Nog even wachten, uitstel is hopelijk geen afstel, zomer 2008 moet hij er zijn.quote:KTM 1200 cc Venom!!
KTM brought their riders to the design table as well as the best technicians and designers. Aim: The ultimate weapon for am-bitious street-fighters. That means: A radical concentration of its mass around the compact 75° V2. Innovative details are everywhere: The seat is the tank, keeping fuel at the machine’s centre of gravity.
Dry sump lubrication allows the entire exhaust system to sit precisely where it has the least influence on dynamics. Directly under the engine. The fairing is designed to produce: The least possible crosswind drag. The result: No crosswind oscillation, spell-binding agility, and aggres-sive steering ability.
(Planned start of production 2007).
Dat doen voornamelijk huisvlijters.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:43 schreef Hijacking het volgende:
jammer van de koplampen een klein ingewerkt halogeen spotje zou mooier zijn :V
Heb toch op het menu doorgestreept wat ik niet wou??quote:Op maandag 9 juli 2007 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Maar wat wil je nou eten?![]()
Ik kan ook alleen M&M's en cola light halen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag kan je ook reageren hor.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef hicham het volgende:
Ik dacht dat je naar bed was, toch goed dat ik nog ff op F5 heb geramd
Alleen driedubbele groente. How halal safe is that..quote:[b]Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef hicham het volgende:[/b
Heb toch op het menu doorgestreept wat ik niet wou??
Vandaag heb ik minder tijd, ik moet overwerkenquote:
Ow, moest ik steeds 1 ding tussen de slashes doorstrepen ipv een gehele set tussen komma's kiezen?quote:[..]
Alleen driedubbele groente. How halal safe is that..![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie wilde vrouw voor jou dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is goed. Ik hoor het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een druif ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:52 schreef bvvt het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/39532
[afbeelding]
quote:
ja, ik ben af en toe te lui om iedere keer de nieuwe versie te uploaden... kost me ook wel 5sec incl ftp progje openenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
Excel sheet is verouderd overigens. [afbeelding]
van mij wel hoorquote:
Mja, ik heb die naven zelf nieuw gekauft dus opzich heb ik daar wel weet vanquote:Op maandag 9 juli 2007 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat de vorige eigenaar er mee gedaan heeft?![]()
Ennnn blijft natuurlijk een slijtageonderdeel.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:16 schreef hicham het volgende:
Vandaag heb ik minder tijd, ik moet overwerken![]()
![]()
Beetje raar menu.quote:Ow, moest ik steeds 1 ding tussen de slashes doorstrepen ipv een gehele set tussen komma's kiezen?
/ = ofquote:Kipfiletje/zalm, aardappelen/rijst, sla/broccoli/doperwtjes met appelmoes.
IJsje als toetje bij de MAC na ophalen T1200.
Streep door in de combinatie tussen de komma wat niet van toepassing is.![]()
Wie er niet instaat, gelieve zich toe te voegen.quote:
Ik ook niet.quote:
quote:ja, ik ben af en toe te lui om iedere keer de nieuwe versie te uploaden... kost me ook wel 5sec incl ftp progje openen
Doe die oranje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef Den_Haag het volgende:
Enkele data onder voorbehoud.
hij is weer geupdate hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie er niet instaat, gelieve zich toe te voegen.As said before.
[..]
Ik ook niet.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Doe die oranje.![]()
Als Pimber niet meer op zaterdag werkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hij is weer geupdate hoorincl data van Den_Haag
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
En toen viel de stroom uitzul je net zien dat die vent die de deurbel komt maken (waar ik dus de heule dag voor moet thuis blijven) tijdens de stroomuitval langs is geweest
![]()
Maar goed.... laat ik er maar vanuit gaan dat de beste man pas op het laatste moment langs komt [afbeelding]
De deurbel/intercom werktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
En toen viel de stroom uitzul je net zien dat die vent die de deurbel komt maken (waar ik dus de heule dag voor moet thuis blijven) tijdens de stroomuitval langs is geweest
![]()
Maar goed.... laat ik er maar vanuit gaan dat de beste man pas op het laatste moment langs komt [afbeelding]
In een keer verveelde ik me, en schijten in het donker is ook niet allesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
![]()
Of dat ze bij jou via de intercom een Big Mac bestellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De deurbel/intercom werkt[afbeelding] Eindelijk kan ik weer thuis mc menu's bestellen
![]()
Ik heb overwogen er een mac stickertje bij te plakkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of dat ze bij jou via de intercom een Big Mac bestellen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef Geerd het volgende:
Gister nog een oude honda 6 cilinder gezien ik weet zo niet wat voor merk.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef Geerd het volgende:
Een Triumph mischienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef Geerd het volgende:
Wat voor therapie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
Een nieuw seizoen van therapie is aan gebroken![]()
benieuwt wat dit me nu weer gaat brengen. genezing lijkt me het beste![]()
Tot zo![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet ze?
![]()
Mijn deurbel werkt al zeker vijf jaar niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef koffiekoekje het volgende:
De deurbel/intercom werkt[afbeelding] Eindelijk kan ik weer thuis mc menu's bestellen
![]()
wtfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
De laatste is er in 900 en 750 cc.
Bijna ooit gehad, maar ik durfde het Italiaanse problemenkindje toch niet aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |