Welkomquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef noxious het volgende:
Als ze nou meteen 1.5 miljoen meer hadden neergelegd voor Guardado was er ook een stuk minder onrust. En persoonlijk had ik die een stuk liever gezien, aangezien zijn positie een stuk minder bezet is dan degene waar Perez hoogstwaarschijnlijk zal komen te spelen.
Oh ja, hoi iedereen![]()
Na 2 jaar parasiteren in de topics dacht ik laat ik mezelf er ook maar eens mee bemoeien![]()
Ik vind de aankoop van Zonneveld logischer dan de aankoop van Perez eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke ik ben gerustgesteld, ik ga me vast opmaken voor een reis naar de finale van de CL, want Zonneveld zal iedereen versteld doen staan met zn kunnen!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef sjimz het volgende:
PSV heeft een nieuw mooi logo!
[afbeelding]
Was toch maar een grapje bosquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is die al niet meer nieuw en ook niet meer relevant
Ik moest iets doen om dit topic in MyAt te krijgenquote:
Niet te betalen voor PSV.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is Nakamura van Celtic ook iets voor PSV? Vind het wel een aardige voetballer.
geld, iets wat PSV niet genoeg heeft, zeker niet voor een middenvelder die we al in overvloed hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat zou hij moeten kosten denk je?
kom nou, jaren wordt er inventief gehandeld en komen er goede spelers, sinds vorige zomer horen we over de toppers die komen (Westerhof sprak letterlijk de woorder "Een speler waarvoor je speciaal naar het stadion gaat") maar er komt er geen één. Er wordt alleen bergen geld uitgegeven aan aanvallers terwijl er echterin nog wat te repareren valt. Nee dat moet intern worden opgelost..... daar staan nou net de onervaren jongens in het centrum straks.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je bent een typisch gevalletje van te veel verwend de laatste jaren.
hij zal bij Celtic meer verdienen dan hij in Eindhoven zal kunnen krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat zou hij moeten kosten denk je?
Ben je ergens anders wèl goed in?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef sjimz het volgende:
Dacht PSV even Guardado te strikken, bleek het toch Perez te zijn!
[afbeelding]
haha iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:37 schreef ruud.nl het volgende:
Porto schijnt Da Costa te willen, kunnen ze mooi de ¤ 30.000.000,- die ze hebben gevangen voor Pepe naar Eindhoven doorsluizen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |