abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76713653
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef RedGuy het volgende:
Eigenlijk hoop je gewoon dat Sony er met niemand uit komt, de rechten verliest aan Marvel en dat Marvel zelf de Spider-Man films gaat maken.

Krijg je ook de crossovers in Spider-Man. .
dat zou het beste zijn idd, maar Sony gaat deze rechten echt niet van de hand doen. Raimi of niet, een kaskraker zal Spider Man 4 toch wel worden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 januari 2010 @ 11:17:49 #202
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_76713719
ik gok ook dat de film niet Spider-Man 4 gaat heten, maar The Amazing Spider-Man.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Admin dinsdag 12 januari 2010 @ 13:15:43 #203
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76717445
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef RedGuy het volgende:
Eigenlijk hoop je gewoon dat Sony er met niemand uit komt, de rechten verliest aan Marvel en dat Marvel zelf de Spider-Man films gaat maken.

Krijg je ook de crossovers in Spider-Man. .
Dat zou ik dan weer wel een goede ontwikkeling vinden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_76719478
Mijn gebeden zijn verhoord. Tobey Maguire zal niet terugkomen in Spiderman 4. Nu nog een andere regisseur. Misschien Nolan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 14:16:56 #205
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76719936
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef rivegauche het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord. Tobey Maguire zal niet terugkomen in Spiderman 4. Nu nog een andere regisseur. Misschien Nolan?
Als iemand een doodgebloede franchise nieuw leven in kan blazen is hij het wel idd. O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:43:01 #206
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76720913
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef rivegauche het volgende:
je hebt duidelijk een raar gevoel voor films, tobey deed het prima. de stempel van sony en de bemoeizucht van de ceo's zorgde ervoor dat de films niet een nog groter spektakel werden.
Kirsten was in deel 1 prima, daarna verloor ze haar nut.

tip: kijk de films nog een keer, of kijk naar wat meer werk van raimi en tobey. het zal je film kennis goed doen!
Lege virente, virent cuncta
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 15:28:37 #207
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76722622
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef skittelman het volgende:

[..]

je hebt duidelijk een raar gevoel voor films, tobey deed het prima. de stempel van sony en de bemoeizucht van de ceo's zorgde ervoor dat de films niet een nog groter spektakel werden.
Kirsten was in deel 1 prima, daarna verloor ze haar nut.

tip: kijk de films nog een keer, of kijk naar wat meer werk van raimi en tobey. het zal je film kennis goed doen!
Een spectakefilm houdt niet meteen in dat die goed is of wordt.
Daarbij vind ik Tobey ook geen goede acteur en ben blij dat deze Spidey serie de nek wordt omgedraaid.
Dus vaker naar die films kijken gaat daar in mijn geval niks aan veranderen.
En ook niet aan mijn filmkennis.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:13:06 #208
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76735525
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Een spectakefilm houdt niet meteen in dat die goed is of wordt.
Daarbij vind ik Tobey ook geen goede acteur en ben blij dat deze Spidey serie de nek wordt omgedraaid.
Dus vaker naar die films kijken gaat daar in mijn geval niks aan veranderen.
En ook niet aan mijn filmkennis.
een frisse wind is nooit slecht. maar ben nog steeds van mening dat de acteurs juist niet de reden dat het allemaal zo stroef is gelopen.
Hopen dat tobey nog wel van zn spidey-imago afkomt. In brothers zag ik een kale spidey die bij vlagen goed acteerde.
Lege virente, virent cuncta
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 20:55:26 #209
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76737721
Denk wel dat Tobey van het Spidey imago kan af komen.

Maar ik ben zeer benieuwd welke kant ze op wilen gaan.
Zouden ze jaloers zijn op Nolan en het succes dat hij heeft met z'n Batman films?
Zouden ze daarom de stekker uit het huidige project getrokken hebben zodat ze hetzelfde kunnen doen met Spidey?
Dan ben ik zeer benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken en met welke villian.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:58:13 #210
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_76737844
Qua Marvel-franchises kijk ik tegenwoordig veel meer uit naar alles wat met Avengers te maken heeft. Van Spider-Man (en eventuele nieuwe X-Men films) verwacht ik niet veel meer, dat heb ik ondertussen wel even gezien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:59:03 #211
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_76737878
Heel spijtig nieuws, vond Spider-Man tot nog toe een goede serie en vind Tobey ís gewoon Peter Parker, als Spider-Man kan hij wat minder overtuigen.

Overigens hoop ik echt niet dat we nu J.K. Simmons moeten missen als J. Jonah Jameson
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 21:01:47 #212
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76738001
Kom maar op

Dan Kaine + Jackal.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:08:52 #213
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_76738348
Weet je wie al heeft gezegd interesse te hebben in een overname van de franchise?

Michael Bay .

Allemaal samen:

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 21:11:21 #214
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76738492
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:29:20 #215
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_76739463
pi_76739752
Ik vond de Spidermanreeks toch al te veel naar het intellectuele neigen...
pi_76739754
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:44:07 #218
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_76752201

Sowieso vind ik het wel spijtig nieuws dat Sony heeft gebroken met de eigenlijke crew. Deel 3 was erg matig, maar dat lag in mijn ogen toch echt aan de bemoeizucht van Sony. Om dan maar de vergelijking met Nolan's Batman te maken; het succes van beide Batmans ligt niet enkel aan de kunde van Nolan, maar zeker ook aan de vrij afstandelijke houding van WB. WB heeft keihard geleerd hoe verkeerd het met een potentieel succesvolle franchise af kan lopen wanneer een studio zich nadrukkelijk met het creatieve proces bemoeit (zie= Batman Forever en Batman & Robin).
En zie hier ook waarom Nolan zich lijkt mij echt niet met Spidey zal gaan bemoeien; de druk is veel te groot om een even groot succes af te leveren als toentertijd met Begins, en ik vraag mij af in hoeverre hij bereidt zal zijn om WB voor de voeten te lopen. Anders krijg je een zelfde gezeik als toentertij met Singer met Superman en X-Men.
pi_76752440
Het lijkt mij ook niet dat Nolan zich aan een tweede superheldenfilm gaat binden. Met de twee Batmans heeft hij iets heel moois en vernieuwends neergezet, een Nolan-spiderman zal daar wellicht alleen maar op afgerekend worden als 'meer van hetzelfde' of 'kan niet tippen aan' etc. Plus dat ik als Nolan zijnde niet een stempel als comic-verfilmer zou willen krijgen.

In het algemeen lijkt het mij niet verstandig om zo snel na de laatste Spiderman-films al met een andere serie te komen. De Batman-films waren lang genoeg geleden om het verhaal opnieuw te vertellen en een nieuw publiek aan te spreken. Wellicht dat over een jaar of tien weer eens aan een nieuwe, frisse Spiderman-serie gedacht zou kunnen worden, zonder direct te relateren aan de voorgaande drie.
Nothing has changed. Everything has changed.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:29:57 #220
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_76757665
Best vermakelijke films. Geen diepgaande hoogstandjes maar daar zijn dit soort films ook niet voor bedoeld.
Jammer dat deel 4 niet komt
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 januari 2010 @ 17:40:27 #221
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76770496
Gisteren werd bekend dat de filmmaatschappij Sony de stekker uit Spider-Man 4 heeft getrokken. Dit betekent niet dat ze stilzitten. De promotie voor de nieuwe 2012 versie is namelijk al ingezet. In een speciaal persbericht geeft ook de Nederlandse tak van Sony meer duidelijkheid: Peter Parker gaat terug naar de middelbare school als de volgende Spider-Man in de zomer van 2012 in de bioscopen verschijnt.

Columbia Pictures en Marvel Studios gaan door het een film gebaseerd op een script van James Vanderbilt (schrijver van o.a. Zodiac, 2007 en The Losers, 2010) die gaat over een tiener die te maken krijgt met zowel hedendaagse menselijke problemen als ongelofelijke boven-menselijke crises. Er wordt een geheel nieuwe cast aangesteld voor de reboot.

De officiële (vertaalde) reactie op het stopzetten van Spidey 4 van Amy Pascal, co-voorzitter van Sony Pictures Entertainment: "Een decennium geleden zijn wij aan een reis begonnen met Sam Raimi en Tobey Maguire om samen drie Spider-Man films te maken die het genre opnieuw definiëren. Toen wij begonnen, had niemand ooit kunnen bedenken dat wij geschiedenis zouden maken aan de box-office en nu hebben wij de zeldzame kans om opnieuw geschiedenis te maken met deze franchise. Peter Parker als een gewone, jong volwassene die worstelt met buitengewone krachten is altijd de basis geweest die dit karakter zo tijdloos en meeslepend maakt, voor generaties fans. Wij kijken erg uit naar de creatieve mogelijkheden die zijn ontstaan door het terugkeren naar Peter´s wortels en kijken er naar uit om weer samen te werken met Marvel Studios, Avi Arad en Laura Ziskin bij dit nieuwe begin."

Komende weken, als de productie opgang komt, wordt er meer nieuws verwacht over de Spider-Man reboot die in 2012 moet uitkomen.

pi_76777574
Komen ze aan met zac efron ofzoiets

Fail

Deel 1 en 2 waren gewoon goed.
3 een stuk minder, maar nu al opnieuw beginnen ?
pi_76778933
Waardeloos idee dit.

Bij John Malkovich als Vulture kon ik me weinig voorstellen, maar met Raimi en Maguire had ik er toch vertrouwen in.

Sony, wat doe je? Spraken de Spider-man films de kinderen en pubers, die de merchandise kopen, niet genoeg aan?
Zijn jullie dollartekens gaan zien door de successen van High School Musical en de Twilight-reeks? Moet Peter daarom back to high school?

Overigens:
Heeft Disney, die eigenaar van Marvel is, hier misschien iets mee te maken?
Liggen de rechten echt alleen bij Sony, of heeft Disney/ Marvel wel invloed op de richting van de films/ series?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 januari 2010 @ 21:05:53 #224
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76779021
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
Waardeloos idee dit.

Bij John Malkovich als Vulture kon ik me weinig voorstellen, maar met Raimi en Maguire had ik er toch vertrouwen in.

Sony, wat doe je? Spraken de Spider-man films de kinderen en pubers, die de merchandise kopen, niet genoeg aan?
Zijn jullie dollartekens gaan zien door de successen van High School Musical en de Twilight-reeks? Moet Peter daarom back to high school?

Overigens:
Heeft Disney, die eigenaar van Marvel is, hier misschien iets mee te maken?
Liggen de rechten echt alleen bij Sony, of heeft Disney/ Marvel wel invloed op de richting van de films/ series?
Sony is zich de blubber geschrokken van Batman Returns en the Dark Knight.
Daarom willen ze een reboot.
pi_76779266
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Sony is zich de blubber geschrokken van Batman Returns en the Dark Knight.
Daarom willen ze een reboot.
Toch zie ik de combi van een film in de sfeer van The Dark Knight met als hoofdrolspeler een held op de high school niet voor me. Maar ik hoop dat ik in 2012 positief verrast ga worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')