Ik ga voor de eerstequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:37 schreef moemoe het volgende:
Het is een bekeuring volgens de wet Mulder, dan kan ik me toch beroepen op de Wet Openbaarheid van Bestuur? Zo kan ik inzien wat er precies fout was, ben ik best benieuwd naar.
Of gewoon een simpel bezwaar met foto's?
het gaat toch niet om de kosten, het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
Als ik jou was zou ik even nadenken wat normaal je uurloon is, en hoe veel uur je hierin wilt gaan steken.
Kijk dan eens of het minder is dan die boete van 75 euro.
Ik wil graag weten waarom ik die bekeuring heb gehad. Wat is daar kinderachtig aan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef Wupppie het volgende:
ja, de eerste doen
en dan word je gelijk gemeld dat die info niet ter zake dienende is!
mooi verhaal van flitsservice, die WOB
als je het er neit mee eens bent, dien dan gewoon bezwaar aan, ipv op een kinderachtige manier proberen de boel te frustreren.
Dat jij nou een lutser bent die zich laat afschepen met een standaardbrief doet niets af aan de effectiviteit van de WoB methode. Vaak zat dat een beschikking wordt vernietigd nadat blijkt dat er onjuistheden in het traject zitten..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef Wupppie het volgende:
ja, de eerste doen
en dan word je gelijk gemeld dat die info niet ter zake dienende is!
mooi verhaal van flitsservice, die WOB
als je het er neit mee eens bent, dien dan gewoon bezwaar aan, ipv op een kinderachtige manier proberen de boel te frustreren.
Toch knap, een auto zo keurig (nouja, voor een vrouw) in een parkeervak duwen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef moemoe het volgende:
Nou ik heb antwoord hoor.
In de aankondiging van mijn beschikking staat het volgende vermeld: ''Voertuig stond schuin op de openbare weg, hier blokkeerde het voertuig met twee wielen de trambaan. Auto in parkeervak gezet.''
Ze hebben mijn auto gewoon het parkeervak in geduwd [afbeelding]
Als dat echt zo mocht zijn hebben mijn foto's ook geen zin meer [afbeelding].
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef moemoe het volgende:
Nou ik heb antwoord hoor.
In de aankondiging van mijn beschikking staat het volgende vermeld: ''Voertuig stond schuin op de openbare weg, hier blokkeerde het voertuig met twee wielen de trambaan. Auto in parkeervak gezet.''
Ze hebben mijn auto gewoon het parkeervak in geduwd
Als dat echt zo mocht zijn hebben mijn foto's ook geen zin meer.
O?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:37 schreef loveli het volgende:
Een auto die in de versnelling staat kan gewoon worden voortgeduwd.
Ik heb mijn auto zeker weten binnen de witte lijnen van het vak geparkeerd. Hell ik ben een ramp qua parkeren, ik steek altijd tig keer om het binnen de lijnen te krijgenquote:Op donderdag 15 november 2007 04:33 schreef StefanP het volgende:
Je weet toch zeker wel hoe je je auto parkeerde en hoe je hem terugvond? Nou ja, niet dat het uitmaakt, want als zo'n NSB, euh ik bedoel BOA beweert dat hij je auto het vak in heeft 'geduwd' omdat hij buiten de lijnen stond, dan is het jouw woord tegen het zijne en dat verlies je. Leugen + ambtseed = feit.
Ik zet mijn auto altijd op de handrem en in z'n vrij. Dus toen ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:17 schreef Yoni het volgende:
Maar je had hem zo achtergelaten zoals het op de foto's staat dus? Stond de auto niet op de handrem?
Vaag verhaal zeg...
Juist niet, Piet.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:37 schreef loveli het volgende:
Een auto die in de versnelling staat kan gewoon worden voortgeduwd.
Misschien stond 'ie niet goed op de handrem.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto altijd op de handrem en in z'n vrij. Dus toen ook.
Weleens geprobeerd? Meer dan een groepje aangeschoten jongelui heb je er niet voor nodig.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Juist niet, Piet.
Vraag ze om het te bewijzen. Als er foto's waren kunnen ze dat laten zien.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:08 schreef moemoe het volgende:
Ik heb mijn auto zeker weten binnen de witte lijnen van het vak geparkeerd. Hell ik ben een ramp qua parkeren, ik steek altijd tig keer om het binnen de lijnen te krijgen.
Mjah als ze zeggen dat ze het ''terug in het parkeervak hebben gezet'', wat kan ik dan nog beginnen.
Misschien toch vergeten?quote:Ik zet mijn auto altijd op de handrem en in z'n vrij. Dus toen ook.
Eens. Handrem vergeten, domme muts.quote:Op vrijdag 16 november 2007 06:05 schreef L.Denninger het volgende:
Waarom lullig ? Moet z d'r auto maar op de handrem zetten !
Ik bedoel, de bewijzen zijn overweldigend :
Exhibit A : De bekeuring.
Exhibit B : Ze is een vrouw.
Nou ja, duidelijke zaak lijkt me.
Dingen aannemen van anderen die er niet bij waren, kan hoor. Of beter lezen wat er staat door je oogjes te openen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Handrem vergeten, domme muts.
Rijdt dat niet lastig?quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:50 schreef moemoe het volgende:
Mijn auto staat altijd op de handrem zoals ik al eerder zei.
als je het maar niet netzo doet als ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
In de bochten kan het erg fijn zijn om het even aan te trekken.
*PROEST*quote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef vipergts het volgende:
Had je die perenkist niet beter naar binnen kunnen nemen.
Tegen die tijd dat ik er mee klaar ben is iedere spiegel inklapbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:00 schreef nikky het volgende:
[..]
En als je in het bezit bent van een auto waarvan je de spiegels niet kunt inklappen?
+1 kansloosquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat ik er mee klaar ben is iedere spiegel inklapbaar.
De wielen staan niet recht (stuurslot?). Als een stel dwazen de auto in de rijrichting hebben geduwd kan de auto heel goed op de weg hebben gestaan. Als je de auto daarna terugduwt, komt hij min of meer op dezelfde plek te staan als waar hij geparkeerd stond.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef Sickert het volgende:
je kan mij niet wijs maken dat ze dwars op de weg heeft gestaan
en je duwt een auto HELL no zo recht een vak in zeker niet als deze op de handrem of in zn versnelling staat
die lui hebben gewoon willen cashen.
daarbij de wielen staan naarbuiten op de foto
als ik dan een auto duw gaat deze die kant op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |