quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Dainese het volgende:
Kijk, ik loop nu zelf tegen de 37 weken aan en vind mezelf niet elegant meer, maar mijn vriend kickt echt enorm op mijn borsten nu. Niet dat ik anders weinig heb (C), maar nu zit ik tegen E aan en dat schijnt nogal opwindend te zijn voor hem.
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
als je een andere mening hebt ben je een loooser?![]()
ok verkeerde woordkeuze ik bedoel niet meer zien zitten om mee te vrijen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.![]()
dus even bij de topicstart beginnen, dan mag je terug komen![]()
als ze zwanger zou zijn en ze zou het willen houden dan zou ik haar idd niet meer willen zienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:23 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
don't quit your day job![]()
Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
Een zwangere vrouw is iets anders dan je eigen zwangere vrouw. De vrijgezelle/kinderloze heren hier kunnen daar dus weinig over zeggen.
Nee, zo'n vreemd waggelend slagschip in de supermarkt is niet aantrekkelijk, maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden. (En ja, die eigen vrouw is voor een andere kerel weer een raar waggelend slagschip.. )
Tuurlijk heb je ook mannen die het eng of raar vinden om seks te hebben als hun partner zwanger is, maar veel vinden het alleen maar mooi. Grotere borsten, hun kind in die bolle buik, anders, maar ook een stuk intiemer.
omgquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?![]()
Kind zit daar wel niet he...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.
Als je even verder leest zie je wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.
Neenee, op FOK! spuiten ze het kind recht in de ogen! Een baarmoederhals die de boel afsluit is voor mietjes en natuurlijk al helemaal als je een lul van 22 cm hebt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Kind zit daar wel niet he...
kan ook steeds rubbertje aandoen als je dat zo erg vindt
hihiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neenee, op FOK! spuiten ze het kind recht in de ogen! Een baarmoederhals die de boel afsluit is voor mietjes en natuurlijk al helemaal als je een lul van 22 cm hebt!!
Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
....maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden.
Awel mijn vrouw gaat dit waarschijnlijk nooit lezen .... maar ik vondt ze echt sexy als ze zwanger was.... ni veel uit eigen belang hoor eerder uit respect voor wat zij kan! da maakt ook veel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.
Alsof dr ook maar één man zn vrouw met diehalfronde homp voorop dr lichaam nu écht mooier zou vinden dan hoe ze dr uitzag voordat dat ding ging groeien.
ik bedoel, een beetje man weet heus wel wanneer zn vrouw om complimentjes zit te bedelen en dan is het gewoon beleefd om dr een beetje naar de mond te lullen...
meestal is het wat makkelijker dan dire uur dr voeten te moeten masseren, wat vaak de andere keuze is.
maar een vrouw is gewoon écht op dr mooist als ze een normale platte buik heeft en zwangere vrouwen hebben misschien wat aandoenlijks, sexy is het eigenlijk niet echt, enkel kun je dat soms beter wel zeggen, voor de lieve vrede.
jezelf indekken is 1992quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
omg
ik vraag me af hoe oud jij bent want zonder veel ingevuld in je profiel kan je wel vanalles zeggen maar ja wie weet ben je een puber van 16 en inderdaad snap je niet waar het hier over gaat..... ik bedoel de essentie van de zaak! en niet of je graag zwangere vrouwen poept of niet...
![]()
meldt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.
Alsof dr ook maar één man zn vrouw met diehalfronde homp voorop dr lichaam nu écht mooier zou vinden dan hoe ze dr uitzag voordat dat ding ging groeien.
ik bedoel, een beetje man weet heus wel wanneer zn vrouw om complimentjes zit te bedelen en dan is het gewoon beleefd om dr een beetje naar de mond te lullen...
meestal is het wat makkelijker dan dire uur dr voeten te moeten masseren, wat vaak de andere keuze is.
maar een vrouw is gewoon écht op dr mooist als ze een normale platte buik heeft en zwangere vrouwen hebben misschien wat aandoenlijks, sexy is het eigenlijk niet echt, enkel kun je dat soms beter wel zeggen, voor de lieve vrede.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
/meldt!
Praat dus aub voor jezelf, heb het echt als geweldig ervaren!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
en wat bedoel je daarmee? ik hoop dat mijn profiel 1979 zegt als het dat is...
ouwe koeien uit de sloot halen? geen argumenten meer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
dit van een Man met user icoon "paris Hiton"![]()
get a life![]()
uuhm ouwe koeien?? whatever....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ouwe koeien uit de sloot halen? geen argumenten meer?![]()
kan ik me voorstellen, maar sexy lijkt me overdreven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden.
Nee, een vrouw is vele malen sexier met een klein buikje, plat is per definitie niet sexy. Sex en mooi hebben trouwens ook maar weinig met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:
en wss heb je de bedoeling van mijn paris avatar nooit echt begrepen. geeft niet hoor knul.quote:
oja en even on topicquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ouwe koeien uit de sloot halen? geen argumenten meer?![]()
Ik vond de periodes dat mn vrouw zwanger was ook ontzettend leuk en zou dr geen moment van hebben willen missen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef MUUS het volgende:
[..].
Nah, een beetje kort door bocht, maar ik snap je wel. In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden. En ja, die waren echt heel eerlijk, ik was hun zwangere partner niet, dus bij mij konden ze toch niks winnen..
Uiteraard ook de mannen die het eng vonden of onwennig of vreemd envooral onhandig en veul gedoe.
Geeft ook niet, het mag allemaal..
Jij blijft je hele leven eenzaam dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
uuhm da eerste 2 zinnen zou ik ook willen herhalen speak for yourselfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik vond de periodes dat mn vrouw zwanger was ook ontzettend leuk en zou dr geen moment van hebben willen missen...
maar die onzin als zouden mannen een vrouw erotischer vinden als ze zwanger zijn, is, buiten een beperkte groep werkelijke fetishisten eigenlijk gewoonweg niet waar ..., enkel blijven mannen gewoon de behoefte aan regelmatige sex hebben
het is een erg sterke leugen, zelfs zo sterk dat sommige mannen er maar uit bittere noodzaak zélf in gaan geloven, ik bedoel, het is dan nog een flinke tijd voordat je vrouw dr weer een beetje appetijtelijk uitziet, daar al te moeilijk over doen, zou enkel jezelf onnodig kwellen zijn.
natuurlijk als vriendelijke en beelefde man zeg je natuurlijk al snel tegen een zwangere vrouw dat er zo mooi uitziet, dat doe ik ook... dat is pure beleefdheid, omdat het niet netjes is te zeggen dat dr gezicht zo bloeddoorlopen is dat je zou zweren dat ze een alcoholprobleem had, als je niet aan die klomp vet onder dr trui al had gezien dat ze zwanger was ....
En dan vragen "tis niet meer lang he", en heel moeilijk kijken als ze zegt dat ze nog 2 maanden moet, en langzaam herhalen "t-wee maan-den"
Ding ding ding winner by way of KOquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jij blijft je hele leven eenzaam dus maak je geen zorgen![]()
Tja, tuurlijk is het wel mooi, maar niet mooi op de manier van 'geil'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef MUUS het volgende:
[..].
Nah, een beetje kort door bocht, maar ik snap je wel. In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden. En ja, die waren echt heel eerlijk, ik was hun zwangere partner niet, dus bij mij konden ze toch niks winnen..
Uiteraard ook de mannen die het eng vonden of onwennig of vreemd envooral onhandig en veul gedoe.
Ha, ha. Het lijkt me eerder ongemakkelijk met de seks. En zeker als een vrouw hoogzwanger is, met alle ongemakjes, lijkt het me best moeilijk allemaal! Misschien wil je dan helemaal niet aan seks denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, tuurlijk is het wel mooi, maar niet mooi op de manier van 'geil'.
Dat is dan weer een geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jij blijft je hele leven eenzaam dus maak je geen zorgen![]()
en dat zeg ik nu net ook ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef lord_sylus het volgende:
een fetisch wijst op alle zwangere vrouwen sexy vinden en ik vindt enkel mijn eigen vrouw sexyer als ze zwanger is!
Dit vind ik nou weer een slap verhaal, sterker nog, het is een tijd terug zelfs nog bij brainiac bewezen dat de pijngrens bij de vrouwen lager lag...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Dainese het volgende:
Jammer dat er zoveel offtopic gaan, maar voor degenen die zich serieus met mijn topic bezig houden: chapeau.
Ik krijg van verschillende mannen toch wel te horen dat ze me nu (zwanger) wel extra mooi/aantrekkelijk vinden, die mannen hebben zelf ook een relatie en winnen er dus niets mee om te zeggen dat ze dat vinden.
Kijk, het duurt dadelijk eenmaal even voordat je lichaam weer helemaal bijgetrokken is van zo'n zwangerschap en bevalling, maar je hebt als vrouw toch even een prestatie neergezet.
Als ik al kijk naar menige man die met het eerste de beste hoestje en kuchje, half dood op de bank liggen: ohoh, ik ben zo ziek en zielig, kijk mij eens! dan is het idd maar goed dat wij vrouwen kinderen krijgen.
Ik lig al vanaf week 9 plat wegens extreem vloeien en premature weeën, ja, nu klaag ik wel, maar je moet toch verder... dat kind komt toch pas als het tijd is.
Maar weer ontopic: ik snap dat mannen zéggen dat hun vrouw extra mooi is, terwijl ze eigenlijk het wel apart vinden, maar niet aantrekkelijk. Gelukkig zijn er dus ook nog mannen die iets om de gevoelens van hun wederhelft geven.
Jeetje, jij denkt echt dat je voor alle mannen mag praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en dat zeg ik nu net ook ...
je vind helemaal niet zwangere vrouw sexy.. enkel zit je in de situatie dat je vrouw kennelijk zwanger is en je weinig keus hebt... dan is het ook puur opportunsitisch ervoor te kiezen die ene vrouw sexy te vinden...
het blijft echter opportunisme naar de situatie en iedere man vind, gesteld voor de keuze, zijn vrouw een stuk sexier als ze niet zwanger is...
pure beleefdheid maakt dat echter iets dat je zwangere vrouwen zelf beter niet kunt vertellen, of je zit direkt erna 5 uur lang voeten te masseren.
Kennelijk begrijp je er niet zoveel van ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jeetje, jij denkt echt dat je voor alle mannen mag praten.![]()
Spreek rustig voor jezelf, maar een vrouw met een platte buik vind ik een meisje, niks sexy aan.
Omdat jij geen spinazie lust, is het onzin om te zeggen dat veel mensen spinazie wel lekker vinden zeker?
Zet die TMF-bril van je af, iedereen heeft zijn eigen sexbeleving, het is dom om puur vanuit je eigen voorkeuren te generaliseren over wat mannen en vrouwen lekker/mooi/sexy vinden.
Nogmaals, zoals meerderen je al toevoegen: Spreek voor jezelf. Je bent niet de hoeder van wat mannen wel en niet sexy vinden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef Herr.Flick het volgende:
Het enige minder mooie aan een zwangere vrouw vind/vond ik die "blauw/paars/zwarte randjes" om d'r vagina, de rest was super!
![]()
Niet te vergeten een charmant zwangerschapsmasker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef MUUS het volgende:
Spataderen, dikke hals en een bloeddoorlopen kop? Que?.
brainiac...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dit vind ik nou weer een slap verhaal, sterker nog, het is een tijd terug zelfs nog bij brainiac bewezen dat de pijngrens bij de vrouwen lager lag...
Ik heb dagelijks als man 8 cm ontsluiting, en dat in ca 6 seconden, je hoort mij er nooit over!![]()
Is nog altijd meer onderbouwd dan de gemiddelde reakties in dit topicquote:
truequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is nog altijd meer onderbouwd dan de gemiddelde reakties in dit topic![]()
dit is dan ook niet totaal offtopic...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef het.ismij het volgende:
mannen hebben inderdaad over het algemeen een hogere pijngrens, dit is echter ook weer afhankelijk welk continent, en zelfs met haarkleur.
Roodharige hebben bv minder hoge pijngrens dan blonde.
* het.ismij zoekt driftig naar de bron
nee totaal niet toevallig ;0quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:11 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
dit is dan ook niet totaal offtopic...
zwanger en aantrekkelijk? vond er niet veel aantrekkelijks aanbehalve dat je borsten dr groter van worden
jammer dat t zo niet bleef
![]()
ik heb ook niet veel met zwangere vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
nee totaal niet toevallig ;0
Daarnast,.. ik heb niet echt wat met zwangeren vrouwen,.. en ZEKER NIET!! als het van mij is.
Maar je weet ook zeker dat ze geen maagd meer zijn toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef SeLang het volgende:
Zwangere vrouwen zijn ideaal.
Dan hoef je tenminste niet bang te zijn dat ze zwanger worden
Prima! Alle wereldproblemen opgelost! Geen hongersnood, geen oliecrisis, en binnen honderd jaar geven we de planeet weer terug aan de natuur, die er stukken voorzichtiger en bescheidener mee omgaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:33 schreef Dainese het volgende:
Ach l*l toch niet zo in de ruimte. Ik weet zeker dat als mannen kinderen zouden moeten krijgen, ipv vrouwen, er binnen notime geen enkel kind meer geboren zou worden.
nee , jij natuurlijk niet, jij zag dr waanzinnig sexy uit toen je zwanger was, echt een plaatje, je straalde gewoon helemaal en dat waren geen dikke opgezwollen kuiten, je stond gewoon met je beide voeten stevig in je schoenen ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef MUUS het volgende:
Spataderen, dikke hals en een bloeddoorlopen kop? Que?.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
Een zwangere vrouw is iets anders dan je eigen zwangere vrouw. De vrijgezelle/kinderloze heren hier kunnen daar dus weinig over zeggen.
Nee, zo'n vreemd waggelend slagschip in de supermarkt is niet aantrekkelijk, maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden. (En ja, die eigen vrouw is voor een andere kerel weer een raar waggelend slagschip.. )
Tuurlijk heb je ook mannen die het eng of raar vinden om seks te hebben als hun partner zwanger is, maar veel vinden het alleen maar mooi. Grotere borsten, hun kind in die bolle buik, anders, maar ook een stuk intiemer.
Zou jij dan 9 maand + mogelijk 3 maand daarna aan onthouding doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 04:35 schreef exup het volgende:
Toen mijn vrouw vroeger zwanger was en het werd zichtbaar (zo 3de maand), was het voor mij "no go area" maar mijn vrouw had juist meer zin, ik probeerde hem dan te "peren" wat helaas niet altijd lukte, maar goed. Ik vind een zwangere vrouw een heilig iets, ik weet het, het zit tussen de oren, maar vrijen met een vrouw terwijl je kind in haar buik zit vind ik maar nix.
Mijn man vond me nog wel aantrekkelijk, alhoewel hij geen speciale fan is van zwangere vrouwen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:26 schreef Dainese het volgende:
Dat vraag ik me zo even af...
Ik ken verschillende mannen die een zwangere vrouw sexy oftewel aantrekkelijk vinden (dus buik en borsten voornamelijk), maar een aantal mannen zegt ronduit dat ze het verschrikkelijk vinden en dat zij hun vrouw niet eens meer aan wilden raken.
Eén van hen zei zelfs: ik vroeg haar of we het alleen nog maar op zijn hondjes konden doen, want dan zag ik die buik tenminste niet. Naja zeg!!!!!
Mijn partner vindt gelukkig zwanger zijn best iets hebben en is dus nog goed in voor een potje (gehandicapten)sex, maar hoe denken de Fok-kers erover?
Dat babytje heeft er totaal geen alst van, sterker nog, het schijnt zo te zijn dat ze de beweging wel fijn vinden en de hormonen die vrij komen bij goede seks zijn ook goed voor het kind.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:54 schreef vipergts het volgende:
Ik zei altijd dat ik het niet mooi vond. maar nu is een vriendin van me zwanger en laatst kwam het gesprek daar ook op. En ik moet toegeven dat ze heel mooi en aantrekkelijk zwanger was. Al zou ik er geen seks mee willen . Het lijkt me zo lullig voor het babietje wat erin zit
Niet eens, en ik ben echt geen fetishist. Zwangere vrouwen (toegegeven: niet allemaal, maar wel veel) kunnen wel degelijk heel erg sexy zijn, maar...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Kennelijk begrijp je er niet zoveel van ...
lees eens mijn post, ik stel gewooon heeel duidelijk dat mannen zwangere vrouwen niet 'geil of sexy' vinden en dat is, op een kleine minderheid van fetishisten die op zwangere vrouwen geilen, gewoon waar....
... als je een vrouw hebt die er zo bijloopt tijdens haar zwangershap, dan kan ik me die mening wel voorstellen. Maar gelukkig zien lang niet alle vrouwen er uit als een zwangere walrus. Sterker nog: ik ken er eigenlijk maar weinig die er tijdens hun zwangerschap zo uitzien, en die waren voor hun zwangerschap ook al voorzien van iets te veel lichaamsvet.quote:Dat veel mannen kennelijk wel zo graag gaan zeggen dat vrouwen met zo'n dikke kolos van een boek, dikke kuiten en bloeddoorlopen gezicht aantrekkelijk zijn is vooral een beetje sociaal wenselijk elkaar naar de mond lullen, maar berust op geen enkele waarheid ...
Als ze allemaal aan die kwalen lijden, dan wel ja. Maar er lopen er meer dan genoeg die moeite blijven doen om er wel aantrekkelijk uit te blijven zien.quote:Als hetw el zo zou zijn dat vrouwen met 20 kilo overgewicht, spataderen en een dikke hals en enkels zo aantrekkelijk gevonden werden.... zou je dat heus wel merken...
Ik ben het helemaal met je eens dat een niet (of pas) zwangere, fitte vrouw er (nog) beter uitziet. Maar je weet zelf ook wel dat een zwangere er niet hetzelfde uitziet als iemand met "gewoon" 20 (of meerquote:en geloof me, als jij gewoon eerlijk bent, moet je dat ook erkennen, daarom troll je mn woorden in een andere richting en zou ik iets beweren 'enkel over vrouwen met een erg platte buik'.
Maar dat deed ik niet, ik noemde enkel als tegenwicht tegen die vrouwen met een dikke zwangere buik, waarvan mannen uteindeijk wél blij zijn als die weg is bij hun vrouw... of beweer je dat er mannen serieus vinden dat hun vrouw wel eventjes 20 kilo moet toenemen, omdat ze dat ''sexy' zouden vindenjaja, dat geloof je zelf ook niet.
De sex was beide keren geweldig (tot een paar dagen voor de bevalling), en een maand of zo na de bevalling waren we al weer druk aan het werk (daarvoor ook wel, maar dat was niet all-the-way), met de baby in de wieg in de kamer. We hebben geen van beiden ooit gezeten met het idee dat er een derde aanwezig was.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef ajf het volgende:
Volgens mij reageren hier alleen pubers die nog nooit een zwangere vrouw hebben geneukt...
Mijn exvrouw was zwanger van mijn kinderen en ze was tot de laatste maand nog geil.
alleen durfde ik haar niet meer te neuken tot in de 7de maand...
Ik kan me ook voorstellen dat jij de zwangerschap daar gewoon niet voor nodig hebt.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef erodome het volgende:
Waar de meeste vrouwen zo geil als boter worden was dat bij mij een stuk minder aan de orde.
Dan ben je het ook niet waardig om vader te worden jijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Metro2005 het volgende:
vind zwangere vrouwen absoluut niet sexy
overdrijf niet, wijfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dan ben je het ook niet waardig om vader te worden jij![]()
shame on you!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef SeLang het volgende:
Zwangere vrouwen zijn ideaal.
Dan hoef je tenminste niet bang te zijn dat ze zwanger worden
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:21 schreef dborhem het volgende:
Zwangere vrouwen zijn zeker nog aantrekkelijk,en bij sommige vrouwen word de sex zelfs beter,door de gierende hormonen.
Dat je je kind ''viesmaakt'' tijdens de sex is onzin,daarvoor heeft moeder natuur de moederkoek uigevonden,het kind zit gewoon lekker in een veilg zakje,helemaal ingepakt.
Erg opvallend dat sommige mannen een vrouw ineens niet meer aantrekkelijk vinden als ze zwanger zijn,ik bedoel,waar was JIJ dan toen het gebeurde??
Jazeker,en het heette ''biologieschoolboek'' en de les heette ook biologie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:23 schreef Bright het volgende:
Ik moest lachen Misschien wat boekjes erop nalezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |