abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 juli 2007 @ 12:45:16 #101
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51518306
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Welke bronnen? Doorgaans betrouwbare?
Sportweek vertelde al over een persoonlijk akkoord en de clubs zijn er nu ook uit.
Daarom heeft Heerenveen ook Sibon gecontracteerd.
  maandag 16 juli 2007 @ 12:48:14 #102
51286 w00h00
Digital man!
pi_51518396
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:45 schreef Grimm het volgende:

[..]

Sportweek vertelde al over een persoonlijk akkoord en de clubs zijn er nu ook uit.
Daarom heeft Heerenveen ook Sibon gecontracteerd.
cool Hoe weet je dat de clubs eruit zijn?
pi_51519300
De 25 jarige Palacio van Boca naar Arsenal voor 15 miljoen pond.
  maandag 16 juli 2007 @ 13:20:22 #104
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51519461
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:45 schreef Grimm het volgende:

[..]

Sportweek vertelde al over een persoonlijk akkoord en de clubs zijn er nu ook uit.
Daarom heeft Heerenveen ook Sibon gecontracteerd.
Sportweek heeft het van het Friesch Dagblad die het weer van soccernews.nl heeft. Onzin dus.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_51519488
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:45 schreef Grimm het volgende:

[..]

Sportweek vertelde al over een persoonlijk akkoord en de clubs zijn er nu ook uit.
Daarom heeft Heerenveen ook Sibon gecontracteerd.
Zou mooi zijn, maar het lijkt me niet dat Sibon als opvolger voor Nilsson gehaald is. Voor Nilsson zal dan nog wel een andere vervanger komen.
  maandag 16 juli 2007 @ 13:22:16 #106
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51519504
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Sportweek heeft het van het Friesch Dagblad die het weer van soccernews.nl heeft. Onzin dus.
pi_51520139
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
De 25 jarige Palacio van Boca naar Arsenal voor 15 miljoen pond.
Goede aankoop van Arsenal als ie zou komen.
pi_51527205
Siyabonga Nkosi van Kaiser Chiefs naar Arminia Bielefeld
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51539819
quote:
Ferguson gelooft transferverzoek Heinze niet

16/7/2007 19:16

De zaakwaarnemer van Gabriel Heinze heeft Manchester United laten weten dat de Argentijn de club wil verlaten. Manager Alex Ferguson wil dat voornemen eerst uit de mond van de 29-jarige verdediger zelf horen, voordat hij het gelooft.

'Gaby's zaakwaarnemer heeft ons geïnformeerd van het feit dat hij naar een andere club wil', aldus Ferguson. 'Ik ben daar nog niet zo zeker van. We hebben ook nog geen concreet bod op hem gekregen, hoewel de geruchten over een transfer wel toenemen.'

Heinze heeft er drie seizoenen bij Manchetser United opzitten. Mede door een ernstige blessure tijdens het seizoen 2005/06 slaagde de Argentijn er niet in een basisplaats te veroveren op Old Trafford. Over belangstelling heeft de verdediger niet te klagen, want Liverpool, Newcastle United, Juventus en Real Madrid zouden voor hem in de markt zijn.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:26:46 #110
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51543717
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:49 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
Laat maar gaan, kan d'r een talentje voor 'm op de bank plaats nemen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:11:49 #111
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51548779
Giuly gaat hoogstwaarschijnlijk naar Roma als je mundodeportivo moet geloven.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:17:58 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51548896
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:11 schreef venomsnake het volgende:
Giuly gaat hoogstwaarschijnlijk naar Roma als je mundodeportivo moet geloven.
Snap er niets van, AS heeft ook Mauro Esposito al overgenomen van Cagliari, ook een rechtshalf/rechtsbuiten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51549707
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Snap er niets van, AS heeft ook Mauro Esposito al overgenomen van Cagliari, ook een rechtshalf/rechtsbuiten.
dubbele bezetting
- verwijderd door admin -
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:19:05 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51550104
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:02 schreef Bluepanther het volgende:

[..]

dubbele bezetting
Ze hebben ook Alessandro Faiolhe Amantino Mancini nog.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:23:13 #115
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51550199
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ze hebben ook Alessandro Faiolhe Amantino Mancini nog.
Liverpool wil Mancini hebben toch? Of is dit weer een ander mancini
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:24:56 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51550243
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:23 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Liverpool wil Mancini hebben toch? Of is dit weer een ander mancini
Nee, is dezelfde. Maar tussen willen en krijgen zit nog een heel groot verschil, AS dekt zich nu van tevoren goed in, maar wat moeten ze straks met drie spelers voor één positie?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:29:43 #117
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_51552154
Lecce en AZ eens over transfersom Pellè
Het is nog altijd niet zeker of Graziano Pellè volgend seizoen in het shirt van AZ zal spelen. De club uit Alkmaar doet er alles aan om het Italiaanse talent naar Nederland te halen. Zijn werkgever Lecce zoekt echter eerst een vervanger.

Volgens directeur voetbalzaken Marcel Brands hebben AZ en Lecce al een akkoord over de transfersom. In het Noordhollands Dagblad zegt Brands dat de transfersom ongeveer zes miljoen euro zal bedragen.

Na het akkoord over de transfersom liet Lecce weinig meer van zich horen. De club wil naar eigen zeggen eerst een vervanger contracteren, alvorens de transfer wordt beklonken.

bron: voetbalprimeur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 juli 2007 @ 12:22:08 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51553811
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:29 schreef dRobje het volgende:
Lecce en AZ eens over transfersom Pellè
Het is nog altijd niet zeker of Graziano Pellè volgend seizoen in het shirt van AZ zal spelen. De club uit Alkmaar doet er alles aan om het Italiaanse talent naar Nederland te halen. Zijn werkgever Lecce zoekt echter eerst een vervanger.

Volgens directeur voetbalzaken Marcel Brands hebben AZ en Lecce al een akkoord over de transfersom. In het Noordhollands Dagblad zegt Brands dat de transfersom ongeveer zes miljoen euro zal bedragen.

Na het akkoord over de transfersom liet Lecce weinig meer van zich horen. De club wil naar eigen zeggen eerst een vervanger contracteren, alvorens de transfer wordt beklonken.

bron: voetbalprimeur
dat ze Koevermans niet aanbieden als vervanger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:17:18 #119
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51560076
Iwan Redan in gesprek met Sparta.
pi_51567866
Ronald Dassen van Fortuna Sittard naar Górnik Zabrze

Christian Gentner van VfB Stuttgart naar VfL Wolfsburg

Hosam Ghali en Ahmed Hossam van Spurs naar Birmingham

Chris Gyan van Feyenoord naar Helsingborgs IF
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:50:45 #121
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51568955
VVV wil Marcellis en Zeefuik van PSV huren
pi_51569113
En Lee Nguyen, was toch ook sprake van dat VVV hem wel zag zitten?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51586776
quote:
West Ham frustreert ManUtd en Tévez

18/7/2007 10:19

De transfer van Carlos Tévez naar Manchester United verloopt moeizaam. West Ham United staat een snelle afronding in de weg.

'Met betrekking tot Tévez is er geen akkoord bereikt', meldt West Ham United. De mededeling was een streep door de rekening voor Manchester United, dat de geplande medische keuring van de Argentijn moest schrappen.

West Ham blijft volhouden nog geen officieel bod te hebben ontvangen. Complicerende factor is dat de transferrechten liggen bij de Braziliaanse handelmaatschappij MSI. Manchester United had daarom bij monde van directeur David Gill al gesproken van een zeer gecompliceerde transfer.

Volgens de Engelse reglementen moet Manchester United, dat al rond is met Tévez zelf, onderhandelen met West Ham United omdat de Argentijn bij die club staat geregistreerd. De Mancunians mogen geen zaken doen met MSI. 'We zullen de transfer niet bekrachtigen, behalve als er direct zaken is gedaan met de club', meldt de overkoepelende organisatie Premier League.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:00:18 #124
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_51588380
quote:
Bloody hell. Where did he come from? He is on Merseyside for talks with a view to a permanent move. He is the Swizz captain and his countrys most capped player. Fantastic. He plays in the holding midfield position or as some knobheads like to call it "The Water Carrier". Surely this is the deal of the century.

Keith Wyness says: "We are in negotiations with the player and he will be coming shortly to discuss personal terms with a view to signing a contract." (16/07/07)
Johann Vogel naar Everton dus.

Edit: En Pienaar blijkbaar ook.
pi_51589125
Quagliarella: Udinese --> Milan 15 miljoen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51589550
quote:
Newcastle striker Obafemi Martins has rejected a £13m move to Arsenal and will stay in the north-east. (Daily Express)

Liverpool will try to hijack young England star Danny Rose's £1m move from Leeds to Spurs. (Daily Mirror)

Charlton want to sign Spurs misfit Danny Murphy. (Daily Mirror)

Manchester City and Manchester United are battling to sign Argentine goalkeeper Juan Pablo Carrizo. (Daily Star)

West Ham and Manchester City will have to match £5.5m offers from Sevilla and Galatasaray for Bayern Munich striker Roque Santa Cruz. (Daily Mail)

Reading are close to signing Danilo Gerlo after making a £750,000 bid for the River Plate defender. (The Times)
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:39:14 #127
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51589668
Royston Drenthe naar CFC, was te verwachten nu Ashley Cole én Wayne Bridge geblesseerd zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:39:40 #128
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51589685
Volgens Marca gaat Milan een bod van 50 miljoen doen op Eto'o.
Laporta heeft ondertussen op zijn Nijlands gezegd dat Eto'o niet te koop is.

Ben benieuwd.
Denk niet dat het ze gaat lukken in Milan
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:40:47 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51589708
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef venomsnake het volgende:

Laporta heeft ondertussen op zijn Nijlands gezegd dat Eto'o niet tekoop is.
Alleen heeft in Spanje iedere voetballer een afkoopsom in zijn contract, is dus niet echt te vergelijken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51594239
Beau Molenaar op proef bij Q.P.R.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51595754
quote:
De transfer van Edgar Barreto naar Reggina lijkt me rasse schreden dichterbij te komen. De 23-jarige middenvelder uit Paraguay stapt waarschijnlijk nog deze week over naar de Serie A. Ook spraken speler en club al met elkaar.
pi_51597248
Ben benieuwd wie er nou gaan komen bij Ajax.
AFC AJAX
pi_51601139
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:20 schreef BonJovi het volgende:
Ben benieuwd wie er nou gaan komen bij Ajax.
Als Sneijder vertrekt komt Dufour van Standard Luik. Zelfde type speler en Ajax is gecharmeerd van hem. Ook wil hijzelf dolgraag naar Ajax. Waarschijnlijk ook Suarez (Groningen), arbitrage zaak of niet. Daarbij zullen er nog wel 1 of 2 bijkomen. Denk dat ze ook wel wat jeugd zullen doorschuiven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_51601215
Ajax dicht bij aantrekken Delgado

Volgens diverse Mexicaanse media is Ajax in verregaande onderhandeling met Cruz Azul over een transfer van César Delgado. De Argentijnse international moet naar verluidt vier miljoen euro kosten.

Na het vertrek van Ryan Babel (Liverpool) en Tom De Mul (Sevilla) zit Ajax bepaald niet ruim in de aanvallers. Het aantrekken van spits César Chelito Delgado, die tevens als rechtsbuiten uit de voeten kan, is volgens de Mexicaanse media dan ook aanstaande.

In 2004 zat Delgado bij de Argentijnse selectie, die destijds de Olmypische Spelen won. Toentertijd was er ook al interesse uit Amsterdam, maar kwam het niet tot een transfer. De 26-jarige Argentijn speelt sinds 2003 in Mexico bij Cruz Azul. In die periode reikte hij tot 57 doelpunten in 133 competitieduels.

Naast de naam van César Delgado wordt ook veelvuldig Artem Milevskiy genoemd. Een transfer van de aanvaller van Dinamo Kiev lijkt echter vanwege de financiën niet aan de orde.
pi_51601253
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:40 schreef andre347 het volgende:
Ajax dicht bij aantrekken Delgado

Volgens diverse Mexicaanse media is Ajax in verregaande onderhandeling met Cruz Azul over een transfer van César Delgado. De Argentijnse international moet naar verluidt vier miljoen euro kosten.

Na het vertrek van Ryan Babel (Liverpool) en Tom De Mul (Sevilla) zit Ajax bepaald niet ruim in de aanvallers. Het aantrekken van spits César Chelito Delgado, die tevens als rechtsbuiten uit de voeten kan, is volgens de Mexicaanse media dan ook aanstaande.

In 2004 zat Delgado bij de Argentijnse selectie, die destijds de Olmypische Spelen won. Toentertijd was er ook al interesse uit Amsterdam, maar kwam het niet tot een transfer. De 26-jarige Argentijn speelt sinds 2003 in Mexico bij Cruz Azul. In die periode reikte hij tot 57 doelpunten in 133 competitieduels.

Naast de naam van César Delgado wordt ook veelvuldig Artem Milevskiy genoemd. Een transfer van de aanvaller van Dinamo Kiev lijkt echter vanwege de financiën niet aan de orde.
Bron? Hij is trouwens 25 jaar.
pi_51601403
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:38 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Als Sneijder vertrekt komt Dufour van Standard Luik. Zelfde type speler en Ajax is gecharmeerd van hem. Ook wil hijzelf dolgraag naar Ajax. Waarschijnlijk ook Suarez (Groningen), arbitrage zaak of niet. Daarbij zullen er nog wel 1 of 2 bijkomen. Denk dat ze ook wel wat jeugd zullen doorschuiven.
Je bedoelt Defour?


Leuk talent ja, denk wel 'n verrijking van de NL competitie
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51601560
quote:
Sneijder dicht bij Valencia
Woensdagochtend zal Wesley Sneijder wellicht zijn handtekening zetten onder een contract dat hem voor 5 jaar aan Valencia zal verbinden.
Valencia zat al langer achter de jonge middenvelder van Ajax aan en had stevige concurrentie van Real Madrid.
De hoogte van de transfersom zal 26 miljoen Euro bedragen plus nog een doorverkoopclausule.
Als vervanger voor Sneijder worden Medunjanin en Elano genoemd.
Bron is weer sport.be, echter over cesar delgado hadden ze het ook goed?

Wie is Elano?
pi_51601581
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:53 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Bron is weer sport.be, echter over cesar delgado hadden ze het ook goed?
Die heb ik daar geplaatst onder de pseudoniem Dirk vd Sande
pi_51601591
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die heb ik daar geplaatst onder de pseudoniem Dirk vd Sande
serieus haha

Ik dacht al 26 Miljoen yes
pi_51601614
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:54 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

serieus haha

Ik dacht al 26 Miljoen yes
Ik wilde kijken hoe snel andere sites het over zouden nemen
pi_51601635
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik wilde kijken hoe snel andere sites het over zouden nemen
Nu staat er: 'Sneijder staat op punt contract te verlengen'
pi_51601778
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bron? Hij is trouwens 25 jaar.
Die gast is echt goed man, en ik kan het weten, want ik speel Football Manager
Koop 'm ook altijd
standaarddrinker
pi_51601839
Kunnen jullie niet gewoon een topic openen met als titel 'Help hier onzingeruchten de wereld in!'?
pi_51601847
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:02 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Die gast is echt goed man, en ik kan het weten, want ik speel Football Manager
Koop 'm ook altijd
Alsof dat een garantie is

Aghahowa was ook een held in CM
pi_51602959
quote:
FIFA moet zich uitspreken in zaak Tévez

18/7/2007 15:32

De toekomst van Carlos Tévez ligt in de handen van de FIFA, die een einde moet maken aan de transferperikelen.

De afgelopen dagen probeerde Manchester United de transfer van de Argentijnse international af te ronden. Een medische keuring had woensdag een volgende stap moeten zijn, maar West Ham United lag dwars. Tévez speelde afgelopen seizoen voor The Hammers.

'De speler en West Ham United stappen naar het arbitragehof van de FIFA', aldus algemeen directeur David Gill op de website van Manchester United. 'Het zal misschien nog wel enige tijd in beslag nemen, maar op basis van onze ervaringen van de laatste weken hebben we vertrouwen in een goede afloop.'

Complicerende factor is dat de transferrechten liggen bij de Braziliaanse handelsmaatschappij MSI. Volgens de Engelse reglementen moet Manchester United echter onderhandelen met West Ham United omdat de Argentijn bij die club staat geregistreerd.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51616902
Arsenal Kiev heeft diepgaande interesse in Edgar Davids.

Bron: De Telegraaf.
Hoi.
pi_51619702
Kan Ajax Sneijder niet beter nu verkopen? Volgens seizoen heeft 'ie nog maar een contract voor één seizoen en van je sowieso < 10 miljoen voor hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2007 10:16:06 ]
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:18:04 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51619748
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:15 schreef Sloggi het volgende:
Kan Ajax Sneijder niet beter nu verkopen? Volgens seizoen heeft 'ie nog maar een contract voor één seizoen en van je sowieso < 10 miljoen voor hem.
Als je landskampioen wilt worden en een goede indruk wilt maken in de CL, dan moet je Wesley Sneijder trachten te behouden. Natuurlijk kan je nu veel meer voor hem vangen, maar maakt geld gelukkig? Liever dan maar minder geld en meer kans op succes, dan nog een landstitel voor PSV.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51619830
Voor 16 + 17 miljoen kan je het vertrek van die twee wel een eind opvangen hoor. Met dat geld kan Suarez gekocht worden, plus een aanvallende middenvelder en een goede verdediger. Sterker word je er inderdaad niet op, maar ik denk dat Ajax ook naar het financiële plaatje zal kijken, en de lange termijn.

Als Sneijder vertrekt zal Ajax trouwens nog spijt krijgen van de verkoop van Perez.
pi_51619857
quote:
'Arsenal Kiev lonkt naar Davids' (VI)

Naast het getouwtrek om Wesley Sneijder staat ook een andere middenvelder van Ajax in de belangstelling. De Oekraïense club Arsenal Kiev zou serieus belangstelling hebben voor routinier Edgar Davids, die de afgelopen winter overkwam van Tottenham Hotspur.

Volgens De Telegraaf heeft de club uit Oekraïne zich officieel gemeld bij de Amsterdammers. Net als in het geval van de door Valencia begeerde Sneijder, is ook Arsenal Kiev te verstaan gegeven dat Davids in principe niet te koop is.

Er zou nog geen officieel bod zijn uitgebracht op de 34-jarige routinier, die zojuist is begonnen aan zijn eerste volledige seizoen sinds zijn komst eind januari. Davids' verbintenis bij Ajax loopt nog een jaar door.

Volgens de Spaanse website El DesMarque zou een andere Ajacied, Hedwiges Maduro, in gesprek zijn met Betis Sevilla. Het contract van de middenvelder loopt medio 2008 af. Ajax heeft hem voor zover bekend nog geen contractverlenging aangeboden. Om die reden zou Maduro nu al naar een andere club willen verkassen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_51619889
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef vw_caddy het volgende:

[..]
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:24 schreef pekel het volgende:
Arsenal Kiev heeft diepgaande interesse in Edgar Davids.

Bron: De Telegraaf.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:25:07 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51619910
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef Sloggi het volgende:
Voor 16 + 17 miljoen kan je het vertrek van die twee wel een eind opvangen hoor. Met dat geld kan Suarez gekocht worden, plus een aanvallende middenvelder en een goede verdediger. Sterker word je er inderdaad niet op, maar ik denk dat Ajax ook naar het financiële plaatje zal kijken, en de lange termijn.
Maar als Ajax met Wesley Sneijder de voorronde van de CL overleeft en daarna ook de groepsfase, dan levert dat ook veel geld op. En als Ajax met Sneijder komend seizoen kampioen wordt (en zich dus opnieuw voor de CL plaatst), levert dat ook veel geld op. Maar mocht Sneijder vertrekken, wat gebeurt er dan?
quote:
Als Sneijder vertrekt zal Ajax trouwens nog spijt krijgen van de verkoop van Perez.
Ach, Henk ten Cate kon toch al niet met Kenneth Perez opschieten, zag in hem in elk geval niet de opvolger van Wesley Sneijder. Zonde, want het is een hele goede voetballer!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51619999




[ Bericht 36% gewijzigd door venomsnake op 19-07-2007 10:53:42 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51620041
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef sjimz het volgende:

[..]


[..]
chips, missed that.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_51621425
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar als Ajax met Wesley Sneijder de voorronde van de CL overleeft en daarna ook de groepsfase, dan levert dat ook veel geld op. En als Ajax met Sneijder komend seizoen kampioen wordt (en zich dus opnieuw voor de CL plaatst), levert dat ook veel geld op. Maar mocht Sneijder vertrekken, wat gebeurt er dan?
Ajax moet zich zonder Sneijder ook gemakkelijk plaatsen voor de CL. En kampioen worden ze met hem toch niet .
pi_51626465
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ajax moet zich zonder Sneijder ook gemakkelijk plaatsen voor de CL. En kampioen worden ze met hem toch niet .
Van der Vaart terug halen
pi_51626596
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je landskampioen wilt worden en een goede indruk wilt maken in de CL, dan moet je Wesley Sneijder trachten te behouden.
Ja want Wesley Sneijder blinkt altijd uit in de wedstrijden waar het om gaat.

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51626856
Het is gewoon een man die het verschil kan maken, dus je wilt zeggen dat Ronaldinho ook geen belangrijke spelers is omdat ze geen kampioen zijn geworden en geen CL hebben gewonnen.
AFC AJAX
pi_51626903
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef BonJovi het volgende:
Het is gewoon een man die het verschil kan maken, dus je wilt zeggen dat Ronaldinho ook geen belangrijke spelers is omdat ze geen kampioen zijn geworden en geen CL hebben gewonnen.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:28:45 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51627003
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1018218.html

Ivan Helguera (Real Madrid) en Lucho Gonzalez (FC Porto) naar Valencia dus.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51628175
En Sneijder naar Madrid .
pi_51628313
Nop
AFC AJAX
pi_51628417
Real Madrid wil de Nederlandse periode van Barcelona nadoen?

-de nis
-rob de val
-snijdert
-uut drenthe
pi_51628767
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:25 schreef FootballPlayer het volgende:
Real Madrid wil de Nederlandse periode van Barcelona nadoen?

-de nis
-rob de val
-snijdert
-uut drenthe
grappige nicknames man
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51628820
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:25 schreef FootballPlayer het volgende:
Real Madrid wil de Nederlandse periode van Barcelona nadoen?

-de nis
-rob de val
-snijdert
-uut drenthe
AFC AJAX
pi_51632853
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:25 schreef FootballPlayer het volgende:
Real Madrid wil de Nederlandse periode van Barcelona nadoen?

-de nis
-rob de val
-snijdert
-uut drenthe
Wie is Rob? Wielaert?
pi_51632934
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Wie is Rob? Wielaert?
Robben vrees ik
pi_51636915
Zlatan Ibrahimovic van Inter naar Man City
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51636940
?
AFC AJAX
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:31:26 #170
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51637773
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef DIGGER het volgende:
Zlatan Ibrahimovic van Inter naar Man City
bron?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51638056
Hij heeft het wel goed gedaan dit jaar, waarom zou hij naar een midden motor gaan van de PL
AFC AJAX
pi_51638585
waarom reageren mensen op dat Zlatan bericht..gewoon negeren
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51638722
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:37 schreef BonJovi het volgende:
Hij heeft het wel goed gedaan dit jaar, waarom zou hij naar een midden motor gaan van de PL
Zweedse trainer, dikke zak geld, niet 7 spitsen in de selectie
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51638846
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:55 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Zweedse trainer, dikke zak geld, niet 7 spitsen in de selectie
Maar wat is je bron?
Man C zal hem zeker wel kunnen betalen.
pi_51638943
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

bron?
Wat geluiden uit voornamelijk Engeland, is nog niet veel te vinden op sites maar begint nu langzaam binnen te druppelen.

Daily Mirror lijkt de bron te zijn, Niet de meest betrouwbare krant, maar je weet nooit, Inter heeft een spitsen overschot.

[ Bericht 7% gewijzigd door DIGGER op 19-07-2007 21:10:19 ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51639027
Cristian Ledesma van Lazio naar Juve
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:23:47 #177
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51639664
Urzaiz naar Ajax. (Marca)
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:28:10 #178
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_51639835
Eigen zou iemand (die daar de tijd voor heeft) eens voor de gein bij moeten houden de Nederland gerelateerde transfergeruchten van einde seizoen tot begin volgend seizoen. Dan kun je echt eens zien welke bron het meest betrouwbaar is...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_51640029
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Eigen zou iemand (die daar de tijd voor heeft) eens voor de gein bij moeten houden de Nederland gerelateerde transfergeruchten van einde seizoen tot begin volgend seizoen. Dan kun je echt eens zien welke bron het meest betrouwbaar is...
Onmogelijk, omdat bronnen razendsnel overgenomen worden door anderen. Vind jij maar eens van elke gerucht de echte oorsprong. Was het de BBC, ITV, SKY Sports, een spelersmakalaar, de speler zelf, de club, de club TV zender, een speler in een talkshow etc.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:00:01 #180
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_51641098
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:33 schreef DIGGER het volgende:
Onmogelijk, omdat bronnen razendsnel overgenomen worden door anderen. Vind jij maar eens van elke gerucht de echte oorsprong. Was het de BBC, ITV, SKY Sports, een spelersmakalaar, de speler zelf, de club, de club TV zender, een speler in een talkshow etc.
Kunnen we niet een werkeloze inhuren daarvoor?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_51641643
Urzaiz naar ajax..toch knap stilgehouden..totaal geen gerucht geweest en nu is hij al gekeurd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51641686
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Urzaiz naar ajax..toch knap stilgehouden..totaal geen gerucht geweest en nu is hij al gekeurd
Dan is het toch ook geen gerucht meer
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:29:42 #183
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51642302
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Urzaiz naar ajax..toch knap stilgehouden..totaal geen gerucht geweest en nu is hij al gekeurd
En kan die jonge wat? hoe oud, positie?

edit: staat al op vi
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51642322
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:29 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

En kan die jonge wat? hoe oud, positie?
check het ajax topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:50:32 #185
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51643204
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

check het ajax topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond em al een bekende naam hebben
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51643504
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan is het toch ook geen gerucht meer
ik zeg alleen dat het knap is dat het nooit een gerucht is geweest..compleet uit de media gehouden..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:35:37 #187
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51659280
dagelijkse VZ geruchten:

Atlético Madrid staat op het punt om opnieuw diep in de buidel te tasten. De Spanjaarden betalen negentien miljoen euro voor Simao Sabrosa, die overkomt van Benfica. (AS)

AC Milan is bij Barcelona aan tafel geschoven om te onderhandelen over Samuel Eto’o. Milans vice-president Adriano Galliani landde gisteren in Spanje en zal vandaag met een delegatie van Barca gaan praten. (La Gazzetta dello Sport)

Wesley Sonck zet zijn loopbaan mogelijk voort in Israël. De voormalig Ajacied is op een zijspoor beland bij Borussia Mönchengladbach en staat in de nadrukkelijke belangstelling van Maccabi Tel Aviv. (Sportwereld)

Marco Materazzi staat niet te wachten op de komst van Roma-verdediger Cristian Chivu. Materazzi vindt dat de defensie van Inter al sterk genoeg is. “Er spelen hier al grote kampioenen”, aldus de Italiaan. (Sky Italia)

De komst transfer van Cristian Vieri bij Fiorentina is niet bejubeld door de supporters van Fiorentina. De fans vragen zich af wat er aan de hand is met de ambities van de club en hopen dat de club nog een spits van formaat zal aantrekken. (La Gazzetta dello Sport)

Juventus heeft spits Fabio Quagliarella nog niet uit het hoofd gezet. De Oude Dame gaat een nieuwe poging wagen om de aanvaller van Udinese in te lijven. (Corriere dello Sport)

Ook Manchester United heeft Quagliarella nog in het achterhoofd zitten. Mocht Carlos Tévez onverwachts toch bij West Ham United blijven, dan zullen The Red Devils de interesse doorschuiven naar de Italiaan. (Italiaanse media)

Mario Melchiot wordt mogelijk de nieuwe aanvoerder van Wigan Athletic. De Nederlander, die onlangs werd overgenomen van het Franse Rennes, droeg in het oefenduel met FC Den Bosch (0-2 winst) de aanvoerdersband om zijn arm. (Diverse media)

Portsmouth heeft een poging gewaagd om Frédéric Kanouté terug naar Engeland te halen. Pompey bood acht miljoen voor de voormalig Tottenham Hotspur-spits, maar Sevilla wil naar verluidt twaalf miljoen voor zijn sterspeler. (Eurosport)

Kieron Dyer moet de nieuwste aanwinst voor West Ham United worden. The Hammers hebben zes miljoen euro over voor de vleugelspeler van Newcastle United. (Diverse media)

Manchester City staat op het punt om Middlesbrough-aanvaller Yakubu aan de selectie toe te voegen. De spits kost The Citizens ruim zestien miljoen euro. (Daily Mirror)

Nadat Liverpool te horen heeft gekregen dat Gabriel Heinze niet naar Anfield mag verkassen, heeft de ploeg zijn pijlen nu gericht op Giorgio Chiellini. De linksback van Juventus moet elf miljoen euro opbrengen. (Daily Star)

Everton zit achter Alan Smith aan. De ploeg uit Liverpool wil een extra spits bij de selectie halen, nu James Vaughan opnieuw langdurig uit de roulatie zal zijn. De jonge aanvaller kampt met een schouderblessure. (Diverse media)

Middlesbrough zit ook achter Smith aan. De ploeg zag zelfs al dat Manchester United een eerste bod op de Engelsman accepteerde, maar Smith heeft niet de intentie om naar Middlesbrough te verkassen. (The Sun)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:26:22 #188
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51661073
Nicolas Cinalli naar De Graafschap
Hans vd Haar naar Den Bosch
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51661265
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nicolas Cinalli naar De Graafschap
Die trainde toch alleen mee?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51661308
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef venomsnake het volgende:
dagelijkse VZ geruchten:

Juventus heeft spits Fabio Quagliarella nog niet uit het hoofd gezet. De Oude Dame gaat een nieuwe poging wagen om de aanvaller van Udinese in te lijven. (Corriere dello Sport)
Juve heeft Quagliarella op het verlanglijstje staan voor 2008, niet voor nu.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51661407
Opvolger van Pepe bij FC Porto is de Servier Milan Stepanov (24) van Trabzonspor.

Spits Ernesto Farias van River Plate staat ook in de belangstelling van FC Porto.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:50:05 #192
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51662047
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die trainde toch alleen mee?
Geruchten....
Hier stond ook al dat Gyan naar Helsinborg zou gaan....
Berger zei zelf dat je nooit wist wat er van kwam.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:22:50 #193
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_51671261
quote:
Ex-Ajacied Sonck verhuist wellicht naar Israël
[Sportweek]

Oud-Ajacied Wesley Sonck vervolgt z’n carrière wellicht bij Maccabi Tel Aviv. Volgens Het Nieuwsblad heeft de manager van Sonck al gespekken achter de rug met de Israëlische subtopper, gisteren gevloerd door het Andorrese Coloma in de voorronde van de UEFA Cup. Sonck, inmiddels 28, is op een zijspoor beland bij Borussia Mönchengladbach. Zijn trainingsuren maakt hij bij de amateurs van de tweedeklasser.


Het grote Wesley Sonck topic.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_51671399
Aristide Bancé moet bij Germinal Beerschot Antwerpen de opvolger van François Sterchele worden. Speelt nu in Oekraïne, eerder zat hij bij Lokeren.

Gehoord langs de lijn van enkele Sparta-supporters gisteren: Ajax wil Sepp De Roover contracteren en dan nog een seizoen verhuren aan Sparta.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:37:24 #195
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_51671753
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

Hans vd Haar naar Den Bosch
Dat zou lachen zijn, als die hem wel kunnen betalen.
pi_51675794
De Zerbi: Napoli --> Cagliari
Tacchinardi: Juve --> Atalanta
Fiore: Valancia --> Napoli
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51676173
Wanneer gaat Arsenal nou Martins aantrekken?
pi_51676229
Gargano: Danubio (Uruguay) --> Atalanta
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51677176
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef DIGGER het volgende:
Gargano: Danubio (Uruguay) --> Atalanta
zou dat een slechte aankoop zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')