Liekequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:37 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Buiken vergelijken....wie wint?
dat meen je niet!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Nadia wil niet.
Natasja: Niet zo doen, kijk naar het figuur van Lieke, daar word je pas depressed van. Lieke staat ernaast.![]()
Was meer van, dat is zo strak, dat krijg je nooit, daar word je depressed van. Nadia wordt pas depressed van het lichaam van Amanda, dat is blijkbaar haar ideaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Nadia wil niet.
Natasja: Niet zo doen, kijk naar het figuur van Lieke, daar word je pas depressed van. Lieke staat ernaast.![]()
ik zit me zo aan dat kind te ergeren..... ze wil alleen maar aandacht en horen hoe mooi ze is..... bahhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Nadia...... donder op met dat gezeik, Natasja gaat ook gewoon met die enorme plofpens.
Er staan nu 10 mensen te roepen hoe mooi en knap ze isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zit gewoon te vissen naar complimentjes, die ze dus ook voldoende krijgt nu.
Echt niet, ze bedoelde het echt negatief, sorry.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Was meer van, dat is zo strak, dat krijg je nooit, daar word je depressed van. Nadia wordt pas depressed van het lichaam van Amanda, dat is blijkbaar haar ideaal.
Dat was een keer een kompliment juist, dat Lieke zo'n strakke buik heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Nadia wil niet.
Ik teken voor de buik en die billenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een raar gevoel als ik Lieke zo zie staan....er klopt iets niet![]()
Je zei toch buik?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een raar gevoel als ik Lieke zo zie staan....er klopt iets niet![]()
Ok, dan wil ik het waarschijnlijk zo horen, ik ben het n.l. niet anders gewend.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was een keer een kompliment juist, dat Lieke zo'n strakke buik heeft.
Ja, als ze een grote B of kleine C zou hebben was het perfect. Maar niemand hoeft perfect te zijn, dus dit is ook primaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ze niet. Ook sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, ze bedoelde het echt negatief, sorry.
Ik weet het inmiddels ook.quote:
Ze loopt idd echt zelf al de hele dag te paraderen, ook in ondergoed. Deze reactie is toch minimaal zeer dubieus te noemen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
Nada in tranen, ze wil echt niet. Onbegrijpelijk, er staan dagelijks 120 camera's op haar gericht.
en terecht...ik zit ook te wachten op dat heerlijke lichaam van Nadia...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:45 schreef mootie het volgende:
Kakaka ze moeten uit de badkamer van het plasmascherm.
Ja nee Uhh maar dat is anders......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
Nada in tranen, ze wil echt niet. Onbegrijpelijk, er staan dagelijks 120 camera's op haar gericht.
Terwijl Manada zei dat ze er zo goed uitzag op de streams. Ze is idd gestoord en een bitch op de koop toe.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
Sorry hoor...... ik vind dit echt zwaar gestoord gedrag......... welke volwassen vrouw gaat daar nou om zitten janken. Ze loopt verdomme elke dag in haar ondergoed door dat huis te dartelen.![]()
Typisch geval van aandacht tekort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze loopt idd echt zelf al de hele dag te paraderen, ook in ondergoed. Deze reactie is toch minimaal zeer dubieus te noemen.
Maar haar buik zie je niet. En daar zit ze mee volgens mij. Nu zal ze haar buik wel moeten showen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze loopt idd echt zelf al de hele dag te paraderen, ook in ondergoed. Deze reactie is toch minimaal zeer dubieus te noemen.
Je noemt nix een man? Klein foutje..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
Mannen aftrekken op tv is niet erg..... maar je zal toch maar in je bikini moeten lopen!
Nee, ze had dus een witte band om, waardoor je haar buik dus niet zag. Dat is het vreemde eraan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Maar haar buik zie je niet. En daar zit ze mee volgens mij. Nu zal ze haar buik wel moeten showen.
Ze vindt haar schouders (terecht) ook te breed. Ze zei dat ze de bouw van haar moeder heeft en die sinds haar twaalfde al niet mooi vindt. Zo schaars gekleed kun je dat natuurlijk beter zien... misschien is het dus meer dan de buik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Maar haar buik zie je niet. En daar zit ze mee volgens mij. Nu zal ze haar buik wel moeten showen.
je doet wat, voor backup.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
Mannen aftrekken op tv is niet erg..... maar je zal toch maar in je bikini moeten lopen!
Ze heeft een dikke buik met allerlei bulten.. maar ze moet zich niet zo aanstellen, ze heeft dikke lipo gehad, het was dus voor die tijd vast erger!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:49 schreef ozewiesewoze het volgende:
maar wat is er met die buik dan? Heeft ze littekens ofzo? ( en wat dan nog zou ik denken???)
Ik vind die band juist impliceren dat ze genezende is van een buikwandcorrectie......
Er staat hier vlakbij de DOM, heel effectief.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Nadia moet echt na haar verblijf even in de tieten en nadia topics gaan lezen hier.
Dan springt ze meteen van de flat
Okay, die band had ik niet gezien. Dan is het inderdaad dubieus te noemen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze had dus een witte band om, waardoor je haar buik dus niet zag. Dat is het vreemde eraan.
Zit in de genenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef Gigageil het volgende:
Hoe komt een kind van 22 aan zo'n verneukt lichaam ? Die tieten en buik doen bijna vermoeden dat ze 42 is ipv 22![]()
De kop van Amanda ook dus die hebben raakvlakken..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef Gigageil het volgende:
Hoe komt een kind van 22 aan zo'n verneukt lichaam ? Die tieten en buik doen bijna vermoeden dat ze 42 is ipv 22![]()
Jezus, wat zonde. Ze heeft m.i. niets te klagen. Prima figuur. Als ze nou een buidel als een kangaroe had zou ik zeggen.. ok.. maar ze mag gewoon niet klagen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze heeft een dikke buik met allerlei bulten.. maar ze moet zich niet zo aanstellen, ze heeft dikke lipo gehad, het was dus voor die tijd vast erger!
Die act was leuk en spontaan, en welgemeend als cadeautje voor Jaap. Zelf vind ik dat makeup haar dicht bij elkaar staande ogen vaak alleen nog maar accentueert.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Lieke met make up niet zo mooi vind, maar tijdens dat leger gedeele en stripact vond ik haar geweldig sexy..misschien komt het wel door de pony dat ik haar niet zo mooi vind.
ze heeft een beetje weg van die ene vis uit Nemo......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die act was leuk en spontaan, en welgemeend als cadeautje voor Jaap. Zelf vind ik dat makeup haar dicht bij elkaar staande ogen vaak alleen nog maar accentueert.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
Eerst wil Nadia "alleen maar alle aandacht naar zich toetrekken" en doet ze daarom moeilijk.
Vervolgens lijkt het toch wat serieuzer omdat ze in snikken uitbarst, en is het een "kleuter" etc.
Nadia heeft een ernstige eetstoornis gehad. Iemand met een beetje gevoel in zijn lijf, snapt natuurlijk wel dat zo'n catwalk behoorlijk heftig is dan. Niet zo gek, dat er een traantje rolt.
Ik zie maar twee mannen die bonden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
De 4 mannen bonden even met elkaar... Nou ja, drie dan.
[afbeelding]
Nee, lekker voor eigen parochie preken hier en zeggen dat ze van een flat moet springen: dán ben je een flinke vent.quote:
Die buik is wel alles behalve strak hoor...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Jezus, wat zonde. Ze heeft m.i. niets te klagen. Prima figuur. Als ze nou een buidel als een kangaroe had zou ik zeggen.. ok.. maar ze mag gewoon niet klagen.
Wat doet ze in DGK als je barst van de complexen over je lichaam en er dagelijks 120 camera's op je gericht staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
Eerst wil Nadia "alleen maar alle aandacht naar zich toetrekken" en doet ze daarom moeilijk.
Vervolgens lijkt het toch wat serieuzer omdat ze in snikken uitbarst, en is het een "kleuter" etc.
Nadia heeft een ernstige eetstoornis gehad. Iemand met een beetje gevoel in zijn lijf, snapt natuurlijk wel dat zo'n catwalk behoorlijk heftig is dan. Niet zo gek, dat er een traantje rolt.
Terwijl je aan DGK mee doet met over de 100 camera's is zo'n catwalkje plotseling heel heftig??? Merkwaardige gedachte gang heb jij samen met Nadiaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, lekker voor eigen parochie preken hier en zeggen dat ze van een flat moet springen: dán ben je een flinke vent.![]()
Inderdaad ja.. maar hij vindt Nadia leuk. Dan ziet hij niet meer dat ze al weken loopt rond te pararderen in ondergoed en nu opeens zogenaamd het niet durft terwijl ze haar buik al had verborgen met een witte band.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Terwijl je aan DGK mee doet met over de 100 camera's is zo'n catwalkje plotseling heel heftig??? Merkwaardige gedachte gang heb jij samen met Nadia![]()
Iedereen heeft wel eens last van selectieve verontwaardiging. Zelf moest ik lachen om 'Iemand met een beetje gevoel in zijn lijf'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Je komt nu echt net zo cynisch over als je verhaal over de AH acties... met het enorme verschil dat je nu alleen niet cynisch bent.
![]()
En ze heeft er verder duidelijk geen last van. Alleen nu opeens wel? Ja hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doet ze in DGK als je barst van de complexen over je lichaam en er dagelijks 120 camera's op je gericht staan.
Beetje dom?
In dat geval verwacht je van jaap een beetje gevoel, toch? Maar zelfs jaap had geen begrip voor dat stukje theater, die zei ook: het is heel simpel of je doet mee en dan ga je er vol voor of niet maar niet half half. Toen nam ze amper een minuut bedenktijd, wat levert meer aandacht op, nu meedoen of weigeren en besloot vervolgens dat weigeren een meer speciale rol op zou leveren en hoppa, daar waren de tranen 'ik doe niet mee'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
Klopt, dit is wèl gemeend.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Je komt nu echt net zo cynisch over als je verhaal over de AH acties... met het enorme verschil dat je nu alleen niet cynisch bent.
![]()
Jullie denken allemaal dat het spel is? Zelf heb ik dat niet. Ze trekt zich trouwens wel heel veel aan van het oordeel van anderen... inderdaad, als Jaap het anders had gebracht, had ze misschien weer wel meegedaan. Maar dat kan ook typisch voor een stoornis zijn: denken dat je niet wordt begrepen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval verwacht je van jaap een beetje gevoel, toch? Maar zelfs jaap had geen begrip voor dat stukje theater, die zei ook: het is heel simpel of je doet mee en dan ga je er vol voor of niet maar niet half half. Toen nam ze amper een minuut bedenktijd, wat levert meer aandacht op, nu meedoen of weigeren en besloot vervolgens dat weigeren een meer speciale rol op zou leveren en hoppa, daar waren de tranen 'ik doe niet mee'.
Daarom twijfel ik ook zo aan dat telefoontje van Manada, ze heeft het waarschijnlijk niet van een vreemde die aandachttrekkerij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval verwacht je van jaap een beetje gevoel, toch? Maar zelfs jaap had geen begrip voor dat stukje theater, die zei ook: het is heel simpel of je doet mee en dan ga je er vol voor of niet maar niet half half. Toen nam ze amper een minuut bedenktijd, wat levert meer aandacht op, nu meedoen of weigeren en besloot vervolgens dat weigeren een meer speciale rol op zou leveren en hoppa, daar waren de tranen 'ik doe niet mee'.
Sorry maar dit vind ik niet geloofwaardig. Gezien haar stoornis en het feit dat ze zó jong al een lipo heeft laten doen, vind ik het veel logischer dat ze er écht problemen mee had ipv dat het allemaal toneel zou zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian is nog maar 1 voorbeeld. Je hebt Natasia nog véle ergere dingen toegewenst.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, dit is wèl gemeend.
Ik snap best dat Nadia wat minder ligt hier, maar die enorme collectieve haat begrijp ik gewoon niet helemaal. Behalve dan dat het lekker is om met z'n allen eensgezind iemand de grond in te trappen.
En dat bedoel ik niet prekerig: ik geef eerlijk toe dat ik het zelf weleens lekker vond om dat stuk vuil Brian volledig af te fikken.
In dat geval denk ik dan ga je dus sowieso de catwalk niet op. . .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal dat het spel is? Zelf heb ik dat niet. Ze trekt zich trouwens wel heel veel aan van het oordeel van anderen... inderdaad, als Jaap het anders had gebracht, had ze misschien weer wel meegedaan. Maar dat kan ook typisch voor een stoornis zijn: denken dat je niet wordt begrepen.
Tenzij mensen aandringen. Maar als ze het vervolgens niet goed doen, ga je weer twijfelen... enzovoortsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dan ga je dus sowieso de catwalk niet op. . .
Gert, ze loopt de hele dag door die slaapkamer voor camera's te paraderen. Daar heeft ze het overduidelijk alles behalve moeilijk mee. Sterker nog, ze geniet ervan, want ze loopt veel langer rond in slipje en BH dan nodig is. En dan nu overstuur omdat ze een modeshowtje moet lopen waar je haar buik ook niet kunt zien? Daar trap je toch zelf niet in?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik niet geloofwaardig. Gezien haar stoornis en het feit dat ze zó jong al een lipo heeft laten doen, vind ik het veel logischer dat ze er écht problemen mee had ipv dat het allemaal toneel zou zijn.
Dan weet ze vantevoren toch dat ze beter niet mee kan doen? Of is ze daar te jong voor?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik niet geloofwaardig. Gezien haar stoornis en het feit dat ze zó jong al een lipo heeft laten doen, vind ik het veel logischer dat ze er écht problemen mee had ipv dat het allemaal toneel zou zijn.
Maar ga je dan wel veel langer dan nodig is in slipje en BH door de slaapkamer rondparaderen? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dan ga je dus sowieso de catwalk niet op. . .
Brian zei dat ie op zeker de catwalk op wilde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders....
Waarom is er trouwens zo'n catwalkshowtje?? En moeten de heren ook of is het weer een ordinaire vleeskeuring??
Ik heb destijds niet helemaal meegekregen of het alleen een ideetje van Amanda (en Brian) was, of dat het haar werd aangeboden. Wel heeft ze er onder de bezielende begeleiding van Brian plannen voor gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders....
Waarom is er trouwens zo'n catwalkshowtje?? En moeten de heren ook of is het weer een ordinaire vleeskeuring??
Ze wordt hier weleens vergeleken met Amanda, misschien had nadia op dat moment nog niet door dat er camera's draaien?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ga je dan wel veel langer dan nodig is in slipje en BH door de slaapkamer rondparaderen? Kom op zeg.
Ah, een vleeskeuring dus... waar kan ik de jaarlijkse Gooise Vrouwen vleeskeuring gewoonlijk zien??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb destijds niet helemaal meegekregen of het alleen een ideetje van Amanda (en Brian) was, of dat het haar werd aangeboden. Wel heeft ze er onder de bezielende begeleiding van Brian plannen voor gemaakt.
Dat catwalkgebeuren stond plotseling op het rooster een aantal weken geleden, de ''dames'' waren ook heel verbaasd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders....
Misschien wacht ze wel op het bordje met TAKE 1quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze wordt hier weleens vergeleken met Amanda, misschien had nadia op dat moment nog niet door dat er camera's draaien?![]()
![]()
En dat vraag je mij? Ik zie de lol van dit soort dingen helemaal niet inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, een vleeskeuring dus... waar kan ik de jaarlijkse Gooise Vrouwen vleeskeuring gewoonlijk zien??
Ja, de vrouwen worden weer lekker neergezet. Ben het met je eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders....
Nee ik ook niet, en ik vind het verre van miljonairsgedrag, daarom ook mijn cynische vraagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat vraag je mij? Ik zie de lol van dit soort dingen helemaal niet in![]()
Dat was niet plotseling, Amanda had er zin in, ingegeven door achter of niet. Het staat al heel erg lang in de planning.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat catwalkgebeuren stond plotseling op het rooster een aantal weken geleden, de ''dames'' waren ook heel verbaasd.
Huub zegt nu precies wat jij net zei.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zegt dat het wat anders is omdat ze op zo'n catwalk echt in de schijnwerpers staat.
Dat zou kunnen kloppen als je dat gedrag ook terug zag in de slaapkamers enzo. Maar daar loopt ze dus juist trots te zijn.
Weet ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, en ik vind het verre van miljonairsgedrag, daarom ook mijn cynische vraag
Biefstuk of een schnitzel...ik ben er nog niet helemaal uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders....
Dat was niet meteen al, ik heb het in het begin zelfs voor Natasia opgenomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian is nog maar 1 voorbeeld. Je hebt Natasia nog véle ergere dingen toegewenst.
Nadia is volgens vrij veel fokkers blijkbaar een walgelijk mens. Dus dat soort kreten gaan nog wel vaker komen, net zoals jij iedere kans aangrijpt om Natasia ongelooflijk af te zeiken en de grond in te trappen.
Huub heeft ook een oortje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt nu precies wat jij net zei.![]()
Je bent in de war met de Miss Bikinicontest, die organiseert ze samen met Brian.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was niet plotseling, Amanda had er zin in, ingegeven door achter of niet. Het staat al heel erg lang in de planning.
Ik wacht er niet meer op maar ik had iig nog de stille hoop dat het met de overgang naar RTL tenminste niet nog platter zou worden.... Hoe naïef van mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ikDat jij nog op miljonairsgedrag wacht zeg. Het is al zo lang aangepast aan het niveau van BAN.
Oh inderdaad. Kun je nagaan wat een interesse dit soort aktiviteiten bij mij opwekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Miss Bikinicontest, die organiseert ze samen met Brian.
Ik haat haar niet maar ben ook niet naief. Ze kan een kreng 1e klas zijn en heeft een bak met aandacht nodig waar je U tegen zegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was niet meteen al, ik heb het in het begin zelfs voor Natasia opgenomen.![]()
Maar inderdaad: ik kan soms ook heel grof zijn, dat ga ik niet ontkennen. Ik zeg ook niet dat het niet toegestaan of zo. Ik snáp gewoon niet de enorme haat na zo korte tijd al, bij een groepje users hier, tegen Nadia.
Itt Natasia en Brian, heeft zij het m.i. lang niet zo bont gemaakt.
Het lijkt erop dat het komt omdat ze tegen Huub en Lieke is, en met de andere nieuweling samenwerkt. Dat zal het wel zijn.
RTL heeft toch ook geen klasse? Als het maar te snappen is, en wel door een zo breed mogelijk publiek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht er niet meer op maar ik had iig nog de stille hoop dat het met de overgang naar RTL tenminste niet nog platter zou worden.... Hoe naïef van me![]()
Sterker nog: vorige week heerste er in de COS een algemene verontwaardiging over het feit dat Nadia door Natasia zo toegetakeld was.... de onschuldige, vriendelijke, beleefde en godzijdank niet zo ordinaire Nadia.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was niet meteen al, ik heb het in het begin zelfs voor Natasia opgenomen.![]()
Maar inderdaad: ik kan soms ook heel grof zijn, dat ga ik niet ontkennen. Ik zeg ook niet dat het niet toegestaan of zo. Ik snáp gewoon niet de enorme haat na zo korte tijd al, bij een groepje users hier, tegen Nadia.
Itt Natasia en Brian, heeft zij het m.i. lang niet zo bont gemaakt.
Het lijkt erop dat het komt omdat ze tegen Huub en Lieke is, en met de andere nieuweling samenwerkt. Dat zal het wel zijn.
Ze had gewoon een verkeerde inschatting gemaakt, ze dacht dat ze met weigeren langer in de slachtofferrol zou zitten, maar helaas, die is vergeven aan Manniequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef beequeen het volgende:
Nada doet plotseling wel mee. Ze heeft haar ''minutes of fame''gehad.
Bij mij ook niet hoor, ik walg er zelfs van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh inderdaad. Kun je nagaan wat een interesse dit soort aktiviteiten bij mij opwekken.
De beleggingsmeneer was er heilig bij. Maar wat ik echt mis zijn de leuke lessen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor, ik walg er zelfs van.
Natasia zou daarmee nu de heldenstatus bereiken hier, denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: vorige week heerste er in de COS een algemene verontwaardiging over het feit dat Nadia door Natasia zo toegetakeld was.... de onschuldige, vriendelijke, beleefde en godzijdank niet zo ordinaire Nadia.
Het niveau daalt met de dag. Als ik denk aan de verschillende interessante workshops, gaat het nu nergens meer over, jammer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
De beleggingsmeneer was er heilig bij. Maar wat ik echt mis zijn de leuke lessen.
Waarschijnlijk wel ja...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia zou daarmee nu de heldenstatus bereiken hier, denk ik.
En het verschil met de andere bewoners is???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:19 schreef riri het volgende:
bij nadia....het narcisme van nadia overwint alles...camerageil als ze is....doen alsof maar het niet kunnen hebben dat camera's op een ander gericht zijn...nee,nee....die moeten op haar gericht zijn...nonstop
Dat kwam omdat Zdngmw zo mateloos populair is bij iedereenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: vorige week heerste er in de COS een algemene verontwaardiging over het feit dat Nadia door Natasia zo toegetakeld was.... de onschuldige, vriendelijke, beleefde en godzijdank niet zo ordinaire Nadia.
Alhoewel ik vind dat Gert voor een deel zichzelf projecteert op sommigen in de COS, moet ik het qua Nadia met jullie eens zijn. Ik denk dat haar huilen echt was, maar ik vind haar niet leuk en een roddelaarster en een domme gans omdat ze Dennis gratis en voor niets aan zijn gerief helpt... en toch zie ik dat er meer achter wordt gezocht dan er volgens mij is. Het is een vrij dom en naief meisje. Voor mij in elk geval geen aanleiding tot 'haat'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat er dus vooral om wie er schuldig is en wie het slachtoffer is, niet wat de ernst van het letsel is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Zdngmw zo mateloos populair is bij iedereen
Helemaal niets, in mijn optiek. Anders ga je toch niet 24/7 in een door camera's geobserveerde setting zitten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Leandra het volgende:
En het verschil met de andere bewoners is???
alles voor back up hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Alhoewel ik vind dat Gert voor een deel zichzelf projecteert op sommigen in de COS, moet ik het qua Nadia met jullie eens zijn. Ik denk dat haar huilen echt was, maar ik vind haar niet leuk en een roddelaarster en een domme gans omdat ze Dennis gratis en voor niets aan zijn gerief helpt... en toch zie ik dat er meer achter wordt gezocht dan er volgens mij is. Het is een vrij dom en naief meisje. Voor mij in elk geval geen aanleiding tot 'haat'.
preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat er dus vooral om wie er schuldig is en wie het slachtoffer is, niet wat de ernst van het letsel is.
Nadia ook al??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal niets, in mijn optiek. Anders ga je toch niet 24/7 in een door camera's geobserveerde setting zitten?
Ik denk dat Nadia nog een beetje onwennig is en zich over haar schroom heen moet zetten. Hopelijk gebeurt dat vannacht, als ze wordt geanalyseerd door Brian.
Bij mij tellen meestal opzet (bewust zijn van wat je uitdeelt) en boosaardigheid. Zo'n Brian die doelbewust een adres opslaat om het te kunnen gebruiken, zo'n Natasia die bij het minste geringste doelgericht met een nagel voor je oog staat... dat soort zaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat er dus vooral om wie er schuldig is en wie het slachtoffer is, niet wat de ernst van het letsel is.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar het zou me niets verbazen als dat nog te gebeuren staat.quote:
Gewoon Neder(moslim)land over een jaartje of 75.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Het lijkt Urk of Staphorst wel... mannen hier, vrouwen daar.
Die AH aktie van de hopman was kinderlijke simpelheid, beetje dom...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Dan hebben de vrouwen het aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Gewoon Nederland over een jaartje of 75.
Gelukkig dat een aantal mensen met iets meer intelligentie dan die van een gestoomde makreel, er wèl om kon lachen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Die AH aktie van de hopman was kinderlijke simpelheid, beetje dom...![]()
Eric Satie... gymnopedie no. 1quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
hoe heet dat stuk muziek wat brian nu probeert te spelen?
Flink wat mensen - mods included - vielen grandioos door de mand jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig dat een aantal mensen met iets meer intelligentie dan die van een gestoomde makreel, er wèl om kon lachen.
On topic maar weer.![]()
nog ff OT.. ik vond het een geweldig topic... tranen over mijn kaken gelachenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig dat een aantal mensen met iets meer intelligentie dan die van een gestoomde makreel, er wèl om kon lachen.
On topic maar weer.![]()
Dennis heeft de juiste voor- en afkeuren...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef wolferl het volgende:
Denniks zit er nu weer bij als een zoutzak in dat hoekje.
Waarom wordt dit gepikt van de bewoners, ze vonden Nicolaas al zo saai en afwezig, Denniks is tien keer erger.
Oh, was dat een grap. Ik dacht dat het serieus was. Ik was heel enthousiast om mee te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
On topic maar weer.![]()
Welk stukje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
In het begin werd er trouwens een asociaal stukje geplaatst hier, wat door Nadia op een forum zou zijn geschreven. Toen ze net binnen was, waren we het er allemaal over eens dat dat niet door deze Nadia kon zijn geschreven. Daar begin ik nu over te twijfelen.
Ik weet niet meer waar het staat, maar ene Nadia zeikte Huub (en Lieke ook geloof ik) echt op een vrij asociale manier af.quote:
jeuk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:39 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Amanda nou weer om Brian heen te hangen?
Nog geen uur geleden: ik haaaaaaaat die gast, écht![]()
Ik zie het aan je mooie avatar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Oh, was dat een grap. Ik dacht dat het serieus was. Ik was heel enthousiast om mee te doen.
Serieus? In dat stukje stond zo ongeveer elke zin kanker-dit en kanker-dat. En dat hoor je Nadia nooit zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
In het begin werd er trouwens een asociaal stukje geplaatst hier, wat door Nadia op een forum zou zijn geschreven. Toen ze net binnen was, waren we het er allemaal over eens dat dat niet door deze Nadia kon zijn geschreven. Daar begin ik nu over te twijfelen.
Dat heb ik Nadia inderdaad nog niet horen zeggen nee, dus wat dat betreft zou het nog steeds niet logisch zijn dat het van haar hand kwam. Maar die hekel voor Huub proef ik de laatste dagen wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
Serieus? In dat stukje stond zo ongeveer elke zin kanker-dit en kanker-dat. En dat hoor je Nadia nooit zeggen.
Het leek er nog meer op dat het door één van die drie ongelooflijk asociale hoeren die bij Huub op bezoek waren, was geschreven.![]()
Jezelf blijven in zijn/haar omgeving.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef wolferl het volgende:
Weet iemand hoe je ijdel persoon kan breken, wat zou dus een zwakke plek van een ijdel persoon zijn.
Volgens mij is een ijdel persoon vaak vooral een onzeker persoon. Heel lang voor de spiegel omdat het allemaal perfect moet zijn. Die zijn dus vrij makkelijk te breken als je ze op hun uiterlijk aanvalt denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef wolferl het volgende:
Weet iemand hoe je ijdel persoon kan breken, wat zou dus een zwakke plek van een ijdel persoon zijn.
ik vind het heel actueel.... zo ziet ze er heel natuurlijk uit... jammer dat ze altijd die ongeimpregneerde nylon haartjes gebruiktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Oh, was dat een grap. Ik dacht dat het serieus was. Ik was heel enthousiast om mee te doen.
Had nog een picje van Natasia dat niet meer actueel is maar toch...
[afbeelding]
tja dat weten wij met streams ook nog steeds niet... net hing ze weer aan hem, al gaf hij haar toen weinig sjoege..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:47 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb geen streams.......Maar is het nu UIT tussen Brian en Del of is het nog aan?
Ik denk dat dit een goede oplossing is voor Breenless.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:49 schreef Zora01 het volgende:
[..]
tja dat weten wij met streams ook nog steeds niet... net hing ze weer aan hem, al gaf hij haar toen weinig sjoege..
IJdel = ingenomenheid met het eigen uiterlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
edit: nu ik het weer zo nalees heb ik al twijfels over of een ijdel persoon ook een onzeker persoon is.
Onduidelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:49 schreef demins het volgende:
Komt Tamara nog?
Nadia vind dat ook terechtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
IJdel = ingenomenheid met het eigen uiterlijk.
We hebben het hier neem ik aan over Nadia.
Ik denk dat ze ingenomen is met haar koppie (en ik vind: terecht), en heel onzeker over de rest van haar lichaam (en dat vind jíj terecht)
De lessen die zijn geweest, bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef meta4 het volgende:
Iemand caps van de catwalk les ??
Je bent wel consequent, want ze doet me echt heel erg aan Dido denken.... en dat was de laatste keer (dat ik me kan herinneren) dat jij op fok een vrouw verdedigde. Laten we het zo zeggen: wat muziek betreft hebben we wel raakvlakken... wat vrouwen betreft zeer weinigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
IJdel = ingenomenheid met het eigen uiterlijk.
We hebben het hier neem ik aan over Nadia.
Ik denk dat ze ingenomen is met haar koppie (en ik vind: terecht), en heel onzeker over de rest van haar lichaam (en dat vind jíj terecht)
Dat was net toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
De lessen die zijn geweest, bedoel je?
Dat hopen we (bijna) allemaalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:54 schreef riri het volgende:
Lieke:Ik vind wel goed dat ze het doet hoor....maar ik hoop dat ze keihard op d'r bek gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen lessen gezien 'net'. Ze zijn zich nog steeds aan het voorbereiden voor het lopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:55 schreef meta4 het volgende:
[..]
Dat was net toch?
Waar Nadia om moest huilen
Count me in for the fall.quote:
Valt me dan toch wel weer mee dat ze dat later toegeeft. Pluspuntje (heel kleintje).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:56 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia probeerde Lieke even een hak te zetten door te zeggen dat dr make up niet mooi vond. Later komt ze naar Lieke toe om dr excuses aan te bieden, ze had t gezegd omdat Huub lelijke dingen over dr had gezegd![]()
Nu begrijp ik waarom ik altijd een nare smaak in de mond krijg wanneer de hopman schrijft............quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent wel consequent, want ze doet me echt heel erg aan Dido denken.... en dat was de laatste keer (dat ik me kan herinneren) dat jij op fok een vrouw verdedigde. Laten we het zo zeggen: wat muziek betreft hebben we wel raakvlakken... wat vrouwen betreft zeer weinig
terroriserenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
Nadia gaat Lieke vanavond pureren, verstond ik dat goed?
Dat wil ik ook meemaken. Nadia komt ook echt over als iemand die je kan gaan terroriserenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Nada gaat de boel terroriseren vannacht met tomaten, slootwater enz. Ben benieuwd wat nix gaat doen.
Hoe orirgineel overigens.
Tomaten pureren zei ze.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de tweede (van de 3) keer dat ze pureren zei. Nou ja, we komen er wel achter.
En jij denkt dat achter dat toelaat? Nee dus. Ook niet de terror van Nadia.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat terroriseren wil ik meemaken. Huub weet haar zwakke plek nu. Die heeft haar binnen een week huilend bij de poort staan.
Aha. Wat is ze raar bezig. Ik denk dat Brian erachter zit. Moet ze vooral zo doorgaan, krijgt ze ook problemen met Amanda.quote:
Nadia is nu al het loophondje van iedereen die tegen Huub en Lieke zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
Oh, is het Brian die een ander weer eens laat doen wat hij zelf bedenkt. Nadia zegt dat ze blij is met Brian.
En is dat wel 'RTL-stylo'???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Nada gaat de boel terroriseren vannacht met tomaten, slootwater enz. Ben benieuwd wat nix gaat doen.
Hoe orirgineel overigens.
Ze kwam de Kooi in en vond ze niks (Huub was een psycho), toen vond ze ze meevallen, en nu dit. Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze zich laat gebruiken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia is nu al het loophondje van iedereen die tegen Huub en Lieke zijn.![]()
Daar heeft Nadia geen moeite mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
Tsja... kan het nou wel of kan het nou niet...
[afbeelding]
Het heeft met de tomaten te maken die Jaap wil gooien... die heeft Nadia verstopt nadat Brian dit haar verteld had... en ze is van plan ze te pureren om Huub en Lieke te terroriseren... zoiets...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de tweede (van de 3) keer dat ze pureren zei. Nou ja, we komen er wel achter.
Net in de slaapkamer ook weer even zo'n gemeen steekje onder water van Nadia tegen Amanda : Ik was zó blij dat Brian het me gezegd heeft (van de tomaten..)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:05 schreef wolferl het volgende:
Amanda moest eens weten hoe erg ziekelijk Nadia loopt te stoken tussen Brian en Amanda.
Laat gaan. Dan heeft ze Huub en Lieke helemaal over de zeik. En die gaan veel verder dan Nadia het kan bedenken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:03 schreef Starlie het volgende:
Ik begin Nadia een beetje irritant te vinden... wat moet ze in vredesnaam met Amanda????!!!!!! En ze wil gaan terroriseren..... iets met slootwater??! Verzin toch iets beters!
Mooi, karakter, persoonlijkheid, presence.quote:
Oh, wat enig. Dat wordt dikke pret, zo grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft met de tomaten te maken die Jaap wil gooien... die heeft Nadia verstopt nadat Brian dit haar verteld had... en ze is van plan ze te pureren om Huub en Lieke te terroriseren... zoiets...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:09 schreef wolferl het volgende:
Gadverdamme, als ik Nadia in der onderbroek zie lopen vind ik Natasia veel lekkerder.
Ik kan niet wachten tot er weer wat aktie komt... niet meteen zo negatief Disaantje...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat enig. Dat wordt dikke pret, zo grappig.
![]()
Ik had het gecapt maar besloot de cap weer weg te gooienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vervuilt de streams weer door topless rond te stappen.
Jaap is dat van plan dus wil ze terror op Huub en Liekequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft met de tomaten te maken die Jaap wil gooien... die heeft Nadia verstopt nadat Brian dit haar verteld had... en ze is van plan ze te pureren om Huub en Lieke te terroriseren... zoiets...
Maar Akkie, ik verwacht er zo weinig vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot er weer wat aktie komt... niet meteen zo negatief Disaantje...![]()
Dat heeft dan weer te maken met die opmerkingen van Huub...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jaap is dat van plan dus wil ze terror op Huub en Lieke![]()
De logica van een bos uien
Ik ook. Komt nog bij dat Natasia sowieso veel moeilijker goed te capturen is dan de anderen. Komt door de huidskleur denk ik. Ze is bijna nooit scherpquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het gecapt maar besloot de cap weer weg te gooien![]()
Ze heeft ook het IQ van een bos uien, dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jaap is dat van plan dus wil ze terror op Huub en Lieke![]()
De logica van een bos uien
Zij komt pas op voor het onderdeel, mature body.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
Weet je echt zeker dat je mee wilt doen, Nadia?![]()
[afbeelding]
Heeft Naatje misschien een stoma?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
Weet je echt zeker dat je mee wilt doen, Nadia?![]()
[afbeelding]
Lieke heeft heel veel verborgen talenten...is van veel markten thuis....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft echt wel het mooiste lichaam![]()
Van mij mag zequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zij komt pas op voor het onderdeel, mature body.
Gelukkig zei Lieke wat ik net ook al zei: wit kleed niet af zwart wel....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:17 schreef Zora01 het volgende:
gaat ze lopen met die band om??? geen gezicht...
Ziekenhuizerig zoals het eruit ziet, he? Heeft ze net de pech dat alles klaarblijkelijk zwart-wit moet zijnquote:
Met band staat ze nog meer voor lul dan zonder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:17 schreef Zora01 het volgende:
gaat ze lopen met die band om??? geen gezicht...
Lieke blijft menselijk en vriendelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gelukkig zei Lieke wat ik net ook al zei: wit kleed niet af zwart wel....
Liep zeker met zijn handen in zijn zak!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef wolferl het volgende:
Denniks ging op zijn bek.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Liep zeker met zijn handen in zijn zak!?
ik hoorde het ook... hij zei, ik moet zo snel even met Lieke pratenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou: "Nadia pakte me net vol op m'n bek"?
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
dat verstond ik ook.. maar zullen we denk ik wel verkeerd verstaan hebben...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Zielig doen, dus... ik zei het... het is haar manier om aan terror te ontkomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met band staat ze nog meer voor lul dan zonder.
Lieke jaloers maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Nadia pakte Huub dus echt vol op z'n bek, met tong erin.
Wat is dat voor mens zeg
Ik lach me helemaal de tering...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat voor mens zeg
Of gewoon meezoenen ......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieke moet nu slim zijn. Nadia hoopt natuurlijk op een reactie van Lieke. Beter is dus als Lieke totaal niet reageert.
Precies. Beter is wat Huub deed... het aan iedereen vertellen. Wie staat er dan voor gek? Nadiaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieke moet nu slim zijn. Nadia hoopt natuurlijk op een reactie van Lieke. Beter is dus als Lieke totaal niet reageert.
Ballenbakje was als dwergmarmot natuurlijk niet in staat zich te verwerenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat voor mens zeg
Ik hoop dat Lieke inderdaad niet reageerd... maar ik denk dat ze wel wat doet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |