Heb je hooguit 2 minuten last van.. als je eenmaal door de wolken heen bent.. is het klaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:40 schreef Kaboutertje. het volgende:
Onweer zelf is niet zo heel erg ofzo.. maar ik moet vanavond dus vliegen!
en ja ik heb al vliegangst nu dus helemaal.. :/
mooi niet dat ik dat vliegtuig ingaat.
klacht: onweer+vliegen
oh, je had 'm op slot gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Janetje het volgende:
Stel je niet aan.
Als het gevaarlijker zou zijn om te vliegen vanavond blijft dat ding toch wel op de grond.
dan zou het wel fijn zijn als ik boven op jou huis neerstort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef Malle_beer het volgende:
ahaahahhha, bangeschijterd!
Mischien ga je wel dood door de onweer in het vliegtuig, dat zou lullig zijn
quote:Hoewel ieder vliegtuig gemiddeld wel één keer per jaar door de bliksem wordt getroffen, is vliegen veiliger dan iedereen denkt. Als een vliegtuig door de bliksem wordt getroffen, gaat het erom de elektrische stroom zo snel mogelijk naar de bliksemafleiders aan de vleugeltips te geleiden. Een aluminium vliegtuig was vroeger weliswaar een perfecte 'kooi van Faraday'. Maar door het gebruik van kunststofvezels voor vliegtuigrompen en vliegtuigvleugels moet de elektrische geleidbaarheid op een andere manier zijn gewaarborgd. Dat gebeurt door speciale, elektrische stroom geleidende aluminiumverf, bliksemafleiderstrips en elektrische schakelingen die de boordapparatuur tegen plotselinge stroomstoten moeten beveiligen. Ook is de 'huid' rondom de brandstoftanks in de vleugels zodanig verdikt dat hij voldoende weerstand biedt aan de verhitting door elektrische stromen.
Misschien gaat hij wel dood terwijil hij thuis zit omdat hij niet durfde te vliegen. Dat zou pas lullig zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef Malle_beer het volgende:
ahaahahhha, bangeschijterd!
Mischien ga je wel dood door de onweer in het vliegtuig, dat zou lullig zijn
ik ben geen Hij maar een Zijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel dood terwijil hij thuis zit omdat hij niet durfde te vliegen. Dat zou pas lullig zijn.
De tijd dat je in het vliegtuig zit en wacht tot iedereen geboard is, het taxi'en en de tijd voordat je boven de wolken bent is heul lang hoorquote:
Ach ja, de strekking blijft aardig hetzelfde.quote:
Ikl zou inderdaad banger zijn voor Onur Air dan voor het heftigste onwer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef Kaboutertje. het volgende:
En ik heb ook geen angst om dood te gaan ofzo :/
kvind het gewoon eng aangezien we ook nog eens met ONUR AIR vliegen -_-
en daar heb k geen leuke vluchten meegehad
treu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ikl zou inderdaad banger zijn voor Onur Air dan voor het heftigste onwer.
Als ie het haalt door de wolken wel jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je hooguit 2 minuten last van.. als je eenmaal door de wolken heen bent.. is het klaar![]()
ik vraag me af hoe die lui communiceren met de verkeersleiding!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef Kaboutertje. het volgende:
[..]
treu.
doe mij maar transavia ofzo, dan ken je ook nog een film kijken! xD
en die turken spreken zo slecht engels altijd -_-
versta der niks van
Niet of zeer slecht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe die lui communiceren met de verkeersleiding!
het valt me ook altijd op bij onur air dat als er dingen om worden geroepenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet of zeer slecht.
Het is niet voor niets dat de luchtverkeersleiding extra marges aanhoudt als er weer een aziaat of ander slecht Engels sprekend vehikel in het luchtruim is...
Daar doet de KLM ook aan mee hoor op korte vluchten.. hele verhalen in het engels.. en in NL twee zinnen.. das niet alleen weggelegd voor turkse maatschappijen..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:09 schreef Kaboutertje. het volgende:
[..]
het valt me ook altijd op bij onur air dat als er dingen om worden geroepen
dat ze in het turks een heel verhaal weten te vertellen
en in het engels hoor je : fasten your seatbelts please.
of ze vertellen een heel verhaal in het engels half turks
Niet bij alle (korte) KLM vluchten, trust me..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:11 schreef Parzival het volgende:
[..]
Daar doet de KLM ook aan mee hoor op korte vluchten.. hele verhalen in het engels.. en in NL twee zinnen.. das niet alleen weggelegd voor turkse maatschappijen..
ja lekker in de regenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:11 schreef .Anonymous het volgende:
Blijf je toch gewoon lekker thuis. Vakantie in je achteruin tuin is ook puik.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef Kaboutertje. het volgende:
Heel veilig ook voor de veiligheidsinstructiesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef Kaboutertje. het volgende:
[..]
treu.
doe mij maar transavia ofzo, dan ken je ook nog een film kijken! xD
en die turken spreken zo slecht engels altijd -_-
versta der niks van
heb je niet gezellig meegezongenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Heel veilig ook voor de veiligheidsinstructies. Transavia is ook kut trouwens, een keertje mee gevlogen, nooit weer. Zaten gehandicapten de hele reis te zingen 'We zijn er bijna'
.
of als de vlammen eenmaal het passagiersgedeelte hebben bereikt natuurlijk...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je hooguit 2 minuten last van.. als je eenmaal door de wolken heen bent.. is het klaar![]()
Alsof ik met Onur Air vliegquote:
Dan ga je toch met de auto (quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
of als de vlammen eenmaal het passagiersgedeelte hebben bereikt natuurlijk...
just kidding ts, ik heb ook een broertje dood aan vliegen en moet over een paar weekjes ook weer.. bleegh
Verstaan wij dit?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef BroodjePindakaas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=l8tx5aW81Yw
Alweer een waardeloze comment..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ik kan
Het gaat om de emergency landing, wie is er de noobquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef appelsjap het volgende:
Waarom comment je 5x achter elkaar? KLACHT: noobs die maar blijven commenten en nooit van edit hebben gehoord..
[..]
Verstaan wij dit?![]()
probeer je veel posts te halen ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef BroodjePindakaas het volgende:
het niet
Hoef je niet zo'n kutfilmpje te sturen, alsof niemand weet dat vliegtuigen noodlandingen maken, kutnoobquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:39 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Het gaat om de emergency landing, wie is er de noob.
Echt hea, kut noob, sterfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
probeer je veel posts te halen ofzo![]()
Whehe, beetje pissed?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n kutfilmpje te sturen, alsof niemand weet dat vliegtuigen noodlandingen maken, kutnoob
Doodsverwensing. Ik mag dan wel noob zijn, maar..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n kutfilmpje te sturen, alsof niemand weet dat vliegtuigen noodlandingen maken, kutnoob
[..]
Echt hea, kut noob, sterf
ja ga maar aangifte doen bij de pliesie kutkindquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:41 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Doodsverwensing. Ik mag dan wel noob zijn, maar..
ik denk dat ze eerder jou spamwhore bannen dan ze mij doen.. en ja ik ben pissed jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:42 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Nee, bij de mods.
Een edit dan maar: Je bent echt pissed of niet?![]()
![]()
![]()
Oh noes, een ander vliegtuig...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:30 schreef BroodjePindakaas het volgende:
OMG
http://www.youtube.com/watch?v=hhBjJgopLn4
Heul veilig
Niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Is niet echt gebruikelijk, zeker niet op zo'n afstand.
Als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Is niet echt gebruikelijk, zeker niet op zo'n afstand.
Heb jij er wel verstand van danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek!
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Heb jij er wel verstand van dan?
Jij ook niet.quote:
Zag er een paar weken geleden eentje een stuk dichter langs komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:51 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Doodnormaal dus?
Whehehe, zegt meneer 'ik-heb-er-verstand-van'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:54 schreef mcDavid het volgende:
Dus dan moet jij je bek houden.
Doodsverwensing!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:54 schreef mcDavid het volgende:
Of dood.
Of beide.
quote:
Echt niet, hij vliegt ook dichtbij!quote:
broodjes pindakaas kunnen mij niet bangmaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:41 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Whehe, beetje pissed?![]()
Enfin, het ging dus om het bang maken van de TS![]()
Ter plekke een fles whisky kopen en laten verzegelen, klaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Parzival het volgende:
en vloeistoffen mogen niet door de douane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Ohja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:54 schreef mcDavid het volgende:
Of dood.
Of beide.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:11 schreef mcDavid het volgende:
Had ik al gezegd dat BroodjePindakaas een kutnewbie is en dood moet?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:06 schreef BroodjePindakaas het volgende:ja, en tege wie praat je allemaal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Even denkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja, en tege wie praat je allemaal..![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Parzival het volgende:
en vloeistoffen mogen niet door de douane
Ja, nou kan ik me voorstellen dat je bang bent om te vliegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef Kaboutertje. het volgende:
Als de telegraaf nou bij ieder auto-ongeluk waarbij een opel betrokken is, dit er héél duidelijk bij zet, ga je dan ook nooit meer in een opel rijden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, nou kan ik me voorstellen dat je bang bent om te vliegen.![]()
Onur Air, als ik zelfmoord wil plegen ga ik met die maatschappij vliegen.
ga je moeder pesten ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:11 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Wie is 'Broodjepindakaas'?
een kwartiertje dus...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
De tijd dat je in het vliegtuig zit en wacht tot iedereen geboard is, het taxi'en en de tijd voordat je boven de wolken bent is heul lang hoor
euh nee:')quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:53 schreef Parzival het volgende:
nou nou nou wat een taal.. zou dat helpen.. je heel boos maken? dat je dan minder bang bent.. soort van pre-adrenaline shot
Nee, maar dat doe ik bij voorkeur toch al niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als de telegraaf nou bij ieder auto-ongeluk waarbij een opel betrokken is, dit er héél duidelijk bij zet, ga je dan ook nooit meer in een opel rijden?
Valt wel meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik bij voorkeur toch al niet.![]()
Mijn vader heeft ook zo'n hok en ik weet hoe het kadaver rijdt. Mijn Sunny uit 1992 rijdt lekkerder dan zijn Astra uit 2001.
En als ze het bij Saabs doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik bij voorkeur toch al niet.![]()
Mijn vader heeft ook zo'n hok en ik weet hoe het kadaver rijdt. Mijn Sunny uit 1992 rijdt lekkerder dan zijn Astra uit 2001.
En dan maar hopen dat ze 'm niet ondersteboven houdt en denkt dat je 'm open moet scheurenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Parzival het volgende:
ik zat een keer in een fokker 50.. en de landing ging niet helemaal lekker.. heel veel turbulentie.. pakt de mevrouw naast me ineens dat kotszakje.. dan begin je m toch wel te knijpen maar wel op een andere manier..
Trouwens best lekker vliegen in die F'50's
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:53 schreef Parzival het volgende:
nou nou nou wat een taal.. zou dat helpen.. je heel boos maken? dat je dan minder bang bent.. soort van pre-adrenaline shot
Neerlands trotsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Parzival het volgende:
Trouwens best lekker vliegen in die F'50's
Ja want gehandicapten mogen niet met andere airlines.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Heel veilig ook voor de veiligheidsinstructies. Transavia is ook kut trouwens, een keertje mee gevlogen, nooit weer. Zaten gehandicapten de hele reis te zingen 'We zijn er bijna'
.
Jammerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik koop never nooit een Landwind.
quote:
Een vliegtuig vliegen wat nog niet zo oud is dat het in het aviodrome staat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nu gaver om bij de ingang van het aviodrome te staan, een vliegtuig aan te wijzen en te zeggen dat je er een week geleden nog in gevlogen hebt? (en overleefd)
Nee. Verkeersvlieger wordt je níét alleen maar om mee te patsen op verjaardagsfeestjes, he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nu gaver om bij de ingang van het aviodrome te staan, een vliegtuig aan te wijzen en te zeggen dat je er een week geleden nog in gevlogen hebt? (en overleefd)
Psies, ook bij het aviodrome komt die 100.000 euro nog eens goed van pas....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Verkeersvlieger wordt je níét alleen maar om mee te patsen op verjaardagsfeestjes, he?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:58 schreef mcDavid het volgende:
Je bedoelt dat gedeelte wat je moet reserveren om de rente van je lening af te betalen?
Je moet het in het juiste perspectief zien. Als je bij de AH werkt is 100 000 een heeeele hoop geld jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:58 schreef mcDavid het volgende:
Je bedoelt dat gedeelte wat je moet reserveren om de rente van je lening af te betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |