Ja maar ik deel dus mee wat ik gedaan heb.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef maok het volgende:
Ik vind slowchat prima zolang het maar een beetje ontopic blijft. Groningen gerelateerde zaken. Zoals waar je het beste kunt winkelen, het weer in Groningen, welke sportclubs, (mini) meets, feesten in Groningen, uitgaan in Groningen. Iets wat je gedaan hebt in Groningen en tof genoeg is om te melden, enz. Gewoon heel breed dus.
Zodra het uitgebreid gaat over algemenere zaken of over een activiteit onderling oid is het niet zo interessant meer voor anderen (die hier nog niet zo lang komen) Een enkele keer iets melden kan natuurlijk wel maar het moet niet gaan overheersen vind ik.
En dat gebagger doe je maar in een ander topic, desnoods is een speciaal daarvoor geopend Groningen bagger topic ofzo.
Voorbeeld. Een vraag over waar je panties kunt kopen prima, opsommen wat je allemaal gekocht heb niet echt. Dat simsalabim leuk is wel weer prima.
Dit is mijn mening dus.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook. Semi-insider.
Bedankt voor de tip! En misschien stap ik dan toch eens naar binnen bij de Simsalabim. Do2 maar eens vragen wat ie van mij in een zusteroutfitje zou vinden..
.
Dat mocht niet van DaDquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef maok het volgende:
En dat gebagger doe je maar in een ander topic, desnoods is een speciaal daarvoor geopend Groningen bagger topic ofzo.
Er is ook niet echt een duidelijke grens vind ik. Typisch grens geval dit. Winkelen bij simsalabim is typisch Gronings, dat is iets anders dan bij de H&M ofzo die overal zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar ik deel dus mee wat ik gedaan heb.![]()
Nou. dát kopen dus.
Die mening deel ik grotendeelsquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef maok het volgende:
Ik vind slowchat prima zolang het maar een beetje ontopic blijft. Groningen gerelateerde zaken. Zoals waar je het beste kunt winkelen, het weer in Groningen, welke sportclubs, (mini) meets, feesten in Groningen, uitgaan in Groningen. Iets wat je gedaan hebt in Groningen en tof genoeg is om te melden, enz. Gewoon heel breed dus.
Zodra het uitgebreid gaat over algemenere zaken of over een activiteit onderling oid is het niet zo interessant meer voor anderen (die hier nog niet zo lang komen) Een enkele keer iets melden kan natuurlijk wel maar het moet niet gaan overheersen vind ik.
Voorbeeld. Een vraag over waar je panties kunt kopen prima, opsommen wat je allemaal gekocht heb niet echt. Dat simsalabim leuk is wel weer prima.
Dit is mijn mening dus.
Prima mening... Nu nog een tip voor komend weekend...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef maok het volgende:
Dit is mijn mening dus.
Zo breed vind ik dat niet. De meesten wonen hier, en die weten dat soort dingen wel. Je kunt nu eenmaal niet op het niveau van 'lekker weertje, hè?' blijven hangen met mensen die je beter kent.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef maok het volgende:
Komend weekend weer beter weer dus gewoon de hele dag losquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Prima mening... Nu nog een tip voor komend weekend...![]()
Ik nam het alleen maar even als voorbeeldquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Tis ook niet zo dat ik dat áltijd meedeel ofzo![]()
Ik kan toch wel es gewoon blij zijn met mijn aankopen.
Tis niet dat ik opnoem welke groenten ik heb gekocht oid.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
En nu ga ik eten potjantroisdubbeltjes!![]()
Wel in Groningen toch hè?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
En nu ga ik eten potjantroisdubbeltjes!![]()
Ik zal wel moeten. Anders wordt ik eruit geknikkerdquote:
Dankjquote:
*snik sob sobquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef maok het volgende:
[..]
Ik nam het alleen maar even als voorbeeld![]()
Ik welquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo breed vind ik dat niet. De meesten wonen hier, en die weten dat soort dingen wel. Je kunt nu eenmaal niet op het niveau van 'lekker weertje, hè?' blijven hangen met mensen die je beter kent.
Kijk.quote:
Maar ik vind dat het wel een topic moet blijven dat ook voor anderen (nieuwen) een beetje interessant blijft om te volgen. Het zal dan niet moeten gaan overheersen. Dat iemand melt dat hij/zij zo een tentamen heeft en anderen hem/haar geluk wensen prima. (of gaan eten) (of andere persoonlijke dingen)quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo breed vind ik dat niet. De meesten wonen hier, en die weten dat soort dingen wel. Je kunt nu eenmaal niet op het niveau van 'lekker weertje, hè?' blijven hangen met mensen die je beter kent.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Een normale![]()
Nouja, 1 straat oversteken en je zit in Helpman, en daar zit de schietvereniging.
Even melden wat ik gekocht heb.
Ik heb niet kunnen vinden wat ik zocht, maar ik heb andere aankaufen gedaan:
-1 paar blauwe kanten kousjes
-1 witte kanten panty
-1 Kousenbandje
- Action figureIk kon het niet laten
En ik heb in de simsalabim de nieuwe zustersoutfit aan gehadHij stond uberd. Tis een rokje, met een corsetje
. T rokje ga ik ws nog kopen ook
. En ik heb nog een ander rokje achter laten hangen. WOEI.
We zullen het niet hebben over wàt voor niveau, maar goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zelfs mensen die anderen compleet afbranden alleen om de plaats waar ze geboren zijn, bijvoorbeeld, hebben waarde waarin ze gelaten moeten worden.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de Simsalabim? Daar durf ik niet naar binnen, straks wordt ik weggestuurd wegens kleurloosheid of zo..
Vast niet erg. Beeje role-playingquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook. Semi-insider.
Bedankt voor de tip! En misschien stap ik dan toch eens naar binnen bij de Simsalabim. Do2 maar eens vragen wat ie van mij in een zusteroutfitje zou vinden..
.
Precies, daar is dit topic toch over!?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef maok het volgende:
Dit is mijn mening dus.
quote:
Hehe, wie was dat nou, die zei dat DaD niet over humor beschikte!quote:
Ja, ongelooflijk hè.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Hehe, wie was dat nou, die zei dat DaD niet over humor beschikte!
Nou ok. We wachten afquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
@ jo0lz: Mss, heeeeel mss, als ik hem zaterdag alsnog een x aantrek aangezien ik dan de stad ook in ben, en Erna sowieso foto's ervan wil hebben, dat er wellicht mss ook wel 1 komt![]()
![]()
![]()
.
Hippe onderbroek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk hè.
Vandaag ben ik trouwens letterlijk kleurloos: geheel in het zwart gekleed. Alleen m'n onderbroekje is knalroze. Met oranje stippen..
Ik ben vandaag ook zwartquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk hè.
Vandaag ben ik trouwens letterlijk kleurloos: geheel in het zwart gekleed. Alleen m'n onderbroekje is knalroze. Met oranje stippen..
Uhu. Had m al zien hangen de vorige keer toch?quote:
Ik heb ook al roze ondergoed aan vandaag, wat is dit?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook zwart.
Met ook roze ondergoed![]()
Maar zwart kan heel mooi zijn
Morgen weer een dag. zaterdag, m'kay.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
Uhu. Had m al zien hangen de vorige keer toch?
Ik krijg mn werk vandaag niet af
Zaterdag aandoenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
@ jo0lz: Mss, heeeeel mss, als ik hem zaterdag alsnog een x aantrek aangezien ik dan de stad ook in ben, en Erna sowieso foto's ervan wil hebben, dat er wellicht mss ook wel 1 komt![]()
![]()
![]()
.
no wai dat deze jongen komende zaterdag gaat werkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen weer een dag. zaterdag, m'kay.
Hij wil je gewoon weghebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
no wai dat deze jongen komende zaterdag gaat werken
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denken jullie dat het gaat lukken om een schildersdoek van 1 bij 1 meter mee te nemen in de trein van Groningen naar Breda?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb ook al roze ondergoed aan vandaag, wat is dit?![]()
Tzal wel met die ufo's te maken hebben die hier boven groningen gespot worden de laatste tijd.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zaterdag aandoen![]()
Ik heb toch camera bij me
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef teigan het volgende:
* teigan kijkt even..
mijn onderbroek is paarsroze vandaag
Wat ik je brom. Of, iedereen kijkt door dezelfde roze bril vandaagquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een complot, dat kan niet anders.
1 bij 1 is niet zo heel groot, dus ja, ik denk van wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denken jullie dat het gaat lukken om een schildersdoek van 1 bij 1 meter mee te nemen in de trein van Groningen naar Breda?
Chipszak ook, dus.quote:
Mweheba.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 bij 1 is niet zo heel groot, dus ja, ik denk van wel.
[..]
Chipszak ook, dus..
.
Niet zo heel groot? Ik vond het wel vrij behoorlijk eigenlijk. Kan 'm niet even opvouwen of zo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 bij 1 is niet zo heel groot, dus ja, ik denk van wel.
[..]
Chipszak ook, dus..
.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet zo heel groot? Ik vond het wel vrij behoorlijk eigenlijk. Kan 'm niet even opvouwen of zo...
Oh what the hell, ik probeer het gewoon. Do2 zou er heel blij mee zijn..
Erm, ik ook?! (Shoot, kan me weinig voorstellen, roze met oranje stippenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wed toch dat mijn onderbroekje de hipste is.
Nou, die had je net dus aan je lijstje moeten toevoegen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mocht willen dat ik een roze bril had.![]()
.. Dat zou namelijk wel gaaf zijn.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet zo heel groot? Ik vond het wel vrij behoorlijk eigenlijk. Kan 'm niet even opvouwen of zo...
Oh what the hell, ik probeer het gewoon. Do2 zou er heel blij mee zijn..
Wehehe, tis dat ik vanavond ga klimmen, anders had ik de ploatjes effe aangepast speciaal voor het 100e topic.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
100. Wie niet weg is is gezien.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
@ jo0lz: Ik heb al een hele hippe zonnebril.
Mijne is wit, met zwarte vlekjes eropquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Dat geloof ik direct!
Ik heb vorig jaar 1 gekregen, vond hem wel mooi enzo, toen vertelde de zus van mijn vriendin dat het ding 180 euro was.!
Durfde hem haast niet meer te dragen...
.
* Jo0Lz] gaat naar huis, wellicht tot laters mensen! [afbeelding
Dan is het goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga boodschappen doen. In Groningen natuurlijk.
Ik ken hem ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijne is wit, met zwarte vlekjes erop
Sebasje kent m geloof ik maar al te goed![]()
Zoeen roze string natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
! Roze boxxers? Of ook nog een hendige slip?
Ik vind het altijd zo lastig om daar dan weer op te reageren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef MaxMark het volgende:
Die Jo0lz kopiëert en plakt wat af met z'n reply op iedereen in één post altijd
Ik heb het ook een aantal keer gedaan hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lastig om daar dan weer op te reageren.. Ik heb het idee dat de reply is opgegaan in een grote poel of zo. Maar het is wel goed van 'm.
.
Ja, ik had het gewoon verdeeld in elk een aparte postquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lastig om daar dan weer op te reageren.. Ik heb het idee dat de reply is opgegaan in een grote poel of zo. Maar het is wel goed van 'm.
.
Dat kan. Handiger is om het doek in Breda te kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
In Breda zit geen Flokstra. Do2 was er als een kind in een snoepwinkel, dus ik ga iets voor 'm meenemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat kan. Handiger is om het doek in Breda te kopen.
Het valt echt enorm mee de laatste tijd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh en je hebt dus nog meer aansprak dan anders met zon doek
Is dat die vlak bij de Media markt? Daar was niks van Sandra's gading iig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In Breda zit geen Flokstra. Do2 was er als een kind in een snoepwinkel, dus ik ga iets voor 'm meenemen.
Ik zoeen zwarte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En ja, ik ben geen Joolz. Maar quickreply gaat niet samen met modknopjes.
Ik draag btw een grijze boxerOm al het roze geweld te compenseren. Maar in de kast ligt een onderbroek met roze biggetjes.
Maar ingewikkelde toestanden gaan niet samen met mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
Maar Maar Maar, Fullquickreply gaat wel samen met mod knopjes, sinds zoeen nieuwe update.
Installeer firefox -> Google=Fullquickreply -> installeren -> ga in firefox naar extra -> add-ons -> opties -> stel alles naar je wensen in -> klaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ingewikkelde toestanden gaan niet samen met mij
Geen idee wat er vlak bij de Media Markt zit? Flokstra heeft veel materialen, in ieder geval.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat die vlak bij de Media markt? Daar was niks van Sandra's gading iig.
vlak bij de mediamarkt (en het strip museumquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee wat er vlak bij de Media Markt zit? Flokstra heeft veel materialen, in ieder geval.
Hou die mood vast minstens tot en met zondag! Ik ben er weer vanaf vrijdag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:18 schreef Frazz het volgende:
In het zonnige zuiden!
Hoe bedoel je dat, kunsthandel? Wat stel ik me erbij voor, bedoel ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vlak bij de mediamarkt (en het strip museum) , richting station zit een kusthandel.
Toeleverancier van kunstenaarsbenodigdheden. Doeken, papier, kwasten, verf, messen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, kunsthandel? Wat stel ik me erbij voor, bedoel ik..
Ah, ok. Zegt me helemaal niets, eigenlijk...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toeleverancier van kunstenaarsbenodigdheden. Doeken, papier, kwasten, verf, messen.
Tsss ik weet zelfs waar alex het over heeft, en ik heb helemaal niets met kunst.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ok. Zegt me helemaal niets, eigenlijk...
Ik heb al terug gePM-edquote:
ik zag.quote:
Nee, veel plezier met alex.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar Sebas, jij gaat morgen niet mee?
Ja maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik zag.
[..]
Nee, veel plezier met alex.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |