Maar ingewikkelde toestanden gaan niet samen met mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
Maar Maar Maar, Fullquickreply gaat wel samen met mod knopjes, sinds zoeen nieuwe update.
Installeer firefox -> Google=Fullquickreply -> installeren -> ga in firefox naar extra -> add-ons -> opties -> stel alles naar je wensen in -> klaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ingewikkelde toestanden gaan niet samen met mij
Geen idee wat er vlak bij de Media Markt zit? Flokstra heeft veel materialen, in ieder geval.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat die vlak bij de Media markt? Daar was niks van Sandra's gading iig.
vlak bij de mediamarkt (en het strip museumquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee wat er vlak bij de Media Markt zit? Flokstra heeft veel materialen, in ieder geval.
Hou die mood vast minstens tot en met zondag! Ik ben er weer vanaf vrijdag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:18 schreef Frazz het volgende:
In het zonnige zuiden!
Hoe bedoel je dat, kunsthandel? Wat stel ik me erbij voor, bedoel ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vlak bij de mediamarkt (en het strip museum) , richting station zit een kusthandel.
Toeleverancier van kunstenaarsbenodigdheden. Doeken, papier, kwasten, verf, messen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, kunsthandel? Wat stel ik me erbij voor, bedoel ik..
Ah, ok. Zegt me helemaal niets, eigenlijk...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toeleverancier van kunstenaarsbenodigdheden. Doeken, papier, kwasten, verf, messen.
Tsss ik weet zelfs waar alex het over heeft, en ik heb helemaal niets met kunst.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ok. Zegt me helemaal niets, eigenlijk...
Ik heb al terug gePM-edquote:
ik zag.quote:
Nee, veel plezier met alex.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar Sebas, jij gaat morgen niet mee?
Ja maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik zag.
[..]
Nee, veel plezier met alex.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |