ik ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Toch zie ik de combi van een film in de sfeer van The Dark Knight met als hoofdrolspeler een held op de high school niet voor me. Maar ik hoop dat ik in 2012 positief verrast ga worden.
De mensen gaan dit vergelijken met de eerdere films.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat zou het beste zijn idd, maar Sony gaat deze rechten echt niet van de hand doen. Raimi of niet, een kaskraker zal Spider Man 4 toch wel worden
ik vond het begin met tobey op school niet eens zo slecht, die gast die hij compleet verrot slaat, dat dienblad (incl mary jane) dat hij opvangt. het enige slechte aan spidey 1 met tobey was de villain, vond de goblin helemaal niet zo krankzinnig gevaarlijk als datie in de serie was. Krankzinnige villains doen het goed als je een goede acteur cast (jah kom er maar in met The Joker/Nolan/batman vergelijking)quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ik ook niet.
Maar ik denk dat ze wel zo'n soort reboot willen.
Eentje die een compleet andere kant op gaat.
Helaas heeft iemand verzonnen dat die reboot op een high school moet plaats vinden.
Ik hoop dat iemand nog bij z'n positieven komt voordat het te laat is.....
Dan was het plan om John Malkovich te casten als The Vulture voor deel 4 juist een goed idee geweestquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik vond het begin met tobey op school niet eens zo slecht, die gast die hij compleet verrot slaat, dat dienblad (incl mary jane) dat hij opvangt. het enige slechte aan spidey 1 met tobey was de villain, vond de goblin helemaal niet zo krankzinnig gevaarlijk als datie in de serie was. Krankzinnige villains doen het goed als je een goede acteur cast (jah kom er maar in met The Joker/Nolan/batman vergelijking)
dafoe is inderdaad geen slechte acteur maar de goblin hoort onbezonnen en krankzinnig te zijn, op stemmen in zn hoofd na kon ik hem niet betrappen op deze eigenschappen. maar dat kan ook aan mij liggen, toen ik spiderman keek was ik 13 en was alles enger dan nuquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Dan was het plan om John Malkovich te casten als The Vulture voor deel 4 juist een goed idee geweest![]()
Bovendien is Willem Dafoe ook een goed acteur. Het ontwerp voor het Goblin-pak was gewoon meer lachwekkend dan angstaanjagend.
Ik vind er ook niet veel aan , maar hij is wel 1 van de belangrijkste villianquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef planethugo het volgende:
ik vond de goblin in de tekenfilms al niet de leukste villain
Lijkt me inmiddels een beetje te oud om een Peter Parker in college te spelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef RedGuy het volgende:
Het gerucht gaat ook dat kandidaat om Peter Parker / Spider-Man te spelen, dan ook Joseph Gordon-Levitt is, die de hoofdrol speelde in 500 Days Of Summer.
The Ultimate Spider-Man reeks is verrassend goed, wat natuurlijk ook komt omdat die serie veel dichter bij het originele idee van Spidey blijft, terwijl de standaard serie inmiddels over een gescheiden volwassen Peter Parker gaat, in de 30 ofzo(!) Tja(!)quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
De visie op de nieuwe film(s): kleiner budget, onbekende acteurs en gebaseerd op Ultimate Spider-Man "where the villain-fighting took a back seat to the high school angst."
Ik ga voor.
Peter Parker is gewoon helemaal niet stoer in de comics, dus dan moet je er in de film ook niet opeens een 'stoere' acteur neerzetten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef planethugo het volgende:
die jamie bell is wel een aardige acteur maar ik had liever een stoerdere peter parker gezien, dit is meer een tobey kopie
klopt maar ik lees eigenlijk nooit comics. Ken spider-man vooral van de tekenfilms midden jaren 90 en daar vond ik 'm een stuk 'cooler' dan hij in de films was. Zou dus liever zo een type zien dan alweer een onzekere puber. Een stoere spidey die onder de gevechten constant een sneer geeft aan zijn tegenstanderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Peter Parker is gewoon helemaal niet stoer in de comics, dus dan moet je er in de film ook niet opeens een 'stoere' acteur neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |