abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51322592
Dat vraag ik me zo even af...

Ik ken verschillende mannen die een zwangere vrouw sexy oftewel aantrekkelijk vinden (dus buik en borsten voornamelijk), maar een aantal mannen zegt ronduit dat ze het verschrikkelijk vinden en dat zij hun vrouw niet eens meer aan wilden raken.
Eén van hen zei zelfs: ik vroeg haar of we het alleen nog maar op zijn hondjes konden doen, want dan zag ik die buik tenminste niet. Naja zeg!!!!!

Mijn partner vindt gelukkig zwanger zijn best iets hebben en is dus nog goed in voor een potje (gehandicapten)sex, maar hoe denken de Fok-kers erover?
pi_51322793
Zwangere vrouwen zijn echt heeeeeel erg aantrekkelijk
Ik snap niet hoe een man tegen zijn vrouw zou kunnen zeggen dat hij haar zwangere buik lelijk vindt.
pi_51322875
Mijn zwager heeft dat dus tegen zijn ex gezegd (vandaar dat ze nu ook exen zijn)...

Kijk, ik loop nu zelf tegen de 37 weken aan en vind mezelf niet elegant meer, maar mijn vriend kickt echt enorm op mijn borsten nu. Niet dat ik anders weinig heb (C), maar nu zit ik tegen E aan en dat schijnt nogal opwindend te zijn voor hem. Voor mij is het alleen maar onpraktisch, maar goed.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:34:15 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51322886
vind zwangere vrouwen absoluut niet sexy
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51324257
Ik moet er niet aan denken om op zo'n zwangere vrouw te kruipen. Lijkt me echt helemaal niets. Mocht ik ooit in die situatie belanden, dan graag gedurende de zwangerschapsperiode in aparte bedden slapen.
pi_51324325
Mijn vrouw is supper sexy (voor mij allesinds toch) en als ze zwanger was had ze net dat beetje meer
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:17:10 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51324372
Seks met een zwangere vrouw?

Het is wel hip tegenwoordig he .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:17:32 #8
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51324384
nee dank u
From feudal serf to spender.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:18:24 #9
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_51324416

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:18:25 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51324417
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Dainese het volgende:

Kijk, ik loop nu zelf tegen de 37 weken aan en vind mezelf niet elegant meer, maar mijn vriend kickt echt enorm op mijn borsten nu. Niet dat ik anders weinig heb (C), maar nu zit ik tegen E aan en dat schijnt nogal opwindend te zijn voor hem.
.

Pas maar op dat ie je niet telkens expres bezwangert om je borsten.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:19:10 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51324440
Zwangere vrouwen zijn ideaal.
Dan hoef je tenminste niet bang te zijn dat ze zwanger worden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_51324456
ik vind het dus ook echt helemaal niets
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_51324459
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:17 schreef S1nn3rz het volgende:
nee dank u
Looser
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:20:16 #14
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51324469
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Looser
als je een andere mening hebt ben je een loooser?
pi_51324512
Een zwangere vrouw is iets anders dan je eigen zwangere vrouw. De vrijgezelle/kinderloze heren hier kunnen daar dus weinig over zeggen.

Nee, zo'n vreemd waggelend slagschip in de supermarkt is niet aantrekkelijk, maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden. (En ja, die eigen vrouw is voor een andere kerel weer een raar waggelend slagschip. . )

Tuurlijk heb je ook mannen die het eng of raar vinden om seks te hebben als hun partner zwanger is, maar veel vinden het alleen maar mooi. Grotere borsten, hun kind in die bolle buik, anders, maar ook een stuk intiemer.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_51324513
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

als je een andere mening hebt ben je een loooser?
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
pi_51324544
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
ok verkeerde woordkeuze ik bedoel niet meer zien zitten om mee te vrijen!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:22:31 #18
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51324547
quote:

[..]

je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.
dus even bij de topicstart beginnen, dan mag je terug komen
pi_51324581
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.
dus even bij de topicstart beginnen, dan mag je terug komen
HAHAHAHAHA

don't quit your day job
pi_51324596
quote:

[..]

als ze zwanger zou zijn en ze zou het willen houden dan zou ik haar idd niet meer willen zien
en dat weet ze gelukkig ook
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:24:18 #21
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51324604
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:23 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA

don't quit your day job
verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?
pi_51324638
Mits ze zwanger is van mij.
pi_51324656
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
Een zwangere vrouw is iets anders dan je eigen zwangere vrouw. De vrijgezelle/kinderloze heren hier kunnen daar dus weinig over zeggen.

Nee, zo'n vreemd waggelend slagschip in de supermarkt is niet aantrekkelijk, maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden. (En ja, die eigen vrouw is voor een andere kerel weer een raar waggelend slagschip. . )

Tuurlijk heb je ook mannen die het eng of raar vinden om seks te hebben als hun partner zwanger is, maar veel vinden het alleen maar mooi. Grotere borsten, hun kind in die bolle buik, anders, maar ook een stuk intiemer.
Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.
pi_51324658
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?
omg

ik vraag me af hoe oud jij bent want zonder veel ingevuld in je profiel kan je wel vanalles zeggen maar ja wie weet ben je een puber van 16 en inderdaad snap je niet waar het hier over gaat..... ik bedoel de essentie van de zaak! en niet of je graag zwangere vrouwen poept of niet...

dinsdag 10 juli 2007 @ 14:28:14 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51324701
hrrr

piekhaar, een vervormd lichaam...
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51324750
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.
Kind zit daar wel niet he...

kan ook steeds rubbertje aandoen als je dat zo erg vindt
pi_51324790
quote:

[..]

Als je even verder leest zie je wat ik bedoel.

Nogmaals: de meeste mannen vinden andere vrouwen maar dikke lelijke walvissen. Hun EIGEN partner vinden ze vaak wel enorm mooi en aantrekkelijk. Want eigen kindje, speciaal, intiem, yaddayadda....

Jij kan het je niet voorstellen en dat is omdat je geen kinderen hebt. Je weet pas hoe je het echt vindt als je eigen vrouw zwanger is. Misschien sla je dan wel helemaal om. Of niet.
Je weet maar nooit hè.
Oi!
pi_51324816
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Kind zit daar wel niet he...

kan ook steeds rubbertje aandoen als je dat zo erg vindt
Neenee, op FOK! spuiten ze het kind recht in de ogen! Een baarmoederhals die de boel afsluit is voor mietjes en natuurlijk al helemaal als je een lul van 22 cm hebt! !
Oi!
pi_51324850
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

Neenee, op FOK! spuiten ze het kind recht in de ogen! Een baarmoederhals die de boel afsluit is voor mietjes en natuurlijk al helemaal als je een lul van 22 cm hebt! !
hihi
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:40:03 #30
33189 RM-rf
1/998001
pi_51325090
quote:

....maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden.
Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.
Alsof dr ook maar één man zn vrouw met diehalfronde homp voorop dr lichaam nu écht mooier zou vinden dan hoe ze dr uitzag voordat dat ding ging groeien.

ik bedoel, een beetje man weet heus wel wanneer zn vrouw om complimentjes zit te bedelen en dan is het gewoon beleefd om dr een beetje naar de mond te lullen...
meestal is het wat makkelijker dan dire uur dr voeten te moeten masseren, wat vaak de andere keuze is.

maar een vrouw is gewoon écht op dr mooist als ze een normale platte buik heeft en zwangere vrouwen hebben misschien wat aandoenlijks, sexy is het eigenlijk niet echt, enkel kun je dat soms beter wel zeggen, voor de lieve vrede.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51325170
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.
Alsof dr ook maar één man zn vrouw met diehalfronde homp voorop dr lichaam nu écht mooier zou vinden dan hoe ze dr uitzag voordat dat ding ging groeien.

ik bedoel, een beetje man weet heus wel wanneer zn vrouw om complimentjes zit te bedelen en dan is het gewoon beleefd om dr een beetje naar de mond te lullen...
meestal is het wat makkelijker dan dire uur dr voeten te moeten masseren, wat vaak de andere keuze is.

maar een vrouw is gewoon écht op dr mooist als ze een normale platte buik heeft en zwangere vrouwen hebben misschien wat aandoenlijks, sexy is het eigenlijk niet echt, enkel kun je dat soms beter wel zeggen, voor de lieve vrede.
Awel mijn vrouw gaat dit waarschijnlijk nooit lezen .... maar ik vondt ze echt sexy als ze zwanger was.... ni veel uit eigen belang hoor eerder uit respect voor wat zij kan! da maakt ook veel hoor

want dat zullen wij mannen nooit kunnen maakt ni uit hoeveel opperaties wij ondergaan!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:42:47 #32
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51325172
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

omg

ik vraag me af hoe oud jij bent want zonder veel ingevuld in je profiel kan je wel vanalles zeggen maar ja wie weet ben je een puber van 16 en inderdaad snap je niet waar het hier over gaat..... ik bedoel de essentie van de zaak! en niet of je graag zwangere vrouwen poept of niet...

jezelf indekken is 1992
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:43:35 #33
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_51325199
quote:

[..]

meldt!

Praat dus aub voor jezelf, heb het echt als geweldig ervaren!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_51325204
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

jezelf indekken is 1992
en wat bedoel je daarmee? ik hoop dat mijn profiel 1979 zegt als het dat is...
pi_51325223
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

/meldt!

Praat dus aub voor jezelf, heb het echt als geweldig ervaren!
pi_51325255
quote:

[..]

.

Nah, een beetje kort door bocht, maar ik snap je wel. In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden. En ja, die waren echt heel eerlijk, ik was hun zwangere partner niet, dus bij mij konden ze toch niks winnen. .
Uiteraard ook de mannen die het eng vonden of onwennig of vreemd envooral onhandig en veul gedoe.

Geeft ook niet, het mag allemaal. .
Oi!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:48:43 #37
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51325367
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

en wat bedoel je daarmee? ik hoop dat mijn profiel 1979 zegt als het dat is...
pi_51325396
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

dit van een Man met user icoon "paris Hiton"

get a life
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:51:13 #39
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51325450
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

dit van een Man met user icoon "paris Hiton"

get a life
ouwe koeien uit de sloot halen? geen argumenten meer?
pi_51325482
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

uuhm ouwe koeien?? whatever....
pi_51325487
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef MUUS het volgende:

[..]

In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden.
kan ik me voorstellen, maar sexy lijkt me overdreven.
of het zijn van die vage mannen met een fetish die het roepen.
pi_51325506
quote:

Nee, een vrouw is vele malen sexier met een klein buikje, plat is per definitie niet sexy. Sex en mooi hebben trouwens ook maar weinig met elkaar te maken.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:54:19 #43
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51325548
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:52 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

uuhm ouwe koeien?? whatever....
en wss heb je de bedoeling van mijn paris avatar nooit echt begrepen. geeft niet hoor knul.
pi_51325570
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

oja en even on topic

ik hoop dat je dik slagschip van een zwangere vrouw op je Face komt zitten en dat je erin blijft hangen
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:55:49 #45
33189 RM-rf
1/998001
pi_51325598
quote:

[..]

.

Nah, een beetje kort door bocht, maar ik snap je wel. In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden. En ja, die waren echt heel eerlijk, ik was hun zwangere partner niet, dus bij mij konden ze toch niks winnen. .
Uiteraard ook de mannen die het eng vonden of onwennig of vreemd envooral onhandig en veul gedoe.

Geeft ook niet, het mag allemaal. .
Ik vond de periodes dat mn vrouw zwanger was ook ontzettend leuk en zou dr geen moment van hebben willen missen...
maar die onzin als zouden mannen een vrouw erotischer vinden als ze zwanger zijn, is, buiten een beperkte groep werkelijke fetishisten eigenlijk gewoonweg niet waar ..., enkel blijven mannen gewoon de behoefte aan regelmatige sex hebben

het is een erg sterke leugen, zelfs zo sterk dat sommige mannen er maar uit bittere noodzaak zélf in gaan geloven, ik bedoel, het is dan nog een flinke tijd voordat je vrouw dr weer een beetje appetijtelijk uitziet, daar al te moeilijk over doen, zou enkel jezelf onnodig kwellen zijn.

natuurlijk als vriendelijke en beelefde man zeg je natuurlijk al snel tegen een zwangere vrouw dat er zo mooi uitziet, dat doe ik ook... dat is pure beleefdheid, omdat het niet netjes is te zeggen dat dr gezicht zo bloeddoorlopen is dat je zou zweren dat ze een alcoholprobleem had, als je niet aan die klomp vet onder dr trui al had gezien dat ze zwanger was ....
En dan vragen "tis niet meer lang he", en heel moeilijk kijken als ze zegt dat ze nog 2 maanden moet, en langzaam herhalen "t-wee maan-den"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51325610
quote:

[..]

Jij blijft je hele leven eenzaam dus maak je geen zorgen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51325656
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik vond de periodes dat mn vrouw zwanger was ook ontzettend leuk en zou dr geen moment van hebben willen missen...
maar die onzin als zouden mannen een vrouw erotischer vinden als ze zwanger zijn, is, buiten een beperkte groep werkelijke fetishisten eigenlijk gewoonweg niet waar ..., enkel blijven mannen gewoon de behoefte aan regelmatige sex hebben

het is een erg sterke leugen, zelfs zo sterk dat sommige mannen er maar uit bittere noodzaak zélf in gaan geloven, ik bedoel, het is dan nog een flinke tijd voordat je vrouw dr weer een beetje appetijtelijk uitziet, daar al te moeilijk over doen, zou enkel jezelf onnodig kwellen zijn.

natuurlijk als vriendelijke en beelefde man zeg je natuurlijk al snel tegen een zwangere vrouw dat er zo mooi uitziet, dat doe ik ook... dat is pure beleefdheid, omdat het niet netjes is te zeggen dat dr gezicht zo bloeddoorlopen is dat je zou zweren dat ze een alcoholprobleem had, als je niet aan die klomp vet onder dr trui al had gezien dat ze zwanger was ....
En dan vragen "tis niet meer lang he", en heel moeilijk kijken als ze zegt dat ze nog 2 maanden moet, en langzaam herhalen "t-wee maan-den"
uuhm da eerste 2 zinnen zou ik ook willen herhalen speak for yourself

een fetisch wijst op alle zwangere vrouwen sexy vinden en ik vindt enkel mijn eigen vrouw sexyer als ze zwanger is!
pi_51325689
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ding ding ding winner by way of KO
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:59:29 #49
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51325728
quote:

[..]

.

Tja, tuurlijk is het wel mooi, maar niet mooi op de manier van 'geil'.
pi_51325878
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:59 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tja, tuurlijk is het wel mooi, maar niet mooi op de manier van 'geil'.
Ha, ha. Het lijkt me eerder ongemakkelijk met de seks. En zeker als een vrouw hoogzwanger is, met alle ongemakjes, lijkt het me best moeilijk allemaal! Misschien wil je dan helemaal niet aan seks denken.

Maar weet het niet, hoop het ooit wel eens te 'ervaren'.

(Eh, ben vrouw trouwens)
pi_51326037
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk . Ik denk overigens ook niet dat de wereld er op zit te wachten dat ik kinderen op de wereld zet. Het zullen dan godskinderen zijn en dat steekt de sterveling denk ik.
pi_51326282
En wat als je nou een billenman bent? Zou dat nog veel verschil maken?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:41:58 #53
33189 RM-rf
1/998001
pi_51327020
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef lord_sylus het volgende:

een fetisch wijst op alle zwangere vrouwen sexy vinden en ik vindt enkel mijn eigen vrouw sexyer als ze zwanger is!
en dat zeg ik nu net ook ...
je vind helemaal niet zwangere vrouw sexy.. enkel zit je in de situatie dat je vrouw kennelijk zwanger is en je weinig keus hebt... dan is het ook puur opportunsitisch ervoor te kiezen die ene vrouw sexy te vinden...

het blijft echter opportunisme naar de situatie en iedere man vind, gesteld voor de keuze, zijn vrouw een stuk sexier als ze niet zwanger is...
pure beleefdheid maakt dat echter iets dat je zwangere vrouwen zelf beter niet kunt vertellen, of je zit direkt erna 5 uur lang voeten te masseren.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:43:44 #54
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_51327071
Het enige minder mooie aan een zwangere vrouw vind/vond ik die "blauw/paars/zwarte randjes" om d'r vagina, de rest was super!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_51327899
Jammer dat er zoveel offtopic gaan, maar voor degenen die zich serieus met mijn topic bezig houden: chapeau.

Ik krijg van verschillende mannen toch wel te horen dat ze me nu (zwanger) wel extra mooi/aantrekkelijk vinden, die mannen hebben zelf ook een relatie en winnen er dus niets mee om te zeggen dat ze dat vinden.

Kijk, het duurt dadelijk eenmaal even voordat je lichaam weer helemaal bijgetrokken is van zo'n zwangerschap en bevalling, maar je hebt als vrouw toch even een prestatie neergezet.
Als ik al kijk naar menige man die met het eerste de beste hoestje en kuchje, half dood op de bank liggen: ohoh, ik ben zo ziek en zielig, kijk mij eens! dan is het idd maar goed dat wij vrouwen kinderen krijgen.
Ik lig al vanaf week 9 plat wegens extreem vloeien en premature weeën, ja, nu klaag ik wel, maar je moet toch verder... dat kind komt toch pas als het tijd is.

Maar weer ontopic: ik snap dat mannen zéggen dat hun vrouw extra mooi is, terwijl ze eigenlijk het wel apart vinden, maar niet aantrekkelijk. Gelukkig zijn er dus ook nog mannen die iets om de gevoelens van hun wederhelft geven.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:14:54 #56
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_51328101
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Dainese het volgende:
Jammer dat er zoveel offtopic gaan, maar voor degenen die zich serieus met mijn topic bezig houden: chapeau.

Ik krijg van verschillende mannen toch wel te horen dat ze me nu (zwanger) wel extra mooi/aantrekkelijk vinden, die mannen hebben zelf ook een relatie en winnen er dus niets mee om te zeggen dat ze dat vinden.

Kijk, het duurt dadelijk eenmaal even voordat je lichaam weer helemaal bijgetrokken is van zo'n zwangerschap en bevalling, maar je hebt als vrouw toch even een prestatie neergezet.
Als ik al kijk naar menige man die met het eerste de beste hoestje en kuchje, half dood op de bank liggen: ohoh, ik ben zo ziek en zielig, kijk mij eens! dan is het idd maar goed dat wij vrouwen kinderen krijgen.
Ik lig al vanaf week 9 plat wegens extreem vloeien en premature weeën, ja, nu klaag ik wel, maar je moet toch verder... dat kind komt toch pas als het tijd is.

Maar weer ontopic: ik snap dat mannen zéggen dat hun vrouw extra mooi is, terwijl ze eigenlijk het wel apart vinden, maar niet aantrekkelijk. Gelukkig zijn er dus ook nog mannen die iets om de gevoelens van hun wederhelft geven.
Dit vind ik nou weer een slap verhaal, sterker nog, het is een tijd terug zelfs nog bij brainiac bewezen dat de pijngrens bij de vrouwen lager lag...

Ik heb dagelijks als man 8 cm ontsluiting, en dat in ca 6 seconden, je hoort mij er nooit over!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_51328863
Ach l*l toch niet zo in de ruimte. Ik weet zeker dat als mannen kinderen zouden moeten krijgen, ipv vrouwen, er binnen notime geen enkel kind meer geboren zou worden.
pi_51329525
Nou ja, dat mannen bij elk kuchje al ziek op de bank liggen is natuurlijk onzin. Het zijn nog altijd de vrouwen die zich meer ziekmelden op hun werk.

Vind het sowieso raar om de pijn die een vrouw voelt bij het bevallen met mannen te vergelijken.
pi_51332211
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en dat zeg ik nu net ook ...
je vind helemaal niet zwangere vrouw sexy.. enkel zit je in de situatie dat je vrouw kennelijk zwanger is en je weinig keus hebt... dan is het ook puur opportunsitisch ervoor te kiezen die ene vrouw sexy te vinden...

het blijft echter opportunisme naar de situatie en iedere man vind, gesteld voor de keuze, zijn vrouw een stuk sexier als ze niet zwanger is...
pure beleefdheid maakt dat echter iets dat je zwangere vrouwen zelf beter niet kunt vertellen, of je zit direkt erna 5 uur lang voeten te masseren.
Jeetje, jij denkt echt dat je voor alle mannen mag praten.

Spreek rustig voor jezelf, maar een vrouw met een platte buik vind ik een meisje, niks sexy aan.
Omdat jij geen spinazie lust, is het onzin om te zeggen dat veel mensen spinazie wel lekker vinden zeker?
Zet die TMF-bril van je af, iedereen heeft zijn eigen sexbeleving, het is dom om puur vanuit je eigen voorkeuren te generaliseren over wat mannen en vrouwen lekker/mooi/sexy vinden.

Nogmaals, zoals meerderen je al toevoegen: Spreek voor jezelf. Je bent niet de hoeder van wat mannen wel en niet sexy vinden.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_51333220
Nee dank je, ik heb weinig zin om kopjes te geven.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:23:31 #61
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_51334686
Ik vind het niks, maar ik zie geen reden om geen seks met mijn vriendin te hebben als ze zwanger blijkt te zijn. Het is immers niet dat ze opeens afstotelijk is ofzo, maar niet-zwangere vrouwen zien er een stuk aantrekkelijker uit dan zwangere vrouwen!
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:36:41 #62
33189 RM-rf
1/998001
pi_51339644
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Jeetje, jij denkt echt dat je voor alle mannen mag praten.

Spreek rustig voor jezelf, maar een vrouw met een platte buik vind ik een meisje, niks sexy aan.
Omdat jij geen spinazie lust, is het onzin om te zeggen dat veel mensen spinazie wel lekker vinden zeker?
Zet die TMF-bril van je af, iedereen heeft zijn eigen sexbeleving, het is dom om puur vanuit je eigen voorkeuren te generaliseren over wat mannen en vrouwen lekker/mooi/sexy vinden.

Nogmaals, zoals meerderen je al toevoegen: Spreek voor jezelf. Je bent niet de hoeder van wat mannen wel en niet sexy vinden.
Kennelijk begrijp je er niet zoveel van ...

lees eens mijn post, ik stel gewooon heeel duidelijk dat mannen zwangere vrouwen niet 'geil of sexy' vinden en dat is, op een kleine minderheid van fetishisten die op zwangere vrouwen geilen, gewoon waar....

Dat veel mannen kennelijk wel zo graag gaan zeggen dat vrouwen met zo'n dikke kolos van een boek, dikke kuiten en bloeddoorlopen gezicht aantrekkelijk zijn is vooral een beetje sociaal wenselijk elkaar naar de mond lullen, maar berust op geen enkele waarheid ...

Als hetw el zo zou zijn dat vrouwen met 20 kilo overgewicht, spataderen en een dikke hals en enkels zo aantrekkelijk gevonden werden.... zou je dat heus wel merken...
en geloof me, als jij gewoon eerlijk bent, moet je dat ook erkennen, daarom troll je mn woorden in een andere richting en zou ik iets beweren 'enkel over vrouwen met een erg platte buik'.
Maar dat deed ik niet, ik noemde enkel als tegenwicht tegen die vrouwen met een dikke zwangere buik, waarvan mannen uteindeijk wél blij zijn als die weg is bij hun vrouw... of beweer je dat er mannen serieus vinden dat hun vrouw wel eventjes 20 kilo moet toenemen, omdat ze dat ''sexy' zouden vinden jaja, dat geloof je zelf ook niet.
pi_51341249
Ik heb nog nooit een zwangere vrouw gehad, maar in het algemeen vind ik zwangere vrouwen wel wat hebben. Het lijkt ook wel alsof hun bekken/heupen (en niet alleen de borsten) beter uitkomen...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:33:24 #64
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_51342145
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef Herr.Flick het volgende:
Het enige minder mooie aan een zwangere vrouw vind/vond ik die "blauw/paars/zwarte randjes" om d'r vagina, de rest was super!

*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_51342256
Spataderen, dikke hals en een bloeddoorlopen kop? Que? .
Oi!
pi_51342689
nee
pi_51342694
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef MUUS het volgende:
Niet te vergeten een charmant zwangerschapsmasker.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:30:45 #68
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_51344662
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

* Herr.Flick kijkend naar je nick!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:34:33 #69
176497 Mivea
be afraid
pi_51344829
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Dit vind ik nou weer een slap verhaal, sterker nog, het is een tijd terug zelfs nog bij brainiac bewezen dat de pijngrens bij de vrouwen lager lag...

Ik heb dagelijks als man 8 cm ontsluiting, en dat in ca 6 seconden, je hoort mij er nooit over!
brainiac...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:54:59 #70
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_51345657
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef Mivea het volgende:

[..]

brainiac...
Is nog altijd meer onderbouwd dan de gemiddelde reakties in dit topic
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:57:32 #71
176497 Mivea
be afraid
pi_51345741
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Is nog altijd meer onderbouwd dan de gemiddelde reakties in dit topic
true
pi_51346007
mannen hebben inderdaad over het algemeen een hogere pijngrens, dit is echter ook weer afhankelijk welk continent, en zelfs met haarkleur.
Roodharige hebben bv minder hoge pijngrens dan blonde.

* het.ismij zoekt driftig naar de bron
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef het.ismij het volgende:
mannen hebben inderdaad over het algemeen een hogere pijngrens, dit is echter ook weer afhankelijk welk continent, en zelfs met haarkleur.
Roodharige hebben bv minder hoge pijngrens dan blonde.

* het.ismij zoekt driftig naar de bron
dit is dan ook niet totaal offtopic...

zwanger en aantrekkelijk? vond er niet veel aantrekkelijks aan behalve dat je borsten dr groter van worden jammer dat t zo niet bleef
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_51347509
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:11 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

dit is dan ook niet totaal offtopic...

zwanger en aantrekkelijk? vond er niet veel aantrekkelijks aan behalve dat je borsten dr groter van worden jammer dat t zo niet bleef
nee totaal niet toevallig ;0

Daarnast,.. ik heb niet echt wat met zwangeren vrouwen,.. en ZEKER NIET!! als het van mij is.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 11 juli 2007 01:12 schreef het.ismij het volgende:

[..]

nee totaal niet toevallig ;0

Daarnast,.. ik heb niet echt wat met zwangeren vrouwen,.. en ZEKER NIET!! als het van mij is.
ik heb ook niet veel met zwangere vrouwen ben dan ook geen lesbi, en hoop het nooit meer// misschien in een verre verre toekomst pas weer te zijn
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_51352202
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef SeLang het volgende:
Maar je weet ook zeker dat ze geen maagd meer zijn toch?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_51352664
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:33 schreef Dainese het volgende:
Ach l*l toch niet zo in de ruimte. Ik weet zeker dat als mannen kinderen zouden moeten krijgen, ipv vrouwen, er binnen notime geen enkel kind meer geboren zou worden.
Prima! Alle wereldproblemen opgelost! Geen hongersnood, geen oliecrisis, en binnen honderd jaar geven we de planeet weer terug aan de natuur, die er stukken voorzichtiger en bescheidener mee omgaat.

Alleen jammer dat jouw bewering al net zo goed nergens op slaat als wat ik hier net neerzet. Gewoon een typische oh-jij-weet-niet-wat-pijn-is-want-je-hebt-nog-nooit-een-kind-uitgepoept-en-ik-lekker-wel uitspraak.
pi_51353500
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef MUUS het volgende:
nee , jij natuurlijk niet, jij zag dr waanzinnig sexy uit toen je zwanger was, echt een plaatje, je straalde gewoon helemaal en dat waren geen dikke opgezwollen kuiten, je stond gewoon met je beide voeten stevig in je schoenen ...

Zie je wel: mannen zeggen dat alleen om een beetje te slijmen op een beleefde manier, puur pragmatisme
en voor de meelullers die dat weer gaan ontkennen 'niet alle mannen zijn zo': dat zijn ze wel, alle mannen zijn gewoon precies hetzelfde, enkel bij voetbal trekken ze verschillende hemden aan als ze tot verschillende teams behoren, maar dat is juist omdat ze zo hetzelfde zijn, punt-uit

Overigens, wat ook een leuke zou zijn om een dame waar je net een beetje onschuldig mee aan het flirten bent, toe te fluisteren dat 'Je dr vast heel sexy uit zou zien als je eenmaal zwanger bent ' ... Moet je eens kijken hoe ze reageren, daaraan kun je zien dat ook de dames donders goed weten dat enkel mannen dat tegen hun vaste partner zeggen en dat het eigenlijk doodgewoon niet klopt.
pi_51355947
quote:

helemaal mee eens

trouwens het naar de mond lullen van de partner .. dat is pas echt onzin.
Het mooiste is gewoon dat zij iets herbergt van jou. Dat ' iets' is als het goed is
uit liefde voor elkaar gekomen. Een soort van bevestiging... Daarbij heb ik drie keer
9 maanden lang geroepen dat ze deze cup maat gerust mocht vasthouden hahaha
tuurlijk dat is ook een voordeel.

Ik vond mijn vrouw gruwelijk sexy toen ze zwanger is en dat vind ik van andere vrouwen
niet tot een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder.
en dat is dan niet om haar een goed gevoel te geven.

Overigens dat hele pijn verhaal is natuurlijk ook maar relatief. Wij mannen weten natuurlijk niet
hoe het voelt om een kind op de wereld te zetten. Maar wil dat dan zeggen dat wij dat niet aan
zouden kunnen?

ok try mee. trouwens nee laat maar heb al drie kids haha, maar jullie snappen wel wat ik bedoel
toch?

[ Bericht 33% gewijzigd door runfokkerrun op 11-07-2007 12:17:46 ]
meet me myself and my wife ghegheghe
pi_51367104
zwangere vrouwen zijn natuurlijk sexie en ook zeker nog als bedpartner.
toen mijn vrouw zwanger was hield ik nog net ze veel haar als voorheen.
het is een uiting van liefde dat er een kind op komst is dat is iets waar je beiden aan mee gewerkt hebt.
en waarom zou je geen seks meer hebben als ze zwanger is?
daar is niks mis gewoon een beetje rustiger aan doen dan.
en niet omdat ik het perse zou moeten omdat ik droog zou zitten ..daar hebben we toch handjes voor als de nood aan de man is.

ik vindt vele reakties hier dan ook volkomen uit de lucht gegrepen en dom gelul maar dat is mijn mening.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn zolang je maar beter bent dan de rest
pi_51384316
Toen mijn vrouw vroeger zwanger was en het werd zichtbaar (zo 3de maand), was het voor mij "no go area" maar mijn vrouw had juist meer zin, ik probeerde hem dan te "peren" wat helaas niet altijd lukte, maar goed. Ik vind een zwangere vrouw een heilig iets, ik weet het, het zit tussen de oren, maar vrijen met een vrouw terwijl je kind in haar buik zit vind ik maar nix.
pi_51384842
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 04:35 schreef exup het volgende:
Toen mijn vrouw vroeger zwanger was en het werd zichtbaar (zo 3de maand), was het voor mij "no go area" maar mijn vrouw had juist meer zin, ik probeerde hem dan te "peren" wat helaas niet altijd lukte, maar goed. Ik vind een zwangere vrouw een heilig iets, ik weet het, het zit tussen de oren, maar vrijen met een vrouw terwijl je kind in haar buik zit vind ik maar nix.
Zou jij dan 9 maand + mogelijk 3 maand daarna aan onthouding doen als man kan ik dat moeilijk geloven dat je dat zou kunnen!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:03:02 #83
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_51450947
Volgens mij reageren hier alleen pubers die nog nooit een zwangere vrouw hebben geneukt...
Mijn exvrouw was zwanger van mijn kinderen en ze was tot de laatste maand nog geil.
alleen durfde ik haar niet meer te neuken tot in de 7de maand...
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_51467416
Ik zei altijd dat ik het niet mooi vond. maar nu is een vriendin van me zwanger en laatst kwam het gesprek daar ook op. En ik moet toegeven dat ze heel mooi en aantrekkelijk zwanger was. Al zou ik er geen seks mee willen . Het lijkt me zo lullig voor het babietje wat erin zit
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 15 juli 2007 @ 21:45:50 #85
37769 erodome
Zweefteef
pi_51502401
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:26 schreef Dainese het volgende:
Dat vraag ik me zo even af...

Ik ken verschillende mannen die een zwangere vrouw sexy oftewel aantrekkelijk vinden (dus buik en borsten voornamelijk), maar een aantal mannen zegt ronduit dat ze het verschrikkelijk vinden en dat zij hun vrouw niet eens meer aan wilden raken.
Eén van hen zei zelfs: ik vroeg haar of we het alleen nog maar op zijn hondjes konden doen, want dan zag ik die buik tenminste niet. Naja zeg!!!!!

Mijn partner vindt gelukkig zwanger zijn best iets hebben en is dus nog goed in voor een potje (gehandicapten)sex, maar hoe denken de Fok-kers erover?
Mijn man vond me nog wel aantrekkelijk, alhoewel hij geen speciale fan is van zwangere vrouwen.
Hij vond me vooral erg mooi in mijn stralen en voordat je echt dik begint te worden is je lichaam ook wel erg mooi meestal.

Ik vond het storend vooral, we hebben een stuk minder seks gehad toen de kleine eenmaal merkbaar begon te bewegen omdat ik dat niet prettig vond.
Ben je net lekker bezig wordt je voor je ribben geschopt, er is zo duidelijk iemand erbij aanwezig dat ik dat persoonlijk minder vond.

Waar de meeste vrouwen zo geil als boter worden was dat bij mij een stuk minder aan de orde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 15 juli 2007 @ 21:53:07 #86
37769 erodome
Zweefteef
pi_51502655
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:54 schreef vipergts het volgende:
Ik zei altijd dat ik het niet mooi vond. maar nu is een vriendin van me zwanger en laatst kwam het gesprek daar ook op. En ik moet toegeven dat ze heel mooi en aantrekkelijk zwanger was. Al zou ik er geen seks mee willen . Het lijkt me zo lullig voor het babietje wat erin zit
Dat babytje heeft er totaal geen alst van, sterker nog, het schijnt zo te zijn dat ze de beweging wel fijn vinden en de hormonen die vrij komen bij goede seks zijn ook goed voor het kind.

Maar het is het idee, dat zat ook in mijn hoofd, niet zozeer de angst om het kind kwaad te doen, maar zo aanwezig is zo'n kind op ten duur.
Ik hou best van toeschouwers, maar dan geen kinderen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 15 juli 2007 @ 22:38:08 #87
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51504128
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Kennelijk begrijp je er niet zoveel van ...

lees eens mijn post, ik stel gewooon heeel duidelijk dat mannen zwangere vrouwen niet 'geil of sexy' vinden en dat is, op een kleine minderheid van fetishisten die op zwangere vrouwen geilen, gewoon waar....
Niet eens, en ik ben echt geen fetishist. Zwangere vrouwen (toegegeven: niet allemaal, maar wel veel) kunnen wel degelijk heel erg sexy zijn, maar...
quote:
Dat veel mannen kennelijk wel zo graag gaan zeggen dat vrouwen met zo'n dikke kolos van een boek, dikke kuiten en bloeddoorlopen gezicht aantrekkelijk zijn is vooral een beetje sociaal wenselijk elkaar naar de mond lullen, maar berust op geen enkele waarheid ...
... als je een vrouw hebt die er zo bijloopt tijdens haar zwangershap, dan kan ik me die mening wel voorstellen. Maar gelukkig zien lang niet alle vrouwen er uit als een zwangere walrus. Sterker nog: ik ken er eigenlijk maar weinig die er tijdens hun zwangerschap zo uitzien, en die waren voor hun zwangerschap ook al voorzien van iets te veel lichaamsvet.
quote:
Als hetw el zo zou zijn dat vrouwen met 20 kilo overgewicht, spataderen en een dikke hals en enkels zo aantrekkelijk gevonden werden.... zou je dat heus wel merken...
Als ze allemaal aan die kwalen lijden, dan wel ja. Maar er lopen er meer dan genoeg die moeite blijven doen om er wel aantrekkelijk uit te blijven zien.
quote:
en geloof me, als jij gewoon eerlijk bent, moet je dat ook erkennen, daarom troll je mn woorden in een andere richting en zou ik iets beweren 'enkel over vrouwen met een erg platte buik'.
Maar dat deed ik niet, ik noemde enkel als tegenwicht tegen die vrouwen met een dikke zwangere buik, waarvan mannen uteindeijk wél blij zijn als die weg is bij hun vrouw... of beweer je dat er mannen serieus vinden dat hun vrouw wel eventjes 20 kilo moet toenemen, omdat ze dat ''sexy' zouden vinden jaja, dat geloof je zelf ook niet.
Ik ben het helemaal met je eens dat een niet (of pas) zwangere, fitte vrouw er (nog) beter uitziet. Maar je weet zelf ook wel dat een zwangere er niet hetzelfde uitziet als iemand met "gewoon" 20 (of meer ) kilo overgewicht. Als je de keus hebt: een zwangere vrouw met daardoor overgewicht, of een vrouw met gewoon kilos overgewicht, dan is de keus voor mij in ieder geval simpel. De zwangere vrouw is dan stukken aantrekkelijker.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 15 juli 2007 @ 22:44:35 #88
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51504347
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef ajf het volgende:
Volgens mij reageren hier alleen pubers die nog nooit een zwangere vrouw hebben geneukt...
Mijn exvrouw was zwanger van mijn kinderen en ze was tot de laatste maand nog geil.
alleen durfde ik haar niet meer te neuken tot in de 7de maand...
De sex was beide keren geweldig (tot een paar dagen voor de bevalling), en een maand of zo na de bevalling waren we al weer druk aan het werk (daarvoor ook wel, maar dat was niet all-the-way), met de baby in de wieg in de kamer. We hebben geen van beiden ooit gezeten met het idee dat er een derde aanwezig was.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 15 juli 2007 @ 22:51:12 #89
37769 erodome
Zweefteef
pi_51504605
Alsof een dikke zwangere buik met overdreven vertzucht te maken heeft, er zelfs maar op lijkt zeg!!!!!

Toen ik zwanger was had ik op ten duur echt wel een grote buik, maar voor dik zou niemand me uitgemaakt hebben, dat is een enorm verschil!!!!
pi_51513088
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef erodome het volgende:
Waar de meeste vrouwen zo geil als boter worden was dat bij mij een stuk minder aan de orde.
Ik kan me ook voorstellen dat jij de zwangerschap daar gewoon niet voor nodig hebt.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 02:23:16 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_52187091
je beseft je wel dat je man er een hoop voor over heeft om jou je een beetje goed te laten voelen tijdens je hormonale achtbaan die je nu doorgaat?

dus wellicht zijn eigen eer/trots/smaak aan de kant zet om jou maar te laten denken dat je sexy bent?

Ik zeg niet dat het zo is, maar ik zeg ook niet dat het niet zo is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_52187099
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Metro2005 het volgende:
vind zwangere vrouwen absoluut niet sexy
Dan ben je het ook niet waardig om vader te worden jij
shame on you!!!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:13:53 #93
163125 Nick-Name-
Flikker toch op man.
pi_52188371
ligt er een beetje aan. Vrouwen met alleen een zwanger buikje kunnen zeer aantrekkelijk zijn. Echter zijn er ook vrouwen die in het geheel groeien en slagschepen worden, dit vind ik persoonlijk minder.
Het is ook een kwestie van persoonlijke smaak. Ik val op tenger, sommige mannen op groot of zwaar.
pi_52188426
Zwangere vrouwen zijn zeker nog aantrekkelijk,en bij sommige vrouwen word de sex zelfs beter,door de gierende hormonen.
Dat je je kind ''viesmaakt'' tijdens de sex is onzin,daarvoor heeft moeder natuur de moederkoek uigevonden,het kind zit gewoon lekker in een veilg zakje,helemaal ingepakt.
Erg opvallend dat sommige mannen een vrouw ineens niet meer aantrekkelijk vinden als ze zwanger zijn,ik bedoel,waar was JIJ dan toen het gebeurde??

[ Bericht 24% gewijzigd door dborhem op 08-08-2007 21:44:24 ]
pi_52189131
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dan ben je het ook niet waardig om vader te worden jij
shame on you!!!!!!!!
overdrijf niet, wijf .
pi_52204078
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef SeLang het volgende:
pi_52205828
vooral in het begin vond mn vent het sexy
veel tieten en toch mn maatje 36

toen de buik kwam werd hij voorzichtiger, maar wilde nog steeds even veel intiem zijn als voorheen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_52219469
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:21 schreef dborhem het volgende:
Zwangere vrouwen zijn zeker nog aantrekkelijk,en bij sommige vrouwen word de sex zelfs beter,door de gierende hormonen.
Dat je je kind ''viesmaakt'' tijdens de sex is onzin,daarvoor heeft moeder natuur de moederkoek uigevonden,het kind zit gewoon lekker in een veilg zakje,helemaal ingepakt.
Erg opvallend dat sommige mannen een vrouw ineens niet meer aantrekkelijk vinden als ze zwanger zijn,ik bedoel,waar was JIJ dan toen het gebeurde??
Ik moest lachen Misschien wat boekjes erop nalezen?

M'n eigen vrouw was wel degelijk aantrekkelijk. Misschien komt dat ook wel doordat ze gewoon meer zin had in seks.
En eerder werd iets over een 'grote homp' gezegd... Wel, die 'homp' is een klein kind en dat is toch wel iets anders dan wanneer de vrouw 'gewoon' erg dik was (moddervet dus)
pi_52223712
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:23 schreef Bright het volgende:
Ik moest lachen Misschien wat boekjes erop nalezen?
Jazeker,en het heette ''biologieschoolboek'' en de les heette ook biologie.
Kom op zeg,eerste klas mavo.
pi_52235463
Het heet geloof ik geen moederkoek totdat het eruit komt, maar verder heb je wel gelijk hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')