Wat ben je ook een frusti he......quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:00 schreef TJDoornbos het volgende:
*bid voor regen*
Spooky in Tilburg???quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:31 schreef sanger het volgende:
Onderweg, van Utrecht lunetten naar Luik pikken we Spooky4u op in Tilburg waarna we via Antwerpen (ofzo0 richting Luik rijden.
Welk kanaal?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik kom straks als ik thuis ben ff op IRC iig, misschien dat de anderen daar ook ff kunnen komen?Ik ga zo eerst me bandjes oppompen, uitzuigen en olie checken.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:19 schreef Rory78 het volgende:
Je wil echt geen regen op zo'n testdag; je ziet weinig, want er hangt steeds een rode vlag en er zijn schuivers genoeg te zien (ook op het droog)...
Heb m al een PM gestuurd, thnx though.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:48 schreef sanger het volgende:
Ik ook!
@ Atreidez, JJMcKay wil weten hoelaat je hem oppikt
Jeppa!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Spooky in Tilburg???
Dan gaan we dus WEL om en niet via Maastricht?
Ik ben er iig niet. Atreidez, kun je me voor de zekerheid je mobiele nummer effe pm' en?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik kom straks als ik thuis ben ff op IRC iig, misschien dat de anderen daar ook ff kunnen komen?Ik ga zo eerst me bandjes oppompen, uitzuigen en olie checken.
ik heb geen voordeelurenkaartquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef Sally het volgende:
* Sally hoeft niet per se regen... Slecht voor de camera!
OK, ikke morgen om 5:55 uur de deur uit, om om 7:07 op Utrecht CS te staan, alwaar ik WEST zal zien, en wij reizen samen om 7:14 van spoor 19b naar Utrecht Lunetten, om daar om ca. 7:18 uur sanger tegen te komen die ons per auto verder zal meenemen richting Luik, alwaar wij de rest van de Fok!carpoolers zullen ontmoeten!!!
West: vergeet niet dat je voordeelurenkaart nog niet geldig is, he!!! *Ben 't ook es vergeten: Boete...*
heb jij mijn nummer door gekregen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben er iig niet. Atreidez, kun je me voor de zekerheid je mobiele nummer effe pm' en?
Ik weet niet of er een plek is afgesproken uiteindelijk, maar we vinden elkaar vast wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |