abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51659759
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar nog nooit bij een club op het hoogste niveau gezeten, waat veel zwaarder meetelt.
quote:
Werkloos begonnen en toen 3,5 jaar bij Almagro uit Argentinie(2e divisie club maar ben gepromoveert).
Wel op het hoogste niveau gespeeld dus (van Argentinië weliswaar, maar dat is toch ook geen onaardige competitie
  vrijdag 20 juli 2007 @ 16:08:53 #77
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_51665010
Ben met Lazio begonnen en dat is in het 1e seizoen best pittig omdat je met 13 punten oid op achterstand start door die omkoopschandalen Ook bijna geen spelers die naar je willen komen maar uiteindelijk toch wat transfers kunnen doen Veron terug gehaald naar Rome en ook Claudio Lopez mocht zich verheugen op zijn terugkeer bij 1 van zijn favo ploegen. In het 1e seizoen wel helaas afscheid moeten nemen van Pandev maar als Barcelona om de hoek komt met een 22 miljoen bod dan krijgt hij er een strik omheen en kom ik m nog persoonlijk afleveren ook
Uiteindelijk als 9e geëindigd op 5 punten achterstand van Uefa Cup voetbal.

In het 2e seizoen Melli voor de verdediging overgenomen van Betis en vooral heel veel rotzooi eruit getieft. Ik heb nu bijna geen 2e elftal meer over .
Giovanni van Bronckhorst is er ook nog bijgekomen met achter hem talent van Chelsea Ryan Bertrand. Wel helaas afscheid moeten nemen van Behrami mijn sterspeler maar ook nu was er sprake van een goede deal met Middlesborough. Ook nu mijn talentenpool weer aangevuld met wat jeugdspelers van Chelsea, Arsenal, Man Utd en Juve namen weet ik nu even niet zit niet op mijn laptop en die staat op mijn kamer.
2e Seizoen echter weer goed geëindigd met Uefa voetbal voor het 3e seizoen in het verschiet. Ben nu in de zomerstop en weet mijn precieze transfers niet.

Heb alleen nog 1 doel en dat is een volledig Italiaans team te krijgen maar volgens mij is dat nauwelijks te doen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:59:51 #78
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_51672402
Shitt heb echt zin in FM 08 iemand enig idee wanneer die komt? Begin september misschien??
pi_51673920
Zal wel weer een jaar later zijn dan FM 2007, denk ik zo. Ze zullen het wel aankondigen op begin september, maar het zal wel begin oktober worden net als dit jaar.
pi_51674220
Hoeveel playable leagues kun je hebben (zonder dat het té langzaam gaat) met 1GB ram?

[ Bericht 57% gewijzigd door Mindstate op 20-07-2007 21:37:05 ]
pi_51676553
Ik draai met 1 gb ram zonder problemen 17 playable leagues en een grote database, meer zal misschien ook wel kunnen, kwestie van proberen
pi_51685237
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik draai met 1 gb ram zonder problemen 17 playable leagues en een grote database, meer zal misschien ook wel kunnen, kwestie van proberen
het gaat toch ook om processor? Wat voor processor heb je als je 17 leagues kan draaien?
pi_51686063
Heb me via NEC en Tottenham opgeklommen naar Chelsea, waar ik nu in mn 5e seizoen zit en inmiddels 2 seizoenen ongeslagen ben . Wordt eens tijd voor een nieuwe uitdaging, want geld speelt nu totaal geen rol.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51750869
Ik ben er ook weer. Binnenkort maar weer verder met America FC Natal.

Irl gepromoveerd naar de eerste divisie in Brazilië, in FM nog 2e divisie met verwachting een 13e plek.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51750906
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er ook weer. Binnenkort maar weer verder met America FC Natal.

Irl gepromoveerd naar de eerste divisie in Brazilië, in FM nog 2e divisie met verwachting een 13e plek.
Welke game hadden we ook al weer?
Zuid Afrika waren we toch nog bezig?
pi_51751234
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Welke game hadden we ook al weer?
Zuid Afrika waren we toch nog bezig?
Ehh, ja, volgens mij ook.

Met die zoon van die voorzitter van jou.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51753304
Hoe kan ik mn de opstelling voor mn reserve team regelen zonder de wedstrijd zelf te hoeven spelen? Ik heb 'Huidige wedstrijdtactiek gebruiken' aangevinkt, maar dan worden er alsnog andere spelers opgesteld dan dat ik wil.
Цой жив
pi_51753409
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe kan ik mn de opstelling voor mn reserve team regelen zonder de wedstrijd zelf te hoeven spelen? Ik heb 'Huidige wedstrijdtactiek gebruiken' aangevinkt, maar dan worden er alsnog andere spelers opgesteld dan dat ik wil.
Dat vinkje erboven of eronder ook aanvinken.
Iets van: Deze selctie kiezen wanneer mogelijk.
pi_51764797
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat vinkje erboven of eronder ook aanvinken.
Iets van: Deze selctie kiezen wanneer mogelijk.
Die zie ik niet staan
Цой жив
pi_51764846
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Die zie ik niet staan
Ik weet niet de nederlandse benaming ervan, speel namelijk in het engels.
laat maar hij staat bij mij ook bij een andere optie, holiday mode, maar die bedoelde je niet.

[ Bericht 11% gewijzigd door sjimz op 23-07-2007 23:17:45 ]
pi_51767519

Wat een naam voor een defender !!!!
  maandag 23 juli 2007 @ 23:39:04 #92
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51768394
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]

Wat een naam voor een defender !!!!
Fysiek erg goed, zou het daar aan liggen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51768515
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef donroyco het volgende:

[..]

Fysiek erg goed, zou het daar aan liggen?
Geen idee.
Zou deze speler op zondag of op maandag verwekt zijn?
  maandag 23 juli 2007 @ 23:42:49 #94
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51768603
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen idee.
Zou deze speler op zondag of op maandag verwekt zijn?
[afbeelding]
Ik denk in de nacht van zondag op maandag
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51772417
Ik heb een tour gemaakt met clubs, ik ben begonnen bij fc gombak in indonesie.
Daar 2 keer kampioen geworden tot de aandacht van andere clubs werd getrokken.
ik ben vertrokken naar de Red daimonds in japan de club van Ono.

Na daar 2 keer kampioen zijn geworden kon ik naar Vitesse.
Ik heb die kans genomen en ben 2 keer 2e worden.

Toen kreeg ik een aanbieding van palermo in het eerste jaar heb ik me weten te kwalifeceren voor ufea cup, 2 jaar kampioen en de uefa cup kunnen binnenslepen.
3 jaar kampioen geworden en halve finale champions league.

Ik werd gevraagd door Nederland , dus ik zei ja en een paar dagen later hadden ze Erwin Koeman binnengehaald. Ik kon niets meer in het team doen maar ik kon nog wel staf aan nemen en ontslaan.
Inclusief de Manager Erwin Koeman, het lijkt wel alsof ik de knvb ben geworden in zeist. Ik heb toen Foppe de Haan de baan aangeboden en die heeft genomen !

Ik hoop nu na palermo naar een echte topclub te kunnen verkassen.
Alleen maar naar Barca of Ac Milan wil ik nog, nog een leuk feitje Manchester United is gedegradeerd.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_51779667
Ik heb hem overleefd, de poule des doods!

pi_51779720
Ik wist niet dat je grijze spelers een contract kon aanbieden? Ik speel bij Stevenage, en in mijn 18- team heb ik maar heel weinig spelers (5 ofzo), en nu drukte ik op zo´n grijze speler en er stond contract aanbieden?
pi_51779771
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Mindstate het volgende:
Ik wist niet dat je grijze spelers een contract kon aanbieden? Ik speel bij Stevenage, en in mijn 18- team heb ik maar heel weinig spelers (5 ofzo), en nu drukte ik op zo´n grijze speler en er stond contract aanbieden?
kan alleen in je eigen team.
Dus grijze spelers van andere teams kan je niet benaderen.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:13:07 #99
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_51782656
Kreeg net bericht dat ik met mijn 'kleuterklas' het kampioenschap had behaald gemiddelde leeftijd 24
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_51785672
Ik ben nu een game aan het spelen met Leeds united.. ik krijg die lui echt niet aan het voetballen.. verschrikkelijk
Hajeto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')