Nou, dan zijn wij dus nu allemaal overtuigd.quote:
qua script, echt alles ligt op de plank en wordt gestuurd, maar dan ook allesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je vriend het bij het rechte eind heeft qua duur; het lijkt er momenteel op dat men er zo snel mogelijk vanaf wil.
In welke zin is het een groter spel dan wij denken?
Nu scanman nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef farscapevr6 het volgende:
nee maar voorheen was het gissen, nu weet ik t zeker![]()
Ook dat Nadia in het begin niet mocht poepen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
qua script, echt alles ligt op de plank en wordt gestuurd, maar dan ook alles
en jij bent??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan dat gezeik over die zogenaamde onthulling in een eigen topic?
Ook dat Nadia niet poept?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
qua script, echt alles ligt op de plank en wordt gestuurd, maar dan ook alles
Oh, ik vind zelf de rechter juist erger, die hangt meer en de tepel wijst wat naar beneden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wat is die linkertiet toch naar de klote zeg.
ik vertel toch dat t langer doorgaat dan decemberquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:59 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Wel trots aankondigen dat je een nieuwtje hebt, en dan niks zeggen?
Ik denk dat ze er (met een script) naar toe werken dat er regelmatig iemand uit gaat en dan november of zo een grande finalequote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Lijkt me logischer dat DGK met ingang van het nieuwe TVseizoen stopt.
meer iets om op 8 jarige leeftijd achter het fietsenhok te voelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:59 schreef Nicoss het volgende:
Die van Lieke zijn wel lekker strak hoor..............
Nou ik vind het nogal wat. Veel groter spel dan wij denken. Ik denk dat de meeste oud-bewoners opgesloten in de kelder zitten Verklaart waarom je ze eigenlijk nooit meer terugziet en je hoort vaak rare geluiden 's nachts. Zij horen en zien daar alles op grote schermen en aan het eind mogen zij bepalen wie de echte winnaar is a la expeditie Robinson. Tussentijds worden ze schaars gevoerd omdat de bewoners vaak vergeten wat eten te dumpen.quote:
Ik denk juist dat Huub zich helemaal niet moet toeleggen op nix.... die 2 zijn echt water en vuur, zeker bij een woordewisseling die uit de hand loopt, kan er al gauw een handgemeen tussen beide optreden, waar nix ook op uit is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef riri het volgende:
[..]
tja...lieke voelt dat intuitief aan...maar ja,huub luistert niet....Lieke heeft veel meer haar ogen en oren open dan huub,in plaats van dat hij er gebruik van maakt gaat hij er tegen in
Ian_Nick, staat boven mijn postsquote:
John de Mol is ook gescript. Die speelt dat ie een media imperium bezitquote:
Nieuw op Fok?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik vertel toch dat t langer doorgaat dan december
nieuwtje genoeg lijkt me
maar laat maar, dacht wat leuks te hebben en word meteen tot m n schoenveters afgeplast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |