abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51322592
Dat vraag ik me zo even af...

Ik ken verschillende mannen die een zwangere vrouw sexy oftewel aantrekkelijk vinden (dus buik en borsten voornamelijk), maar een aantal mannen zegt ronduit dat ze het verschrikkelijk vinden en dat zij hun vrouw niet eens meer aan wilden raken.
Eén van hen zei zelfs: ik vroeg haar of we het alleen nog maar op zijn hondjes konden doen, want dan zag ik die buik tenminste niet. Naja zeg!!!!!

Mijn partner vindt gelukkig zwanger zijn best iets hebben en is dus nog goed in voor een potje (gehandicapten)sex, maar hoe denken de Fok-kers erover?
pi_51322793
Zwangere vrouwen zijn echt heeeeeel erg aantrekkelijk
Ik snap niet hoe een man tegen zijn vrouw zou kunnen zeggen dat hij haar zwangere buik lelijk vindt.
pi_51322875
Mijn zwager heeft dat dus tegen zijn ex gezegd (vandaar dat ze nu ook exen zijn)...

Kijk, ik loop nu zelf tegen de 37 weken aan en vind mezelf niet elegant meer, maar mijn vriend kickt echt enorm op mijn borsten nu. Niet dat ik anders weinig heb (C), maar nu zit ik tegen E aan en dat schijnt nogal opwindend te zijn voor hem. Voor mij is het alleen maar onpraktisch, maar goed.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:34:15 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51322886
vind zwangere vrouwen absoluut niet sexy
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51324257
Ik moet er niet aan denken om op zo'n zwangere vrouw te kruipen. Lijkt me echt helemaal niets. Mocht ik ooit in die situatie belanden, dan graag gedurende de zwangerschapsperiode in aparte bedden slapen.
pi_51324325
Mijn vrouw is supper sexy (voor mij allesinds toch) en als ze zwanger was had ze net dat beetje meer
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:17:10 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51324372
Seks met een zwangere vrouw?

Het is wel hip tegenwoordig he .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:17:32 #8
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51324384
nee dank u
From feudal serf to spender.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:18:24 #9
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_51324416

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:18:25 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51324417
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Dainese het volgende:

Kijk, ik loop nu zelf tegen de 37 weken aan en vind mezelf niet elegant meer, maar mijn vriend kickt echt enorm op mijn borsten nu. Niet dat ik anders weinig heb (C), maar nu zit ik tegen E aan en dat schijnt nogal opwindend te zijn voor hem.
.

Pas maar op dat ie je niet telkens expres bezwangert om je borsten.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:19:10 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51324440
Zwangere vrouwen zijn ideaal.
Dan hoef je tenminste niet bang te zijn dat ze zwanger worden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_51324456
ik vind het dus ook echt helemaal niets
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_51324459
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:17 schreef S1nn3rz het volgende:
nee dank u
Looser
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:20:16 #14
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51324469
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Looser
als je een andere mening hebt ben je een loooser?
pi_51324512
Een zwangere vrouw is iets anders dan je eigen zwangere vrouw. De vrijgezelle/kinderloze heren hier kunnen daar dus weinig over zeggen.

Nee, zo'n vreemd waggelend slagschip in de supermarkt is niet aantrekkelijk, maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden. (En ja, die eigen vrouw is voor een andere kerel weer een raar waggelend slagschip. . )

Tuurlijk heb je ook mannen die het eng of raar vinden om seks te hebben als hun partner zwanger is, maar veel vinden het alleen maar mooi. Grotere borsten, hun kind in die bolle buik, anders, maar ook een stuk intiemer.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_51324513
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

als je een andere mening hebt ben je een loooser?
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
pi_51324544
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
ok verkeerde woordkeuze ik bedoel niet meer zien zitten om mee te vrijen!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:22:31 #18
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51324547
quote:

[..]

je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.
dus even bij de topicstart beginnen, dan mag je terug komen
pi_51324581
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.
dus even bij de topicstart beginnen, dan mag je terug komen
HAHAHAHAHA

don't quit your day job
pi_51324596
quote:

[..]

als ze zwanger zou zijn en ze zou het willen houden dan zou ik haar idd niet meer willen zien
en dat weet ze gelukkig ook
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:24:18 #21
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51324604
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:23 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA

don't quit your day job
verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?
pi_51324638
Mits ze zwanger is van mij.
pi_51324656
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
Een zwangere vrouw is iets anders dan je eigen zwangere vrouw. De vrijgezelle/kinderloze heren hier kunnen daar dus weinig over zeggen.

Nee, zo'n vreemd waggelend slagschip in de supermarkt is niet aantrekkelijk, maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden. (En ja, die eigen vrouw is voor een andere kerel weer een raar waggelend slagschip. . )

Tuurlijk heb je ook mannen die het eng of raar vinden om seks te hebben als hun partner zwanger is, maar veel vinden het alleen maar mooi. Grotere borsten, hun kind in die bolle buik, anders, maar ook een stuk intiemer.
Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.
pi_51324658
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?
omg

ik vraag me af hoe oud jij bent want zonder veel ingevuld in je profiel kan je wel vanalles zeggen maar ja wie weet ben je een puber van 16 en inderdaad snap je niet waar het hier over gaat..... ik bedoel de essentie van de zaak! en niet of je graag zwangere vrouwen poept of niet...

dinsdag 10 juli 2007 @ 14:28:14 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51324701
hrrr

piekhaar, een vervormd lichaam...
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51324750
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.
Kind zit daar wel niet he...

kan ook steeds rubbertje aandoen als je dat zo erg vindt
pi_51324790
quote:

[..]

Als je even verder leest zie je wat ik bedoel.

Nogmaals: de meeste mannen vinden andere vrouwen maar dikke lelijke walvissen. Hun EIGEN partner vinden ze vaak wel enorm mooi en aantrekkelijk. Want eigen kindje, speciaal, intiem, yaddayadda....

Jij kan het je niet voorstellen en dat is omdat je geen kinderen hebt. Je weet pas hoe je het echt vindt als je eigen vrouw zwanger is. Misschien sla je dan wel helemaal om. Of niet.
Je weet maar nooit hè.
Oi!
pi_51324816
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Kind zit daar wel niet he...

kan ook steeds rubbertje aandoen als je dat zo erg vindt
Neenee, op FOK! spuiten ze het kind recht in de ogen! Een baarmoederhals die de boel afsluit is voor mietjes en natuurlijk al helemaal als je een lul van 22 cm hebt! !
Oi!
pi_51324850
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

Neenee, op FOK! spuiten ze het kind recht in de ogen! Een baarmoederhals die de boel afsluit is voor mietjes en natuurlijk al helemaal als je een lul van 22 cm hebt! !
hihi
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:40:03 #30
33189 RM-rf
1/998001
pi_51325090
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:

....maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden.
Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.
Alsof dr ook maar één man zn vrouw met diehalfronde homp voorop dr lichaam nu écht mooier zou vinden dan hoe ze dr uitzag voordat dat ding ging groeien.

ik bedoel, een beetje man weet heus wel wanneer zn vrouw om complimentjes zit te bedelen en dan is het gewoon beleefd om dr een beetje naar de mond te lullen...
meestal is het wat makkelijker dan dire uur dr voeten te moeten masseren, wat vaak de andere keuze is.

maar een vrouw is gewoon écht op dr mooist als ze een normale platte buik heeft en zwangere vrouwen hebben misschien wat aandoenlijks, sexy is het eigenlijk niet echt, enkel kun je dat soms beter wel zeggen, voor de lieve vrede.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51325170
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Om je een klein geheimpje te vertellen, natuurlijk zijn die 'maar schat, ik vind je heel erg sexy', en de '...zoveel overeenkomst met een walvis heb je heus niet' redenaties van mannen gewoon puur pragmatisch en uit eigenbelang.
Alsof dr ook maar één man zn vrouw met diehalfronde homp voorop dr lichaam nu écht mooier zou vinden dan hoe ze dr uitzag voordat dat ding ging groeien.

ik bedoel, een beetje man weet heus wel wanneer zn vrouw om complimentjes zit te bedelen en dan is het gewoon beleefd om dr een beetje naar de mond te lullen...
meestal is het wat makkelijker dan dire uur dr voeten te moeten masseren, wat vaak de andere keuze is.

maar een vrouw is gewoon écht op dr mooist als ze een normale platte buik heeft en zwangere vrouwen hebben misschien wat aandoenlijks, sexy is het eigenlijk niet echt, enkel kun je dat soms beter wel zeggen, voor de lieve vrede.
Awel mijn vrouw gaat dit waarschijnlijk nooit lezen .... maar ik vondt ze echt sexy als ze zwanger was.... ni veel uit eigen belang hoor eerder uit respect voor wat zij kan! da maakt ook veel hoor

want dat zullen wij mannen nooit kunnen maakt ni uit hoeveel opperaties wij ondergaan!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:42:47 #32
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51325172
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

omg

ik vraag me af hoe oud jij bent want zonder veel ingevuld in je profiel kan je wel vanalles zeggen maar ja wie weet ben je een puber van 16 en inderdaad snap je niet waar het hier over gaat..... ik bedoel de essentie van de zaak! en niet of je graag zwangere vrouwen poept of niet...

jezelf indekken is 1992
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:43:35 #33
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_51325199
quote:

[..]

meldt!

Praat dus aub voor jezelf, heb het echt als geweldig ervaren!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_51325204
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

jezelf indekken is 1992
en wat bedoel je daarmee? ik hoop dat mijn profiel 1979 zegt als het dat is...
pi_51325223
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

/meldt!

Praat dus aub voor jezelf, heb het echt als geweldig ervaren!
pi_51325255
quote:

[..]

.

Nah, een beetje kort door bocht, maar ik snap je wel. In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden. En ja, die waren echt heel eerlijk, ik was hun zwangere partner niet, dus bij mij konden ze toch niks winnen. .
Uiteraard ook de mannen die het eng vonden of onwennig of vreemd envooral onhandig en veul gedoe.

Geeft ook niet, het mag allemaal. .
Oi!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:48:43 #37
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51325367
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

en wat bedoel je daarmee? ik hoop dat mijn profiel 1979 zegt als het dat is...
pi_51325396
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

dit van een Man met user icoon "paris Hiton"

get a life
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:51:13 #39
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51325450
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

dit van een Man met user icoon "paris Hiton"

get a life
ouwe koeien uit de sloot halen? geen argumenten meer?
pi_51325482
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

uuhm ouwe koeien?? whatever....
pi_51325487
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef MUUS het volgende:

[..]

In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden.
kan ik me voorstellen, maar sexy lijkt me overdreven.
of het zijn van die vage mannen met een fetish die het roepen.
pi_51325506
quote:

Nee, een vrouw is vele malen sexier met een klein buikje, plat is per definitie niet sexy. Sex en mooi hebben trouwens ook maar weinig met elkaar te maken.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:54:19 #43
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_51325548
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:52 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

uuhm ouwe koeien?? whatever....
en wss heb je de bedoeling van mijn paris avatar nooit echt begrepen. geeft niet hoor knul.
pi_51325570
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

oja en even on topic

ik hoop dat je dik slagschip van een zwangere vrouw op je Face komt zitten en dat je erin blijft hangen
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:55:49 #45
33189 RM-rf
1/998001
pi_51325598
quote:

[..]

.

Nah, een beetje kort door bocht, maar ik snap je wel. In mijn omgeving zag ik toch echt wel mannen die het heel mooi vonden. En ja, die waren echt heel eerlijk, ik was hun zwangere partner niet, dus bij mij konden ze toch niks winnen. .
Uiteraard ook de mannen die het eng vonden of onwennig of vreemd envooral onhandig en veul gedoe.

Geeft ook niet, het mag allemaal. .
Ik vond de periodes dat mn vrouw zwanger was ook ontzettend leuk en zou dr geen moment van hebben willen missen...
maar die onzin als zouden mannen een vrouw erotischer vinden als ze zwanger zijn, is, buiten een beperkte groep werkelijke fetishisten eigenlijk gewoonweg niet waar ..., enkel blijven mannen gewoon de behoefte aan regelmatige sex hebben

het is een erg sterke leugen, zelfs zo sterk dat sommige mannen er maar uit bittere noodzaak zélf in gaan geloven, ik bedoel, het is dan nog een flinke tijd voordat je vrouw dr weer een beetje appetijtelijk uitziet, daar al te moeilijk over doen, zou enkel jezelf onnodig kwellen zijn.

natuurlijk als vriendelijke en beelefde man zeg je natuurlijk al snel tegen een zwangere vrouw dat er zo mooi uitziet, dat doe ik ook... dat is pure beleefdheid, omdat het niet netjes is te zeggen dat dr gezicht zo bloeddoorlopen is dat je zou zweren dat ze een alcoholprobleem had, als je niet aan die klomp vet onder dr trui al had gezien dat ze zwanger was ....
En dan vragen "tis niet meer lang he", en heel moeilijk kijken als ze zegt dat ze nog 2 maanden moet, en langzaam herhalen "t-wee maan-den"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51325610
quote:

[..]

Jij blijft je hele leven eenzaam dus maak je geen zorgen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51325656
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik vond de periodes dat mn vrouw zwanger was ook ontzettend leuk en zou dr geen moment van hebben willen missen...
maar die onzin als zouden mannen een vrouw erotischer vinden als ze zwanger zijn, is, buiten een beperkte groep werkelijke fetishisten eigenlijk gewoonweg niet waar ..., enkel blijven mannen gewoon de behoefte aan regelmatige sex hebben

het is een erg sterke leugen, zelfs zo sterk dat sommige mannen er maar uit bittere noodzaak zélf in gaan geloven, ik bedoel, het is dan nog een flinke tijd voordat je vrouw dr weer een beetje appetijtelijk uitziet, daar al te moeilijk over doen, zou enkel jezelf onnodig kwellen zijn.

natuurlijk als vriendelijke en beelefde man zeg je natuurlijk al snel tegen een zwangere vrouw dat er zo mooi uitziet, dat doe ik ook... dat is pure beleefdheid, omdat het niet netjes is te zeggen dat dr gezicht zo bloeddoorlopen is dat je zou zweren dat ze een alcoholprobleem had, als je niet aan die klomp vet onder dr trui al had gezien dat ze zwanger was ....
En dan vragen "tis niet meer lang he", en heel moeilijk kijken als ze zegt dat ze nog 2 maanden moet, en langzaam herhalen "t-wee maan-den"
uuhm da eerste 2 zinnen zou ik ook willen herhalen speak for yourself

een fetisch wijst op alle zwangere vrouwen sexy vinden en ik vindt enkel mijn eigen vrouw sexyer als ze zwanger is!
pi_51325689
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Jij blijft je hele leven eenzaam dus maak je geen zorgen
Ding ding ding winner by way of KO
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:59:29 #49
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51325728
quote:

[..]

.

Tja, tuurlijk is het wel mooi, maar niet mooi op de manier van 'geil'.
pi_51325878
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:59 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tja, tuurlijk is het wel mooi, maar niet mooi op de manier van 'geil'.
Ha, ha. Het lijkt me eerder ongemakkelijk met de seks. En zeker als een vrouw hoogzwanger is, met alle ongemakjes, lijkt het me best moeilijk allemaal! Misschien wil je dan helemaal niet aan seks denken.

Maar weet het niet, hoop het ooit wel eens te 'ervaren'.

(Eh, ben vrouw trouwens)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')