Die user komt zo nu en dan even onder haar steen vandaan om ontzettend af te geven op Huub, verder komt er eigenlijk niks uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef burtbeej het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHHA WAT EEN OPMERKING:D:D:D
Maargoed Nadia wilde neuken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
iemand die mijn bikinibroekje naar beneden probeert te trekken kan van mij ook een knal voor zijn harses krijgen hoor. Groot gelijk heeft ze.
Dat mannetje denkt dat alle vrouwen in een rij voor hem staan![]()
Ja ik hoorde alleen die ene zin...was genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je een poging waagde![]()
Tja Huub liet gewoon de blauwe plekken op zijn gezicht zienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef Mika25 het volgende:
Ongeloofelijk dat er gewoon gedaan wordt of er niet geslagen is. Ik vraag me af waarom ik nog de moeite neem om dit programma te volgen...
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien toch nog Tamara, ze is er toch?![]()
sorry, verkeerd gelezen dus, ik ben zo opgefokt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Goed lezen waarop ik reageerde...., ging over de manier waarop de Febo hem behandelt!
Brian blijft goed in feiten buiten z'n verband trekken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:14 schreef Meganog het volgende:
Brian over Huub: "Deze gast is een focking hardcore rrracist, niet meerrr niet minderrr".
ahahahahahhahaahaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:18 schreef OudFruit het volgende:
Ik maakte op pagina 3 een supergoede grap, daarna ging ik even koffie halen, kom ik terug: heeft niemand erom gelachen!!
What the fuck, what's wrong with you people!!!
Ik niet want ik vind het vanaf het begin een dom plan....quote:
Das was een harde duw danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja Huub liet gewoon de blauwe plekken op zijn gezicht zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |