quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Liep zeker met zijn handen in zijn zak!?
ik hoorde het ook... hij zei, ik moet zo snel even met Lieke pratenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou: "Nadia pakte me net vol op m'n bek"?
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
dat verstond ik ook.. maar zullen we denk ik wel verkeerd verstaan hebben...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Zielig doen, dus... ik zei het... het is haar manier om aan terror te ontkomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met band staat ze nog meer voor lul dan zonder.
Lieke jaloers maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Nadia pakte Huub dus echt vol op z'n bek, met tong erin.
Wat is dat voor mens zeg
Ik lach me helemaal de tering...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat voor mens zeg
Of gewoon meezoenen ......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieke moet nu slim zijn. Nadia hoopt natuurlijk op een reactie van Lieke. Beter is dus als Lieke totaal niet reageert.
Precies. Beter is wat Huub deed... het aan iedereen vertellen. Wie staat er dan voor gek? Nadiaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieke moet nu slim zijn. Nadia hoopt natuurlijk op een reactie van Lieke. Beter is dus als Lieke totaal niet reageert.
Ballenbakje was als dwergmarmot natuurlijk niet in staat zich te verwerenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat voor mens zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |