woahaha ik lig in een deuk. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke afgeluisterd, en dat uit zijn mond.![]()

Nee echt grappig was ie ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik niet, als ik zoooo dom ben om een bikinibroekje aan te trekken geef ik de eerste die hem van me reet rukt 10 euro..als dank!![]()

Ach, als je in dit land een buitenlander raar aankijkt ben je het immers al hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian blijft goed in feiten buiten z'n verband trekken...

nee hoor, op zeker dat amanda over de zeik zal zijn en das goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik niet want ik vind het vanaf het begin een dom plan....

Dat doet toch iedereen... wat is het probleem...?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke afgeluisterd, en dat uit zijn mond.![]()

quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef noucky het volgende:
Lieke wat lieg je weer tegen Brian. Je stond wel af te luisteren.

dat is de variant op 'je bent onbeschoft'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef agter het volgende:
ja brian gaat nu echt inhoudelijk op liekes argumenten in. hij zegt "je bent lelijk".

Hij sjlist een beetje, komt door zijn open gehemeltequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef patist het volgende:
geschjnapt.... aldus brian

Heeft ie dat soms hier van?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Brian: je wordt geschnjapt.

1 keer eerder maar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Nu Jaap weer bij Dennis. Ik word er moe van.
Ik ben 1 keer eerder op het punt geweest om te stoppen met kijken. Nu weer.

Hij draaide zijn hoofd wel naar Jaap in de tuin maar ik heb geen cap gemaakt omdat het eerlijk gezegd al iets te donker was om iets te zien. Dat wil zeggen, ik zag geen plekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef mspoez het volgende:
Heeft er iemand een mooie foto van de blauwe plekken? ik heb ze net wel gezien maar mijn lief wordt erg nieuwsgierig door mijn gemopper

ja, en nadia trok het bikinislipje van huub zijn kont af.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef noucky het volgende:
Lieke wat lieg je weer tegen Brian. Je stond wel af te luisteren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |