abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 juli 2007 @ 22:04:22 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51376646
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als ze de helft willen doorsluizen ben ik ook al meer dan tevree. Da Costa moet zich nog bewijzen en het is maar de vraag of ie ook echt de top haalt. Ik vond hem op het EK-21 iig. de slechte lijn doortrekken die hij aan het einde van het seizoen had bij PSV.
ik vond hem één van de beste spelers bij Portugal en hij hield zich in de wedstrijd tegen Italië prima (enige wedstrijd die ik in het stadion zag)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:12:16 #152
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_51377019
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als ze de helft willen doorsluizen ben ik ook al meer dan tevree. Da Costa moet zich nog bewijzen en het is maar de vraag of ie ook echt de top haalt. Ik vond hem op het EK-21 iig. de slechte lijn doortrekken die hij aan het einde van het seizoen had bij PSV.
Ik vond m juist opvallend goed spelen, in vergelijking met die laatste periode bij PSV.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:25:34 #153
159022 AminBen
El Maestro
pi_51377461
Maar een vertrek zal niet onoverkomelijk zijn, niet?

wie noemt eens wat haalbare, talentvolle CV's voor PSV?
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:43:01 #154
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_51378064
Dat toverwoord talent begint me ook de keel uit te hangen.... we stikken van de 'talenten', kom nu maar eens met een gewoon GOEDE centrale verdediger. Helaas kom ik zo snel zelf niet op een naam waarvan ik weet dat ie haalbaar is, maar er mag best eens geld uitgegeven worden aan iemand die al (enigszins) bewezen heeft dat hij het kan, in plaats van het voortdurende 'hopen' dat het talent ook daadwerkelijk komt bovendrijven bij bijvoorbeeld Da Costa en Rajkovic.

Wat dat betreft had ik nog steeds Hofland graag teruggezien. Maar hoe dan ook, als we 4.5 miljoen uit kunnen geven aan een talent, dan is er mijns inziens ook geld voor iemand die het al kan, en waar je misschien minder op terug kan verdienen, maar waarvan je een 'garantie' hebt dat er doelpunten tegengehouden worden.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_51378498
Zoals Ten Cate het zei na afloop van Ajax - Willem II op de laatste speeldag van de eredivisie 2006-2007: Wat zijn we met z'n alle een stelletje grote klootzakken.

Waar blijft die Alex vervanger, wat overbodige spelers binnenhalen op posities waar we er pas 10 hebben. Heb echt geen vertrouwen in PSV volgend seizoen in verdedigend opzicht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 juli 2007 @ 22:57:53 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51378672
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:53 schreef DennieXL het volgende:
Zoals Ten Cate het zei na afloop van Ajax - Willem II op de laatste speeldag van de eredivisie 2006-2007: Wat zijn we met z'n alle een stelletje grote klootzakken.

Waar blijft die Alex vervanger, wat overbodige spelers binnenhalen op posities waar we er pas 10 hebben. Heb echt geen vertrouwen in PSV volgend seizoen in verdedigend opzicht.
en dat er op dat punt wordt gesproken over intern oplossen beangstigd me nog het meest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:07:47 #157
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51379091
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en dat er op dat punt wordt gesproken over intern oplossen beangstigd me nog het meest
Jup. Maar volgens mij had ik al eerder vermeld dat je niet de enige bent.

*snik*
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 12 juli 2007 @ 00:28:30 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_51381632
Boulahrouz zou leuk zijn

tevens tvp
pi_51381712
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:53 schreef DennieXL het volgende:

Heb echt geen vertrouwen in PSV volgend seizoen in verdedigend opzicht.
Zie TT, zie TT.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51381962
Laat die verdedigers maar komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:23:38 #161
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_51382686
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 00:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zie TT, zie TT.
echt helemaal mee eens, mensen zijn altijd zo verdomde negatief, en als we dan weer een half wedstrijdje goed spelen slaat t om in een hosanna stemming, spelen we een half wedstrijdje slecht wordt om het hoofd van koeman gezeurd. Steun je club eens, ook als je het even niet ziet zitten!

we mogen blij zijn dat alles zo lang goed gaat, en jullie geloven toch echt niet dat als valckx ECHT zo slecht is in zn baan als de meesten hier denken, dat het bestuur en de heren van de RVC hem ook maar 1 dag langer aan zouden laten zitten in zijn functie. PSV moet roeien met de riemen die het heeft, en als je dan een keer wordt afgetroefd door een rijkere club uit spanje, so be it.

de transferperiode is nog 1,5 maand, en met onze scouts, aangevuld met spelers uit de beste jeugdopleiding van Nederland zal PSV heus wel weer tot het einde mee doen om de prijzen hoor.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_51383313
Ik heb er tot nu toe ook geen vertrouwen in voor komend seizoen. Misschien kunnen we nog een topper verwachten, maar ik reken er niet meer op. Feyenoord is duidelijk sterker geworden en AZ is ongeveer hetzelfde gebleven. Als Ajax nu Babel kwijtraakt hebben ze voorin ook problemen, want zijn logische vervanger Perez gaat naar PSV. De miljoenen voor Babel zullen wel geinvesteerd worden in nieuwe spelers.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_51385484
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 02:00 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb er tot nu toe ook geen vertrouwen in voor komend seizoen. Misschien kunnen we nog een topper verwachten, maar ik reken er niet meer op. Feyenoord is duidelijk sterker geworden en AZ is ongeveer hetzelfde gebleven. Als Ajax nu Babel kwijtraakt hebben ze voorin ook problemen, want zijn logische vervanger Perez gaat naar PSV. De miljoenen voor Babel zullen wel geinvesteerd worden in nieuwe spelers.
En dan komt Ajax' zwakke punt om de hoek kijken: goed investeren.
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:17:40 #164
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51386959
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 01:23 schreef KELDER het volgende:

[..]

echt helemaal mee eens, mensen zijn altijd zo verdomde negatief, en als we dan weer een half wedstrijdje goed spelen slaat t om in een hosanna stemming, spelen we een half wedstrijdje slecht wordt om het hoofd van koeman gezeurd. Steun je club eens, ook als je het even niet ziet zitten!

we mogen blij zijn dat alles zo lang goed gaat, en jullie geloven toch echt niet dat als valckx ECHT zo slecht is in zn baan als de meesten hier denken, dat het bestuur en de heren van de RVC hem ook maar 1 dag langer aan zouden laten zitten in zijn functie. PSV moet roeien met de riemen die het heeft, en als je dan een keer wordt afgetroefd door een rijkere club uit spanje, so be it.

de transferperiode is nog 1,5 maand, en met onze scouts, aangevuld met spelers uit de beste jeugdopleiding van Nederland zal PSV heus wel weer tot het einde mee doen om de prijzen hoor.
Je moet het in het groter geheel zien. Het verval van PSV ( of het uitwerken van de Hiddink-nasleep ) begon na de winterstop.

Hoeveel goede wedstrijden heeft PSV na de winterstop gespeeld en hoeveel bedroevend slechte?
Als je daarbij optelt dat dragende spelers als Cocu en Alex weg zijn, en wat daarvoor in de plaats is gekomen dan is het toch diep triest en zie ik PSV niet geweldig spelen komend seizoen.

En al helemaal niet met koetjeboe aan het roer.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51387253
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:17 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Je moet het in het groter geheel zien. Het verval van PSV ( of het uitwerken van de Hiddink-nasleep ) begon na de winterstop.

Hoeveel goede wedstrijden heeft PSV na de winterstop gespeeld en hoeveel bedroevend slechte?
Als je daarbij optelt dat dragende spelers als Cocu en Alex weg zijn, en wat daarvoor in de plaats is gekomen dan is het toch diep triest en zie ik PSV niet geweldig spelen komend seizoen.

En al helemaal niet met koetjeboe aan het roer.
PSV zal volgend jaar geen spetterend seizoen spelen en wellicht een keer geen kampioen worden. Dat geen kampioen worden werd echter de afgelopen 3 jaar vaker gedacht en uiteindelijk viel het elke keer mee. PSV speelt dus zoals altijd weer mee in de top van de competitie en moet straks misschien een keer de playoffs in jammer maar het is niet anders. Dat overdreven negatieve helpt ook niemand.
Het is niet zo dat de concurrentie in Nederland plotseling geweldig is hoor. AZ en Ajax blijven mentaal te zwak en Feyenoord zal een comeback maken maar het kampioenschap zal er nog niet direct inzitten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:47:13 #166
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51387625
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nu hebben we Van Geel en een capabele trainer .
-
pi_51387948
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nu hebben we Van Geel en een capabele trainer .
Als de wortels rot zijn, worden de bloemen nooit zo mooi.
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:25:54 #168
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51388758
quote:
'FC Porto wil Da Costa als vervanger Pepe'
Uitgegeven: 12 juli 2007 10:02
Laatst gewijzigd: 12 juli 2007 10:03

AMSTERDAM - PSV ziet Manuel da Costa mogelijk al na één seizoen vertrekken. Volgens verschillende Portugese media staat de verdediger nadrukkelijk in de belangstelling van FC Porto.
ANP

De landskampioen van Portugal zou in de jeugdinternational de ideale opvolger zien voor Pepe, die eerder deze week voor ongeveer dertig miljoen euro verhuisde naar Real Madrid.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51389174
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als de wortels rot zijn, worden de bloemen nooit zo mooi.
Alles sal reg kom!.
pi_51389311
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]
10 miljoen lijkt me redelijk.

Afpersen die Portugezen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51389439
Wat voor contract heeft Da Costa bij PSV? Zou niet verkeerd zijn als ie weg gaat, er vanuit gaande dat we er een ervaren verdediger voor terug kunnen halen (...).
pi_51391365
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Afpersen die Portugezen
Als babel al 20 mil is. mag Da Costa wel wat meer kosten 15 miljoen ofzo? Ze hebben nu toch genoeg geld
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_51393592
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Afpersen die Portugezen
Die Pepe heeft ze toch al 30 mil opgeleverd dus dan kan er best de helft uitgegeven worden voor een adequate vervanger
Patat Friet
pi_51393612
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:46 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat voor contract heeft Da Costa bij PSV? Zou niet verkeerd zijn als ie weg gaat, er vanuit gaande dat we er een ervaren verdediger voor terug kunnen halen (...).
Da Costa heeft wel talent, maar daar hebben we op dit moment niet veel aan omdat we ervaring missen achterin. Addo achterin lijkt mij ook niet echt handig
pi_51396198
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tsja, gelukkig hebben we nu een goede infiltrant op de bank zitten bij PSV. Het plan werkt ook meteen, want aan elke transfer die Koeman ziet zitten begint Valckx te twijfelen waardoor de ene na de andere transfer afketst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')