Ik had 'm vandaag ook naar Halsteren (bij Bergen op Zoom) kunnen brengen, maar wilde Hank ff ook op de kaart zettenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:00 schreef Antal het volgende:
zow... die heb een aardig stukje afgelegd ...
Deze is een eitjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:34 schreef Rossdale het volgende:
Hank!Daar kom ik vrijdag langs op weg naar zeeland. Als hij er nog ligt neem ik hem mee
Oh en als ik weet waar hij ligt, ik ga niet weer zoeken
Het is een rood (zeg maar) stroomdraadje wat vast gewikkeld is. Als je vingers hebt, heb je daar geen schaar voor nodigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
Ehm nog 1 vraag, heb je een schaar nodig ofzo om het touw ofzo door te krijgen waarmee je de sleutel hebt vastgeknoopt ?
Thx!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
ok ik heb je ff een pm gestuurt
als het klopt haal ik hem vandaag gelijk naar mn werk ff op
dan ligt hij vandaag alweer ergens anders
moet zeggen, de fotos waren goed gemaakt
Om precies de zijn een stukje luidsprekerkabel van de speakers die ooit in m'n hoedenplank zatenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:28 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Het is een rood (zeg maar) stroomdraadje wat vast gewikkeld is. Als je vingers hebt, heb je daar geen schaar voor nodig
Oh, heb jij die er aan gezet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Om precies de zijn een stukje luidsprekerkabel van de speakers die ooit in m'n hoedenplank zaten![]()
Das correct! Althans, dat werkte bij mij welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
Haha ok dan
dan is het niet moeilijk nee
maar als ik goed begrijp kan ik gewoon:
SMS NU: smsboard stok <jouw bericht> naar 3010 Doen en dan komt het goed?
(is wel netjes om ff te melden :p)
anders leg je m vlakbij eindhoven, daar ben ik over 2 wekenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
nee, hij gaat nog verder naar het zuiden
denk belse grens ofzo, net niet het land uit, aangezien dat niet mag
Ook dan is die onderwegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:44 schreef Frumzel het volgende:
[..]
en ik dan stiekem even snel verplaatsen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:03 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik had 'm vandaag ook naar Halsteren (bij Bergen op Zoom) kunnen brengen, maar wilde Hank ff ook op de kaart zetten
Volgens betrouwbare bronnen blijft ie nu ook in het zuidenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:05 schreef TommyGun het volgende:
Zolang 't maar in 't zuiden isIk wil 'm ook nog 's ophalen, al moet ik ervoor met de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |