je staat toch raar te kijken als iemand in ene zegt:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wil heel andere dingen doen met enter dan drukken.![]()
oke flauw flauw
die is zo uit 1820 ... die is nieuwwwwwwww!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
En als er in beeld staat: "Press ANY key".
HE!
WELKE TOETS MOET IK NOUDRUKKEN!
klacht: ik heb geen any key.
STAAT TOCH GVD IN JE SCHERM DAT JE OP ENTER MOET DRUKKEN !!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef Scorpie het volgende:
en dit? enter? enzo? dit werkt
niet
ik
zie
geen
bericht
verschijnen!
die ken ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:12 schreef Swiffer het volgende:
niet eens de goede hoor
t is: waar zit de 'eentoets'.
je disclaimer zegt genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef amaranta het volgende:
moet ik op enter drukken?
Je kunt het proberen, misschien waardeert ze het wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef amaranta het volgende:
moet ik op enter drukken?
idd, en ik ben gewoon serieusssssssssssssss!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, misschien waardeert ze het wel.![]()
Om het matige grappen niveau nog maar even te verhogen.
RRRRRRRAAAAAAAAAAAARRRRRRquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, en ik ben gewoon serieusssssssssssssss!!!!!!!!!![]()
Nou heb ik nog veeeeeeeeeeeeeeeeel minder zin !!!!!quote:
Maar wie zit daar nou dan, (Sorry) Martin?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veeeeeeeeeeeeeeeeel minder zin !!!!!![]()
Nee, zit niet meer bij die klote bank ,.. zit nu ergens bij haarlem ofzo ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar wie zit daar nou dan, (Sorry) Martin?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
En als er in beeld staat: "Press ANY key".
HE!
WELKE TOETS MOET IK NOUDRUKKEN!
klacht: ik heb geen any key.
Ja man!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, zit niet meer bij die klote bank ,.. zit nu ergens bij haarlem ofzo ...
zeg maar gewoon, de hele dag niets doen ....
Nou heb ik GVD nog veel minder zin!
Nog iemand met ENTER grappen?![]()
Wow, waar ken ik die kopen ?! ...quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja man!
Komt zo'n giraffe bij de slager
"Bakker, heeft U ook enter toetsen?"
- "Ehm, nee, maar aan een krop sla kan ik je wel helpen.
"Geeft niet, ik ben toch op de brommer![]()
"
Ja, je hebt 2 enter toetsen!quote:
Fout!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wow, waar ken ik die kopen ?! ...
DIT GAAT TOCH OM ENTER, TOCH NIET OM DE ANY KEY !!!!!![]()
Het ís dat je geen zin meer hebt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Fout!
Ik had je topic gekaapt zodat het over het ontbreken van mijn any key ging, dusdat.
Nu geef ik je topic terug omdat ik geen zin heb om langer in dit topic te kankeren.
MOI.
jij kaapt helemaal niets, deze is van MIJ MIJ MIJ!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Fout!
Ik had je topic gekaapt zodat het over het ontbreken van mijn any key ging, dusdat.
Nu geef ik je topic terug omdat ik geen zin heb om langer in dit topic te kankeren.
MOI.
Maar ik heb nog veel minder zin! (.nl)quote:
Ben je helemaal van de pot gerukt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij kaapt helemaal niets, deze is van MIJ MIJ MIJ!!!!
Waarom blijf je niet gewoon even meebaggeren?![]()
Natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de pot gerukt?
Dit is KLB en dat staat voor KLAAGBAAK en niet voor KLAAGBAGGER.
gidrhiodrih
Vond het al zo vreemd dat de TT niet begon met "Mensen die.."quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
o damn, ik zit in klaagbaak! DAMN ...![]()
GVD ben je scheel ofzo, boven aan staat een foto!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zit de "Any" key ergens?
Naast je balus als het goed is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zit de "Any" key ergens?
Je vergeet de power switch te noemen, dat bespaart je alle eventuele volgende vragenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:41 schreef Adidah het volgende:
Vet irritant. Dat heb ik bij mijn moeder ook altijd. "Wat moet ik nu doen?", staat er godverdomme gewoon een dialoog met uitleg en wel twee knoppen met "Ok" en "Annuleren". Nou, wat denk je zelf
![]()
.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je vergeet de power switch te noemen, dat bespaart je alle eventuele volgende vragen
Zo herkenbaar. Er staat gewoon "Druk op volgende" en dan nog vragen wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:44 schreef Metro2005 het volgende:
mensen en lezen dat is tegenwoordi echt teveel gevraagd inderdaad.
Staat gvd op het scherm wat ze moeten doen, bellen ze de helpdesk (that would be me), wat moet ik nou doenboehoe ik heb het iq van een stoeptegel en ik kan nog niet lezen
![]()
Maar dan kan ik niet meer MSN'en. Dat is niet zo fijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je vergeet de power switch te noemen, dat bespaart je alle eventuele volgende vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |