Die van jullie leveren tenminste nog wat op. Die van ons wil niemand hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken. Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
Het is een ruimte van ongeveer 40m2, en er werken zo'n 8/10 man in totaal. Het is nu qua aanvragen voor cc's en kidsclub etc een redelijk grote achterstand, vandaar dat ze twee studenten inhuren per dag om dat weg te werken. Zo heb je klappers staan ook waar met een stift 'WACHTLIJST F-SIDE' op is gekalkt. (Heb meteen effe gekeken of ik daar inderdaad opstond, gelukkig wel)quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef Sethje het volgende:
Kun jij misschien ook verklaren waarom het zon fucking zooitje is op SZ ?...Jij hebt het van dichtbij gezien...ben best benieuwd waarom het altijd zon gedoe is als er iets geregeld moet worden...
Bron?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Babel definitief weg naar Liverpool. Een kleine 18 miljoen euro, contract voor 5 jaar.
Die meldden ook dat er een babyfabriek was vorige weekquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De papieren telegraaf van vanochtend
telegraafquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:17 schreef Cordoba32 het volgende:
Van Geel wil 3 vervangers.. LInkerspits (Nilsson?) Spits (Kanu?) Rechterspits ( Xabi?)
vervanger van Babel is Nilssonquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.
Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Lasse Nilsson mag komen als opvolger van Kenneth Perez, Christian Wilhelmsson als opvolger van Tom de Mul en verder nog een spits als breekijzer. Als er verder nog een poging gewaagd kan worden om Khalid Boulahrouz of Thiago Motta vast te leggen, dan ben ik helemaal tevreden, ook al is het geen noodzaak.
Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...
LFC bood eerder deze week 15 miljoen euro, Ajax vroeg 20 miljoen euro en LFC kwam toen met een nieuw bod van 17,5 miljoen euro (precies ertussenin). Ajax heeft toen aangegeven nog niet akkoord te zijn, maar gaf LFC wel toestemming om de onderhandelingen met de speler te openen, aangezien ze ervan uitgaan dat men het ook wel eens wordt over de transfersom. Waarschijnlijk zal Ryan Babel dus voor een bedrag tussen de 17,5 en 20 miljoen euro naar LFC vertrekken, een héél mooi bedrag!quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.
Tja van de naam Nilsson wordt ik ook niet echtquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.
Liever niet Xabi Prieto, die heeft toch weer een seizoen van aanpassen nodig en daarbij, waarom zou je een Spanjaard halen als rechtsbuiten? Zie ik serieus nog liever Andy v/d Meyde of Steven Pienaar terugkomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:54 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Tja van de naam Nilsson wordt ik ook niet echt![]()
Maar niet slecht... Die Spanjaard ken ik niet... Kanu duurt lang... Ben benieuwd welke namen uit de hoge hoed komen..
Weer die Pienaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever niet Xabi Prieto, die heeft toch weer een seizoen van aanpassen nodig en daarbij, waarom zou je een Spanjaard halen als rechtsbuiten? Zie ik serieus nog liever Andy v/d Meyde of Steven Pienaar terugkomen.
Al helemaal niet al buitenspeler.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weer die PienaarBreng alsjeblieft niemand op ideeen.
Maar hoezo niks voor ons? Wat is zijn ideale positie? Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Perez niets is voor PSV, jullie spelen gewoon heel anders. Maar Perez de voetballer is gewoon prima, en van z'n karakter hoef je ook weinig slechts te verwachten hoor. Het wordt allemaal zo overdreven. Perez is gewoon de man van de slimme passjes tussendoor en ik vermoed dat 'ie de corners wel zal gaan nemen bij PSV.
idd al is kennedy duidelijk 1e keus.. en terecht... NIlsson vanaf links... en dan onze Kanu of Shota als pinchhitter...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Best kut dat Sevilla ons zo lang heeft laten wachten, ook al betaalden zij uiteindelijk de hoofdprijs voor Tom de Mul, want nu speelt Daniël de Ridder bij Birmingham City in plaats van Ajax.
ZWakkepunten? Zie afgelopen jaar bij Ajax... sterke punten: Idem....quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar hoezo niks voor ons? Wat is zijn ideale positie? Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?
Maar niks voor PSV?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
ZWakkepunten? Zie afgelopen jaar bij Ajax... sterke punten: Idem....
Gwoon hele goeie voetballer, technisch goed, scoort makkelijk... mentaal zwak....
Waarom is die dan teuggehaald destijds?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:05 schreef BoNi het volgende:
Door alle rumoer rond Babel zouden we bijna vergeten dat ook onze multifunctionele held Krohn Dehli bij Ajax mag vertrekken.
Prima, laat dit soort plekken maar ingevuld worden door eigen jeugd die zo hun speelminuutjes kunnen maken.
Nee, jullie hebben niks met aanvallende voetballers.quote:
Daarom begrijp ik ook niet waarom hij nou zo nodig van ons naar PSV wilde. PSV heeft toch ook keuze genoeg voorin, wat is de bank daar nou anders dan de bank bij ons?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
De ideale positie voor Perez is hangend linksbuiten. Zijn voordelen zijn dat als hij eenmaal aan de bal is wel cretiviteit heeft en bij opportunistisch spel makelijk scoot. Zijn nadelen zijn dat hij geen flikker uitvoert, gaten van andere dichtloopt, met uitzondering van enkele momenten amper ziet en begint te morren zodra hij niet speelt.
Geen idee, omdat hij gratis was en bekend was met het spel van Ajax?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom is die dan teuggehaald destijds?![]()
Bovendien heeft die van ons ook nog betere stoelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik ook niet waarom hij nou zo nodig van ons naar PSV wilde. PSV heeft toch ook keuze genoeg voorin, wat is de bank daar nou anders dan de bank bij ons?
Dat is allang niet meer zo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bovendien heeft die van ons ook nog betere stoelen.
Heb je dat gelezen of wil je dat graag?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:19 schreef zjroentje het volgende:
Misschien is Gamst Pedersen van Blackburn wat als opvolger van Babel.
Het lijkt mij wel een goede vervanger. Ik drop gewoon een naam.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je dat gelezen of wil je dat graag?
ja raar. De mul begreep ik wel, maar Khron Deli heb ik nooit begrepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Geen idee, omdat hij gratis was en bekend was met het spel van Ajax?![]()
Van de Mul had ik ook niet verwacht dat hij teruggehaald zou worden, maar dit pakte ook beter uit dan de meesten verwacht hadden denk ik.
Met dit soort spelers loop jij eigenlijk totaal geen risico aangezien ze gratis zijn en ook qua salaris niet de hoofdprijs kosten.
Galatasaray heeft interesse in Kluivert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:53 schreef Longmen het volgende:
Kluivert als pinchitter?
Wat doet die nu eigenlijk? weg bij de gloeilampen?
Onhaalbaar voor die Serie B-club van je.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Maduro zou in de belangstellign staan van Napoli (Diverse Napolitaanse media)
Niet echt realistischquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Maduro zou in de belangstellign staan van Napoli (Diverse Napolitaanse media)
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Niet echt realistisch![]()
Dit krijgen we dus te horen dit jaar in de Arena
http://www.youtube.com/watch?v=QVDmrC7Efa0&mode=related&search=
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?quote:
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?
Ik denk dat het andersom is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
Waarom onderschat iedereen Babel toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef Sybesma het volgende:
Babel weg... geen probleem zoveel geld voor een matige speler... prima
Dat deed hij ook richting az ja. Voetballend vind ik het jammer dat hij weg is, maar al met al ben ik blij dat die tyfuslijer opgerot is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tja Kenneth Perez...loyaliteit bestaat niet schijnbaar. Ik verwacht ook nog wel het een en ander aan interviews waarin hij ongetwijfeld flink zal natrappen.
Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Waarom onderschat iedereen Babel toch?
Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het tever gaan om Babel een matige speler te noemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.
Ik kan dat echt niet uitstaan.quote:
We zullen inderdaad zien wat er gebeurt als hij bij PSV buiten de selectie valt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat deed hij ook richting az ja. Voetballend vind ik het jammer dat hij weg is, maar al met al ben ik blij dat die tyfuslijer opgerot is.
Veel mensen begrijpen het type 'Babel' niet. Babel is een voetballer waar je je 80 minuten van de wedstrijd aan ergert, maar oh wee als hij niet speelt, dan mis je hem wel. Hij heeft altijd dreiging en wordt altijd minstens gedekt door twee man. Erg belangrijke speler, we gaan hem missen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:43 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het tever gaan om Babel een matige speler te noemen.
Wanneer een speler 18 milj. oplevert, is ie echt wel meer dan "matig"
Babel:quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Waarom onderschat iedereen Babel toch?
Vergeet niet dat dit van 16 t/m zijn 20 jaar is. Toen speelde Huntelaar nog in de PSV jeugd/ AGOVV.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Babel:
2003/04 Wedstrijden: 1 Doelpunten: 0
2004/05 Wedstrijden: 20 Doelpunten: 7
2005/06 Wedstrijden: 25 Doelpunten: 2
2006/07 Wedstrijden: 27 Doelpunten: 5
Totaal Wedstrijden: 73 Doelpunten: 14
Gemiddeld 0,19 doelpunten per wedstrijd
Dat noem ik matig.
Serie A nu he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onhaalbaar voor die Serie B-club van je.
Verneuk de sneer nu niet.quote:
positiefquote:Voorzitter Barcelona: Krkic krijgt kans in voorbereiding
De voorzitter van Barcelona Laporte sloot tegenover het dagblad Sport niet uit dat Bojan Krkic aan Ajax wordt verhuurd. De aanvaller krijgt echter eerst de kans in de voorbereiding op het nieuwe seizoen om zich te bewijzen in de selectie van Frank Rijkaard. Met Giovani Dos Santos en Lionel Messi is hij het exponent van de jeugdopleiding die voor succes moet gaan zorgen bij het eerste elftal. Na de voorbereiding wordt dat bepaald of hij verhuurd mag worden.
Same thoughts.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Veel mensen begrijpen het type 'Babel' niet. Babel is een voetballer waar je je 80 minuten van de wedstrijd aan ergert, maar oh wee als hij niet speelt, dan mis je hem wel. Hij heeft altijd dreiging en wordt altijd minstens gedekt door twee man. Erg belangrijke speler, we gaan hem missen.
Alleen heeft Huntelaar wel een gemiddelde van 0,70 doelpunten per wedstrijd..... Dat gaat Babel nooit halen... 5 doelpunten zoals Babel afgelopen seizoen maakte dat kan zelfs Buijs van Feyenoord.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit van 16 t/m zijn 20 jaar is. Toen speelde Huntelaar nog in de PSV jeugd/ AGOVV.
Is Babel spits?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Babel:
2003/04 Wedstrijden: 1 Doelpunten: 0
2004/05 Wedstrijden: 20 Doelpunten: 7
2005/06 Wedstrijden: 25 Doelpunten: 2
2006/07 Wedstrijden: 27 Doelpunten: 5
Totaal Wedstrijden: 73 Doelpunten: 14
Gemiddeld 0,19 doelpunten per wedstrijd
Dat noem ik matig.
Niet echt, maar ook geen vleugelaanvaller of middenvelder, dus wat is hij dan?quote:
Een linkerspits en soms tweede spits bij 4-4-2 en dan maar 5 doelpunten ..... dat is gewoon veel te weinig!quote:
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:50 schreef w00h00 het volgende:
Lasse Nilsson & deze
Wereld goals.
Toch zie ik hem graag komen als vervanger van Perez om hangend aan de linkerkant te spelen,
Met Baki rechts en Lasse links denk ik dat de oude Huntelaar ook weer terug zal komen.
Ach, je zal wel gelijk hebben. HtC, Foppe en de volledige technische staf(en scouts) van Liverpool zullen het allemaal wel mis hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:58 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Een linkerspits en soms tweede spits bij 4-4-2 en dan maar 5 doelpunten ..... dat is gewoon veel te weinig!
Vorig seizoen vond ik niet echt een geweldig jaar van KJH. Klinkt misschien gek, aangezien hij toch weer ruim 20 goals heeft gemaakt, maar het moet en het kunnen er veel meer worden. Als hij blijft, gok ik dat hij er dit seizoen minstens 35 maaktquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
Ryan Babel is gewoon niet geschikt voor 4-3-3, maar je zal zien dat hij in het 4-4-2-systeem (in de rol die Thierry Henry jarenlang vervulde bij AFC) wél gaat overtuigen, want dat deed hij bij Ajax niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:00 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Ach, je zal wel gelijk hebben. HtC, Foppe en de volledige technische staf(en scouts) van Liverpool zullen het allemaal wel mis hebben.
Ik wilde het niet zeggen, maar nu doe jij het toch.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
De beste twee wedstrijden van Babel waren psv-uit en Twente-uit. Toen we met twee spitsen speeldequote:Op donderdag 12 juli 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ryan Babel is gewoon niet geschikt voor 4-3-3, maar je zal zien dat hij in het 4-4-2-systeem (in de rol die Thierry Henry jarenlang vervulde bij AFC) wél gaat overtuigen, want dat deed hij bij Ajax niet.
Klopt, en ondanks het vertrek van Ryan Babel, denk ik dat we dat systeem (4-1-2-1-2) meer moeten gebruiken!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De beste twee wedstrijden van Babel waren psv-uit en Twente-uit. Toen we met twee spitsen speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |