Heb ik ook, maar in window mode is het wel prima.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:45 schreef Dennus-F het volgende:
hoe nkan ik breedbeeld instellen voor fm, op full screen pakt ie lang niet alles
Hoe doe je dat danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar in window mode is het wel prima.
in mijn spel was huysegems topscoorder met rond de 35 goals... echt belachelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De top 3 doet het altijd goed in FM. Erg frustrerend. Een Ajax dat Yaya Toure, Tavano en <hoe heet die spits van Udinese ookal weer> haalt, terwijl in het echt die gasten nooit zullen komen. (geldt ook voor PSV en FEyenoord) En Charisteas die er elk jaar 30 inschopt. Ik heb de laatste twee FM's niet meer in NL gespeeld door die onzin.
Ja, met de editor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen, is het mogelijk om een team uit een andere competitie in de Nederlandse competitie te stoppen?
PM me maar wat je wil. Dan kan ik hem wel voor je makenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef PLAE@ het volgende:
Maar het is wel 'te doen' zeg maar of idioot veel werk?
Dat ik niet alles handmatig moet gaan zitten invoeren ofzo![]()
Fisher is de degredatiekanidaat nr1 uit de Conference Zuid hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef Maravilla het volgende:
@ Prik0, je mag wel eens wat aan je wingers doen, 29% goede voorzetten beloofd niet echt wat voor de rest van de FA Cup.
Ja, als ik op mijn Pentium 2 speelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:15 schreef BobbyHill het volgende:
Hm, ik heb het spel laatst ook weer geinstalleerd, maar de wedstrijden verlopen tergend langzaam, zelfs met de balkjes op z'n hoogst. Alles gaat in slow motion. Dat had ik normaal nooit.
Iemand die dit herkent?
Probeer de standaardskin eens, met sommige skins is ie heel traag...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef BobbyHill het volgende:
Ik speel met een pentium IV en eerder op een III, waar hij ook gewoon snel op liep. Ik ga de wedstrijden nu maar via commentaar-modes af, maar dat is wel lastiger ingrijpen, omdat je niks ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |