Wehehe, tis dat ik vanavond ga klimmen, anders had ik de ploatjes effe aangepast speciaal voor het 100e topic.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
100. Wie niet weg is is gezien.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
@ jo0lz: Ik heb al een hele hippe zonnebril.
Mijne is wit, met zwarte vlekjes eropquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Dat geloof ik direct!
Ik heb vorig jaar 1 gekregen, vond hem wel mooi enzo, toen vertelde de zus van mijn vriendin dat het ding 180 euro was.!
Durfde hem haast niet meer te dragen...
.
* Jo0Lz] gaat naar huis, wellicht tot laters mensen! [afbeelding
Dan is het goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga boodschappen doen. In Groningen natuurlijk.
Ik ken hem ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijne is wit, met zwarte vlekjes erop
Sebasje kent m geloof ik maar al te goed![]()
Zoeen roze string natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
! Roze boxxers? Of ook nog een hendige slip?
Ik vind het altijd zo lastig om daar dan weer op te reageren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef MaxMark het volgende:
Die Jo0lz kopiëert en plakt wat af met z'n reply op iedereen in één post altijd
Ik heb het ook een aantal keer gedaan hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lastig om daar dan weer op te reageren.. Ik heb het idee dat de reply is opgegaan in een grote poel of zo. Maar het is wel goed van 'm.
.
Ja, ik had het gewoon verdeeld in elk een aparte postquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lastig om daar dan weer op te reageren.. Ik heb het idee dat de reply is opgegaan in een grote poel of zo. Maar het is wel goed van 'm.
.
Dat kan. Handiger is om het doek in Breda te kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denken jullie dat het gaat lukken om een schildersdoek van 1 bij 1 meter mee te nemen in de trein van Groningen naar Breda?
In Breda zit geen Flokstra. Do2 was er als een kind in een snoepwinkel, dus ik ga iets voor 'm meenemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat kan. Handiger is om het doek in Breda te kopen.
Het valt echt enorm mee de laatste tijd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh en je hebt dus nog meer aansprak dan anders met zon doek
Is dat die vlak bij de Media markt? Daar was niks van Sandra's gading iig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In Breda zit geen Flokstra. Do2 was er als een kind in een snoepwinkel, dus ik ga iets voor 'm meenemen.
Ik zoeen zwarte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En ja, ik ben geen Joolz. Maar quickreply gaat niet samen met modknopjes.
Ik draag btw een grijze boxerOm al het roze geweld te compenseren. Maar in de kast ligt een onderbroek met roze biggetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |