Ik word er kotsmisselijk van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:15 schreef tipsch het volgende:
caramba, of Huub nog maar eens naar achter kan komen![]()
En richting de streamers.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef farceman het volgende:
Als de redactie nu eens slim zou zijn maken ze een statement en diskwalificeren ze heel simpel gewoon Nadia.
Dat zou nu een eens teken richting rtl zijn
Goed lezen waarop ik reageerde...., ging over de manier waarop de Febo hem behandelt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat valt me tegen. Ik weet dat je niks hebt met Huub maar hij had iedereen van BANN tegen zich tijdens zijn clash met Nada.
Dat amanda brian chanteert kun je tamara niet aanrekenenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Tamara is dan ook een sneaky bitch...... gewoon komen terwijl ze weet dat Brian daardoor in de shit komt.
Ik vind het al knap dat je een poging waagdequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
Alle buitenlanders haten Huub.......
volgens Dennis...ik zet hem meteen uit![]()
HAHHAHAHAHAHHA WAT EEN OPMERKINGquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:15 schreef noucky het volgende:
Huub verneukt een fantastich plan ( Tamara had gekomen ) wat hijzelf had verzonnen.
Gisteren vertelde hij nog dat het Liekes idee was.
Wat ga je je weer ophemelen Huub.
Als je jezelf afzet tegen dat Antilliaanse tuig ben je volgens Brain racistquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:14 schreef Meganog het volgende:
Brian over Huub: "Deze gast is een focking hardcore rrracist, niet meerrr niet minderrr".
Misschien toch nog Tamara, ze is er toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet weer naar achter....en Lieke maakt via een omweg duidelijk dat ze in huis moeten gaan zitten.
Dat is dus WEL pure rascisme...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
Alle buitenlanders haten Huub.......
volgens Dennis...ik zet hem meteen uit![]()
Die user komt zo nu en dan even onder haar steen vandaan om ontzettend af te geven op Huub, verder komt er eigenlijk niks uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef burtbeej het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHHA WAT EEN OPMERKING:D:D:D
Maargoed Nadia wilde neuken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
iemand die mijn bikinibroekje naar beneden probeert te trekken kan van mij ook een knal voor zijn harses krijgen hoor. Groot gelijk heeft ze.
Dat mannetje denkt dat alle vrouwen in een rij voor hem staan![]()
Ja ik hoorde alleen die ene zin...was genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je een poging waagde![]()
Tja Huub liet gewoon de blauwe plekken op zijn gezicht zienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef Mika25 het volgende:
Ongeloofelijk dat er gewoon gedaan wordt of er niet geslagen is. Ik vraag me af waarom ik nog de moeite neem om dit programma te volgen...
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien toch nog Tamara, ze is er toch?![]()
sorry, verkeerd gelezen dus, ik ben zo opgefokt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Goed lezen waarop ik reageerde...., ging over de manier waarop de Febo hem behandelt!
Brian blijft goed in feiten buiten z'n verband trekken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:14 schreef Meganog het volgende:
Brian over Huub: "Deze gast is een focking hardcore rrracist, niet meerrr niet minderrr".
ahahahahahhahaahaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:18 schreef OudFruit het volgende:
Ik maakte op pagina 3 een supergoede grap, daarna ging ik even koffie halen, kom ik terug: heeft niemand erom gelachen!!
What the fuck, what's wrong with you people!!!
Ik niet want ik vind het vanaf het begin een dom plan....quote:
Das was een harde duw danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja Huub liet gewoon de blauwe plekken op zijn gezicht zien
woahaha ik lig in een deuk. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke afgeluisterd, en dat uit zijn mond.![]()
Nee echt grappig was ie ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik niet, als ik zoooo dom ben om een bikinibroekje aan te trekken geef ik de eerste die hem van me reet rukt 10 euro..als dank!![]()
Ach, als je in dit land een buitenlander raar aankijkt ben je het immers al hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian blijft goed in feiten buiten z'n verband trekken...
nee hoor, op zeker dat amanda over de zeik zal zijn en das goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik niet want ik vind het vanaf het begin een dom plan....
Dat doet toch iedereen... wat is het probleem...?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke afgeluisterd, en dat uit zijn mond.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef noucky het volgende:
Lieke wat lieg je weer tegen Brian. Je stond wel af te luisteren.
dat is de variant op 'je bent onbeschoft'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef agter het volgende:
ja brian gaat nu echt inhoudelijk op liekes argumenten in. hij zegt "je bent lelijk".
Hij sjlist een beetje, komt door zijn open gehemeltequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef patist het volgende:
geschjnapt.... aldus brian
Heeft ie dat soms hier van?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Brian: je wordt geschnjapt.
1 keer eerder maar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Nu Jaap weer bij Dennis. Ik word er moe van.
Ik ben 1 keer eerder op het punt geweest om te stoppen met kijken. Nu weer.
Hij draaide zijn hoofd wel naar Jaap in de tuin maar ik heb geen cap gemaakt omdat het eerlijk gezegd al iets te donker was om iets te zien. Dat wil zeggen, ik zag geen plekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef mspoez het volgende:
Heeft er iemand een mooie foto van de blauwe plekken? ik heb ze net wel gezien maar mijn lief wordt erg nieuwsgierig door mijn gemopper
ja, en nadia trok het bikinislipje van huub zijn kont af.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef noucky het volgende:
Lieke wat lieg je weer tegen Brian. Je stond wel af te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |