Nog even wachten, uitstel is hopelijk geen afstel, zomer 2008 moet hij er zijn.quote:KTM 1200 cc Venom!!
KTM brought their riders to the design table as well as the best technicians and designers. Aim: The ultimate weapon for am-bitious street-fighters. That means: A radical concentration of its mass around the compact 75° V2. Innovative details are everywhere: The seat is the tank, keeping fuel at the machine’s centre of gravity.
Dry sump lubrication allows the entire exhaust system to sit precisely where it has the least influence on dynamics. Directly under the engine. The fairing is designed to produce: The least possible crosswind drag. The result: No crosswind oscillation, spell-binding agility, and aggres-sive steering ability.
(Planned start of production 2007).
Dat doen voornamelijk huisvlijters.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:43 schreef Hijacking het volgende:
jammer van de koplampen een klein ingewerkt halogeen spotje zou mooier zijn :V
Heb toch op het menu doorgestreept wat ik niet wou??quote:Op maandag 9 juli 2007 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Maar wat wil je nou eten?![]()
Ik kan ook alleen M&M's en cola light halen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag kan je ook reageren hor.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef hicham het volgende:
Ik dacht dat je naar bed was, toch goed dat ik nog ff op F5 heb geramd
Alleen driedubbele groente. How halal safe is that..quote:[b]Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef hicham het volgende:[/b
Heb toch op het menu doorgestreept wat ik niet wou??
Vandaag heb ik minder tijd, ik moet overwerkenquote:
Ow, moest ik steeds 1 ding tussen de slashes doorstrepen ipv een gehele set tussen komma's kiezen?quote:[..]
Alleen driedubbele groente. How halal safe is that..![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie wilde vrouw voor jou dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is goed. Ik hoor het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een druif ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:52 schreef bvvt het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/39532
[afbeelding]
quote:
ja, ik ben af en toe te lui om iedere keer de nieuwe versie te uploaden... kost me ook wel 5sec incl ftp progje openenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
Excel sheet is verouderd overigens. [afbeelding]
van mij wel hoorquote:
Mja, ik heb die naven zelf nieuw gekauft dus opzich heb ik daar wel weet vanquote:Op maandag 9 juli 2007 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat de vorige eigenaar er mee gedaan heeft?![]()
Ennnn blijft natuurlijk een slijtageonderdeel.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:16 schreef hicham het volgende:
Vandaag heb ik minder tijd, ik moet overwerken![]()
![]()
Beetje raar menu.quote:Ow, moest ik steeds 1 ding tussen de slashes doorstrepen ipv een gehele set tussen komma's kiezen?
/ = ofquote:Kipfiletje/zalm, aardappelen/rijst, sla/broccoli/doperwtjes met appelmoes.
IJsje als toetje bij de MAC na ophalen T1200.
Streep door in de combinatie tussen de komma wat niet van toepassing is.![]()
Wie er niet instaat, gelieve zich toe te voegen.quote:
Ik ook niet.quote:
quote:ja, ik ben af en toe te lui om iedere keer de nieuwe versie te uploaden... kost me ook wel 5sec incl ftp progje openen
Doe die oranje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef Den_Haag het volgende:
Enkele data onder voorbehoud.
hij is weer geupdate hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie er niet instaat, gelieve zich toe te voegen.As said before.
[..]
Ik ook niet.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Doe die oranje.![]()
Als Pimber niet meer op zaterdag werkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hij is weer geupdate hoorincl data van Den_Haag
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
En toen viel de stroom uitzul je net zien dat die vent die de deurbel komt maken (waar ik dus de heule dag voor moet thuis blijven) tijdens de stroomuitval langs is geweest
![]()
Maar goed.... laat ik er maar vanuit gaan dat de beste man pas op het laatste moment langs komt [afbeelding]
De deurbel/intercom werktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
En toen viel de stroom uitzul je net zien dat die vent die de deurbel komt maken (waar ik dus de heule dag voor moet thuis blijven) tijdens de stroomuitval langs is geweest
![]()
Maar goed.... laat ik er maar vanuit gaan dat de beste man pas op het laatste moment langs komt [afbeelding]
In een keer verveelde ik me, en schijten in het donker is ook niet allesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
![]()
Of dat ze bij jou via de intercom een Big Mac bestellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De deurbel/intercom werkt[afbeelding] Eindelijk kan ik weer thuis mc menu's bestellen
![]()
Ik heb overwogen er een mac stickertje bij te plakkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of dat ze bij jou via de intercom een Big Mac bestellen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef Geerd het volgende:
Gister nog een oude honda 6 cilinder gezien ik weet zo niet wat voor merk.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef Geerd het volgende:
Een Triumph mischienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef Geerd het volgende:
Wat voor therapie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
Een nieuw seizoen van therapie is aan gebroken![]()
benieuwt wat dit me nu weer gaat brengen. genezing lijkt me het beste![]()
Tot zo![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet ze?
![]()
Mijn deurbel werkt al zeker vijf jaar niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef koffiekoekje het volgende:
De deurbel/intercom werkt[afbeelding] Eindelijk kan ik weer thuis mc menu's bestellen
![]()
wtfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
De laatste is er in 900 en 750 cc.
Bijna ooit gehad, maar ik durfde het Italiaanse problemenkindje toch niet aan.![]()
Ik zie alleen Luc rechts van het midden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtfeen pic vd allereerste FOK!MC meet
herken ik daar zowaar oa RB, Pepijn, Riet & Luc
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje raar menu.![]()
--------
Kipfiletje/zalm, aardappelen/rijst, sla/broccoli/doperwtjes met appelmoes.
IJsje als toetje bij de MAC na ophalen T1200.
Streep door in de combinatie tussen de komma wat niet van toepassing is.
--------
[..]
/ = of![]()
WB kookt natuurlijk wel een compleet menu.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
Pimber werkt niet meer standaard op zaterdag, maar is de komende 2 maanden wel onregelmatig aan het internationaal trucken (al zal hij er wel een regelmaat in zienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als Pimber niet meer op zaterdag werkt.![]()
Twee zaterdagen hebben alle matches op dit moment.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Therapie voor wat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nasleep van je dak(on)geluk of ben je echt niet goed bij je hoofd
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
BuggaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja nog steeds van dat ongelukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef hicham het volgende:
Therapie voor wat danNasleep van je dak(on)geluk of ben je echt niet goed bij je hoofd [afbeelding]
Hoezo verdeeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja nog steeds van dat ongelukover punt 2 zijn de meningen verdeeld
![]()
Jij tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoezo verdeeldwie is het er niet mee eens dan
En dat mag gewoon zalm van de Aldi zijn?quote:
Ojaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij tochIVM het vallen in de zelfde categorie
![]()
Bedankt voor je steun bazziekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef BazzieK het volgende:Therapie
Enige die dat hier nodig heeft is Faithy
Dat heb ik ook altijd met foto'squote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef Beach het volgende:
Zag ik vanmiddagff fotootje van gemaakt.
Als je goed kijkt zie je een busje bijna in het water![]()
Door twee bomen viel die nog net niet zeg maar.
[afbeelding]
oh en zo weer rijdengelukkig droog
Pax & Pry Free download
omg..wat een lelijk hok.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn deurbel werkt al zeker vijf jaar niet.![]()
![]()
Bekende zes cylinders.![]()
Honda CBX1000
[afbeelding]
Kawasaki Z1300.
[afbeelding]
Benelli Sei
[afbeelding]
De laatste is er in 900 en 750 cc.
Bijna ooit gehad, maar ik durfde het Italiaanse problemenkindje toch niet aan.![]()
Klinkt als een rekruteringquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:44 schreef -XX- het volgende:
Guteabond!!![]()
damn...lekker rijden...kwam ik weer langs...het "bochtje" ...
Damn...ik begon gelijk te zweten
Helemaal vergeten dat hij die andere kant er ook terrecht kwam.!
![]()
Ik wil daar nooit meer langs.akelig gewoon!
Wototooo...sollicitatie ging als te voren!![]()
In een groep...beetje uitleg etc...bla bla!![]()
whauahquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Klinkt als een rekrutering
Ja hallo volk,
dit, dit, dat, dit en dat moeten jullie doen.
En dan moet het gebeuren.....
Zoiets? [afbeelding]
No problemo por favorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dat mag gewoon zalm van de Aldi zijn?![]()
Doperwtjes moet ik even halen, voor het hardlopen boodschappen gedaan, maar ik wist niet dat ze op waren.![]()
quote:
Misschien een foto bij thuiskomst. Voor de rest geen tijd en moeite. Het is geen weekend zeg!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Morgen staat er dus weer een fotoverslag op de agendajeueuj [afbeelding]
quote:Ik heb de motor gekocht van iemand die ging emigreren.
Had het idee dat het een leuke vervanger zou zijn voor m'n kawa-tje.
Echter vind de motor nogal log en zwaar en past niet echt bij m'n
rijstijl. Verder is het echt een prima fiets, geen klachten. Gewoon niet
mijn ding (daar kom je dan achter na ongeveer een half jaar sturen ;-) )
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
Avond! de Alfa is verkocht dus ik heb het geld voor de motor. Althans, de start vrees ik
Wil ie dat ding kwijt ofwaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alleen net aan de telefoon gezeten met de verkoper,
en hij is van 19.00~19.30 thuis, en anders pas weer na 21.00.![]()
Save itquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alleen net aan de telefoon gezeten met de verkoper [afbeelding],
en hij is van 19.00~19.30 thuis, en anders pas weer na 21.00.![]()
[..]
Misschien een foto bij thuiskomst. Voor de rest geen tijd en moeite. Het is geen weekend zeg!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
Alvast leesVOER voor Koffiekoekje.
[..]
Dus donderdag heb ik geen vervoer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
Avond! de Alfa is verkocht dus ik heb het geld voor de motor. Althans, de start vrees ik
Nieuwe plan: 18.00 hier vertrekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef hicham het volgende:
Wil ie dat ding kwijt ofwaDus wat is nieuwe plan?
Kan ook, jij moet rijden..quote:20:00 bij jou vandaan vertrekken? Kan ik ook wat rustiger aandoen en ga ik 18:00 hier weg
Hoe vaak moeten we nog gaan vertellen dat je een andere rijschool moet nemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Beach het volgende:
Vandaag gelest.
Van mn instructeur moet ik voortaan opschakelen bij 2000 toeren om het brandstofverbruik te beperken![]()
Dan trekt mn opoe in een panda nog ebter op.
En als de leerlingen het niet goed doen, wil hij misschien begrenzers laten inbouwen![]()
Alleen als je zoiets aantrektquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef -XX- het volgende:
Last man standing...met fok mc...omggggggggg.![]()
Ik zal men eens wat laten zien.![]()
![]()
![]()
Henrietta is my second name.. A member offffffff the gunslingergirls.
[afbeelding]
![]()
Sjeah, wat is het best filetechnisch gezien?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe plan: 18.00 hier vertrekken.![]()
[..]
Kan ook, jij moet rijden.... moet ik ff de eigenaar weer spreken.
![]()
Wel eten dan?![]()
Gewoon opschakelen wanneer hij niet meer trekt..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Beach het volgende:
Vandaag gelest.
Van mn instructeur moet ik voortaan opschakelen bij 2000 toeren om het brandstofverbruik te beperken![]()
En als de leerlingen het niet goed doen, wil hij misschien begrenzers laten inbouwen![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen als je zoiets aantrekt
[afbeelding]
Anders raken we je nooit
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Beach het volgende:
Vandaag gelest.
Hoe vaak moeten we nog gaan vertellen dat je een andere rijschool moet nemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Beach het volgende:
Vandaag gelest.
Nee, want dan moet ik een ander excuus bedenken voor het aanbreken van de popcornquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Sjeah, wat is het best filetechnisch gezien?![]()
Was ff vergeten dat ik om 16:00 al vrij ben morgenDus doe maar eerste optie denk ik
Kan dit niet beter via mail?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit kan je gewoon niet meer menen, volgens mij ben je een troll
Bij 2.000 toeren heb je de koppeling nog niet eens helemaal vrij
Kun je'm gelijk weer intrekken voor de volgende versnelling
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we nog gaan vertellen dat je een andere rijschool moet nemen![]()
Doe's print screen van je nieuwe smileycollectiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik een ander excuus bedenken voor het aanbreken van de popcorn
Je zei stijve!quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe's print screen van je nieuwe smileycollectieMijn pagina laadt steeds trager en trager naarmate er meer smilies bij mijn collectie komen, o.a door jouw nieuwe aanmeldingen
[..]
Je zei stijve!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nu moet je echt gewoon uit je nek zitten te lullen manquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Beach het volgende:
Vandaag gelest.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe's print screen van je nieuwe smileycollectieMijn pagina laadt steeds trager en trager naarmate er meer smilies bij mijn collectie komen, o.a door jouw nieuwe aanmeldingen
[..]
Je zei stijve!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pax & Pry Free download
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef ikookhier het volgende:lemstra?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[afbeelding]![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
o wacht .... je zei screenprint
Goedhart in bodegravenquote:
Je had toch speciaal al iets eerder vrij genomen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef hicham het volgende:
Sjeah, wat is het best filetechnisch gezien?![]()
Was ff vergeten dat ik om 16:00 al vrij ben morgenDus doe maar eerste optie denk ik
Normaal wel ja, maar nu loopt't best lekker. Wie weet komen er nog lurkende groupies op af.quote:Kan dit niet beter via mail?
Volgens mij is die man niet serieus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Beach het volgende:
Vandaag gelest.
Volgende week kan ik mee. Als de Trophy tenminste goed rijdt.quote:
Riep u mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Normaal wel ja, maar nu loopt't best lekker. Wie weet komen er nog lurkende groupies op af.![]()
[..]
Volgende week kan ik mee. Als de Trophy tenminste goed rijdt.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o wacht .... je zei screenprint
Mijn andere bron is stuk![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Beach het volgende:
Vandaag gelest.
zoiets dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit kan je gewoon niet meer menen, volgens mij ben je een troll
Bij 2.000 toeren heb je de koppeling nog niet eens helemaal vrij
Kun je'm gelijk weer intrekken voor de volgende versnelling
Ook geen optie, dimlichten stuquequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je had toch speciaal al iets eerder vrij genomen?![]()
Voor de file kom je het best na 20.00, en gaan we om 21.30 weer naar Amsterdam. ()
Pakt chips en bier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Beach het volgende:
Vandaag gelest.
Heb ik meteen een mooi nieuw projectje voor jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Volgende week kan ik mee. Als de Trophy tenminste goed rijdt.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pakt chips en bier.
Wanneer moet je weer lessen?![]()
Benieuwd wat je dan moet doen, alleen maar op het achterwiel om de voorband te besparen.
Ik ga een keer met je mee de mountainbikepaden in!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
![]()
Ff nieuwe bandjes voor mn MTB aanschaffen, zonder noppen deze keer
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga een keer met je mee de mountainbikepaden in!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAGGEN MET DIE WIELEN.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef -XX- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAGGEN MET DIE WIELEN.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
MTB je weleens dan XX
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Niet met mtb helaasquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
MTB je weleens dan XX![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
MTB je weleens dan XX![]()
Downhill op je BMXquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet met mtb helaas![]()
Paar keer mtb routes genomen met me bmx
Dat is wel zwaar!
Maar toch erg vet.(de downhill stukken...met heuvels...
)
Omhoog is dramatisch..
Zo noobisch allemaalquote:
Kprobeerde laatst een stoppie te maken op een picknicktafel'tje, vol op mn bek gegaan vooroverquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo noobisch allemaal
Damn...ook zin nu hoor!
Van het weekend hoor!!!!!!!!
Pijn aan je reet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Downhill op je BMX![]()
, kheb nu een redelijk oud mtb'tje met alleen voorvering en dat doet al pijn aan mn reet met downhillen. Kheb ook nog een voledig geveerde dies daar wel fijn voor, alleen dies voor normaal gebruik te zwaar fietsen ivm krachtverlies
. Dus alle goede bende daarvan afgehaalt en op mn barrel gezet
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kprobeerde laatst een stoppie te maken op een picknicktafel'tje, vol op mn bek gegaan voorover. Die andere lui maar lachen
, nooit weer van die vage dingen doen
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:43 schreef -XX- het volgende:
[..]Pwnd!
![]()
Hoe doe je dat met je mtb dan? Gewoon gewicht naar voren, draaien aan het stuur zeg maar en voorrem in?
Ik moet me voet tussen de voorvork en het wiel steken...Geen voorrem.
![]()
![]()
WTFquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Jah gewoon naar voren leunen en ff van het zadel af, remmetje dr op. En hoppa uno stoppie
Vroegâh met mn mongoose BMX moest ik dat met mn achterwiel, ff mn voet ertussen, er zat wel een goede voorrem op![]()
Nou nee alleen een beetje springen op de skatebaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
WTFgeen achterrem wel voorrem!
Heb je ook nog banen gereden met bmx?![]()
Haha vet nicequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou nee alleen een beetje springen op de skatebaan![]()
Fietscrossbaantje lijkt me wel mooi, met al die jumps, keertje met de KTM proberen
![]()
Rij jij baantjes dan![]()
Zie ze gaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha vet nice![]()
Met je ktm over fietscrossbaannohhh ben je zo doorheen men!
![]()
![]()
Jaaa 8 jaar lang gedaan mennnik was prof bij de dames.
(meisjes
)
WOTOOTOO heel wat leuke nh baantjes gehad![]()
[afbeelding]
Vooral met die vele greffelhoe dat ook heet
![]()
Best wel spijt van dat ik er mee gestopt was..![]()
Maarja..om nu weer te beginnen..
Hmmmm wel op freestyle's..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef Snelwagen het volgende:
Volgens mij is het normaal dat je 2 remmen op je BMX hebt toch? Voorrem lijkt me wel het minst![]()
True!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zie ze gaan![]()
Conditioneel best zwaar, de hele tijd sprinten
![]()
Jij lamme anus dat je er bentquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Beach het volgende:
Hehe ze komen er eindelijk achter![]()
Beetje leven in de brouwerij om mn saaie edoch leuke lesjes wat meer aanzien te geven![]()
Ja ik les wel echt verder en doe ook verrichtingen, 10 lessen gehad inmiddels![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pakt chips en bier.
Wanneer moet je weer lessen?![]()
Benieuwd wat je dan moet doen, alleen maar op het achterwiel om de voorband te besparen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Beach het volgende:
Hehe ze komen er eindelijk achter![]()
Beetje leven in de brouwerij om mn saaie edoch leuke lesjes wat meer aanzien te geven![]()
Ja ik les wel echt verder en doe ook verrichtingen, 10 lessen gehad inmiddels![]()
downhill zonder heuvel gaat ook een beetje moeilijk hequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet met mtb helaas![]()
Paar keer mtb routes genomen met me bmx
Dat is wel zwaar!
Maar toch erg vet.(de downhill stukken...met heuvels...
)
Omhoog is dramatisch..
Dan bedoel ik dus afdaling + heuvels!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:27 schreef Roderick2085 het volgende:morge
[..]wel knap als je dat kan zonder boven de 2000 toeren te komen
[..]
[..]
downhill zonder heuvel gaat ook een beetje moeilijk he
Limewire?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:49 schreef -XX- het volgende:
ALLEMACHTIG!!!!!!!! Wat een ochtend.![]()
Je hebt een nieuw downloadprogramma. YESSS!
Liedjes aanklikken...boterhammetje smeren, koffie er bij.![]()
Heerlijk! Nieuwe liedjes...eindelijk.na al die tijd zonder nieuw luistervoer...
Wel wat is dat genieten. Lekker hard zetten.. damnnnmijn ochtend kan niet meer stuk!
Ineens...FAKKING GEKRIJS... door een zoet liedje. Mijn hart moest ik van de grond rapen!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Limewire werkte niet meer.![]()
Nu gebruik ik..Bearshare.![]()
[afbeelding]
Torrent?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
beter ga je gewoon ff torrent gebruiken
Ja maar je deelt bestanden!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee.. alleen maar upload programma's![]()
Jou kussen blief ik niet.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar je deelt bestanden!
En de download programma's...waarvan haal je dan je bestanden?
ik weet het, ik ben geen hot shotquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef -XX- het volgende:
Jou kussen blief ik niet.haha
NOoooh grappie maar dat lijkt er meer op!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben geen hot shot
Welneeee.... je upload alles, en als je dan toevallig plezante dingetjes upload kan het zijn dat er dan ineens een leuk liedje op cd je brievenbus komt binnenvallenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar je deelt bestanden!
En de download programma's...waarvan haal je dan je bestanden?
ik google wel weer naar een noob cursus voor je hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar wist je niet meer op te reageren dan:heh!?
![]()
Hebben olifanten een slurf? .......quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
Den Bosch... is dat hetzelfde als s`hertogenbosch?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hebben olifanten een slurf? ....... [afbeelding]
Neequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hebben olifanten een slurf? ....... [afbeelding]
n00biequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
Die onderste is volgens mij bij northshore ofzo, gave shit daarquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dus afdaling + heuvels!of schanzen
NOoOh
Dat je het niet haald zonder de afdaling..en je gang moet blijven maken anders ben je de sjaak!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://www.pedalerie.ch/cms/upload/produkte/BMXDirt/Dealer_Book_2006_1007.jpg]afbeelding][/url]
damn hoe tof!
Goedemorgen![]()
![]()
No ...... shitquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef -XX- het volgende:
Ja jonge ik heb geen topografie kennis
Donderdag 12 juli
Den Bosch
14:00 – 21:00
3 personen
Google ik den bosch...
zoek het naar sertogenbosch
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
quote:
Er groeit een hoofd uit je schouderquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een WTF bom op je gezicht JAH!!!!!111!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Dadelijk zegt ze nog dat 's Gravenhage en Den Haag het zelfde zijnmoet niet gekker worden hier
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er groeit een hoofd uit je schouder![]()
Maar s`Hertogenbosch is gelukkig een stuk dichter bij huisquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Den Bosch is idd een eindje weg
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Dadelijk zegt ze nog dat 's Gravenhage en Den Haag het zelfde zijnmoet niet gekker worden hier
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een WTF bom op je gezicht JAH!!!!!111!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
TE LAAT MENEER MET ZIJN GROTE WAPEN!!!
Voel mijn plaffers! Recht in je eksteroog.
[afbeelding]
Ik kreeg vandaag te horen: "Maar als jullie hier staan te controleren en ik trek daar snel mijn gordel aan dan zie ik het probleem niet". Toen dacht ik dat ik alles gehoord had maar jij overtreft het met gemakquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
Wat ga je hier doen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef -XX- het volgende:
Ja jonge ik heb geen topografie kennis
Donderdag 12 juli
Den Bosch
14:00 – 21:00
3 personen
Google ik den bosch...
zoek het naar sertogenbosch
Op loopafstand manquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Den Bosch is idd een eindje weg
http://www.1n1is3.com/con(...)genvoorherhaalb.htmlquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet als je de verkeerde kant op loopt![]()
Ehehe, das toch geen olifant, das een neushoorn tutholaquote:
Ik denk dat die gast zich gewoon tot het juiste communicatieniveau (meer dan drie lettergrepen, maar geen ypsolon dus niet klagenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag te horen: "Maar als jullie hier staan te controleren en ik trek daar snel mijn gordel aan dan zie ik het probleem niet". Toen dacht ik dat ik alles gehoord had maar jij overtreft het met gemak
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehe, das toch geen olifant, das een neushoorn tuthola
[..]
Ik denk dat die gast zich gewoon tot het juiste communicatieniveau (meer dan drie lettergrepen, maar geen ypsolon dus niet klagen) verlaagde
Hoe had je dat in gedachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef stinkie het volgende:
Heb ik meteen een mooi nieuw projectje voor je
Een vintage Alp
Kappen van een R1 er op planten ofzo..quote:Vintage is een modetrend, die staat voor een nieuwe interesse voor oude kleding. Meestal gaat het om designer kleding of handgemaakte kledingstukken die typisch zijn voor een bepaalde tijdsgeest en die een zekere stilistische waarde hebben.
Vandaag wordt de term vintage doorgaans gebruikt voor kleding die gemaakt is tussen 1920 en de late jaren zeventig, maar redelijk wat verkopers van deze kleding trekken dat door naar het midden van de jaren tachtig. Kleding die ouder is dan 1920, wordt meestal beschouwd als 'antiek' en is populair bij verzamelaars, maar wordt zelden nog gedragen.
Zat er ook nog een 10tje in het rijbewijsquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag te horen: "Maar als jullie hier staan te controleren en ik trek daar snel mijn gordel aan dan zie ik het probleem niet". Toen dacht ik dat ik alles gehoord had maar jij overtreft het met gemak
Tutholaquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehe, das toch geen olifant, das een neushoorn tuthola
quote:[..]
Ik denk dat die gast zich gewoon tot het juiste communicatiepraatniveau (meer dan drie lettergrepen, maar geen ypsolon dus niet klagen) verlaagde
wtfquote:
Hond!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alhoewelquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
wtf
Ow morgen een opdracht van me werk in denbosch voor lays weer.![]()
maar geef me niet op want het is wat te ver.
![]()
Doen doen doenquote:
Hej, wat brengt jou hierquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachten.![]()
[..]
Kappen van een R1 er op planten ofzo..![]()
Sjeah, ik sta niet op het punt bekeurd te worden dus ga me ook niet verlagen heHquote:
Zit wat in... ben blij dat ik iig heb kunnen helpen bij het verlagen van je postquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, wat brengt jou hier![]()
[..]
Sjeah, ik sta niet op het punt bekeurd te worden dus ga me ook niet verlagen heH![]()
Doen doen doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
wtf
Ow morgen een opdracht van me werk in denbosch voor lays weer.![]()
maar geef me niet op want het is wat te ver.
![]()
Een weemoedige blik uit het raam, en of jij je nog had afgemeld.quote:
jij weet helemaal niks van meneren met groote wapens en hatseflatsch recht in je oogquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:10 schreef -XX- het volgende:
TE LAAT MENEER MET ZIJN GROTE WAPEN!!!
Voel mijn plaffers! Recht in je eksteroog.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij weet helemaal niks van meneren met groote wapens en hatseflatsch recht in je oog![]()
Niet in me oog nee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij weet helemaal niks van meneren met groote wapens en hatseflatsch recht in je oog![]()
[..]
[..]
dudequote:Op woensdag 11 juli 2007 14:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een volle lading op je eksteroog = voetfetish.
Dan heeft de post nog enig nut gehad ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:02 schreef koffiekoekje het volgende:
dude
Wou net een chocolaatje pakken, maar die laat ik nu maar liggen denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dude
Wou net een chocolaatje pakken, maar die laat ik nu maar liggen denk ik![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan heeft de post nog enig nut gehad ook. [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof jij iets anders bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken wel "ik voel het aan mijn water."quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:06 schreef -XX- het volgende:
Ik dacht dat dat altijd een spreekwoord was:')
Ik voel het aan me eksteroog!![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik ken wel "ik voel het aan mijn water."
Misschien een oud Winkels gezegde
Ik geef haar groot gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Kabbelend kontwater![]()
Net weer bij mn buuv, wtf is dat outlook voorn oldskool programma dan
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik geef haar groot gelijk.
Die vormgeving kan stukken beter.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:06 schreef -XX- het volgende:
Ik dacht dat dat altijd een spreekwoord was:')
Ik voel het aan me eksteroog!![]()
speciaal voor -xx- - de oplossing van het eksteroogquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef -XX- het volgende:
NEEEEEE NU WEET IK HOE HET KOMT!
Dat zei Lambik een keer in een Suske & Wiske strip verhaal!![]()
![]()
![]()
![]()
En dat was een ooggeen voet!
Dat plaatst de opmerking wel in een heel ander daglicht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef bvvt het volgende:
speciaal voor -xx- - de oplossing van het eksteroog
wtfquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat plaatst de opmerking wel in een heel ander daglicht.![]()
SMS van Hicham: of ik ook zo'n zin heb in vanavond. B12 met 2 man, 1 achterwiel. JA.![]()
dan komt ie nooit meer terug op 2quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
SMS van Hicham: of ik ook zo'n zin heb in vanavond. B12 met 2 man, 1 achterwiel. JA.![]()
groote menerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef -XX- het volgende:
buadresteherseyvar:
hello would u like to cam to cam sex?
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: WEG DAAR!
Fagotten!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Kom je hier heen, gaan we gezellig schreeuwenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Mijn versterker is stuk [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kom je hier heen, gaan we gezellig schreeuwen![]()
Ik heb er nu al zin inquote:
Sorry hier rijden we alleen motoren met enigzins potentieelquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:08 schreef ChickenSpikey het volgende:
Zeg, kan ik hier ook mijn CBR slijten? In V&A is er niet echt een goede doelgroep voor....
subtielquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sorry hier rijden we alleen motoren met enigzins potentieel![]()
![]()
O ja johquote:Slechts de meest koninklijke Casino kan zoveel geschenken uitgeven:
300% Bonus op uw Eerste Storting !
Stort 100¤ en speel met 400¤! En daarbij krijgt U een Customer Service waardig van de Koninklijke families.
Kom spelen op Royal VIP Casino!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
O ja joh
achterlijke spammerts ook altijd [afbeelding]
De man is nu aan het bidden, en we komen te laat in Haarlem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]Stap zo op de mofa
![]()
Zoek jij thuis nog ff uit hoe je huis gesitueerd is ten opzichte van het Oosten?
Ik probeerde het woord oud te vermijdenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachten.![]()
[..]
Kappen van een R1 er op planten ofzo..![]()
Gek he, als je het topic laat sluiten wegens niet verkopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:08 schreef ChickenSpikey het volgende:
Zeg, kan ik hier ook mijn CBR slijten? In V&A is er niet echt een goede doelgroep voor....
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag eindelijk weer de motor uit de schuur getrokken. Was hem aan het boenen en kon me niet meer beheersen. Ondanks zware bewolking toch maar de motor gestart en een stuk gaan rijden. Goddamn, had het echt gemistTotaal 6 weken niet kunnen rijden
![]()
Maar de laatste tijd lijk ik wel een woutenmagneet, word helemaal para van die paupers. Rij in papendrecht, komt er een zo een aap achter me hangen en serieus 20 minuten gaat ie me volgen. Ben een woonwijk in gereden en NOG achter me aan hehIk ben een gestopt en heb gevraagd of er mischien iets aan de hand is en of hij een reden heeft waarom hij me zo loopt te stalken. Antwoord van de beste vent: Ow ja geen idee heb niks te doen dus ben je gaan volgen
Ik heb verteld dat ik het behoorlijk irritant vind en dat het fijn zo zijn als hij iemand anders achterna zou gaan rijden. DAt vond hij geloof ik wel een puik idee want na een norse blik ging hij weer op pad
![]()
Bassie laat dit een wijze les zijn hoe het niet moet![]()
Daarna uiteraard vol aan het gas gehangen, dat dan weer wel![]()
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Dus je ging stoppen en hij stopte ook gewoonWat een n44p dan
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja![]()
Ook een paar keer een rotonde genomen en dan keek ik hem recht aan en hij mij uiteraard en dan ging die sjaak een beetje flauwjes lachen, echt een beetje een jammer figuur![]()
Antwoord van de beste vent: Ow ja geen idee heb niks te doen dus ben je gaan volgen
Avond
Vandaag eindelijk weer de motor uit de schuur getrokken. Was hem aan het boenen en kon me niet meer beheersen. Ondanks zware bewolking toch maar de motor gestart en een stuk gaan rijden. Goddamn, had het echt gemistTotaal 6 weken niet kunnen rijden
![]()
Maar de laatste tijd lijk ik wel een woutenmagneet, word helemaal para van die paupers. Rij in papendrecht, komt er een zo een aap achter me hangen en serieus 20 minuten gaat ie me volgen. Ben een woonwijk in gereden en NOG achter me aan hehIk ben een gestopt en heb gevraagd of er mischien iets aan de hand is en of hij een reden heeft waarom hij me zo loopt te stalken. Antwoord van de beste vent: Ow ja geen idee heb niks te doen dus ben je gaan volgen
Ik heb verteld dat ik het behoorlijk irritant vind en dat het fijn zo zijn als hij iemand anders achterna zou gaan rijden. DAt vond hij geloof ik wel een puik idee want na een norse blik ging hij weer op pad
![]()
Yep, goed ideequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]coppers
![]()
binnenkort lekdijkje pakken maar![]()
sjeh niet dat ik kan dit weekendquote:
...jij dus ook nietquote:Zaterdag de tuin afmaken, zondag ff kim der verjaardag vieren en dan vanaf maandag 3 weken vrijdan weer 3 weken werken, en weer 3 weken vrij
![]()
Kenker en ik maar denken dat bij ons de selectie eisen laag zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Makster het volgende:
Avond
![]()
![]()
Uhhmmm nee, eigenlijk niet maar verjaardagen zuigen dus zondag maak ik sowieso tijd om een stukkie te rijdenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh niet dat ik kan dit weekend
[..]
...jij dus ook nietenne, mooi op tijd klaar die tuin
![]()
![]()
Denk dat deze vent zijn selectie ergens in 1970 gehad heeft, ouwe pisbak was hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker en ik maar denken dat bij ons de selectie eisen laag zijn
Tjah, die heeft blijkbaar nog ergens een vergeten functie ofzo en zal zijn dagen tot zijn pensioen zo irritant mogelijk aan het vullen zijn ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Denk dat deze vent zijn selectie ergens in 1970 gehad heeft, ouwe pisbak was het![]()
dát was de deadlinequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:18 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm nee, eigenlijk niet
eenschzquote:maar verjaardagen zuigen
beter jaquote:dus zondag maak ik sowieso tijd om een stukkie te rijden
truequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dát was de deadline![]()
, geef maar toe
![]()
![]()
Denk dat hij aardig kans maakt op de meest irritante van dit jaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjah, die heeft blijkbaar nog ergens een vergeten functie ofzo en zal zijn dagen tot zijn pensioen zo irritant mogelijk aan het vullen zijn ofzo
Avond
![]()
![]()
jankzak, denk dat dat ding van mij al 6 maanden niet meer heeft geredenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Makster het volgende:
Avond
![]()
Jaaaaaaaa, maar jij bent Stinkiequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
jankzak, denk dat dat ding van mij al 6 maanden niet meer heeft gereden
Tering wat ben je laat.................................................................................................quote:
Kankerkoppeling moet sowieso versterkt worden want hij slipt te vaak door, maar het onderdeeltje dat ik nodig heb is nog steeds niet binnen bij de dealerquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:55 schreef Worldbeater het volgende:
WB, de motorbelg is ook weer thuus.![]()
De rit heen overleefd achterop bij Hicham. An sich al een hele prestatie.+
We weten nu dat een Bandit met 2 man er op 240 km/u loopt op de teller.
En dat een wheelie bij 140 km/u geen probleem is, zij het met iets meer truucen met de koppeling.![]()
Nu ff eerst weer een stukkie rijden met de Triumph. Even wat insmijten......
[afbeelding]
.. en aansluitend tanken, en een piccie maken. Mits ze start, want dat is soms wat lastig. ()
Een Bandit koppeling moet in een chopper zag ik vanavond bij Orange Countie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:59 schreef hicham het volgende:
Kankerkoppeling moet sowieso versterkt worden want hij slipt te vaak door, maar het onderdeeltje dat ik nodig heb is nog steeds niet binnen bij de dealer(of die lijers zijn me vergeten te bellen, morgen maar even langs gaan
) Was ook goed te merken aan het begin op weg naar Haarlem, maar toen was de olie ook nog eens koud natuurlijk
Verslagje?quote:Desalniettemin een enerverende dag [afbeelding] Zo ook maar ff de hoes over de motor pleuren [afbeelding]
Ik hoop jij (ook) niet.quote:Slaap je morgen niet door je wekker heen?
Welke dwaas gaat er nou 240 km/u rijden op de A5. Met duo! Op een naked.quote:M'n ballen zijn wel een beetje plat, werden door maar liefst 175 kilo tegen de tank aangedrukt [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |