Ze steunt huub in alles...huub graaft zijn eigen graf als hij met nadia gaat zoenen want die luist hem erin...dat heeft nadia allang met dennix afgesproken...als ik huub was zou ik eens wat meer naar lieke luisteren want die wil veel meer tot de aanval overgaan richting dennix....huub loopt gewoon vele schaakzetten achter en is niet meer oplettend genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef wolferl het volgende:
Lieke is arrogant, ze neukt zichzelf de villa in en laat Huub nu keihard vallen.
Neen, Heer APK.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef APK het volgende:
Intrigerende variatie op een TT-traditie, maar gelukkig wel met spelfout.![]()
Nee maar Huub gaat ook niet zoenen voor zijn plezier met Nadia, doet ie ook enkel om Denniks gek te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
Dat zoenen van Lieke was echt niet voor d'r plezier. Letterlijk om Brian de mond te snoeren.
hoe kan Huub nou weten, wat Nada van plan is.... ook Lieke weet dat niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef riri het volgende:
[..]
Ze steunt huub in alles...huub graaft zijn eigen graf als hij met nadia gaat zoenen want die luist hem erin...dat heeft nadia allang met dennix afgesproken...als ik huub was zou ik eens wat meer naar lieke luisteren want die wil veel meer tot de aanval overgaan richting dennix....huub loopt gewoon vele schaakzetten achter en is niet meer oplettend genoeg
vriend van me werkt bij rtlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
En dat weet je... hoe?
Nee, uit z'n kop leren. Hij moet hem morgen opzeggen bij de meester.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:51 schreef HenrySpencer het volgende:
Wacht.. zie ik dit goed.. Is Brian nu een sudoku aan het LEZEN?![]()
Doe dan: "War in the cage over"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Neen, Heer APK.
Dat is Engels.
"Oorlog" de kooi stopt.![]()
Droomscenario!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub laat Lieke los en dan wordt vervolgens ook Huub eruit gestemd.
Daar zat ik hem laatst ook al mee te vergelijken met mezelfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
Kramer doet nog maar eens een sudoku.
stroom uitgevallen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef farscapevr6 het volgende:
sorry voor de taalfoutjes her en der
typ in t donker
nou, vertelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vriend van me werkt bij rtl
hij heeft veel verteld
onder andere dat t een groter spel is dan wij denken
En dat noem jij nieuws?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef farscapevr6 het volgende:
onder andere dat t een groter spel is dan wij denken en uiteraard dat de borg BS is
Wat betekend BS ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij heeft veel verteld
leuke dingen zitten ertussen
onder andere dat t een groter spel is dan wij denken en uiteraard dat de borg BS is
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Daar zat ik hem laatst ook al mee te vergelijken_O-
Ach onze natas is er gelukkig mee...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
De zwelling in haar borsten van net na de operatie is verdwenen. Tepels wijzen net als voorheen richting grond. Het zijn nu gevulde theezakjes geworden. Gelukkig is Dr. Klaban een knoeierd![]()
Ik ben benieuwd of je vriend het bij het rechte eind heeft qua duur; het lijkt er momenteel op dat men er zo snel mogelijk vanaf wil.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij heeft veel verteld
leuke dingen zitten ertussen
oja mocht iemand van de redactie lezen ...................
deze mop vertelde fonsie tijdens de vergadering;
er komt een nieuw sprotprogramma, gepresenteerd door humberto tan en de vrouw van richard krayicek
BLACK@DEKKER
Mooie tieten zei je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:57 schreef ub40_bboy het volgende:
De enige met mooie tieten in de kooi is amanda.
Wat is die linkertiet toch naar de klote zeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
De zwelling in haar borsten van net na de operatie is verdwenen. Tepels wijzen net als voorheen richting grond. Het zijn nu gevulde theezakjes geworden. Gelukkig is Dr. Klaban een knoeierd![]()
tja...lieke voelt dat intuitief aan...maar ja,huub luistert niet....Lieke heeft veel meer haar ogen en oren open dan huub,in plaats van dat hij er gebruik van maakt gaat hij er tegen inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:52 schreef Desii het volgende:
[..]
hoe kan Huub nou weten, wat Nada van plan is.... ook Lieke weet dat niet.
Hoop dat het weer goed komt tussen hun twee, maar ze zijn allebei zulke stijfkoppen.
Die van Lieke zijn wel lekker strak hoor..............quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou, dan zijn wij dus nu allemaal overtuigd.quote:
qua script, echt alles ligt op de plank en wordt gestuurd, maar dan ook allesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je vriend het bij het rechte eind heeft qua duur; het lijkt er momenteel op dat men er zo snel mogelijk vanaf wil.
In welke zin is het een groter spel dan wij denken?
Nu scanman nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef farscapevr6 het volgende:
nee maar voorheen was het gissen, nu weet ik t zeker![]()
Ook dat Nadia in het begin niet mocht poepen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
qua script, echt alles ligt op de plank en wordt gestuurd, maar dan ook alles
en jij bent??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan dat gezeik over die zogenaamde onthulling in een eigen topic?
Ook dat Nadia niet poept?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
qua script, echt alles ligt op de plank en wordt gestuurd, maar dan ook alles
Oh, ik vind zelf de rechter juist erger, die hangt meer en de tepel wijst wat naar beneden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wat is die linkertiet toch naar de klote zeg.
ik vertel toch dat t langer doorgaat dan decemberquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:59 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Wel trots aankondigen dat je een nieuwtje hebt, en dan niks zeggen?
Ik denk dat ze er (met een script) naar toe werken dat er regelmatig iemand uit gaat en dan november of zo een grande finalequote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Lijkt me logischer dat DGK met ingang van het nieuwe TVseizoen stopt.
meer iets om op 8 jarige leeftijd achter het fietsenhok te voelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:59 schreef Nicoss het volgende:
Die van Lieke zijn wel lekker strak hoor..............
Nou ik vind het nogal wat. Veel groter spel dan wij denken. Ik denk dat de meeste oud-bewoners opgesloten in de kelder zitten Verklaart waarom je ze eigenlijk nooit meer terugziet en je hoort vaak rare geluiden 's nachts. Zij horen en zien daar alles op grote schermen en aan het eind mogen zij bepalen wie de echte winnaar is a la expeditie Robinson. Tussentijds worden ze schaars gevoerd omdat de bewoners vaak vergeten wat eten te dumpen.quote:
Ik denk juist dat Huub zich helemaal niet moet toeleggen op nix.... die 2 zijn echt water en vuur, zeker bij een woordewisseling die uit de hand loopt, kan er al gauw een handgemeen tussen beide optreden, waar nix ook op uit is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef riri het volgende:
[..]
tja...lieke voelt dat intuitief aan...maar ja,huub luistert niet....Lieke heeft veel meer haar ogen en oren open dan huub,in plaats van dat hij er gebruik van maakt gaat hij er tegen in
Ian_Nick, staat boven mijn postsquote:
John de Mol is ook gescript. Die speelt dat ie een media imperium bezitquote:
Nieuw op Fok?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik vertel toch dat t langer doorgaat dan december
nieuwtje genoeg lijkt me
maar laat maar, dacht wat leuks te hebben en word meteen tot m n schoenveters afgeplast![]()
Kom op. Lang niet door iedereen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nieuwtje genoeg lijkt me
maar laat maar, dacht wat leuks te hebben en word meteen tot m n schoenveters afgeplast![]()
Ik vind ze alles behalve mooi. En om dan maar gelijk en voorbeeld te stellen, dit vind ik wél mooie tietenquote:
Ik ving het okay hoor, ben benieuwd of iemand dat Black&Decker kan bevestigen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
nieuwtje genoeg lijkt me
Ja die bedoel ik ook, mijn arabisch is niet zo geweldig dat ik je daar antwoord op kan geven:) kan het altijd na vragen natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik vind zelf de rechter juist erger, die hangt meer en de tepel wijst wat naar beneden.
Mag een taalvraag? 'cadeautje' in het Arabisch?
Katja heeft de mooiste nepperdsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:57 schreef ub40_bboy het volgende:
ja, nu zie je Nadia van een andere kant...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind ze alles behalve mooi. En om dan maar gelijk en voorbeeld te stellen, dit vind ik wél mooie tieten![]()
[afbeelding]
welnee dat zie je verkeerd,ian is de willibrord van de lage landen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nieuwtje genoeg lijkt me
Geeft niet johquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ook, mijn arabisch is niet zo geweldig dat ik je daar antwoord op kan geven:) kan het altijd na vragen natuurlijk..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:02 schreef voyeur het volgende:
Nou ik vind het nogal wat. Veel groter spel dan wij denken. Ik denk dat de meeste oud-bewoners opgesloten in de kelder zitten Verklaart waarom je ze eigenlijk nooit meer terugziet en je hoort vaak rare geluiden 's nachts. Zij horen en zien daar alles op grote schermen en aan het eind mogen zij bepalen wie de echte winnaar is a la expeditie Robinson. Tussentijds worden ze schaars gevoerd omdat de bewoners vaak vergeten wat eten te dumpen.
tja maar als vrouw zijnde,kan ik je melden dat dit voordelige zwaartekracht is...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind ze alles behalve mooi. En om dan maar gelijk en voorbeeld te stellen, dit vind ik wél mooie tieten![]()
[afbeelding]
lief.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:07 schreef Desii het volgende:
Huub is Lieke aan het zoeken.... hij houdt echt wel van der
Volgens mij is ze in de badkamer, maar dat kon hij niet zien vanaf de slaapkamerdeur.
Ligt er maar net aan wat hij nog allemaal wil gaan doen in bedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:07 schreef Kombucha het volgende:
wie drinkt er nou een red bull voordat die moet slapen?
Helemaal weg idd, waar is zijn nummertje eigenlijk die een tijdje terug over 3 weken uit zou komen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:08 schreef Hanekrooi het volgende:
Huub is een saai mannetje aan het worden. Waar is het `nooit meer naar huis`gebleven?
bij sommige dingen,heb je die vleugels hard nodig!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat hij nog allemaal wil gaan doen in bed
Ben niet zo'n vroege streamer maar staat hij nog dagelijks zingend op of is ie daar ook inmiddels al mee gestopt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:08 schreef Hanekrooi het volgende:
Huub is een saai mannetje aan het worden. Waar is het `nooit meer naar huis`gebleven?
nouja... tis niet errug hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nieuwtje genoeg lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |