Brian: dan maak je het toch uit als je problemen met mij hebt. Grote bek heb je maar het waarmaken, ho maar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leun op jullie qua verslagen, dus kom maar op!
Lees elke ruzie terug die ze gehad hebben, en dit is hetzelfde, geloof me!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leun op jullie qua verslagen, dus kom maar op!
nu een filmpje van de pc hooftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
De clash tussen Amanda en Brian is alweer voorbij?
Op zich niet hoor. Amanda had best gelijk over Brian en zijn Tamara. Maar ik heb nou eenmaal zo enorm de pest aan Amanda....quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef akveor het volgende:
Voor de liefhebbers en fans van nix ....
[afbeelding]
Waarom roepen ze Huub, Lieke en Jaap niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
ze bekeijken het uithje in de PC
Zij kijken in de woonkamerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom roepen ze Huub, Lieke en Jaap niet?![]()
Retorisch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Toch duurt deze al wat langer. Maar ja, Amanda gooit haar [censuur] wel weer in de strijd om Brian weer voor zich te winnen, want een vriend in haar leven is voor haar net zo belangrijk als zuurstof.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Lees elke ruzie terug die ze gehad hebben, en dit is hetzelfde, geloof me!![]()
Zoals je ziet kijken ze ook maar dan in de woonkamerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, meer aan Amanda als aan Brianquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich niet hoor. Amanda had best gelijk over Brian en zijn Tamara. Maar ik heb nou eenmaal zo enorm de pest aan Amanda....
Het filmpje was bijna afgelopen. Ze mogen nu nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zoals je ziet kijken ze ook maar dan in de woonkamer![]()
Klinkt het logisch dat ik dat ook heb?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, meer aan Amanda als aan Brian![]()
Een vriend en sex.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch duurt deze al wat langer. Maar ja, Amanda gooit haar [censuur] wel weer in de strijd om Brian weer voor zich te winnen, want een vriend in haar leven is voor haar net zo belangrijk als zuurstof.
Doet me denken aan Jaap's 2e avond toen hij zich zo walgelijk misdroeg tegen de dames.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef akveor het volgende:
Voor de liefhebbers en fans van nix ....
[afbeelding]
Jaap kan niet kiezen. Hij heeft een probleem met Lieke. En ook Nadia kan ie niet tegen. Amanda vind hij helemaal niks.
Jaap heeft weinig met vrouwen omdat ze stelletjes vormen en dan niet met hem.
Dat vermoeden heerst ook onder de Fokkers.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef Marrije het volgende:
Tijdens het filmpje kregen Brian en Dennis het geld in hun handen gedrukt. . .Nadia knipperde even met haar ogen, iets in mij zegt dat zij vaker met grote sommen geld te maken heeft.
En Nadia komt al aardig in de buurt van Amanda.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, meer aan Amanda als aan Brian![]()
Ik vind ze allebei even disgusting...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klinkt het logisch dat ik dat ook heb?![]()
Moesten ze met cash op de PC Hooft gaan shoppen??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef Marrije het volgende:
Tijdens het filmpje kregen Brian en Dennis het geld in hun handen gedrukt. . .Nadia knipperde even met haar ogen, iets in mij zegt dat zij vaker met grote sommen geld te maken heeft.
ik wil er niet aan wennen, ik wil dat hij snel weer gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:23 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Die smoel van Dennis...ik kan er niet aan wennen....
Briefjes van 50quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moesten ze met cash op de PC Hooft gaan shoppen??
Hoe triest... een CC met een maximum van het bedrag had er een stuk beter uitgezien...
Nadia stelt goede vragen, is me al eerder opgevallenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Dat snorretje van Huub![]()
OMG Nadia: Brian mag ik wat vragen zonder dat je boos wordt? Hou je nog van Tamara?
Zag er inderdaad beetje cheap uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moesten ze met cash op de PC Hooft gaan shoppen??
Hoe triest... een CC met een maximum van het bedrag had er een stuk beter uitgezien...
Hoe doorzichtigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Dat snorretje van Huub![]()
OMG Nadia: Brian mag ik wat vragen zonder dat je boos wordt? Hou je nog van Tamara?
Ik mute haar zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Nadia komt al aardig in de buurt van Amanda.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat bij Amanda er een knoopje moet in haar eileiders. De wereld is beter af zonder haar nageslacht. Als ze een kind krijgt dan wordt het een baby met een string aan en op 4-jarige leeftijd al andere jongens half aanrandend op het strand.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wil er niet aan wennen, ik wil dat hij snel weer gaat.
Het antwoord zal je verbazen, het was JA. Ok, wel met de toevoeging als vriendenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe doorzichtig.
Daar gaat Brian dus never en nooit niet eerlijk antwoord op geven. Denk ik.
En daar geloof ik dus helemaal niets van. Van die toevoeging, dus. Ik weet niet, maar ik geef mijn platonische vrienden geen kettinkjes met twee hartjes erop. Maar, aan de andere kant, werken mijn hersenen niet zoals die van Brian. Thank God!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef Marrije het volgende:
Het antwoord zal je verbazen, het was JA. Ok, wel met de toevoeging als vrienden![]()
Liefquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het antwoord van Brian: Heb je nog meer vragen skattie?![]()
Hij wil zelf waarschijnlijk dat ie snel eens komt..dat gaat hem ook niet lukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wil er niet aan wennen, ik wil dat hij snel weer gaat.
Het waren wel gebroken hartjes hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus helemaal niets van. Van die toevoeging, dus. Ik weet niet, maar ik geef mijn platonische vrienden geen kettinkjes met twee hartjes erop. Maar, aan de andere kant, werken mijn hersenen niet zoals die van Brian. Thank God!
Neenee, twee hartjes die uit elkaar warenquote:
Kllopt, maar zowel Huub als Japio hebben dat al vanaf de eerste dag dat ze binnen is consequent fout.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat Nadia nog 10 weken niet weggestemd kan worden. Dat heeft Huub verkeerd. Nadia kwam er vlak ná een stemming in en had maar 1 keer immuniteit.
wacht maar eens totdat er een lekkere vent in komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij wil zelf waarschijnlijk dat ie snel eens komt..dat gaat hem ook niet lukken![]()
Heeft Nada wel immuniteit?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kllopt, maar zowel Huub als Japio hebben dat al vanaf de eerste dag dat ze binnen is consequent fout.
'Het is net een klein kindje, joh. Zal wel aan mij liggen...', waarop Huub geen antwoord geeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef riri het volgende:
Lieke heeft zo gelijk in haar beschrijving van Nadia
Ja, 1 keer. De komende ontslagronde dus. Daarna niet meer. Dennis ook nog 1 keer.quote:
Ik dus ook niet, hij waait echt met alle winden mee en heeft tegen iedereen dezelfde tekst.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
Bij alles wat ik van Jaap zie (of eerder lees) heb ik mijn twijfels. Ik geloof helemaal niets meer van die gast.
Dan komt hij maar in opstand als hij begrijpt dat deze zet hem minder populair heeft gemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kan niet wachten om het zure gezicht van Jaap te zien bij de uitslag van de popi poll..het moment waarop hij realiseert "Was ik maar bij Huub gebleven". Al heb ik uit zijn eerdere woorden begrepen dat hij van achter een beetje moest bonden met Dennis.
Ok, ty.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, 1 keer. De komende ontslagronde dus. Daarna niet meer. Dennis ook nog 1 keer.
Ja, voor de juli stemming. Dennix kwam net voor de juni stemming binnen en kreeg 2 keer immuniteit. Beiden kunnen dus eind augustus weggestemd worden.quote:
Nee, dat kan niet. Niet alletwee tegelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, voor de juli stemming. Dennix kwam net voor de juni stemming binnen en kreeg 2 keer immuniteit. Beiden kunnen dus eind augustus weggestemd worden.
Als Dennis eruit wordt gestemd, komt er natuurlijk geen nieuwe. Maar het verhaal gaat wel dat Natasia nog weg gaat voor 23 september.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat de redactie nog bezig is met screenings geeft me hoop dat Dennis er voor september nog uitvliegt..die zullen ze dan nog willen vervangen met een verse miljonair..iemand die wel leven in de brouwerij brengt en die niet dingen roept en dan snel wegrent.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef Lobasca het volgende:
Amanda jankt!!!
Ik bedoel dat beiden voor een exit-stemming op de stoel kunnen worden gezet, maar niet tegelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Niet alletwee tegelijk
Weet niet in welk verband, maar klinkt als een smerige opmerking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef Lobasca het volgende:
Brian zei een paar minuten geleden wel tegen d'r 'Public Property'.
Nee schakenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
Wat is dit, terror?
Volgens mij huilt ze wel echt hoor. Wat betekent dat Brian heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef Marrije het volgende:
Zoals ze voor de spiegel haar tranen droogt, wannabe princess
Werkt boos worden niet, werkt communiceren (...) niet, dan zijn er altijd nog waterlanders om in de strijd te gooien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef burtbeej het volgende:
Wats dit nou weer voorn neppe bui van amoebe
terecht lijkt mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet niet in welk verband, maar klinkt als een smerige opmerking.
Was niet in een bepaald verband, hij liep er te jennen, hij zei er ook achteraan, "leuk grapje he?".quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet niet in welk verband, maar klinkt als een smerige opmerking.
Let op en verbaas je niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werkt boos worden niet, werkt communiceren (...) niet, dan zijn er altijd nog waterlanders om in de strijd te gooien.
en dat stond van tevoren al vast.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij huilt ze wel echt hoor. Wat betekent dat Brian heeft gewonnen.
Ja, hij heeft gewonnen. Het was te voorspellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor. Brian heeft Amanda al aardig onderdanig gemaakt. Ze kruipt huilerig tegen zijn brede schouder aan, als een klein meisje.
Dat begreep ik, vandaar ook de knipoogquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat beiden voor een exit-stemming op de stoel kunnen worden gezet, maar niet tegelijk.
Gewonnen? Heeft die Tamara uitgenodigt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gewonnen. Het was te voorspellen.
hehehe, bij jou ook alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat alles gewoon op MUTE kan.
Nee, dat was hij al van plan dus dat komt toch wel. Ik bedoel gewonnen in de zin van wie er het eerst breekt. Hij kan nu alle schuld in haar schoenen schuiven en de sterke redelijke man spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewonnen? Heeft die Tamara uitgenodigt?
Ik offer mij wel op...al is het een herhaling van een herhaling van een herhaling..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Klopt, ik heb me opgegeven in de tijd dat Jaap net was begonnen, nu wil ik niet eens geasociceerd worden met dit programma (toen twijfelde ik daar nog over)... Vandaag zijn weer screenings, maar ben niet gegaan.. Volgens mij heeft het 0,0 positieve toevoeging aan je levenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat de redactie nog bezig is met screenings geeft me hoop dat Dennis er voor september nog uitvliegt..die zullen ze dan nog willen vervangen met een verse miljonair..iemand die wel leven in de brouwerij brengt en die niet dingen roept en dan snel wegrent.
Ik luister nog welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef 2live het volgende:
Ik weiger om nog naar die ruzie te luisteren.![]()
Nou, nog niet hoor, ze begint weer op zo'n opgewonden manier te praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:
Amanda neemt nu alle schuld op haar schouders en erkent Brian als haar heer en meester wiens wil wet is?
Held!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef 2live het volgende:
Ik weiger om nog naar die ruzie te luisteren.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Nou, nog niet hoor, ze begint weer op zo'n opgewonden manier te praten.
Ik weet niet welke streams jullui zitten te kijken. Maar ik zie een ontzettend manipulatieve lellebel, die alle wapens in de strijd gooit om haar zin te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:
Amanda neemt nu alle schuld op haar schouders en erkent Brian als haar heer en meester wiens wil wet is?
zo leuk uit de mond van een tienerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als je mij zou begrijpen als vrouwzijnde.........![]()
Ik kijk geen streamsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef mazaru het volgende:
Ik weet niet welke streams jullui zitten te kijken.
Ze begint weer omdat Brian i.p.v. wat toe te geven en haar te troosten meteen begint met verwijten maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet welke streams jullui zitten te kijken. Maar ik zie een ontzettend manipulatieve lellebel, die alle wapens in de strijd gooit om haar zin te krijgen.
Mokken, schreeuwen, neuken, zuchten en janken, en voorlopig heeft ze het voor elkaar dat hij een vriendin die die al zes jaar heeft, afbelt omdat lellie het niet wilt hebben.
OP mute???? Ik vind het keer op keer prachtig en het stopt nooitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Dat denk ik ook. Zodat hij zelf geen stelling hoeft te nemen. Want als er iets is wat Brian niet kan, is het stellingnemen. Okay, en dichten, en zingen, en neuken, en rappen, en deejayen, en zelfreflecteren en en en en.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:49 schreef SiRojK het volgende:
Brian wil dat zij het uitmaakt..
Wie heeft het nu uiteindelijk uitgemaakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:50 schreef SiRojK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DE KOGEL IS DOOR DE KERK!! HET IS UIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk momentje om vanavond na de poweryoga mee tot nog meer rust te komen! Ik gok op een VOLfilmpje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda is Para.....slaat Brian, gooit met kussens en is razend...
leuk!![]()
Nee Brian, dat is geen bescherming, dat is beknotting.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik bescherm haar voor al die f*cking butlers, die haar willen volgieten en bespringen"
[afbeelding]
Maar het kan toch geen kwaad verder, butlers bespringen??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Brian is de enige in dat hok die haar kan begeleiden, zeker op het geboed van alcohol, anders zou ze iedere butler bespringen.
Maar wees nou eerlijk, Brian of geen Brian: als partner kun je dat kind toch nooit alleen laten? Zeker niet met drank en andere mannen in de buurt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee Brian, dat is geen bescherming, dat is beknotting.
Laat ons nog even dagdromen.quote:
Mijn idee, dat doet Natasja ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Maar het kan toch geen kwaad verder, butlers bespringen??
Dat klopt. Maar dan zou het kiezen of delen zijn. Brian wil veranderen, zijn wil opleggen en de baas spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
Maar wees nou eerlijk, Brian of geen Brian: als partner kun je dat kind toch nooit alleen laten? Zeker niet met drank en andere mannen in de buurt.
Precies!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef riri het volgende:
Altijd hetzelfde liedje.....eerst fijn vinden dat iemand onderuit gaat en dan de moederkloek spelen die Natasia
Dat moet iedereen toch zelf wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wees nou eerlijk, Brian of geen Brian: als partner kun je dat kind toch nooit alleen laten? Zeker niet met drank en andere mannen in de buurt.
Hij zal zich wel niet meer gebonden voelen, getart man als hij isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef Marrije het volgende:
Brian ziet de modellen en haalt ff zijn tong over zijn lippen![]()
Zijn dat modellen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef Marrije het volgende:
Brian ziet de modellen en haalt ff zijn tong over zijn lippen![]()
Oh was jij dat bij v.d. Valk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Maar het kan toch geen kwaad verder, butlers bespringen??
Ik bespring wel eens serveersters.
De toekomst voor Amanda in een notendop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat meisje kreng verpest zeg door haar moeder......echt, dat komt nooit meer goed.....
Bespreek alvast een raam voor haar aankomende Loverboy....daar kan ze de hele dag in het middelpunt staan, volgesmeert met make-up, een grote witte uilenbril, minirokjes, extensions, sigaretje in haar scheve muil, en maar lonken naar alle geile hoerenlopers van de stad die haar voor ze klaargekomen zijn nog enigzins wat aan vinden ......met de nadruk op VOOR...![]()
Dat is ook waarom ik Brian Amanda wel gun. Maar een aardige man wens je zo'n meid toch niet toe.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dan zou het kiezen of delen zijn. Brian wil veranderen, zijn wil opleggen en de baas spelen.
Da's Amanda... 19 jaar... krijgt alles wat d'r hartje begeert... Brian vond haar eigenlijk vanaf het begin niets alleen interressant om te neuken... Hij bleef weer eens niet bij z'n gevoel en dit is het resultaat...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat mij betreftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:59 schreef riri het volgende:
en natasia speelt dat spelletje met iedereen....eerst iemand kleineren en dat de vleugels uitslaan en diegene lokken...zo heeft zij de macht over die persoon...
ik vind dat zo verachtelijk aan haar...dat heeft niks maar dan ook niks met werkelijke empathie te maken voor een persoon...dat is puur de macht willen hebbn over personen en ze behandelen als kleine kinderen.
Nadia werpt zich op als volgend neukpoppetje voor Brian?quote:
Oh ja, Syl met 'haar koude ogen'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daarom had ze ook zo'n hekel aan Syl, die had schijt aan haar.
Ik vergat nog : Wodka zuipendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
De toekomst voor Amanda in een notendop.
Ze begrijpt hemquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia werpt zich op als volgend neukpoppetje voor Brian?
95% kans dat dat gaat gebeuren ja,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia werpt zich op als volgend neukpoppetje voor Brian?
heerlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat aan de zuip, dat kan nog wat worden.
Precies... mooi gespeeld... dagen Amanda opstoken en Brian ligt voor het grijpen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
95% kans dat dat gaat gebeuren ja,
kijk maar naar nadia's bodylanguage: AANVALLEN EN VEROVEREN !!!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:06 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia bewerkt Brian nog even verder...
`Je houd van getinte vrouwen, goed opgeleid, dat heeft zij allemaal niet...`
Volgens mij sloeg ze hem niet. Ze leek naar iets op de plank onder de spiegel uit te halen, ze had iets in haar hand. Toen gooide ze uit de verte met wat kussens, verder niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:07 schreef akveor het volgende:
Maar hoe ging het met die klap die Amanda aan Brian verkocht.... is het een exit?
Owww okay... thanks for the update...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg ze hem niet. Ze leek naar iets op de plank onder de spiegel uit te halen, ze had iets in haar hand. Toen gooide ze uit de verte met wat kussens, verder niet.
Jij bent echt grappigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:07 schreef akveor het volgende:
Maar hoe ging het met die klap die Amanda aan Brian verkocht.... is het een exit?
en zei ze toen ; En ik wel! Want dat ontbreekt nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:06 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia bewerkt Brian nog even verder...
`Je houd van getinte vrouwen, goed opgeleid, dat heeft zij allemaal niet...`
Hij moet zich nu omkleden van de buren, kan even duren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een wijf ....... Trouwens, wie draagt met dit weer vesten of truien ?
[afbeelding]
Ja, volgens mij steekt ze gewoon een dolk in Amanda's rug.....als ze Brian af kan pakken doet ze'tquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Dit is geen flirthouding hoor. Nadia praat geheel onbaatzuchtig met Brian over Amanda.
[afbeelding]
Kut van je moeder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:13 schreef Lobasca het volgende:
conjo bo mama = zoon van een hoer?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, volgens mij steekt ze gewoon een dolk in Amanda's rug.....als ze Brian af kan pakken doet ze't![]()
Tnx, wel een rare manier van schelden houdt hij er op na.quote:
Volgens mij is zij zo'n type dat overal stookt als ze de kans krijgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, volgens mij steekt ze gewoon een dolk in Amanda's rug.....als ze Brian af kan pakken doet ze't![]()
ZZzzzzzzzzzzzz tis gewoon zoiets als 'schelden' met klote/kut ofzo... jij denkt wel weer lekker ver.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tnx, wel een rare manier van schelden houdt hij er op na.
Riekt ook naar seksuele frustratie.
Ik zit hier met een dikke trui aan.. Tis hier koud kloteweer, waait en regent hierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een wijf ....... Trouwens, wie draagt met dit weer vesten of truien ?
[afbeelding]
de komst van tamara zou nu wel de genadeslag zijn voor zijn ' relatie'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt zelfs koetsjiekoetsjie tegen zijn drankje.
B: Alles krijgt nu een plek( tegen zichzelf)
Hier (070) volop zon en 21,4 gradenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zit hier met een dikke trui aan.. Tis hier koud kloteweer, waait en regent hier
Vind je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:17 schreef burtbeej het volgende:
[..]
ZZzzzzzzzzzzzz tis gewoon zoiets als 'schelden' met klote/kut ofzo... jij denkt wel weer lekker ver.
Dikke luierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef Gigageil het volgende:
Amanda II( die met dat witte bloesje die staat of ze in haar broek gescheten heeft)
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef Gigageil het volgende:
Amanda II( die met dat witte bloesje die staat of ze in haar broek gescheten heeft)
dat meen je niet, hier heeft het gehageld, en het is koud.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier (070) volop zon en 21,4 graden
Hier schijnt de hele dag al de zon..kom net uit de tuin, veel te heetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat meen je niet, hier heeft het gehageld, en het is koud.![]()
Amsterdam is heeeell zonning! 22 Graden en een blauwe lucht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hier schijnt de hele dag al de zon..kom net uit de tuin, veel te heet![]()
Ja hoor, lekker weer. Op de boulevard is het zelfs druk. Alle terrasjes zitten vol.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Sommigen denken dat ik lieg maar jij bewijst mijn gelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Amsterdam is heeeell zonning! 22 Graden en een blauwe lucht.
Mag het weer nu weer naar de achtergrond? Ik had nog een vraag, niemand weet het?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker weer. Op de boulevard is het zelfs druk. Alle terrasjes zitten vol.
Ja, Natasia en Amanda ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
Wat doet Lieke in haar badjas in dat kippenhok? Loopt ze straks ook mee?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sommigen denken dat ik lieg maar jij bewijst mijn gelijk![]()
Precies, die vraagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Natasia en Amanda ook.
Het ligt dus niet aan de goeie god himself...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:25 schreef riri het volgende:
Brian is er achter door Nadia dat het allemaal met jaloezie te maken heeft wat Amanda betreft,Brian is hierdoor gestreeld en gaat weer koetsiekoetsiejen
hoe dom is ie
nope.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nog wel half meegekregen... ze kende de pasjes niet?
Buik !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nog wel half meegekregen... ze kende de pasjes niet?
Ik heb een déjà vuquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jemig, nu worden de half gebakken biefstukken aan een vork gespiest en doormidden gesneden. Hoe kun je ze nog beter laten leeglopen !
Daar hebben ze alleen maar rattenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:28 schreef Gigageil het volgende:
Hebben ze op de Antillen geen biefstuk of zo ? Die gozer kan echt geen biefstuk bakken...![]()
Die gozer kan niks, behalve schelden in 3 talen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:28 schreef Gigageil het volgende:
Hebben ze op de Antillen geen biefstuk of zo ? Die gozer kan echt geen biefstuk bakken...![]()
Er is echt iets niet goed aan die meid. Ik dacht dat ze het over de pasjes had, maar het zal inderdaad wel gaan om die buitensporig dikke, wanstaltige, aan alle kanten uitpuilende buik. Jemig.quote:
vette reet en hangtietenquote:
Wat doet Dennis daar links in beeld?quote:
Die heeft hij i.d.d. vakkundig afgemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "De biefstuk is niet zo goed gelukt" ....... Wat gek toch !
Een schoenzool is waarschijnlijk smakelijker. Zonde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De biefstuk is niet weg te krijgen
[afbeelding]
Ze is vandaag in de aanbieding.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
Wat fluiterde Natasia nou, iets met neem dan eens een echte vrouw?
Heb het niet gehoord, maar het zou me niets verbazen. Die komt klaar op de onenigheid van die twee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
Wat fluiterde Natasia nou, iets met neem dan eens een echte vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |