Ja, ongelooflijk hè.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Hehe, wie was dat nou, die zei dat DaD niet over humor beschikte!
Nou ok. We wachten afquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
@ jo0lz: Mss, heeeeel mss, als ik hem zaterdag alsnog een x aantrek aangezien ik dan de stad ook in ben, en Erna sowieso foto's ervan wil hebben, dat er wellicht mss ook wel 1 komt![]()
![]()
![]()
.
Hippe onderbroek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk hè.
Vandaag ben ik trouwens letterlijk kleurloos: geheel in het zwart gekleed. Alleen m'n onderbroekje is knalroze. Met oranje stippen..
Ik ben vandaag ook zwartquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk hè.
Vandaag ben ik trouwens letterlijk kleurloos: geheel in het zwart gekleed. Alleen m'n onderbroekje is knalroze. Met oranje stippen..
Uhu. Had m al zien hangen de vorige keer toch?quote:
Ik heb ook al roze ondergoed aan vandaag, wat is dit?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook zwart.
Met ook roze ondergoed![]()
Maar zwart kan heel mooi zijn
Morgen weer een dag. zaterdag, m'kay.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
Uhu. Had m al zien hangen de vorige keer toch?
Ik krijg mn werk vandaag niet af
Zaterdag aandoenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
@ jo0lz: Mss, heeeeel mss, als ik hem zaterdag alsnog een x aantrek aangezien ik dan de stad ook in ben, en Erna sowieso foto's ervan wil hebben, dat er wellicht mss ook wel 1 komt![]()
![]()
![]()
.
no wai dat deze jongen komende zaterdag gaat werkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen weer een dag. zaterdag, m'kay.
Hij wil je gewoon weghebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
no wai dat deze jongen komende zaterdag gaat werken
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denken jullie dat het gaat lukken om een schildersdoek van 1 bij 1 meter mee te nemen in de trein van Groningen naar Breda?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb ook al roze ondergoed aan vandaag, wat is dit?![]()
Tzal wel met die ufo's te maken hebben die hier boven groningen gespot worden de laatste tijd.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zaterdag aandoen![]()
Ik heb toch camera bij me
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef teigan het volgende:
* teigan kijkt even..
mijn onderbroek is paarsroze vandaag
Wat ik je brom. Of, iedereen kijkt door dezelfde roze bril vandaagquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een complot, dat kan niet anders.
1 bij 1 is niet zo heel groot, dus ja, ik denk van wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denken jullie dat het gaat lukken om een schildersdoek van 1 bij 1 meter mee te nemen in de trein van Groningen naar Breda?
Chipszak ook, dus.quote:
Mweheba.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 bij 1 is niet zo heel groot, dus ja, ik denk van wel.
[..]
Chipszak ook, dus..
.
Niet zo heel groot? Ik vond het wel vrij behoorlijk eigenlijk. Kan 'm niet even opvouwen of zo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 bij 1 is niet zo heel groot, dus ja, ik denk van wel.
[..]
Chipszak ook, dus..
.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet zo heel groot? Ik vond het wel vrij behoorlijk eigenlijk. Kan 'm niet even opvouwen of zo...
Oh what the hell, ik probeer het gewoon. Do2 zou er heel blij mee zijn..
Erm, ik ook?! (Shoot, kan me weinig voorstellen, roze met oranje stippenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wed toch dat mijn onderbroekje de hipste is.
Nou, die had je net dus aan je lijstje moeten toevoegen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mocht willen dat ik een roze bril had.![]()
.. Dat zou namelijk wel gaaf zijn.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet zo heel groot? Ik vond het wel vrij behoorlijk eigenlijk. Kan 'm niet even opvouwen of zo...
Oh what the hell, ik probeer het gewoon. Do2 zou er heel blij mee zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |