Ok dan Knulquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Uhm ja. Ik ben al veel langer user hier, maar post hier pas sinds kort? Op voetbal.fok.nl post ik al veel vaker. Ik ben btw. de winnaar van die voetbal manager 04/05 daar, om mezelf even op de borst te kloppen![]()
dit was natuurlijk de gode verzoekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Stan Valckx reageert exclusief voor Fok! op het mislukken van de transfer van Andrés Guardado
"Alles voelde goed. De directeur was zó'n aardige man, hij kende PSV zelfs! Hij had het erover dat PSV in Europa lag en dat we ook in de Nederlandse competitie meedoen. Hij was echt op de hoogte van de club en wist zelfs dat we in het rood en wit spelen. Niets wees erop dat de transfer zou afketsen."
"De onderhandelingen liepen soepel. PSV bood een substantieel bedrag (2.4 miljoen $, red.) en de directeur riep alleen maar "quieremos mas denero"! Weer een teken dat hij PSV zo goed kent, hij kende zelfs de voornaam van Zeefuik (Género, red). Alles was in kannen en kruiken, na die opmerking kreeg ik nog een fijne koude cerveza en toen ben ik terug naar het hotel gegaan."
"Toen we hoorden dat Deportivo Guardado had gecontracteerd, werd ik wel een beetje kwaad. Maar goed, we gaan niet bij de pakken neerzitten natuurlijk. PSV heeft door Salcido nog steeds een goede naam in Mexico dus bij een volgende keer heeft PSV weer een goede kans. Dat zei de directeur me ook, aardige kerel trouwens, dat we bij een andere speler ook altijd welkom zijn om een bod uit te brengen. Toch sympathiek, geeft weer aan dat hij PSV toch goed kent!"
"We richten ons nu volledig op Kenneth Perez. Een goede speler die heel graag naar PSV komt, de taal spreekt en veel ervaring heeft. Bovendien heeft hij een Spaanse achternaam en dat spreekt ook in zijn voordeel. We zien de toekomst vol vertrouwen tegemoet.", aldus een opgewekte Stan Valckx.
quote:Dat zei de directeur me ook, aardige kerel trouwens, dat we bij een andere speler ook altijd welkom zijn om een bod uit te brengen. Toch sympathiek, geeft weer aan dat hij PSV toch goed kent!"
Psv had hem sowieso voor een groot toernooi als de Copa America moeten halen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ja klopt Sjimz. Zat dus nogal een verschil. Ze konden dat betalen, doordat ze de dag ervoor Andrade verkocht hadden. Als we dus vooral sneller gehandeld hadden, dan hadden we Guardado wel voor pak en beet 5 miljoen kunnen kopen (voor 75%). Maar nu bleef het aanmodderen en kon Depor nog langs komen met een zakje geld. Dan is de keuze voor Atlas natuurlijk niet zo moeilijk.
Koeman heeft wel meerdere keren aangegeven graag met buitenspelers te gaan spelen toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wij spelen nooit met echte buitenspelers. Je hebt PSV toch wel ooit zien spelen?
voor de bankquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Koeman heeft wel meerdere keren aangegeven graag met buitenspelers te gaan spelen toch?
Voor wat voor positie is Perez volgens jou dan gehaald, tweede spits ofzo?
Ik bedoel dat bij PSV de buitenspelers meer aanvallende middenvelders zijn dan échte buitenspelers die de achterlijn moeten halen, zoals in het klassieke 4-3-3. Farfán, Koné en Perez zijn echt meer dat soort spelers dan een De Mul of een Peter Hoekstra zeg maar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Koeman heeft wel meerdere keren aangegeven graag met buitenspelers te gaan spelen toch?
Voor wat voor positie is Perez volgens jou dan gehaald, tweede spits ofzo?
Dezelfde rol als hij aan het begin van het seizoen bij Ajax kreeg dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel dat bij PSV de buitenspelers meer aanvallende middenvelders zijn dan échte buitenspelers die de achterlijn moeten halen, zoals in het klassieke 4-3-3. Farfán, Koné en Perez zijn echt meer dat soort spelers dan een De Mul of een Peter Hoekstra zeg maar.
Perez komt voor de linksvoorpositie.
oke ik ben gerustgesteld, ik ga me vast opmaken voor een reis naar de finale van de CL, want Zonneveld zal iedereen versteld doen staan met zn kunnen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Rustig Rubbereend. We hebben alleskunner Zonneveld nog die te horen had gekregen van Koeman dat hij wel een basisplek zou krijgen op de linksbackpositie.
Yep.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dezelfde rol als hij aan het begin van het seizoen bij Ajax kreeg dus.
En als linksvoor bij Ajax vond ik hem toen allesbehalve indrukwekkend.![]()
Heeft Zonneveld ook alvast een ticket besteld dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke ik ben gerustgesteld, ik ga me vast opmaken voor een reis naar de finale van de CL, want Zonneveld zal iedereen versteld doen staan met zn kunnen!
quote:El Ahmadi verlengt opnieuw bij FC Twente
11/7/2007 16:51
Karim El Ahmadi verlengde opnieuw zijn contract bij FC Twente. Voor de tweede keer binnen een jaar zette hij zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis.
De Marokkaanse jeugdinternational tekende tot de zomer van 2011. Eind 2006 had hij nog bijgetekend tot 2009. In die overeenkomst was een optie opgenomen om nog twee extra jaren voor de club uit Enschede uit te komen.
El Ahmadi komt voort uit de opleiding van FC Twente en debuteerde in 2004 in de hoofdmacht. De 22-jarige middenvelder brak afgelopen seizoen door en bewees zich als sterke schakel in de goed voetballende middenlinie van de Tukkers.
'De club heeft bij mij aangegeven het contract open te willen breken. Daar sprak voor mij veel waardering uit', verklaarde El Ahmadi, die onlangs nog in de belangstelling stond van Feyenoord. Twente stond een transfer echter in de weg.
'Voor de club is het fantastisch dat wij als FC Twente dit soort spelers kunnen binden', reageerde coach Fred Rutten dan ook tevreden na de contractverlenging van El Ahmadi.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke ik ben gerustgesteld, ik ga me vast opmaken voor een reis naar de finale van de CL, want Zonneveld zal iedereen versteld doen staan met zn kunnen!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef sjimz het volgende:
PSV heeft een nieuw mooi logo!
[afbeelding]
Je bent een typisch gevalletje van te veel verwend de laatste jaren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:
Wat een onzin. Moet je dan alles maar slikken als er eenmaal succes is behaald?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je bent een typisch gevalletje van te veel verwend de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |