ik vond hem één van de beste spelers bij Portugal en hij hield zich in de wedstrijd tegen Italië prima (enige wedstrijd die ik in het stadion zag)quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als ze de helft willen doorsluizen ben ik ook al meer dan tevree. Da Costa moet zich nog bewijzen en het is maar de vraag of ie ook echt de top haalt. Ik vond hem op het EK-21 iig. de slechte lijn doortrekken die hij aan het einde van het seizoen had bij PSV.
Ik vond m juist opvallend goed spelen, in vergelijking met die laatste periode bij PSV.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als ze de helft willen doorsluizen ben ik ook al meer dan tevree. Da Costa moet zich nog bewijzen en het is maar de vraag of ie ook echt de top haalt. Ik vond hem op het EK-21 iig. de slechte lijn doortrekken die hij aan het einde van het seizoen had bij PSV.
en dat er op dat punt wordt gesproken over intern oplossen beangstigd me nog het meestquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 schreef DennieXL het volgende:
Zoals Ten Cate het zei na afloop van Ajax - Willem II op de laatste speeldag van de eredivisie 2006-2007: Wat zijn we met z'n alle een stelletje grote klootzakken.
Waar blijft die Alex vervanger, wat overbodige spelers binnenhalen op posities waar we er pas 10 hebben. Heb echt geen vertrouwen in PSV volgend seizoen in verdedigend opzicht.
Jup. Maar volgens mij had ik al eerder vermeld dat je niet de enige bent.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat er op dat punt wordt gesproken over intern oplossen beangstigd me nog het meest
Zie TT, zie TT.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 schreef DennieXL het volgende:
Heb echt geen vertrouwen in PSV volgend seizoen in verdedigend opzicht.
echt helemaal mee eens, mensen zijn altijd zo verdomde negatief, en als we dan weer een half wedstrijdje goed spelen slaat t om in een hosanna stemming, spelen we een half wedstrijdje slecht wordt om het hoofd van koeman gezeurd. Steun je club eens, ook als je het even niet ziet zitten!quote:
En dan komt Ajax' zwakke punt om de hoek kijken: goed investeren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:00 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb er tot nu toe ook geen vertrouwen in voor komend seizoen. Misschien kunnen we nog een topper verwachten, maar ik reken er niet meer op. Feyenoord is duidelijk sterker geworden en AZ is ongeveer hetzelfde gebleven. Als Ajax nu Babel kwijtraakt hebben ze voorin ook problemen, want zijn logische vervanger Perez gaat naar PSV. De miljoenen voor Babel zullen wel geinvesteerd worden in nieuwe spelers.
Je moet het in het groter geheel zien. Het verval van PSV ( of het uitwerken van de Hiddink-nasleep ) begon na de winterstop.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:23 schreef KELDER het volgende:
[..]
echt helemaal mee eens, mensen zijn altijd zo verdomde negatief, en als we dan weer een half wedstrijdje goed spelen slaat t om in een hosanna stemming, spelen we een half wedstrijdje slecht wordt om het hoofd van koeman gezeurd. Steun je club eens, ook als je het even niet ziet zitten!
we mogen blij zijn dat alles zo lang goed gaat, en jullie geloven toch echt niet dat als valckx ECHT zo slecht is in zn baan als de meesten hier denken, dat het bestuur en de heren van de RVC hem ook maar 1 dag langer aan zouden laten zitten in zijn functie. PSV moet roeien met de riemen die het heeft, en als je dan een keer wordt afgetroefd door een rijkere club uit spanje, so be it.
de transferperiode is nog 1,5 maand, en met onze scouts, aangevuld met spelers uit de beste jeugdopleiding van Nederland zal PSV heus wel weer tot het einde mee doen om de prijzen hoor.
PSV zal volgend jaar geen spetterend seizoen spelen en wellicht een keer geen kampioen worden. Dat geen kampioen worden werd echter de afgelopen 3 jaar vaker gedacht en uiteindelijk viel het elke keer mee. PSV speelt dus zoals altijd weer mee in de top van de competitie en moet straks misschien een keer de playoffs in jammer maar het is niet anders. Dat overdreven negatieve helpt ook niemand.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je moet het in het groter geheel zien. Het verval van PSV ( of het uitwerken van de Hiddink-nasleep ) begon na de winterstop.
Hoeveel goede wedstrijden heeft PSV na de winterstop gespeeld en hoeveel bedroevend slechte?
Als je daarbij optelt dat dragende spelers als Cocu en Alex weg zijn, en wat daarvoor in de plaats is gekomen dan is het toch diep triest en zie ik PSV niet geweldig spelen komend seizoen.
En al helemaal niet met koetjeboe aan het roer.
Nu hebben we Van Geel en een capabele trainerquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En dan komt Ajax' zwakke punt om de hoek kijken: goed investeren.
Als de wortels rot zijn, worden de bloemen nooit zo mooi.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu hebben we Van Geel en een capabele trainer.
quote:'FC Porto wil Da Costa als vervanger Pepe'
Uitgegeven: 12 juli 2007 10:02
Laatst gewijzigd: 12 juli 2007 10:03
AMSTERDAM - PSV ziet Manuel da Costa mogelijk al na één seizoen vertrekken. Volgens verschillende Portugese media staat de verdediger nadrukkelijk in de belangstelling van FC Porto.
ANP
De landskampioen van Portugal zou in de jeugdinternational de ideale opvolger zien voor Pepe, die eerder deze week voor ongeveer dertig miljoen euro verhuisde naar Real Madrid.
Alles sal reg kom!.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als de wortels rot zijn, worden de bloemen nooit zo mooi.
10 miljoen lijkt me redelijk.quote:
Als babel al 20 mil is. mag Da Costa wel wat meer kosten 15 miljoen ofzo? Ze hebben nu toch genoeg geldquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
10 miljoen lijkt me redelijk.
Afpersen die Portugezen![]()
Die Pepe heeft ze toch al 30 mil opgeleverd dus dan kan er best de helft uitgegeven worden voor een adequate vervangerquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
10 miljoen lijkt me redelijk.
Afpersen die Portugezen![]()
Da Costa heeft wel talent, maar daar hebben we op dit moment niet veel aan omdat we ervaring missen achterin. Addo achterin lijkt mij ook niet echt handigquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:46 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat voor contract heeft Da Costa bij PSV? Zou niet verkeerd zijn als ie weg gaat, er vanuit gaande dat we er een ervaren verdediger voor terug kunnen halen (...).
Tsja, gelukkig hebben we nu een goede infiltrant op de bank zitten bij PSV. Het plan werkt ook meteen, want aan elke transfer die Koeman ziet zitten begint Valckx te twijfelen waardoor de ene na de andere transfer afketstquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En dan komt Ajax' zwakke punt om de hoek kijken: goed investeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |