Alweer een waardeloze comment..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ik kan
Het gaat om de emergency landing, wie is er de noobquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef appelsjap het volgende:
Waarom comment je 5x achter elkaar? KLACHT: noobs die maar blijven commenten en nooit van edit hebben gehoord..
[..]
Verstaan wij dit?![]()
probeer je veel posts te halen ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef BroodjePindakaas het volgende:
het niet
Hoef je niet zo'n kutfilmpje te sturen, alsof niemand weet dat vliegtuigen noodlandingen maken, kutnoobquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:39 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Het gaat om de emergency landing, wie is er de noob.
Echt hea, kut noob, sterfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
probeer je veel posts te halen ofzo![]()
Whehe, beetje pissed?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n kutfilmpje te sturen, alsof niemand weet dat vliegtuigen noodlandingen maken, kutnoob
Doodsverwensing. Ik mag dan wel noob zijn, maar..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n kutfilmpje te sturen, alsof niemand weet dat vliegtuigen noodlandingen maken, kutnoob
[..]
Echt hea, kut noob, sterf
ja ga maar aangifte doen bij de pliesie kutkindquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:41 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Doodsverwensing. Ik mag dan wel noob zijn, maar..
ik denk dat ze eerder jou spamwhore bannen dan ze mij doen.. en ja ik ben pissed jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:42 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Nee, bij de mods.
Een edit dan maar: Je bent echt pissed of niet?![]()
![]()
![]()
Oh noes, een ander vliegtuig...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:30 schreef BroodjePindakaas het volgende:
OMG
http://www.youtube.com/watch?v=hhBjJgopLn4
Heul veilig
Niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Is niet echt gebruikelijk, zeker niet op zo'n afstand.
Als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Is niet echt gebruikelijk, zeker niet op zo'n afstand.
Heb jij er wel verstand van danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek!
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Heb jij er wel verstand van dan?
Jij ook niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |