dat zou het beste zijn idd, maar Sony gaat deze rechten echt niet van de hand doen. Raimi of niet, een kaskraker zal Spider Man 4 toch wel wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef RedGuy het volgende:
Eigenlijk hoop je gewoon dat Sony er met niemand uit komt, de rechten verliest aan Marvel en dat Marvel zelf de Spider-Man films gaat maken.
Krijg je ook de crossovers in Spider-Man..
Dat zou ik dan weer wel een goede ontwikkeling vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef RedGuy het volgende:
Eigenlijk hoop je gewoon dat Sony er met niemand uit komt, de rechten verliest aan Marvel en dat Marvel zelf de Spider-Man films gaat maken.
Krijg je ook de crossovers in Spider-Man..
Als iemand een doodgebloede franchise nieuw leven in kan blazen is hij het wel idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef rivegauche het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord. Tobey Maguire zal niet terugkomen in Spiderman 4. Nu nog een andere regisseur. Misschien Nolan?
je hebt duidelijk een raar gevoel voor films, tobey deed het prima. de stempel van sony en de bemoeizucht van de ceo's zorgde ervoor dat de films niet een nog groter spektakel werden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef rivegauche het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord. Tobey Maguire zal niet terugkomen in Spiderman 4. Nu nog een andere regisseur. Misschien Nolan?
Een spectakefilm houdt niet meteen in dat die goed is of wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
je hebt duidelijk een raar gevoel voor films, tobey deed het prima. de stempel van sony en de bemoeizucht van de ceo's zorgde ervoor dat de films niet een nog groter spektakel werden.
Kirsten was in deel 1 prima, daarna verloor ze haar nut.
tip: kijk de films nog een keer, of kijk naar wat meer werk van raimi en tobey. het zal je film kennis goed doen!
een frisse wind is nooit slecht. maar ben nog steeds van mening dat de acteurs juist niet de reden dat het allemaal zo stroef is gelopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een spectakefilm houdt niet meteen in dat die goed is of wordt.
Daarbij vind ik Tobey ook geen goede acteur en ben blij dat deze Spidey serie de nek wordt omgedraaid.
Dus vaker naar die films kijken gaat daar in mijn geval niks aan veranderen.
En ook niet aan mijn filmkennis.
Sony is zich de blubber geschrokken van Batman Returns en the Dark Knight.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
Waardeloos idee dit.
Bij John Malkovich als Vulture kon ik me weinig voorstellen, maar met Raimi en Maguire had ik er toch vertrouwen in.
Sony, wat doe je? Spraken de Spider-man films de kinderen en pubers, die de merchandise kopen, niet genoeg aan?
Zijn jullie dollartekens gaan zien door de successen van High School Musical en de Twilight-reeks? Moet Peter daarom back to high school?
Overigens:
Heeft Disney, die eigenaar van Marvel is, hier misschien iets mee te maken?
Liggen de rechten echt alleen bij Sony, of heeft Disney/ Marvel wel invloed op de richting van de films/ series?
Toch zie ik de combi van een film in de sfeer van The Dark Knight met als hoofdrolspeler een held op de high school niet voor me. Maar ik hoop dat ik in 2012 positief verrast ga worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sony is zich de blubber geschrokken van Batman Returns en the Dark Knight.
Daarom willen ze een reboot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |