je staat toch raar te kijken als iemand in ene zegt:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wil heel andere dingen doen met enter dan drukken.![]()
oke flauw flauw
die is zo uit 1820 ... die is nieuwwwwwwww!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
En als er in beeld staat: "Press ANY key".
HE!
WELKE TOETS MOET IK NOUDRUKKEN!
klacht: ik heb geen any key.
STAAT TOCH GVD IN JE SCHERM DAT JE OP ENTER MOET DRUKKEN !!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef Scorpie het volgende:
en dit? enter? enzo? dit werkt
niet
ik
zie
geen
bericht
verschijnen!
die ken ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:12 schreef Swiffer het volgende:
niet eens de goede hoor
t is: waar zit de 'eentoets'.
je disclaimer zegt genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef amaranta het volgende:
moet ik op enter drukken?
Je kunt het proberen, misschien waardeert ze het wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef amaranta het volgende:
moet ik op enter drukken?
idd, en ik ben gewoon serieusssssssssssssss!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, misschien waardeert ze het wel.![]()
Om het matige grappen niveau nog maar even te verhogen.
RRRRRRRAAAAAAAAAAAARRRRRRquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, en ik ben gewoon serieusssssssssssssss!!!!!!!!!![]()
Nou heb ik nog veeeeeeeeeeeeeeeeel minder zin !!!!!quote:
Maar wie zit daar nou dan, (Sorry) Martin?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veeeeeeeeeeeeeeeeel minder zin !!!!!![]()
Nee, zit niet meer bij die klote bank ,.. zit nu ergens bij haarlem ofzo ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar wie zit daar nou dan, (Sorry) Martin?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
En als er in beeld staat: "Press ANY key".
HE!
WELKE TOETS MOET IK NOUDRUKKEN!
klacht: ik heb geen any key.
Ja man!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, zit niet meer bij die klote bank ,.. zit nu ergens bij haarlem ofzo ...
zeg maar gewoon, de hele dag niets doen ....
Nou heb ik GVD nog veel minder zin!
Nog iemand met ENTER grappen?![]()
Wow, waar ken ik die kopen ?! ...quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja man!
Komt zo'n giraffe bij de slager
"Bakker, heeft U ook enter toetsen?"
- "Ehm, nee, maar aan een krop sla kan ik je wel helpen.
"Geeft niet, ik ben toch op de brommer![]()
"
Ja, je hebt 2 enter toetsen!quote:
Fout!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wow, waar ken ik die kopen ?! ...
DIT GAAT TOCH OM ENTER, TOCH NIET OM DE ANY KEY !!!!!![]()
Het ís dat je geen zin meer hebt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Fout!
Ik had je topic gekaapt zodat het over het ontbreken van mijn any key ging, dusdat.
Nu geef ik je topic terug omdat ik geen zin heb om langer in dit topic te kankeren.
MOI.
jij kaapt helemaal niets, deze is van MIJ MIJ MIJ!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Fout!
Ik had je topic gekaapt zodat het over het ontbreken van mijn any key ging, dusdat.
Nu geef ik je topic terug omdat ik geen zin heb om langer in dit topic te kankeren.
MOI.
Maar ik heb nog veel minder zin! (.nl)quote:
Ben je helemaal van de pot gerukt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij kaapt helemaal niets, deze is van MIJ MIJ MIJ!!!!
Waarom blijf je niet gewoon even meebaggeren?![]()
Natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de pot gerukt?
Dit is KLB en dat staat voor KLAAGBAAK en niet voor KLAAGBAGGER.
gidrhiodrih
Vond het al zo vreemd dat de TT niet begon met "Mensen die.."quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
o damn, ik zit in klaagbaak! DAMN ...![]()
GVD ben je scheel ofzo, boven aan staat een foto!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zit de "Any" key ergens?
Naast je balus als het goed is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zit de "Any" key ergens?
Je vergeet de power switch te noemen, dat bespaart je alle eventuele volgende vragenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:41 schreef Adidah het volgende:
Vet irritant. Dat heb ik bij mijn moeder ook altijd. "Wat moet ik nu doen?", staat er godverdomme gewoon een dialoog met uitleg en wel twee knoppen met "Ok" en "Annuleren". Nou, wat denk je zelf
![]()
.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je vergeet de power switch te noemen, dat bespaart je alle eventuele volgende vragen
Zo herkenbaar. Er staat gewoon "Druk op volgende" en dan nog vragen wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:44 schreef Metro2005 het volgende:
mensen en lezen dat is tegenwoordi echt teveel gevraagd inderdaad.
Staat gvd op het scherm wat ze moeten doen, bellen ze de helpdesk (that would be me), wat moet ik nou doenboehoe ik heb het iq van een stoeptegel en ik kan nog niet lezen
![]()
Maar dan kan ik niet meer MSN'en. Dat is niet zo fijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je vergeet de power switch te noemen, dat bespaart je alle eventuele volgende vragen
Als je de provincie Overijssel bedoelt heb je gelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Enter? Dat is toch een plaats in N-Brabant?
zal ik dan gelijk even mijn modem laten defragmenteren, anders zeuren ze straks weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die mensen van alles laten configureren .. dan zijn er nog 2 optie's ... OK en Cancelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef Sjengdanny het volgende:
Wat ook irritant is mensen die zeggen: "Moet ik nu op het kruisje klikken?" Maar... Ik zie geen kruisje...
Deze zijn nog beter in baggeren dan ik!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de pot gerukt?
Dit is KLB en dat staat voor KLAAGBAAK en niet voor KLAAGBAGGER.
gidrhiodrih
Ga op een helpdesk werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Van die mensen die je alles moet uitleggen ookal staat met er KOEIE letters
dat ze op ENTER MOETEN DRUKKEN ... LEZEN GVD ... !!!!
en daarna vragen, moet ik nu weer op enter drukken?
"WAT STAAT ER GVD IN JE SCHERM?!!!!!!!!!!"
AAAAAAAAAAAARRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
p.s
ik ben niet aan het werk straks word ik moe,
er zit zó'n persoon tegenover me .....![]()
die is zo fking matigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja man!
Komt zo'n giraffe bij de slager
"Bakker, heeft U ook enter toetsen?"
- "Ehm, nee, maar aan een krop sla kan ik je wel helpen.
"Geeft niet, ik ben toch op de brommer![]()
"
nee man,quote:
Overijsselquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Enter? Dat is toch een plaats in N-Brabant?
Wil jij daar even op drukken dan?quote:
Ah! Dankquote:
In de zin van fecealiëen ontlasten?quote:
dude, jij bent raar, kan dat ook in het nederlands?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de zin van fecealiëen ontlasten?
"Ik heb schijt op Enter!"
ik lees je post nog eens door,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de zin van fecealiëen ontlasten?
"Ik heb schijt op Enter!"
Ik heb geen Enter, Overijssel op mijn toetsenbord. Wel een grote toets met een pijl.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik lees je post nog eens door,
dan moet je wel een ranzig toetsenbord hebben dan !![]()
Is dat stieken niet gewoon je "enter" ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen Enter, Overijssel op mijn toetsenbord. Wel een grote toets met een pijl.
[afbeelding]
Zoiets.
Stiekem vind ik je toetsenbord wel geylquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen Enter, Overijssel op mijn toetsenbord. Wel een grote toets met een pijl.
[afbeelding]
Zoiets.
Het is niet mijn toetsenbord. Ik heb gegoogled. Maar zo ziet die toets er wel uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je toetsenbord wel geyl
Die van mij ook, maar daar staat zelfs het woord "enter" op de enter toets!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is niet mijn toetsenbord. Ik heb gegoogled. Maar zo ziet die toets er wel uit.
Mijn eigen toetsenborde geeft trouwens wel licht. [afbeelding]
quote:Index / Error #5.2 Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Inderdaad ja, en dan boos worden als je zegt dat het er al staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Er staat gewoon "Druk op volgende" en dan nog vragen wat ze moeten doen.
Staat er GVD ergens in je scherm dat je op ENTER moet drukken dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef GGMM het volgende:
ik druk de hele tijd op enter, er gebeurd niks.
hallo?
wat een rare chat is dit.
Het is ook een slowchat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef GGMM het volgende:
ik druk de hele tijd op enter, er gebeurd niks.
hallo?
wat een rare chat is dit.
zelfs op jou mooie engelse toetsenbord staat "ENTER" ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:04 schreef GGMM het volgende:
nee, er staat invoeren, maar ik heb een engels toetsenbord, dan komt enter toch op hetzelfde neer?
DAT KLOPT JA, STERF!
gaat hij op ENTER zitten ofzo ?!quote:
joh, dat zeg ik. Ik zou normaal zeggen dat je moet leren lezen, maar ga maar gewoon dood, dat is veel makkelijker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zelfs op jou mooie engelse toetsenbord staat "ENTER" ...![]()
STERF
Iemand riep STERF! en ik drukte op enterquote:
ik lees nooit, ik geef gewoon antwoord, dacht dat jij het toppic wel gelezen zou hebben ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
joh, dat zeg ik. Ik zou normaal zeggen dat je moet leren lezen, maar ga maar gewoon dood, dat is veel makkelijker.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef DeuceFour het volgende:
Incorrecte instructies zijn misschien nog wel onnozeler dan personen die instructies niet goed opvolgen. Zo hadden we op school eens een handleiding waarin stond "Druk met het toetsenbord op CTRL-Z". Wij natuurlijk braaf opvolgen. Hieronder kundig gedemonstreerd door een medestudent.
[afbeelding]
Ik klikte op Invoeren. Of moest dat niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moet ik nu op enter drukken?
STERF!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:39 schreef casper4ever het volgende:
Mischien een rare vraag, maar waar zit de ANY key![]()
Heb jij nou ook al problen met je enter?quote:
Nee, mijn Enter doet het gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al problen met je enter?![]()
ik heb geen zin meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
gaan we niet verder vandaag ofzo?
als je maar weet wanneer je op enter moet drukkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:09 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Nee, mijn Enter doet het gewoonMaar ik heb zelfs een alternatieve toets voor de F5, dus als mijn F5 overleden is hoef ik niet te treuren, want ik heb gewoon een ander refreshbutton
Nou heb ik nog veel minder zin!quote:
Morgen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als je maar weet wanneer je op enter moet drukken![]()
Als je tomtom aangeeft dat je rechtsaf moet, begint je stuur toch ook niet spontaan te draaienquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Profesor het volgende:
Overigens stom als je een scherm krijgt "druk op enter" waarom gaat dat niet automatisch???
omdat mensen dan helemaal niet meer lezen wat ze nou eingelijk aan het doen zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Profesor het volgende:
Overigens stom als je een scherm krijgt "druk op enter" waarom gaat dat niet automatisch???
Die dienen toch gestraft te worden voor hun eigen onwetendheid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
omdat mensen dan helemaal niet meer lezen wat ze nou eingelijk aan het doen zijn![]()
het probleem is meer, dat er een uitleg staat, en mensen nog gaan vragen of ze nou wel of niet op enter moeten drukkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:41 schreef Profesor het volgende:
[..]
Die dienen toch gestraft te worden voor hun eigen onwetendheid.![]()
Ik word helemaal simpel van die "wilt u dit echt op de PC zetten" popups waarbij je op <enter> moet drukken.
Vaak heb ik dan geeneens zin om door te gaan..![]()
Je koopt een spel van 50 euro en dan zou je bij het eerste beste scherm nog gaan twijfelen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
het probleem is meer, dat er een uitleg staat, en mensen nog gaan vragen of ze nou wel of niet op enter moeten drukken![]()
1 keer bevestigen, je windows start balk gelijk naar de klote, standaard naar je program files ed. ....quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef Profesor het volgende:
[..]
Je koopt een spel van 50 euro en dan zou je bij het eerste beste scherm nog gaan twijfelen..
mm.. ..nee. nu ik er nog over nadenk, leg ik het spel maar in de kast en ga ik lekker buiten spelen..
(Bij "oude" spellen was één keer bevestigen (oftewel de opdracht geven tot installatie) voldoende)
Nee, tegenwoordig moet je tijdens de installatie éérst even goed kijken of je geen Google Toolbar of andere shit erbij installeert. Moet je alsnóg kijken wat je doet, en simpelweg next>next>next>next>finish is dan érg frustrerend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1 keer bevestigen, je windows start balk gelijk naar de klote, standaard naar je program files ed. ....
Dat is zo 1820, dus wees blij dat je op enter mag drukken![]()
en dan uiteindelijk nog een of andere readme standaard laten openen,quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig moet je tijdens de installatie éérst even goed kijken of je geen Google Toolbar of andere shit erbij installeert. Moet je alsnóg kijken wat je doet, en simpelweg next>next>next>next>finish is dan érg frustrerend.
Buiten dat ik net weer even op enter moest drukken (ja ik hem wel gelezen wat er stond!)quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Blah, ik ga maar ff roken ofzo
Dit is serieus ja!quote:
Gewoon op enter drukken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:47 schreef Matel het volgende:
Probeer mensen het principe van mappen maar eens uit te leggen. Das pas moeilijk voor sommige mensen. Of probeer eens uit te leggen dat je soms meerdere programma's nodig hebt die je na elkaar moet uitvoeren (1. video ophalen van de camera en opslaan, 2. video importeren in videobewerkingsprogramma, 3. video branden op dvd). En dan moet je dus weten hoe je met mappen om moet gaan want anders vind je de gemaakte bestanden nooit terug. Vrolijk alles onder C: opslaan hebben sommige mensen ook een handje van..... 'dat is makkelijk te vinden'. Ja, totdat er 100+ bestanden instaan ja..
Ik snap je probleem, en leef met je mee ...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:47 schreef Matel het volgende:
Probeer mensen het principe van mappen maar eens uit te leggen. Das pas moeilijk voor sommige mensen. Of probeer eens uit te leggen dat je soms meerdere programma's nodig hebt die je na elkaar moet uitvoeren (1. video ophalen van de camera en opslaan, 2. video importeren in videobewerkingsprogramma, 3. video branden op dvd). En dan moet je dus weten hoe je met mappen om moet gaan want anders vind je de gemaakte bestanden nooit terug. Vrolijk alles onder C: opslaan hebben sommige mensen ook een handje van..... 'dat is makkelijk te vinden'. Ja, totdat er 100+ bestanden instaan ja..
Enter the Dragon.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik snap je probleem, en leef met je mee ...
MAAR DIT GAAT OVER ENTER DRUKKEN!
Als je nou bedoeld dat mensen zonder te lezen op ENTER drukken
en alles in de c root opslaan, dat klopt het tenminste bij dit topic![]()
Oh ja, + ENTERquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik snap je probleem, en leef met je mee ...
MAAR DIT GAAT OVER ENTER DRUKKEN!
Als je nou bedoeld dat mensen zonder te lezen op ENTER drukken
en alles in de c root opslaan, dat klopt het tenminste bij dit topic![]()
Ga jij ff lekker in onzin posten ofzo!quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker in onzin posten ofzo!
Jij wilde dat ik hier bleef. *enter*quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij kaapt helemaal niets, deze is van MIJ MIJ MIJ!!!!
Waarom blijf je niet gewoon even meebaggeren?![]()
wij zijn hier serieus aan het doen, en jij begint maar een beetje te baggeren!quote:
Heb je wat toe te voegen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jij wilde dat ik hier bleef. *enter*
Dus ik blijf en nu moet ik weg? *enter*
Jij zegt tegen mij dat ik hier moet meebaggeren, dusdat.quote:
ok, omdat je het zo vriendelijk vraagt ..quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jij zegt tegen mij dat ik hier moet meebaggeren, dusdat.
Ja mang, een homie van me heeft anale angst en durft dus niet te enteren bij z'n meisje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok, omdat je het zo vriendelijk vraagt ..![]()
Maar ken jij nog mensen met een "enter" probleem?
Die is lastig zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja mang, een homie van me heeft anale angst en durft dus niet te enteren bij z'n meisje.
Tips?
Bedankt, Ik zal het hem vertellen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die is lastig zullen we maar zeggen.
Ik zou toch zeggen dat hij eerst die aars moet defragmenteren,
en daarna de kleine enter op zijn toetsenbord moeten gebruik, die andere is nogal groot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |