quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Dainese het volgende:
Kijk, ik loop nu zelf tegen de 37 weken aan en vind mezelf niet elegant meer, maar mijn vriend kickt echt enorm op mijn borsten nu. Niet dat ik anders weinig heb (C), maar nu zit ik tegen E aan en dat schijnt nogal opwindend te zijn voor hem.
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
als je een andere mening hebt ben je een loooser?![]()
ok verkeerde woordkeuze ik bedoel niet meer zien zitten om mee te vrijen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.![]()
dus even bij de topicstart beginnen, dan mag je terug komen![]()
als ze zwanger zou zijn en ze zou het willen houden dan zou ik haar idd niet meer willen zienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:23 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
don't quit your day job![]()
Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
Een zwangere vrouw is iets anders dan je eigen zwangere vrouw. De vrijgezelle/kinderloze heren hier kunnen daar dus weinig over zeggen.
Nee, zo'n vreemd waggelend slagschip in de supermarkt is niet aantrekkelijk, maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden. (En ja, die eigen vrouw is voor een andere kerel weer een raar waggelend slagschip.. )
Tuurlijk heb je ook mannen die het eng of raar vinden om seks te hebben als hun partner zwanger is, maar veel vinden het alleen maar mooi. Grotere borsten, hun kind in die bolle buik, anders, maar ook een stuk intiemer.
omgquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?![]()
Kind zit daar wel niet he...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.
Als je even verder leest zie je wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.
Neenee, op FOK! spuiten ze het kind recht in de ogen! Een baarmoederhals die de boel afsluit is voor mietjes en natuurlijk al helemaal als je een lul van 22 cm hebt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Kind zit daar wel niet he...
kan ook steeds rubbertje aandoen als je dat zo erg vindt
hihiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neenee, op FOK! spuiten ze het kind recht in de ogen! Een baarmoederhals die de boel afsluit is voor mietjes en natuurlijk al helemaal als je een lul van 22 cm hebt!!
Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
....maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden.
Awel mijn vrouw gaat dit waarschijnlijk nooit lezen .... maar ik vondt ze echt sexy als ze zwanger was.... ni veel uit eigen belang hoor eerder uit respect voor wat zij kan! da maakt ook veel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.
Alsof dr ook maar één man zn vrouw met diehalfronde homp voorop dr lichaam nu écht mooier zou vinden dan hoe ze dr uitzag voordat dat ding ging groeien.
ik bedoel, een beetje man weet heus wel wanneer zn vrouw om complimentjes zit te bedelen en dan is het gewoon beleefd om dr een beetje naar de mond te lullen...
meestal is het wat makkelijker dan dire uur dr voeten te moeten masseren, wat vaak de andere keuze is.
maar een vrouw is gewoon écht op dr mooist als ze een normale platte buik heeft en zwangere vrouwen hebben misschien wat aandoenlijks, sexy is het eigenlijk niet echt, enkel kun je dat soms beter wel zeggen, voor de lieve vrede.
jezelf indekken is 1992quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
omg
ik vraag me af hoe oud jij bent want zonder veel ingevuld in je profiel kan je wel vanalles zeggen maar ja wie weet ben je een puber van 16 en inderdaad snap je niet waar het hier over gaat..... ik bedoel de essentie van de zaak! en niet of je graag zwangere vrouwen poept of niet...
![]()
meldt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.
Alsof dr ook maar één man zn vrouw met diehalfronde homp voorop dr lichaam nu écht mooier zou vinden dan hoe ze dr uitzag voordat dat ding ging groeien.
ik bedoel, een beetje man weet heus wel wanneer zn vrouw om complimentjes zit te bedelen en dan is het gewoon beleefd om dr een beetje naar de mond te lullen...
meestal is het wat makkelijker dan dire uur dr voeten te moeten masseren, wat vaak de andere keuze is.
maar een vrouw is gewoon écht op dr mooist als ze een normale platte buik heeft en zwangere vrouwen hebben misschien wat aandoenlijks, sexy is het eigenlijk niet echt, enkel kun je dat soms beter wel zeggen, voor de lieve vrede.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
/meldt!
Praat dus aub voor jezelf, heb het echt als geweldig ervaren!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
en wat bedoel je daarmee? ik hoop dat mijn profiel 1979 zegt als het dat is...
ouwe koeien uit de sloot halen? geen argumenten meer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
dit van een Man met user icoon "paris Hiton"![]()
get a life![]()
uuhm ouwe koeien?? whatever....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ouwe koeien uit de sloot halen? geen argumenten meer?![]()
kan ik me voorstellen, maar sexy lijkt me overdreven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden.
Nee, een vrouw is vele malen sexier met een klein buikje, plat is per definitie niet sexy. Sex en mooi hebben trouwens ook maar weinig met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:
en wss heb je de bedoeling van mijn paris avatar nooit echt begrepen. geeft niet hoor knul.quote:
oja en even on topicquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ouwe koeien uit de sloot halen? geen argumenten meer?![]()
Ik vond de periodes dat mn vrouw zwanger was ook ontzettend leuk en zou dr geen moment van hebben willen missen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef MUUS het volgende:
[..].
Nah, een beetje kort door bocht, maar ik snap je wel. In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden. En ja, die waren echt heel eerlijk, ik was hun zwangere partner niet, dus bij mij konden ze toch niks winnen..
Uiteraard ook de mannen die het eng vonden of onwennig of vreemd envooral onhandig en veul gedoe.
Geeft ook niet, het mag allemaal..
Jij blijft je hele leven eenzaam dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
uuhm da eerste 2 zinnen zou ik ook willen herhalen speak for yourselfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik vond de periodes dat mn vrouw zwanger was ook ontzettend leuk en zou dr geen moment van hebben willen missen...
maar die onzin als zouden mannen een vrouw erotischer vinden als ze zwanger zijn, is, buiten een beperkte groep werkelijke fetishisten eigenlijk gewoonweg niet waar ..., enkel blijven mannen gewoon de behoefte aan regelmatige sex hebben
het is een erg sterke leugen, zelfs zo sterk dat sommige mannen er maar uit bittere noodzaak zélf in gaan geloven, ik bedoel, het is dan nog een flinke tijd voordat je vrouw dr weer een beetje appetijtelijk uitziet, daar al te moeilijk over doen, zou enkel jezelf onnodig kwellen zijn.
natuurlijk als vriendelijke en beelefde man zeg je natuurlijk al snel tegen een zwangere vrouw dat er zo mooi uitziet, dat doe ik ook... dat is pure beleefdheid, omdat het niet netjes is te zeggen dat dr gezicht zo bloeddoorlopen is dat je zou zweren dat ze een alcoholprobleem had, als je niet aan die klomp vet onder dr trui al had gezien dat ze zwanger was ....
En dan vragen "tis niet meer lang he", en heel moeilijk kijken als ze zegt dat ze nog 2 maanden moet, en langzaam herhalen "t-wee maan-den"
Ding ding ding winner by way of KOquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jij blijft je hele leven eenzaam dus maak je geen zorgen![]()
Tja, tuurlijk is het wel mooi, maar niet mooi op de manier van 'geil'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef MUUS het volgende:
[..].
Nah, een beetje kort door bocht, maar ik snap je wel. In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden. En ja, die waren echt heel eerlijk, ik was hun zwangere partner niet, dus bij mij konden ze toch niks winnen..
Uiteraard ook de mannen die het eng vonden of onwennig of vreemd envooral onhandig en veul gedoe.
Ha, ha. Het lijkt me eerder ongemakkelijk met de seks. En zeker als een vrouw hoogzwanger is, met alle ongemakjes, lijkt het me best moeilijk allemaal! Misschien wil je dan helemaal niet aan seks denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, tuurlijk is het wel mooi, maar niet mooi op de manier van 'geil'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |