quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:06 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia bewerkt Brian nog even verder...
`Je houd van getinte vrouwen, goed opgeleid, dat heeft zij allemaal niet...`
Volgens mij sloeg ze hem niet. Ze leek naar iets op de plank onder de spiegel uit te halen, ze had iets in haar hand. Toen gooide ze uit de verte met wat kussens, verder niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:07 schreef akveor het volgende:
Maar hoe ging het met die klap die Amanda aan Brian verkocht.... is het een exit?
Owww okay... thanks for the update...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg ze hem niet. Ze leek naar iets op de plank onder de spiegel uit te halen, ze had iets in haar hand. Toen gooide ze uit de verte met wat kussens, verder niet.
Jij bent echt grappigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:07 schreef akveor het volgende:
Maar hoe ging het met die klap die Amanda aan Brian verkocht.... is het een exit?
en zei ze toen ; En ik wel! Want dat ontbreekt nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:06 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia bewerkt Brian nog even verder...
`Je houd van getinte vrouwen, goed opgeleid, dat heeft zij allemaal niet...`
Hij moet zich nu omkleden van de buren, kan even duren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een wijf ....... Trouwens, wie draagt met dit weer vesten of truien ?
[afbeelding]
Ja, volgens mij steekt ze gewoon een dolk in Amanda's rug.....als ze Brian af kan pakken doet ze'tquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Dit is geen flirthouding hoor. Nadia praat geheel onbaatzuchtig met Brian over Amanda.
[afbeelding]
Kut van je moeder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:13 schreef Lobasca het volgende:
conjo bo mama = zoon van een hoer?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, volgens mij steekt ze gewoon een dolk in Amanda's rug.....als ze Brian af kan pakken doet ze't![]()
Tnx, wel een rare manier van schelden houdt hij er op na.quote:
Volgens mij is zij zo'n type dat overal stookt als ze de kans krijgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, volgens mij steekt ze gewoon een dolk in Amanda's rug.....als ze Brian af kan pakken doet ze't![]()
ZZzzzzzzzzzzzz tis gewoon zoiets als 'schelden' met klote/kut ofzo... jij denkt wel weer lekker ver.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tnx, wel een rare manier van schelden houdt hij er op na.
Riekt ook naar seksuele frustratie.
Ik zit hier met een dikke trui aan.. Tis hier koud kloteweer, waait en regent hierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een wijf ....... Trouwens, wie draagt met dit weer vesten of truien ?
[afbeelding]
de komst van tamara zou nu wel de genadeslag zijn voor zijn ' relatie'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt zelfs koetsjiekoetsjie tegen zijn drankje.
B: Alles krijgt nu een plek( tegen zichzelf)
Hier (070) volop zon en 21,4 gradenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zit hier met een dikke trui aan.. Tis hier koud kloteweer, waait en regent hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |