quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar nog nooit bij een club op het hoogste niveau gezeten, waat veel zwaarder meetelt.
Wel op het hoogste niveau gespeeld dus (van Argentinië weliswaar, maar dat is toch ook geen onaardige competitiequote:Werkloos begonnen en toen 3,5 jaar bij Almagro uit Argentinie(2e divisie club maar ben gepromoveert).
het gaat toch ook om processor? Wat voor processor heb je als je 17 leagues kan draaien?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik draai met 1 gb ram zonder problemen 17 playable leagues en een grote database, meer zal misschien ook wel kunnen, kwestie van proberen
Welke game hadden we ook al weer?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er ook weer. Binnenkort maar weer verder met America FC Natal.
Irl gepromoveerd naar de eerste divisie in Brazilië, in FM nog 2e divisie met verwachting een 13e plek.
Ehh, ja, volgens mij ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke game hadden we ook al weer?
Zuid Afrika waren we toch nog bezig?
Dat vinkje erboven of eronder ook aanvinken.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe kan ik mn de opstelling voor mn reserve team regelen zonder de wedstrijd zelf te hoeven spelen? Ik heb 'Huidige wedstrijdtactiek gebruiken' aangevinkt, maar dan worden er alsnog andere spelers opgesteld dan dat ik wil.
Die zie ik niet staanquote:Op maandag 23 juli 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat vinkje erboven of eronder ook aanvinken.
Iets van: Deze selctie kiezen wanneer mogelijk.
Ik weet niet de nederlandse benaming ervan, speel namelijk in het engels.quote:
Fysiek erg goed, zou het daar aan liggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Wat een naam voor een defender!!!!
Geen idee.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fysiek erg goed, zou het daar aan liggen?![]()
Ik denk in de nacht van zondag op maandagquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
Zou deze speler op zondag of op maandag verwekt zijn?
[afbeelding]
kan alleen in je eigen team.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Mindstate het volgende:
Ik wist niet dat je grijze spelers een contract kon aanbieden? Ik speel bij Stevenage, en in mijn 18- team heb ik maar heel weinig spelers (5 ofzo), en nu drukte ik op zo´n grijze speler en er stond contract aanbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |