En hoe zit het eigenlijk als je er nog even overheen wil tijdens de geboorte? Ben je dan pedo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef MUUS het volgende:
Je mag neuken tot de vliezen zijn gebroken, dus je kan je nog aardig lang uitleven.
Op z'n hondjes of op de zij als de buik in de weg gaat zitten, maar dat mag de pret niet drukken..
Ik heb tot de 8ste maand van de zwangerschap gevrijd met mijn vrouw...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef Logitik het volgende:
Zou jij dat doen? Wat ik me ook af vraag is tot wanneer je een zwangere vrouw kan neuken. Ik zou het raar vinden als het mogelijk is om een 8 maanden vrouwen te penetreren.
Ik vraag mij dit dus serieus af
[afbeelding]
nee, ik heb (nog) geen zwangere vrouw
ze genoot er elke seconde vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef SlimShady het volgende:
jeetje. en vind de zwangere het wel lekker zo?
Nou, dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef SlimShady het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En hoe zit het eigenlijk als je er nog even overheen wil tijdens de geboorte? Ben je dan pedo?
Dat zul je nooit ontdekken, want voor die tijd heeft de vrouw je al gesloopt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En hoe zit het eigenlijk als je er nog even overheen wil tijdens de geboorte? Ben je dan pedo?
Sommige vrouwen wel, sommige vrouwen niet. Pijn, moe, angst of juist superfit, het kan allemaal. De één doet het tot de laatste dag en de ander wil de hele zwangerschap niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef SlimShady het volgende:
pffff ik hoop dar erodrome hier toekomt en jullie nogeens even uitlegd hoe het daarbinnen allemaal ineen zit hoor.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik me ook af![]()
Krijgt het kind er geen trauma's van, dat er iedere keer zo'n stijve piemel tegen hem/haar aan zit te bonken??![]()
Ja, want die piemel komt normaal ook helemaal tot in de baarmoederquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef Locusta het volgende:
[..]
Krijgt het kind er geen trauma's van, dat er iedere keer zo'n stijve piemel tegen hem/haar aan zit te bonken??![]()
Erodome is daar wel de aangewezen persoon voor denk ik jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
pffff ik hoop dar erodrome hier toekomt en jullie nogeens even uitlegd hoe het daarbinnen allemaal ineen zit hoor.....![]()
![]()
Je kan de baarmoederhals echter wél raken. Maar denk niet dat je hier het kind mee raaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, want die piemel komt normaal ook helemaal tot in de baarmoeder
Tijd voor een opfriscursus biologie voor jou
Jij laat je tot in je baarmoeder neuken? Of je hebt geen baarmoederhals en dus een grote, open ballon als baarmoeder?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef Locusta het volgende:
[..]
Voor die dat het ni weten 9 maand zwanger en bij somige vrouwen 3 maand nadien bloeding dus ook geen sex, alhoewel dat het soms sneller gedaan is...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:11 schreef Aceline het volgende:
haha de meeste racties...![]()
Gewoon doen hoor, kan prima.![]()
Ik ben zelf zwanger en zou toch niet aan een jaar onthouding willen doen hoor!![]()
Vertelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:06 schreef L.Denninger het volgende:
Ja, want die piemel komt normaal ook helemaal tot in de baarmoeder
Tijd voor een opfriscursus biologie voor jou
Zie de sarcastische/semi-lollige "quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:09 schreef MUUS het volgende:
Jij laat je tot in je baarmoeder neuken? Of je hebt geen baarmoederhals en dus een grote, open ballon als baarmoeder?
Zo ja: ja, dan neukt hij het kind een hersenschudding.
Zo nee: niks aan de hand.
Als je pech heb voel je je zo strontberoerd dat je hele andere dingen aan je hoofd hebt dan lustgevoelens.quote:Ik ben zelf zwanger en zou toch niet aan een jaar onthouding willen doen hoor!
Nog steeds een domme opmerking!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef Locusta het volgende:
[..]
Vertel![]()
[..]
Zie de sarcastische/semi-lollige "" aan het einde van de zin
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |