Brian: dan maak je het toch uit als je problemen met mij hebt. Grote bek heb je maar het waarmaken, ho maar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leun op jullie qua verslagen, dus kom maar op!
Lees elke ruzie terug die ze gehad hebben, en dit is hetzelfde, geloof me!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leun op jullie qua verslagen, dus kom maar op!
nu een filmpje van de pc hooftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
De clash tussen Amanda en Brian is alweer voorbij?
Op zich niet hoor. Amanda had best gelijk over Brian en zijn Tamara. Maar ik heb nou eenmaal zo enorm de pest aan Amanda....quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef akveor het volgende:
Voor de liefhebbers en fans van nix ....
[afbeelding]
Waarom roepen ze Huub, Lieke en Jaap niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
ze bekeijken het uithje in de PC
Zij kijken in de woonkamerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom roepen ze Huub, Lieke en Jaap niet?![]()
Retorisch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Toch duurt deze al wat langer. Maar ja, Amanda gooit haar [censuur] wel weer in de strijd om Brian weer voor zich te winnen, want een vriend in haar leven is voor haar net zo belangrijk als zuurstof.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Lees elke ruzie terug die ze gehad hebben, en dit is hetzelfde, geloof me!![]()
Zoals je ziet kijken ze ook maar dan in de woonkamerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, meer aan Amanda als aan Brianquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich niet hoor. Amanda had best gelijk over Brian en zijn Tamara. Maar ik heb nou eenmaal zo enorm de pest aan Amanda....
Het filmpje was bijna afgelopen. Ze mogen nu nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zoals je ziet kijken ze ook maar dan in de woonkamer![]()
Klinkt het logisch dat ik dat ook heb?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, meer aan Amanda als aan Brian![]()
Een vriend en sex.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch duurt deze al wat langer. Maar ja, Amanda gooit haar [censuur] wel weer in de strijd om Brian weer voor zich te winnen, want een vriend in haar leven is voor haar net zo belangrijk als zuurstof.
Doet me denken aan Jaap's 2e avond toen hij zich zo walgelijk misdroeg tegen de dames.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef akveor het volgende:
Voor de liefhebbers en fans van nix ....
[afbeelding]
Jaap kan niet kiezen. Hij heeft een probleem met Lieke. En ook Nadia kan ie niet tegen. Amanda vind hij helemaal niks.
Jaap heeft weinig met vrouwen omdat ze stelletjes vormen en dan niet met hem.
Dat vermoeden heerst ook onder de Fokkers.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef Marrije het volgende:
Tijdens het filmpje kregen Brian en Dennis het geld in hun handen gedrukt. . .Nadia knipperde even met haar ogen, iets in mij zegt dat zij vaker met grote sommen geld te maken heeft.
En Nadia komt al aardig in de buurt van Amanda.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, meer aan Amanda als aan Brian![]()
Ik vind ze allebei even disgusting...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klinkt het logisch dat ik dat ook heb?![]()
Moesten ze met cash op de PC Hooft gaan shoppen??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef Marrije het volgende:
Tijdens het filmpje kregen Brian en Dennis het geld in hun handen gedrukt. . .Nadia knipperde even met haar ogen, iets in mij zegt dat zij vaker met grote sommen geld te maken heeft.
ik wil er niet aan wennen, ik wil dat hij snel weer gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:23 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Die smoel van Dennis...ik kan er niet aan wennen....
Briefjes van 50quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moesten ze met cash op de PC Hooft gaan shoppen??
Hoe triest... een CC met een maximum van het bedrag had er een stuk beter uitgezien...
Nadia stelt goede vragen, is me al eerder opgevallenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Dat snorretje van Huub![]()
OMG Nadia: Brian mag ik wat vragen zonder dat je boos wordt? Hou je nog van Tamara?
Zag er inderdaad beetje cheap uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moesten ze met cash op de PC Hooft gaan shoppen??
Hoe triest... een CC met een maximum van het bedrag had er een stuk beter uitgezien...
Hoe doorzichtigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Dat snorretje van Huub![]()
OMG Nadia: Brian mag ik wat vragen zonder dat je boos wordt? Hou je nog van Tamara?
Ik mute haar zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Nadia komt al aardig in de buurt van Amanda.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat bij Amanda er een knoopje moet in haar eileiders. De wereld is beter af zonder haar nageslacht. Als ze een kind krijgt dan wordt het een baby met een string aan en op 4-jarige leeftijd al andere jongens half aanrandend op het strand.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wil er niet aan wennen, ik wil dat hij snel weer gaat.
Het antwoord zal je verbazen, het was JA. Ok, wel met de toevoeging als vriendenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe doorzichtig.
Daar gaat Brian dus never en nooit niet eerlijk antwoord op geven. Denk ik.
En daar geloof ik dus helemaal niets van. Van die toevoeging, dus. Ik weet niet, maar ik geef mijn platonische vrienden geen kettinkjes met twee hartjes erop. Maar, aan de andere kant, werken mijn hersenen niet zoals die van Brian. Thank God!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef Marrije het volgende:
Het antwoord zal je verbazen, het was JA. Ok, wel met de toevoeging als vrienden![]()
Liefquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het antwoord van Brian: Heb je nog meer vragen skattie?![]()
Hij wil zelf waarschijnlijk dat ie snel eens komt..dat gaat hem ook niet lukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wil er niet aan wennen, ik wil dat hij snel weer gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |