abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51381768
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken. Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
Die van jullie leveren tenminste nog wat op. Die van ons wil niemand hebben.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51381855
Even voor de 'iedere-week-volgers' van Perez: kan ie echt wat?
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 12 juli 2007 @ 00:42:00 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51381933
Ik denk dat Perez niets is voor PSV, jullie spelen gewoon heel anders. Maar Perez de voetballer is gewoon prima, en van z'n karakter hoef je ook weinig slechts te verwachten hoor. Het wordt allemaal zo overdreven. Perez is gewoon de man van de slimme passjes tussendoor en ik vermoed dat 'ie de corners wel zal gaan nemen bij PSV.

Enneh, als Aissati niet zo beroerd uit was gevallen op het EK U21 had er vast wel een gek geweest die 15 miljoen had geboden.
  donderdag 12 juli 2007 @ 00:52:27 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51382136
Perez is een fijne voetballer, maar het schijnt dus écht een hele vervelende gozer te zijn. Toen ik dat dagje op supporterszaken werkte hoorde ik daar toch wel wat over hoor.

Mensen die al blij riepen: is Perez als naar PSV? waarop anderen nog zeiden: Juich nog niet te vroeg, hij is nog niet weg!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:20:39 #205
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51382629
Kun jij misschien ook verklaren waarom het zon fucking zooitje is op SZ ?...Jij hebt het van dichtbij gezien...ben best benieuwd waarom het altijd zon gedoe is als er iets geregeld moet worden...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:22:38 #206
51286 w00h00
Digital man!
pi_51382668
wtf kreeg net mail van Ajax:

Onderwerp: Ajax DVD Jaaroverzicht 2006-2007‎
Van: Ajax (alias@domain.nl)
Verzonden: donderdag 12 juli 2007 1:16:02

Dat zijn nog eens tijden om te mailen. Ze maken duidelijk over uren in de ArenA hopelijk heeft het nog iets in petto voor morgen.......

trusten
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:35:45 #207
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51382928
Ik kreeg die mail ook net binnen. Ook al zaten er hele mooie wedstrijden tussen, ik bedankt voor de eigen goal van Vermaelen, de 2-2 van RKC en de 3-0 die er maar niet in wilde tegen Willem II.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:48:53 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51383153
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef Sethje het volgende:
Kun jij misschien ook verklaren waarom het zon fucking zooitje is op SZ ?...Jij hebt het van dichtbij gezien...ben best benieuwd waarom het altijd zon gedoe is als er iets geregeld moet worden...
Het is een ruimte van ongeveer 40m2, en er werken zo'n 8/10 man in totaal. Het is nu qua aanvragen voor cc's en kidsclub etc een redelijk grote achterstand, vandaar dat ze twee studenten inhuren per dag om dat weg te werken. Zo heb je klappers staan ook waar met een stift 'WACHTLIJST F-SIDE' op is gekalkt. (Heb meteen effe gekeken of ik daar inderdaad opstond, gelukkig wel)

Aan de telefoon zaten die vrijdag dat ik er werkte 4 man. Daarvan waren er twee aan het bellen gemiddeld, eentje loopt vaak rond om wat koffie te halen en de ander zit ook de helft van de tijd maar niks te doen. Na een telefoontje moeten ze op 'not ready' gaan staan om de gegevens in te voeren, van elk telefoontje wat je pleegt wordt een notitie gemaakt. (Dit heb ik bij mezelf even nagezocht in het systeem toen, staat precies in wanneer je hebt gebeld voor seizoenkaart aanvraag/overplaatsing/uitkaart etc etc). Dat 'not ready' staan kan wel weer 1/2 minuten duren. Zo schiet het al met al niet op, zeker als er tientallen mensen tegelijk bellen en je hebt maar twee man effectief aan de lijn.

Van die andere 4 man die daar werken heb je één soort supervisor achtig iets, die constant in contact staat met de hoofdsteward die daar een eigen kantoortje heeft (die wat langere kerel van ongeveer 30 jaar ofzo) en toentertijd ook het binnenkomen van de kaartjes voor Glasgow Rangers en Falkirk regelde.
De andere 3 doen gewoon administratief werk wat ik ook deed: aanvragen behandelen, paspoortnr's checken op SV of dat ze niet bij een andere BVO staan geregistreerd, en invoeren.

Conclusie van mijn bevindingen: Door het jaar heen kun je daar prima met 3 man zitten, als het rustig is. Maar voor een speciale 'beldag' moet je gewoon daar extra mensen voor inhuren of desnoods met 10 man daadwerkelijk gaan bellen. En ik vraag me af of dat is gedaan, denk dat het gewoon weer met 3 man aan de telefoon was..En dan duurt het inderdaad héél lang voor je eens aan de beurt komt.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 12 juli 2007 @ 02:11:09 #209
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51383443
Hmm ja , gewoon onderbezet dus in weken als vorige week.
Ik snap dat niet van Ajax ze teleurstellen honderden (duizenden?) mensen. Het is toch ook veel makkelijker om als er SCC's vrij zijn om gewoon de wachtlijst van bovenaf terug te bellen. Dat scheelt een hoop irritatie enzo.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:07:18 #210
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_51384781
Babel definitief weg naar Liverpool. Een kleine 18 miljoen euro, contract voor 5 jaar.
pi_51384784
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Babel definitief weg naar Liverpool. Een kleine 18 miljoen euro, contract voor 5 jaar.
Bron?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:11:01 #212
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_51384805
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:08 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Bron?
De papieren telegraaf van vanochtend
pi_51384847
Van Geel wil 3 vervangers.. LInkerspits (Nilsson?) Spits (Kanu?) Rechterspits ( Xabi?)
Ajax!!
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:20:41 #214
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51384868
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Die meldden ook dat er een babyfabriek was vorige week
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_51384875
Ik vind het een fantastische deal voor Ajax (mits er capabele vervangers worden aangetrokken uiteraard)
pi_51384890
quote:

[..]

telegraaf
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51384923
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:17 schreef Cordoba32 het volgende:
Van Geel wil 3 vervangers.. LInkerspits (Nilsson?) Spits (Kanu?) Rechterspits ( Xabi?)
Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_51384957
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:27 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.
vervanger van Babel is Nilsson
Ajax!!
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:39:58 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51385023
Lasse Nilsson mag komen als opvolger van Kenneth Perez, Christian Wilhelmsson als opvolger van Tom de Mul en verder nog een spits als breekijzer. Als er verder nog een poging gewaagd kan worden om Khalid Boulahrouz of Thiago Motta vast te leggen, dan ben ik helemaal tevreden, ook al is het geen noodzaak.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51385063
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Lasse Nilsson mag komen als opvolger van Kenneth Perez, Christian Wilhelmsson als opvolger van Tom de Mul en verder nog een spits als breekijzer. Als er verder nog een poging gewaagd kan worden om Khalid Boulahrouz of Thiago Motta vast te leggen, dan ben ik helemaal tevreden, ook al is het geen noodzaak.
Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...
Ajax!!
pi_51385065
quote:

[..]

Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:46:33 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51385097
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...
Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:49:52 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51385133
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.
LFC bood eerder deze week 15 miljoen euro, Ajax vroeg 20 miljoen euro en LFC kwam toen met een nieuw bod van 17,5 miljoen euro (precies ertussenin). Ajax heeft toen aangegeven nog niet akkoord te zijn, maar gaf LFC wel toestemming om de onderhandelingen met de speler te openen, aangezien ze ervan uitgaan dat men het ook wel eens wordt over de transfersom. Waarschijnlijk zal Ryan Babel dus voor een bedrag tussen de 17,5 en 20 miljoen euro naar LFC vertrekken, een héél mooi bedrag!
pi_51385187
Kluivert als pinchitter?
Wat doet die nu eigenlijk? weg bij de gloeilampen?
pi_51385196
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.
Tja van de naam Nilsson wordt ik ook niet echt Maar niet slecht... Die Spanjaard ken ik niet... Kanu duurt lang... Ben benieuwd welke namen uit de hoge hoed komen..
Ajax!!
pi_51385212
Kluivert is momenteel werkloos bij mijn weten. Kluivert zou een goede kunnen zijn achter Huntelaar of inderdaad als targetman.
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:56:08 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51385231
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:54 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Tja van de naam Nilsson wordt ik ook niet echt Maar niet slecht... Die Spanjaard ken ik niet... Kanu duurt lang... Ben benieuwd welke namen uit de hoge hoed komen..
Liever niet Xabi Prieto, die heeft toch weer een seizoen van aanpassen nodig en daarbij, waarom zou je een Spanjaard halen als rechtsbuiten? Zie ik serieus nog liever Andy v/d Meyde of Steven Pienaar terugkomen.
pi_51385255
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Liever niet Xabi Prieto, die heeft toch weer een seizoen van aanpassen nodig en daarbij, waarom zou je een Spanjaard halen als rechtsbuiten? Zie ik serieus nog liever Andy v/d Meyde of Steven Pienaar terugkomen.
Weer die Pienaar Breng alsjeblieft niemand op ideeen.
pi_51385337
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Weer die Pienaar Breng alsjeblieft niemand op ideeen.
Al helemaal niet al buitenspeler.
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:03:27 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51385347
Best kut dat Sevilla ons zo lang heeft laten wachten, ook al betaalden zij uiteindelijk de hoofdprijs voor Tom de Mul, want nu speelt Daniël de Ridder bij Birmingham City in plaats van Ajax.
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:05:06 #231
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_51385380
Door alle rumoer rond Babel zouden we bijna vergeten dat ook onze multifunctionele held Krohn Dehli bij Ajax mag vertrekken.
Prima, laat dit soort plekken maar ingevuld worden door eigen jeugd die zo hun speelminuutjes kunnen maken.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_51385415
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Perez niets is voor PSV, jullie spelen gewoon heel anders. Maar Perez de voetballer is gewoon prima, en van z'n karakter hoef je ook weinig slechts te verwachten hoor. Het wordt allemaal zo overdreven. Perez is gewoon de man van de slimme passjes tussendoor en ik vermoed dat 'ie de corners wel zal gaan nemen bij PSV.
Maar hoezo niks voor ons? Wat is zijn ideale positie? Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?
Wat een vrouw!
spits!
pi_51385417
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Best kut dat Sevilla ons zo lang heeft laten wachten, ook al betaalden zij uiteindelijk de hoofdprijs voor Tom de Mul, want nu speelt Daniël de Ridder bij Birmingham City in plaats van Ajax.
idd al is kennedy duidelijk 1e keus.. en terecht... NIlsson vanaf links... en dan onze Kanu of Shota als pinchhitter...
Ajax!!
pi_51385434
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar hoezo niks voor ons? Wat is zijn ideale positie? Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?
ZWakkepunten? Zie afgelopen jaar bij Ajax... sterke punten: Idem....

Gwoon hele goeie voetballer, technisch goed, scoort makkelijk... mentaal zwak....
Ajax!!
pi_51385458
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:08 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

ZWakkepunten? Zie afgelopen jaar bij Ajax... sterke punten: Idem....

Gwoon hele goeie voetballer, technisch goed, scoort makkelijk... mentaal zwak....
Maar niks voor PSV?
Wat een vrouw!
spits!
pi_51385483
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:05 schreef BoNi het volgende:
Door alle rumoer rond Babel zouden we bijna vergeten dat ook onze multifunctionele held Krohn Dehli bij Ajax mag vertrekken.
Prima, laat dit soort plekken maar ingevuld worden door eigen jeugd die zo hun speelminuutjes kunnen maken.
Waarom is die dan teuggehaald destijds?
pi_51385487
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar niks voor PSV?
Nee, jullie hebben niks met aanvallende voetballers.
pi_51385492
Volgens mij heeft Danny Blind daar de hand in gehad
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:13:47 #239
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51385521
De ideale positie voor Perez is hangend linksbuiten. Zijn voordelen zijn dat als hij eenmaal aan de bal is wel creativiteit heeft en bij opportunistisch spel makkelijk scoort. Zijn nadelen zijn dat hij geen flikker uitvoert, gaten van andere dichtloopt, met uitzondering van enkele momenten amper ziet en begint te morren zodra hij niet speelt.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_51385541
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
De ideale positie voor Perez is hangend linksbuiten. Zijn voordelen zijn dat als hij eenmaal aan de bal is wel cretiviteit heeft en bij opportunistisch spel makelijk scoot. Zijn nadelen zijn dat hij geen flikker uitvoert, gaten van andere dichtloopt, met uitzondering van enkele momenten amper ziet en begint te morren zodra hij niet speelt.
Daarom begrijp ik ook niet waarom hij nou zo nodig van ons naar PSV wilde. PSV heeft toch ook keuze genoeg voorin, wat is de bank daar nou anders dan de bank bij ons?
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:16:35 #241
53851 BoNi
pi_51385568
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:11 schreef Longmen het volgende:

[..]

Waarom is die dan teuggehaald destijds?
Geen idee, omdat hij gratis was en bekend was met het spel van Ajax?
Van de Mul had ik ook niet verwacht dat hij teruggehaald zou worden, maar dit pakte ook beter uit dan de meesten verwacht hadden denk ik.
Met dit soort spelers loop jij eigenlijk totaal geen risico aangezien ze gratis zijn en ook qua salaris niet de hoofdprijs kosten.
Schitterend!
pi_51385574
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Daarom begrijp ik ook niet waarom hij nou zo nodig van ons naar PSV wilde. PSV heeft toch ook keuze genoeg voorin, wat is de bank daar nou anders dan de bank bij ons?
Bovendien heeft die van ons ook nog betere stoelen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51385623
Misschien is Gamst Pedersen van Blackburn wat als opvolger van Babel.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51385624
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Bovendien heeft die van ons ook nog betere stoelen.
Dat is allang niet meer zo.

PSV speelt natuurlijk anders dan Ajax en zal Lazovic in het begin missen door een schorsing en Koné in januari door de Afrika Cup. Dat betekent dat hij in die periode (zeker 5 wedstrijden) 100% zeker speelt en natuurlijk CL-voetbal kan meemaken.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51385645
De Mul terughalen is financieel een hele goede zet geweest inderdaad. Waarom Krohn-Dehli is teruggehaald heb ik nooit begrepen maar zoals ik al zei, ik dacht dat Danny-alleen nog Olaf Lindenbergh en de selectie is compleet-Blind daar de hand in had.
pi_51385758
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:19 schreef zjroentje het volgende:
Misschien is Gamst Pedersen van Blackburn wat als opvolger van Babel.
Heb je dat gelezen of wil je dat graag?
pi_51386099
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:26 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Heb je dat gelezen of wil je dat graag?
Het lijkt mij wel een goede vervanger. Ik drop gewoon een naam.
pi_51386155
De proefperiode van Thembinkosi Fanteni en Sameegh Doutie wordt verlengd met een aantal weken volgens de Telegraaf.
pi_51386213
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:16 schreef BoNi het volgende:

[..]

Geen idee, omdat hij gratis was en bekend was met het spel van Ajax?
Van de Mul had ik ook niet verwacht dat hij teruggehaald zou worden, maar dit pakte ook beter uit dan de meesten verwacht hadden denk ik.
Met dit soort spelers loop jij eigenlijk totaal geen risico aangezien ze gratis zijn en ook qua salaris niet de hoofdprijs kosten.
ja raar. De mul begreep ik wel, maar Khron Deli heb ik nooit begrepen.
pi_51386302
Suarez lijkt me trouwens beter dan Nilsson voor Ajax...
Maar sportweek meldt nu ook dat Nilsson al persoonlijk accoord is.
pi_51386534
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:53 schreef Longmen het volgende:
Kluivert als pinchitter?
Wat doet die nu eigenlijk? weg bij de gloeilampen?
Galatasaray heeft interesse in Kluivert.
pi_51386570
Maduro zou in de belangstellign staan van Napoli (Diverse Napolitaanse media)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:02:00 #253
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51386593
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Onhaalbaar voor die Serie B-club van je.
pi_51386643
Gaan we nu echt een leegloop krijgen?
pi_51386759
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Niet echt realistisch

Dit krijgen we dus te horen dit jaar in de Arena

http://www.youtube.com/watch?v=QVDmrC7Efa0&mode=related&search=
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:10:59 #256
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51386800
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Niet echt realistisch

Dit krijgen we dus te horen dit jaar in de Arena

http://www.youtube.com/watch?v=QVDmrC7Efa0&mode=related&search=
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:20:02 #257
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51387016
Beetje laat misschien.. maar netjes gevangen voor Babel
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_51387064

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51387091
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.
Ajax!!
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:25:06 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51387118
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:23 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]

Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?
pi_51387184
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_51387235
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik denk dat het andersom is.
In geld staat het in elk geval 1-0 voor Babel
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:30:58 #263
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51387260
Tsja Nilsson....niet echt een speler waar ik enthousiast van wordt...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_51387274
De groeten Babel. Bedankt voor alles, maar met name bedankt voor de grote berg geld die je opleverd.
pi_51387282
Nilsson mag van mij wel komen. Ik heb wel vertrouwen in hem
pi_51387295
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51387393
Kenneth Perez wil kampioen worden met PSV
Gepubliceerd op 12-07-07 om 10:15 door Tim Vogelpoel

Kenneth Perez steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken. De van Ajax overgekomen aanvallend ingestelde middenvelder wil kampioen worden met PSV Eindhoven, zo laat hij weten tegenover PSV TV.

'Ik was heel erg opgelucht toen de deal rond was', bekent Perez. 'Dit is wat ik wilde en eindelijk is het zover. Toen Ajax en PSV er maar niet uitkwamen, maakte ik me wel zorgen, maar toen ik het gister hoorde, kon ik me niet meer voorstellen dat het nog fout kon gaan.'

'Met PSV wil ik de landstitel veroveren en succesvol zijn in de Champions League. De Champions League is één van de redenen dat ik naar PSV ben gekomen.'

pi_51387423
Babel weg... geen probleem zoveel geld voor een matige speler... prima
pi_51387461
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef Sybesma het volgende:
Babel weg... geen probleem zoveel geld voor een matige speler... prima
Waarom onderschat iedereen Babel toch?
pi_51387470
Tja Kenneth Perez...loyaliteit bestaat niet schijnbaar. Ik verwacht ook nog wel het een en ander aan interviews waarin hij ongetwijfeld flink zal natrappen.
pi_51387497
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tja Kenneth Perez...loyaliteit bestaat niet schijnbaar. Ik verwacht ook nog wel het een en ander aan interviews waarin hij ongetwijfeld flink zal natrappen.
Dat deed hij ook richting az ja. Voetballend vind ik het jammer dat hij weg is, maar al met al ben ik blij dat die tyfuslijer opgerot is.
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:41:55 #272
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51387507
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.
pi_51387528
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.
Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het tever gaan om Babel een matige speler te noemen.
Wanneer een speler 18 milj. oplevert, is ie echt wel meer dan "matig"
pi_51387544
Ik zie het echt niet in Babel. Hij is snel en heeft af en toe fantastische acties maar even zo vaak is hij de bal op de meest knullige wijze kwijt. Als je dan 17.000.000 euro krijgt mag je daar heel blij mee zijn denk ik.
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:44:32 #275
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51387557
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet uitstaan.

Nou Perez, ik ben nooit fan van je geweest en nu weet ik waarom. Je bent gewoon een lul.
pi_51387568
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat deed hij ook richting az ja. Voetballend vind ik het jammer dat hij weg is, maar al met al ben ik blij dat die tyfuslijer opgerot is.
We zullen inderdaad zien wat er gebeurt als hij bij PSV buiten de selectie valt.
pi_51387598
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:43 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het tever gaan om Babel een matige speler te noemen.
Wanneer een speler 18 milj. oplevert, is ie echt wel meer dan "matig"
Veel mensen begrijpen het type 'Babel' niet. Babel is een voetballer waar je je 80 minuten van de wedstrijd aan ergert, maar oh wee als hij niet speelt, dan mis je hem wel. Hij heeft altijd dreiging en wordt altijd minstens gedekt door twee man. Erg belangrijke speler, we gaan hem missen.
pi_51387635
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Babel:

2003/04 Wedstrijden: 1 Doelpunten: 0
2004/05 Wedstrijden: 20 Doelpunten: 7
2005/06 Wedstrijden: 25 Doelpunten: 2
2006/07 Wedstrijden: 27 Doelpunten: 5
Totaal Wedstrijden: 73 Doelpunten: 14
Gemiddeld 0,19 doelpunten per wedstrijd

Dat noem ik matig.
pi_51387660
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Babel:

Dat noem ik matig.
Vergeet niet dat dit van 16 t/m zijn 20 jaar is. Toen speelde Huntelaar nog in de PSV jeugd/ AGOVV.
pi_51387669
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Onhaalbaar voor die Serie B-club van je.
Serie A nu he.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:49:51 #281
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51387678
Het is tijd voor de nieuwe Overmars om op te staan.
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:50:05 #282
51286 w00h00
Digital man!
pi_51387689
Lasse Nilsson & deze

Wereld goals.

Toch zie ik hem graag komen als vervanger van Perez om hangend aan de linkerkant te spelen,
Met Baki rechts en Lasse links denk ik dat de oude Huntelaar ook weer terug zal komen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:50:38 #283
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51387700
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef Lennox het volgende:

[..]

Serie A nu he.
Verneuk de sneer nu niet.
pi_51387720
Trouwens: Liverpool haalde eerst Torres (betekent: Toren) en nu Babel.

Liverpool heeft de Toren van Babel binnengehaald.

Zal wel een communicatieprobleempje opleveren in de kleedkamer.
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:54:02 #285
51286 w00h00
Digital man!
pi_51387800
quote:
Voorzitter Barcelona: Krkic krijgt kans in voorbereiding

De voorzitter van Barcelona Laporte sloot tegenover het dagblad Sport niet uit dat Bojan Krkic aan Ajax wordt verhuurd. De aanvaller krijgt echter eerst de kans in de voorbereiding op het nieuwe seizoen om zich te bewijzen in de selectie van Frank Rijkaard. Met Giovani Dos Santos en Lionel Messi is hij het exponent van de jeugdopleiding die voor succes moet gaan zorgen bij het eerste elftal. Na de voorbereiding wordt dat bepaald of hij verhuurd mag worden.
positief
pi_51387822
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:46 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Veel mensen begrijpen het type 'Babel' niet. Babel is een voetballer waar je je 80 minuten van de wedstrijd aan ergert, maar oh wee als hij niet speelt, dan mis je hem wel. Hij heeft altijd dreiging en wordt altijd minstens gedekt door twee man. Erg belangrijke speler, we gaan hem missen.
Same thoughts.
pi_51387832
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Vergeet niet dat dit van 16 t/m zijn 20 jaar is. Toen speelde Huntelaar nog in de PSV jeugd/ AGOVV.
Alleen heeft Huntelaar wel een gemiddelde van 0,70 doelpunten per wedstrijd..... Dat gaat Babel nooit halen... 5 doelpunten zoals Babel afgelopen seizoen maakte dat kan zelfs Buijs van Feyenoord.....

Dus nogmaals.. prima deal.... Strikje erom en de mazzel....
pi_51387844
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Babel:

Dat noem ik matig.
Is Babel spits?
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:57:02 #289
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51387874
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:55 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Is Babel spits?
Niet echt, maar ook geen vleugelaanvaller of middenvelder, dus wat is hij dan?
pi_51387926
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:55 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Is Babel spits?
Een linkerspits en soms tweede spits bij 4-4-2 en dan maar 5 doelpunten ..... dat is gewoon veel te weinig!
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:58:54 #291
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51387932
Babel was een spits, nu weet ik ook niet meer wat 'ie nou precies moet zijn.
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:59:01 #292
53851 BoNi
pi_51387933
We zullen zien hoe het met Babel zal vergaan. Vooralsnog heb ik er totaal geen moeite mee dat hij voor dit bedrag vertrekt. Het enige wat hij heeft is dreiging, verder blinkt hij nergens in uit.
Zowel schot als aanname zijn (na extreem veel extra training) slecht, koppen kan hij al helemaal niet en afronden is ook niet voor hem weggelegd.
Ik hoop voor hem dat hij blijft groeien bij Liverpool, maar het zou mij verbazen als hij uitgroeit tot een bepalende speler.
Schitterend!
pi_51387963
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:50 schreef w00h00 het volgende:
Lasse Nilsson & deze

Wereld goals.

Toch zie ik hem graag komen als vervanger van Perez om hangend aan de linkerkant te spelen,
Met Baki rechts en Lasse links denk ik dat de oude Huntelaar ook weer terug zal komen.
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
Ajax!!
pi_51387968
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:58 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Een linkerspits en soms tweede spits bij 4-4-2 en dan maar 5 doelpunten ..... dat is gewoon veel te weinig!
Ach, je zal wel gelijk hebben. HtC, Foppe en de volledige technische staf(en scouts) van Liverpool zullen het allemaal wel mis hebben.
pi_51388028
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Vorig seizoen vond ik niet echt een geweldig jaar van KJH. Klinkt misschien gek, aangezien hij toch weer ruim 20 goals heeft gemaakt, maar het moet en het kunnen er veel meer worden. Als hij blijft, gok ik dat hij er dit seizoen minstens 35 maakt
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:02:31 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388038
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:00 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Ach, je zal wel gelijk hebben. HtC, Foppe en de volledige technische staf(en scouts) van Liverpool zullen het allemaal wel mis hebben.
Ryan Babel is gewoon niet geschikt voor 4-3-3, maar je zal zien dat hij in het 4-4-2-systeem (in de rol die Thierry Henry jarenlang vervulde bij AFC) wél gaat overtuigen, want dat deed hij bij Ajax niet.
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:02:56 #297
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51388053
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen, maar nu doe jij het toch.

Ze gingen er alleen dit seizoen iets minder makkelijk in dan vorig seizoen, maar toch spreken de cijfers voor zich. Ibrahimovic en al die andere spitsen van de afgelopen 8, 9 jaar kunnen daar niet aan tippen.
pi_51388079
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ryan Babel is gewoon niet geschikt voor 4-3-3, maar je zal zien dat hij in het 4-4-2-systeem (in de rol die Thierry Henry jarenlang vervulde bij AFC) wél gaat overtuigen, want dat deed hij bij Ajax niet.
De beste twee wedstrijden van Babel waren psv-uit en Twente-uit. Toen we met twee spitsen speelde
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:05:05 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388122
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

De beste twee wedstrijden van Babel waren psv-uit en Twente-uit. Toen we met twee spitsen speelde
Klopt, en ondanks het vertrek van Ryan Babel, denk ik dat we dat systeem (4-1-2-1-2) meer moeten gebruiken!
pi_51388130
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:23 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]

T prijskaartje hangt er nog aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')