire had ik er toch vertrouwen in.

Sony, wat doe je? Spraken de Spider-man films de kinderen en pubers, die de merchandise kopen, niet genoeg aan?
Zijn jullie dollartekens gaan zien door de successen van High School Musical en de Twilight-reeks? Moet Peter daarom back to high school?

Overigens:
Heeft Disney, die eigenaar van Marvel is, hier misschien iets mee te maken?
Liggen de rechten echt alleen bij Sony, of heeft Disney/ Marvel wel invloed op de richting van de films/ series?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 januari 2010 @ 21:05:53 #224
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76779021
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
Waardeloos idee dit.

Bij John Malkovich als Vulture kon ik me weinig voorstellen, maar met Raimi en Maguire had ik er toch vertrouwen in.

Sony, wat doe je? Spraken de Spider-man films de kinderen en pubers, die de merchandise kopen, niet genoeg aan?
Zijn jullie dollartekens gaan zien door de successen van High School Musical en de Twilight-reeks? Moet Peter daarom back to high school?

Overigens:
Heeft Disney, die eigenaar van Marvel is, hier misschien iets mee te maken?
Liggen de rechten echt alleen bij Sony, of heeft Disney/ Marvel wel invloed op de richting van de films/ series?
Sony is zich de blubber geschrokken van Batman Returns en the Dark Knight.
Daarom willen ze een reboot.
pi_76779266
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Sony is zich de blubber geschrokken van Batman Returns en the Dark Knight.
Daarom willen ze een reboot.
Toch zie ik de combi van een film in de sfeer van The Dark Knight met als hoofdrolspeler een held op de high school niet voor me. Maar ik hoop dat ik in 2012 positief verrast ga worden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 januari 2010 @ 21:14:27 #226
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76779424
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Toch zie ik de combi van een film in de sfeer van The Dark Knight met als hoofdrolspeler een held op de high school niet voor me. Maar ik hoop dat ik in 2012 positief verrast ga worden.
ik ook niet.
Maar ik denk dat ze wel zo'n soort reboot willen.
Eentje die een compleet andere kant op gaat.
Helaas heeft iemand verzonnen dat die reboot op een high school moet plaats vinden.

Ik hoop dat iemand nog bij z'n positieven komt voordat het te laat is.....
pi_76784256
naar mijn mening moet iedereen weer z'n voeten op de grond zetten: The Dark Knight is een sterke film, maar Begins was nu ook niet zo speciaal
de stijl van Nolan lijkt zeer goed te werken op de Batman franchise, maar niemand weet of dit ook zal werken op Spider-Man, maar zit het publiek wel te wachten op een batman-cloon?
ik hoef alvast geen 10 comic verfilmingen in dezelfde stijl, laat ze liever alle 10 een eigen unieke stijl ontwikkelen zodat het ook leuk blijft
de vraag is ook of ze niet beter iets volledig nieuws zoeken en Spider-Man even met rust laten
(ik herinner mij de WWII films eind de jaren '90, de 'epic' films na het succes van Gladiator,...)
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:36:20 #228
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_76797045
Op deze manier kunnen ze Spider-Man beter laten rusten en met wat anders verder gaan...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:35:00 #229
177948 Daskaar
cake or death?
pi_76804588
ik moet zeggen dat het nieuws wel als een verassing kwam van de week, maar ik vind t niet erg dat ze overnieuw beginnen.
met venom in deel drie zagen we eigelijk al dat het echt grimmige in raimi's versie van het spidey universum niet echt werkt, en dat kunnen ze nu veel meer uitwerken.
maar laat ze alsjeblieft geen dark knight kopie proberen te maken, wat ze met superman ook van plan waren. oh en ook niet meer peter parker identiteitscrisiscrap..
pi_76817999
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat zou het beste zijn idd, maar Sony gaat deze rechten echt niet van de hand doen. Raimi of niet, een kaskraker zal Spider Man 4 toch wel worden
De mensen gaan dit vergelijken met de eerdere films.
Als de critici deze neersabelen dan gaat dit je als bedrijf gewoon geld kosten
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:50:12 #231
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76828854
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

ik ook niet.
Maar ik denk dat ze wel zo'n soort reboot willen.
Eentje die een compleet andere kant op gaat.
Helaas heeft iemand verzonnen dat die reboot op een high school moet plaats vinden.

Ik hoop dat iemand nog bij z'n positieven komt voordat het te laat is.....
ik vond het begin met tobey op school niet eens zo slecht, die gast die hij compleet verrot slaat, dat dienblad (incl mary jane) dat hij opvangt. het enige slechte aan spidey 1 met tobey was de villain, vond de goblin helemaal niet zo krankzinnig gevaarlijk als datie in de serie was. Krankzinnige villains doen het goed als je een goede acteur cast (jah kom er maar in met The Joker/Nolan/batman vergelijking)
pi_76829418
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef skittelman het volgende:

[..]

ik vond het begin met tobey op school niet eens zo slecht, die gast die hij compleet verrot slaat, dat dienblad (incl mary jane) dat hij opvangt. het enige slechte aan spidey 1 met tobey was de villain, vond de goblin helemaal niet zo krankzinnig gevaarlijk als datie in de serie was. Krankzinnige villains doen het goed als je een goede acteur cast (jah kom er maar in met The Joker/Nolan/batman vergelijking)
Dan was het plan om John Malkovich te casten als The Vulture voor deel 4 juist een goed idee geweest
Bovendien is Willem Dafoe ook een goed acteur. Het ontwerp voor het Goblin-pak was gewoon meer lachwekkend dan angstaanjagend.
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:24:42 #233
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76830436
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Dan was het plan om John Malkovich te casten als The Vulture voor deel 4 juist een goed idee geweest
Bovendien is Willem Dafoe ook een goed acteur. Het ontwerp voor het Goblin-pak was gewoon meer lachwekkend dan angstaanjagend.
dafoe is inderdaad geen slechte acteur maar de goblin hoort onbezonnen en krankzinnig te zijn, op stemmen in zn hoofd na kon ik hem niet betrappen op deze eigenschappen. maar dat kan ook aan mij liggen, toen ik spiderman keek was ik 13 en was alles enger dan nu
pi_76852140
ik vond de goblin in de tekenfilms al niet de leukste villain
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:14:37 #235
67640 SaintOfKillers
pi_76896596
Kanshebbers voor de regie zijn blijkbaar Nimrod Antal en Marc Webb. Goede regisseurs, maar ik vraag me af of ze wel geschikt zijn voor dit project.

Er was ook nog een wild gerucht over James Cameron, maar die heeft al gemeld hoegenaamd niet geïnteresseerd te zijn in "sloppy seconds".
pi_76897014
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef planethugo het volgende:
ik vond de goblin in de tekenfilms al niet de leukste villain
Ik vind er ook niet veel aan , maar hij is wel 1 van de belangrijkste villian
Al kon de Dafoe wel waarderen als Goblin
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 16 januari 2010 @ 21:14:54 #237
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76902389
Ik hoop dat Madame Web er in voor gaat komen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:10:21 #238
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_77040968
Marc Webb dus bevestigd.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:26:23 #239
67640 SaintOfKillers
pi_77045221
Bij de vorige films vond ik dat er iets te weinig Spider-Man in zat en iets te veel romantisch gezwijmel. Dus nemen ze een regisseur die nog maar 1 film gemaakt heeft en dat was dan een romcom. Tja.

Hij moet natuurlijk eerst een kans krijgen, maar heel enthousiast ben ik nog niet.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:30:02 #240
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_77045346
Het gerucht gaat ook dat kandidaat om Peter Parker / Spider-Man te spelen, dan ook Joseph Gordon-Levitt is, die de hoofdrol speelde in 500 Days Of Summer.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:35:33 #241
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_77045534
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef RedGuy het volgende:
Het gerucht gaat ook dat kandidaat om Peter Parker / Spider-Man te spelen, dan ook Joseph Gordon-Levitt is, die de hoofdrol speelde in 500 Days Of Summer.
Lijkt me inmiddels een beetje te oud om een Peter Parker in college te spelen.
(als ik hem zo zie met dat korte haar, zou hij trouwens wel prima kunnen doorkomen als Harry Osborn)

Het liefst gaan ze gewoon voor een jochie van 16-17 ofzo, die ook echt lijkt op de Peter Parker uit de comics, ipv dat ze weer twintigers casten die zich moeten voordoen als tieners...

Nog liever zie ik dat ze het gewoon 100% CGI doen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:37:10 #242
67640 SaintOfKillers
pi_77045601
Ik lees nogal vaak de naam van Anton Yelchin.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:48:03 #243
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_77046065
Anton Yelchin zou ik prima vinden.
Ik hoop overigens dat ze niet wéér met The Green Goblin aan komen zetten, maar Norman Osborn, wellicht gespeeld door Malkovich, eerst in twee films laten meespelen voor hij The Green Goblin wordt.

Mijn favorieten zouden Lizard en/of Kraven zijn.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:07:58 #244
67640 SaintOfKillers
pi_77089072
De visie op de nieuwe film(s): kleiner budget, onbekende acteurs en gebaseerd op Ultimate Spider-Man "where the villain-fighting took a back seat to the high school angst."

Ik ga voor .
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:59:03 #245
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_77091008
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
De visie op de nieuwe film(s): kleiner budget, onbekende acteurs en gebaseerd op Ultimate Spider-Man "where the villain-fighting took a back seat to the high school angst."

Ik ga voor .
The Ultimate Spider-Man reeks is verrassend goed, wat natuurlijk ook komt omdat die serie veel dichter bij het originele idee van Spidey blijft, terwijl de standaard serie inmiddels over een gescheiden volwassen Peter Parker gaat, in de 30 ofzo(!) Tja(!)

Ik zie liever dat luchtige sfeertje waar Spider-Man ooit zo geliefd om was. Ik vond de films van Raimi daarom ook vrij goed, wat dat betreft. Vooral deel 1, en in wat mindere mate deel 2 en 3.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:19:08 #246
67640 SaintOfKillers
pi_82486539
Er gaan geruchten dat ze de nieuwe Spider-Man gevonden hebben. Het zou om Jamie Bell gaan.

Als 't klopt, dan vind ik het wel een goede keuze, Bell heeft wel een zekere cool maar is tegelijk ook nerdy genoeg om Peter Parker te spelen.

Ik heb iig. liever Bell dan een Zac Efron kopietje zoals Logan Lerman of Josh Hutcherson, al zou ik 1 van die 2 ook niet meteen een ramp vinden.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:37:09 #247
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_82487454
Ik wil persoonlijk gewoon liever een ECHT 17-18 jarig knulletje, die overtuigend een 15-16 jarige Peter Parker kan neerzetten. En dan niet zo'n tienersterretje, maar wel daadwerkelijk een ventje dat gewoon goed kan acteren.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:56:36 #248
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_82490901
die jamie bell is wel een aardige acteur maar ik had liever een stoerdere peter parker gezien, dit is meer een tobey kopie
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:02:23 #249
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_82491176
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef planethugo het volgende:
die jamie bell is wel een aardige acteur maar ik had liever een stoerdere peter parker gezien, dit is meer een tobey kopie
Peter Parker is gewoon helemaal niet stoer in de comics, dus dan moet je er in de film ook niet opeens een 'stoere' acteur neerzetten.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:04:51 #250
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_82491311
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Peter Parker is gewoon helemaal niet stoer in de comics, dus dan moet je er in de film ook niet opeens een 'stoere' acteur neerzetten.
klopt maar ik lees eigenlijk nooit comics. Ken spider-man vooral van de tekenfilms midden jaren 90 en daar vond ik 'm een stuk 'cooler' dan hij in de films was. Zou dus liever zo een type zien dan alweer een onzekere puber. Een stoere spidey die onder de gevechten constant een sneer geeft aan zijn tegenstander
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:12:41 #251
67640 SaintOfKillers
pi_82491683
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef planethugo het volgende:

[..]

klopt maar ik lees eigenlijk nooit comics. Ken spider-man vooral van de tekenfilms midden jaren 90 en daar vond ik 'm een stuk 'cooler' dan hij in de films was. Zou dus liever zo een type zien dan alweer een onzekere puber. Een stoere spidey die onder de gevechten constant een sneer geeft aan zijn tegenstander

De jaren '70 en jaren '80 Spider-Man uit de comics (volwassener en zelfzekerder) was dan ook stukken leuker dan de zeikerige tiener uit de jaren '60 met zijn gezeur over Aunt May en haar 48e hartaanval, Flash die 'm altijd pest en zijn foto's die alweer mislukt zijn.

Je ziet die Marvelcomics in de jaren '70 ook gewoon volwassen worden, in de jaren '60 zaten ze eigenlijk ook nog steeds op dat kneuterige niveau van de jaren '40, hoe minder aandacht daaraan besteed wordt, hoe beter. Die hele high school mogen ze wel overslaan, ik hoop sowieso dat ze niet nogmaals met een origin story komen aanzetten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 8 juni 2010 @ 13:13:15 #252
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_82491708
Zou Gwen Stacey er in voor gaan komen?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:14:39 #253
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_82491773
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef planethugo het volgende:

[..]

Spidey in de comics geeft ook de hele tijd komische opmerkingen richting tegenstander, en qua 'gedrag' is hij ook wel 'dapper', nadat hij zijn krachten heeft, maar in die tekenfilm was Parker opeens groot en breed, en dat kwam gewoon niet echt overeen met de comics. Het leek er een beetje op dat die Peter Parker qua uiterlijk weer gebaseerd was op de live-action TV-serie uit de jaren 70/80.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:31:36 #254
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_82507862
Ik vind die Jamie Bell wel een goede keuze. Idd cool, maar ook nerdy genoeg.
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:33:22 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_82568498
Waarom hebben ze dat ventje uit Kick-ass niet gewoon genomen.
Verder als het Ultimate Spider-man wordt krijgen we dan ook Shadowcat (Nee ik bedoel niet Blackcat maar echt Shadowcat die van de X-men )
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:39:17 #256
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_82568905
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom hebben ze dat ventje uit Kick-ass niet gewoon genomen.
Verder als het Ultimate Spider-man wordt krijgen we dan ook Shadowcat (Nee ik bedoel niet Blackcat maar echt Shadowcat die van de X-men )
Kitty Pryde?
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:40:32 #257
268260 Dr.Mikey
pi_82569001
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Kitty Pryde?
De enige echte duh er is nooit een andere shadowcat geweest
R.I.P DTS.
pi_82569604
Michael Fassbender kan de schurk worden.

Hij moet alleen kiezen tussen Spiderman en X-men first class ( magneto rol )
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:51:45 #259
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_82569760
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Michael Fassbender kan de schurk worden.

Hij moet alleen kiezen tussen Spiderman en X-men first class ( magneto rol )
Ik zie wel een Dr. Conners in hem.
pi_83557945

sony Pictures has officially announced that Andrew Garfield has landed the role of Peter Parker/Spider-Man in director Marc Webb's Untitled Spider-Man Film! The film focuses on a teenager grappling with both contemporary human problems and amazing super-human crises. The action adventure will open in 3D and 2D theaters on July 3, 2012.

Here's the official press release:

After a comprehensive worldwide casting search, Andrew Garfield has been chosen to portray Peter Parker when Spider-Man swings back onto the screen in 3D on July 3, 2012. The new film will begin production in early December directed by Marc Webb from a screenplay by James Vanderbilt. Laura Ziskin and Avi Arad will produce the film from Columbia Pictures and Marvel Studios.

Today's confirmation culminates what has been one of the most eagerly anticipated casting announcements in recent memory. Bloggers, pop culture speculators, and everyday fans have pored over and analyzed every conceivable online rumor in an attempt to discover the identity of the next actor to play Peter Parker. Garfield will immediately begin preparing for the coveted role.

The Spider-Man franchise is one of the most successful in film history and the three previous motion pictures have collectively grossed more than $2.5 billion in worldwide box office.

On selecting Garfield, director Marc Webb said, "Though his name may be new to many, those who know this young actor's work understand his extraordinary talents. He has a rare combination of intelligence, wit, and humanity. Mark my words, you will love Andrew Garfield as Peter Parker."

Commenting on the announcement, Amy Pascal, co-chairman of Sony Pictures Entertainment, and Matt Tolmach, President of Columbia Pictures said, "Spider-Man is a classic superhero -- a young man who balances his responsibility to serve humanity and crush evil with the shyness and normalcy of someone struggling to find himself. The role demands an extraordinary actor. You need someone who can magically transform himself from Peter Parker into Spider-Man. An actor who will depict the vulnerability of youth and the strength and confidence of a legendary figure at the same moment. We have found that actor in Andrew Garfield. From the first time we saw him in the upcoming film The Social Network, to his glorious screen test, which floored all of us, we knew that we had found our new Peter Parker."

Producer Avi Arad added, "I'm incredibly excited about Andrew Garfield. In the Spider-Man tradition, we were looking for a smart, sensitive, and cool new Peter Parker who can inspire us and make us laugh, cry, and cheer. We believe we have found the perfect choice to take on this role and lead us into the future."

Producer Laura Ziskin said, "We are thrilled to have Andrew Garfield for this new incarnation of Spider-Man under Marc Webb’s direction. We were fortunate enough to meet with a group of fantastically talented young men. In the end, we all agreed that in addition to being an extraordinary actor, Andrew had the right mix of humor, youth, and pathos, along with an underlying sense of strength and power necessary to bring Peter Parker and Spider-Man to life on screen."

The selection of Garfield was revealed at a press event in Cancun, Mexico for international journalists attending a media tour promoting upcoming films from Sony Pictures Entertainment.

Garfield is fast becoming one of the most respected and sought-after young actors working in the industry today. In a short career, spanning only five years, he has already been directed by, and starred alongside, some of the greatest names and received a BAFTA for a role that won him international praise.

Garfield most recently worked with director David Fincher on the upcoming film The Social Network. He previously starred for Spike Jonze on his robot love story I'm Here, which premiered at Sundance this year. He plays the lead male opposite Keira Knightley and Carey Mulligan in Mark Romanek's Never Let Me Go, due for release later this year.

Other notable screen credits include Terry Gilliam's The Imaginarium of Dr Parnassus playing opposite Christopher Plummer, Johnny Depp, Colin Farrell, Jude Law and the late Heath Ledger, Robert Redford’s Lions For Lambs, where he starred alongside Redford, Tom Cruise and Meryl Streep; Revolution Films' "Red Riding Trilogy – 1974" directed by Julian Jarrold, where he lead a stellar cast including Rebecca Hall and David Morrissey, and his unforgettable portrayal of a young ex-con in John Crowley's "Boy A," for which he earned the best actor BAFTA in 2008.

Garfield’s career began in theatre and in 2006 his performances in "Beautiful Thing" (Sound Space/Kit Productions), "The Overwhelming," and "Burn / Chatroom / Citizenship" (Royal National Theatre) won him the Milton Shulman Award for Outstanding Newcomer at the Evening Standard awards and the Jack Tinker Award for Most Promising Newcomer at the Critics Circle Theatre Awards. Other notable theatre credits include "Romeo and Juliet" (Manchester Royal Exchange) and "Kes" (Manchester Royal Exchange), for which he received the Most Promising Newcomer Award at the Manchester Evening News Awards 2004.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:37:40 #261
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_83560801
ziet er tenminste zie zo overdreven nerdy uit. Lijkt me prima keus
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:16:37 #262
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_83561774
Hij is al 27, en dan moet hij een 16-17 jarige Peter Parker gaan spelen!?

Tja, ik vind dat echt onzin... neem gewoon een hele jonge acteur voor de rol. Gisteren op de FP stond trouwens het gerucht dat het Hutcherson zou worden. 'Hutcherson nieuwe Spider-Man'
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:10:00 #263
67640 SaintOfKillers
pi_83563410
De naam zei me niets, maar het blijkt dus de hoofdrolspeler van Boy A te zijn, wat wil zeggen dat het een goede keuze is. Ik heb nog altijd iets meer twijfels bij de regisseur, sowieso bij de hele high school opzet.
pi_85037994
quote:
'Christoph Waltz schurk in nieuwe Spider-Man'

Christoph Waltz wordt de schurk in de nieuwe 3D Spider-Man-film van regisseur Marc Webb. Dat schrijven verschillende websites op basis van een artikel op de Amerikaanse filmsite Production Weekly. Het zou gaan om de rol van The Lizard.

Vorige maand werd al bekend dat Andrew Garfield ('The Imaginarium of Doctor Parnassus') de rol van Spider-Man op zich gaat nemen in de film die de serie nieuw leven in moet blazen. Waltz is vooral bekend als de aalgladde Col. Hans Landa in 'Inglourious Basterds' van Quentin Tarantino.

Het is nog de vraag of Waltz gaat tekenen voor weer een nieuwe schurkenrol. Na Landa speelde hij de slechterik in 'The Green Hornet', die volgend jaar in première gaat. Ook heeft hij al getekend voor de rol van de sinistere kardinaal Richelieu in 'The Three Musketeers' van regisseur Paul S. Anderson, die ook volgend jaar verschijnt.

De opnames voor 'Spider-Man' staan gepland voor december, en de film moet in 2012 in première gaan.

Bron
Dat zou tof zijn! :7
Nothing has changed. Everything has changed.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:30:44 #266
268260 Dr.Mikey
pi_85112905
God ja waarom niet Spider-man ook al in 3D
R.I.P DTS.
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:50:32 #267
67640 SaintOfKillers
pi_86810870
Volgens nieuwe geruchten ( :') ) zouden zowel Mary Jane Watson als Gwen Stacy meedoen en zouden Emma Stone (Superbad, Zombieland) en Mia Wasikowska (Alice in Wonderland) momenteel overwogen worden.
  zondag 3 oktober 2010 @ 08:41:23 #268
67640 SaintOfKillers
pi_87124678
Emma Stone zou nu zo goed als zeker Mary Jane worden, ze moet enkel nog ja antwoorden.

Voor de rest doet nu ook de blonde cheerleader uit Glee mee voor de rol van Gwen Stacy.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:00:53 #269
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_87127481
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 08:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Emma Stone zou nu zo goed als zeker Mary Jane worden, ze moet enkel nog ja antwoorden.

Voor de rest doet nu ook de blonde cheerleader uit Glee mee voor de rol van Gwen Stacy.
Welke van de twee? Ik hoop Dianna Agron dan :9.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:10:19 #270
67640 SaintOfKillers
pi_87127695
Die andere doet alleen maar mee om te dansen en domme dingen te zeggen, dat is nauwelijks een actrice :P.

Al is ze wel leuk.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:28:34 #271
177948 Daskaar
cake or death?
pi_87128197
las gister dat de studio venom wil herintroduceren gespeeld door phillip seymour hoffman.

maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
pi_87166585
emma stone vind ik wel een goede keuze. Heeft een beetje de look van MJ uit de tekenfilms
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:20:01 #273
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_87166611
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:28 schreef Daskaar het volgende:
las gister dat de studio venom wil herintroduceren gespeeld door phillip seymour hoffman.

maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
Dat is misschien wel het meest belachelijke gerucht wat ik ooit gehoord heb. Maar echt.
pi_87178308
belachelijker dan topher grace die venom speelde? (toen dat nog een gerucht was dan)
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:51:19 #275
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87178357
Emma Stone komt erg dicht bij MJ. :Y
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:25:15 #276
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_87179658
Emma Stone vind ik weer een prima keuze.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:16:53 #277
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_87188479
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:50 schreef capital_P het volgende:
belachelijker dan topher grace die venom speelde? (toen dat nog een gerucht was dan)
Topher Grace lijkt meer op Eddie Brock dan Philip Seymour Hoffman.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:53:24 #278
67640 SaintOfKillers
pi_87237176
Emma Stone is officieel gecast.

Verrassing: ze speelt niet MJ, maar Gwen Stacy.

Verrassing 2: stiekem is Emma Stone sowieso geen echte redhead, maar een blondje, ze gaat dus terug naar haar "roots".
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:02:57 #279
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87237401
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Emma Stone is officieel gecast.

Verrassing: ze speelt niet MJ, maar Gwen Stacy.

Verrassing 2: stiekem is Emma Stone sowieso geen echte redhead, maar een blondje, ze gaat dus terug naar haar "roots".
Die eerste is wel een verrassing ja. :o
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:03:43 #280
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87242750
Kut dat ze niet MJ wordt, want daar heeft ze toch het meeste van weg, alhoewel de oude Gwen Stacey (comcis) ook wel die ronde wangen had enzo...

Als ze maar niet weer zo'n irritante uitgemergelde kut-emo als MJ casten. Dunst was echt een ramp wat dat betreft.
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:05:44 #281
67640 SaintOfKillers
pi_87437205
Rhys Ifans gaat de "schurk" spelen, men wil nog niet zeggen welke dat juist is.

Gebaseerd op de algemene look van Ifans zou ik Vulture zeggen, maar de vorige Raimi-incarnatie van deze film is door Sony afgeschoten omdat ze net die figuur helemaal niet zagen zitten, dus 't zal wel iemand anders zijn.

Ze kozen Ifans omdat hij "warmth" en "rage" kan acteren, misschien is dat een hint. Lizard?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 08:37:18 #282
67640 SaintOfKillers
pi_87522901
Het wordt dus de Lizard, pijnlijk voor Dylan Baker.

De film zou zich trouwens niet (meer) op een high school afspelen, maar op een college, dat lijkt me alvast goed nieuws.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:58:40 #283
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_88142979
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:36:37 #284
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88364637
Laatste casting nieuws is dat niemand minder dan Martin Sheen Oom Ben gaat spelen.

Nog verrassender is:
quote:
Additionally, an individual familiar with the project has told TheWrap that Mary Jane Watson will not appear in the film after all, as the character is not currently featured in James Vanderbilt's screenplay, and apparently never was.
http://www.thewrap.com/de(...)der-man-reboot-22295
pi_88364895
Sheen *O*

President Barlet *O* ;)
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:45:06 #286
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88364988
Maar toch niet Tobey Mcguire of hoe je dat ook schrijf. pfff die gozer kan ik echt op een of andere manier nooit in Spiderman plaatsen.
Be dance |Be real| Be You
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:58:48 #287
67640 SaintOfKillers
pi_88365566
Opnieuw Uncle Ben, hopelijk betekent dat niet opnieuw een hele film met enkel en alleen origin story, want dat zou wel heel dubbel en overbodig zijn ;(.
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:59:15 #288
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_88365589
Toch wel jammer van MJ.
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:15:59 #289
67640 SaintOfKillers
pi_88366245
Sally Field wordt trouwens overwogen voor Aunt May, dat zou nogal apart zijn, al is ze wel het prototpye van het suffe, brave zeurwijf :P

De afwezigheid van MJ vind ik wel okay, er is een love interest nodig die ook kan dienen als damsel in distress en 't maakt me niet zoveel uit welke dat dan is, zoveel verschil zit er ook niet op.
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:11:29 #290
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_88370804
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sally Field wordt trouwens overwogen voor Aunt May, dat zou nogal apart zijn, al is ze wel het prototpye van het suffe, brave zeurwijf :P

De afwezigheid van MJ vind ik wel okay, er is een love interest nodig die ook kan dienen als damsel in distress en 't maakt me niet zoveel uit welke dat dan is, zoveel verschil zit er ook niet op.
Sally Field is een geweldige actrice. Dus zal het gewoon goed doen.
pi_88371034
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef Loodje het volgende:
Maar toch niet Tobey Mcguire of hoe je dat ook schrijf. pfff die gozer kan ik echt op een of andere manier nooit in Spiderman plaatsen.
Ik vind Toby een uitstekende Spider-man :Y Ik vond sowieso alle acteurs prima gecast. Vooral Doc Ock in deel 2 vond ik geweldig _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:21:53 #292
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_88529894
Ik vind het jammer dat het een reboot wordt. Nota bene voor een filmserie die dan pas 10 jaar geleden is begonnen!. Ze hadden de originele acteurs moeten strikken of nog 20 jaar wachten, dan kom je er makkelijker mee weg.

Maar, heel misschien, wordt het wel gewoon een goeie film, net als Spider-Man uit 2002. Daar verwachtte ik toen ook weinig van.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:45:03 #293
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_88531014
Weer een reboot vind ik niet erg. het ontbreken van MJ Watson vind ik ook niet erg, behalve dan wellicht in een hele kleine bijrol, vind ik ook niet erg, gezien Parker's romance met Gwen Stacy.

... alleen, en ik val in herhaling, als je dan weer een reboot doet waar je de jonge Peter Parker in laat opdraven, cast dan ook gewoon meteen een hele jonge acteur, zodat je niet over 5 jaar bij deel 3 weer hetzelfde probleem hebt dat je met een acteur zit die er veels te oud uitziet om een overtuigende Peter Parker neer te zetten.

Sterker nog, ik vind het sowieso al idioot dat je nu voor dit eerste deel zo'n oude acteur hebt in die rol. Neem toch gewoon echt een jochie.
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:02:57 #294
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_90875364
Eerste foto van James Garfield en Emma Stone als Peter en Gwen.

http://www.superherohype.(...)er-man-set-p%20hotos
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:13:10 #295
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_90875736
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Lemans24 het volgende:
Ik vind het jammer dat het een reboot wordt. Nota bene voor een filmserie die dan pas 10 jaar geleden is begonnen!. Ze hadden de originele acteurs moeten strikken of nog 20 jaar wachten, dan kom je er makkelijker mee weg.

Ach, bij de Hulk was er in vijf jaar een reboot :+
pi_90875855
Twilight :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_90878663
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Twilight :')
:D _O- :')
pi_91283920
Garfield in het pak:
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:25:37 #299
268260 Dr.Mikey
pi_91284761
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef Toad het volgende:
Garfield in het pak:
[ afbeelding ]
Oke we worden allemaal geniaal genept met een zogenaamde nieuwe cast etc.
Kijk dat pak ! dat is gewoon de scarlet spider ! Niets niet Spider-man reboot gewoon de scarlet spider en daar komen we aan het einde van de film natuurlijk pas achter.
R.I.P DTS.
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:44:03 #300
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_91286120
Kuttopic
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')