quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:06 schreef BroodjePindakaas het volgende:ja, en tege wie praat je allemaal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Even denkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja, en tege wie praat je allemaal..![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Parzival het volgende:
en vloeistoffen mogen niet door de douane
Ja, nou kan ik me voorstellen dat je bang bent om te vliegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef Kaboutertje. het volgende:
En ik heb ook geen angst om dood te gaan ofzo :/
kvind het gewoon eng aangezien we ook nog eens met ONUR AIR vliegen -_-
en daar heb k geen leuke vluchten meegehad
Als de telegraaf nou bij ieder auto-ongeluk waarbij een opel betrokken is, dit er héél duidelijk bij zet, ga je dan ook nooit meer in een opel rijden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, nou kan ik me voorstellen dat je bang bent om te vliegen.![]()
Onur Air, als ik zelfmoord wil plegen ga ik met die maatschappij vliegen.
ga je moeder pesten ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:11 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Wie is 'Broodjepindakaas'?
een kwartiertje dus...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
De tijd dat je in het vliegtuig zit en wacht tot iedereen geboard is, het taxi'en en de tijd voordat je boven de wolken bent is heul lang hoor
euh nee:')quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:53 schreef Parzival het volgende:
nou nou nou wat een taal.. zou dat helpen.. je heel boos maken? dat je dan minder bang bent.. soort van pre-adrenaline shot
Nee, maar dat doe ik bij voorkeur toch al niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als de telegraaf nou bij ieder auto-ongeluk waarbij een opel betrokken is, dit er héél duidelijk bij zet, ga je dan ook nooit meer in een opel rijden?
Valt wel meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik bij voorkeur toch al niet.![]()
Mijn vader heeft ook zo'n hok en ik weet hoe het kadaver rijdt. Mijn Sunny uit 1992 rijdt lekkerder dan zijn Astra uit 2001.
En als ze het bij Saabs doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik bij voorkeur toch al niet.![]()
Mijn vader heeft ook zo'n hok en ik weet hoe het kadaver rijdt. Mijn Sunny uit 1992 rijdt lekkerder dan zijn Astra uit 2001.
En dan maar hopen dat ze 'm niet ondersteboven houdt en denkt dat je 'm open moet scheurenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Parzival het volgende:
ik zat een keer in een fokker 50.. en de landing ging niet helemaal lekker.. heel veel turbulentie.. pakt de mevrouw naast me ineens dat kotszakje.. dan begin je m toch wel te knijpen maar wel op een andere manier..
Trouwens best lekker vliegen in die F'50's
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:53 schreef Parzival het volgende:
nou nou nou wat een taal.. zou dat helpen.. je heel boos maken? dat je dan minder bang bent.. soort van pre-adrenaline shot
Neerlands trotsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Parzival het volgende:
Trouwens best lekker vliegen in die F'50's
Ja want gehandicapten mogen niet met andere airlines.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Heel veilig ook voor de veiligheidsinstructies. Transavia is ook kut trouwens, een keertje mee gevlogen, nooit weer. Zaten gehandicapten de hele reis te zingen 'We zijn er bijna'
.
Jammerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik koop never nooit een Landwind.
quote:
Een vliegtuig vliegen wat nog niet zo oud is dat het in het aviodrome staat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nu gaver om bij de ingang van het aviodrome te staan, een vliegtuig aan te wijzen en te zeggen dat je er een week geleden nog in gevlogen hebt? (en overleefd)
Nee. Verkeersvlieger wordt je níét alleen maar om mee te patsen op verjaardagsfeestjes, he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nu gaver om bij de ingang van het aviodrome te staan, een vliegtuig aan te wijzen en te zeggen dat je er een week geleden nog in gevlogen hebt? (en overleefd)
Psies, ook bij het aviodrome komt die 100.000 euro nog eens goed van pas....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Verkeersvlieger wordt je níét alleen maar om mee te patsen op verjaardagsfeestjes, he?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:58 schreef mcDavid het volgende:
Je bedoelt dat gedeelte wat je moet reserveren om de rente van je lening af te betalen?
Je moet het in het juiste perspectief zien. Als je bij de AH werkt is 100 000 een heeeele hoop geld jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:58 schreef mcDavid het volgende:
Je bedoelt dat gedeelte wat je moet reserveren om de rente van je lening af te betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |