quote:GoBlade XT3 elektric bike!!
After 10 years of R&D, the Blade has been unleashed. A high performance electric bike, which will revolutionise the way we think of off-road motorcycling in the future.
With Blade's clean and no-noise approach, we can ride or race wherever suitable space exists - not just on remote MX tracks or woodland trails, but also in urban areas as well.
Blades underlying philosophy is that "No Sound Equals More Ground". Blade owners will not only have a great riding experience but will also gain from more riding opportunities. So don't just go riding . . Go Blading !
Van hoe ik de hoes over de motor deed of het dagje?quote:
Nope, niet gebeurd... maar wel gelijk weer in slaap gevallen na het uitzetten zonder snoozequote:[..]
Ik hoop jij (ook) niet.![]()
En een stukje van mijn levenquote:Je hebt trouwens nog een ijsje tegoed, en 50 km benzine door Haarlem.![]()
quote:Ze starte trouwens net gelijk, hiervoor het stationair nog even opnieuw afgeregeld.
Kan niet meer afslaan, maar loopt ook niet meer zo idioot hoog.![]()
Alleen niet getankt, wel even spul er in, een ritje naar de MAC en terug. Zonder stoppen.
Behalve dat schudden met de tank op de parkeerplaats daar, waar ik bijna bij viel.![]()
Welke dwaas niet, als je zo'n mooie lang lege overzichtelijke weg voor je hebtquote:[..]
Welke dwaas gaat er nou 240 km/u rijden op de A5. Met duo! Op een naked.![]()
En dan bij het opstappen zeggen dat ik wel wat wind vang boven je uit..
.. vervolgens ga je met je neus op de tank om de topsnelheid uit te proberen.![]()
![]()
![]()
heH, vakantiequote:
quote:Inbrekers stelen duizenden dollars met hulp Google lees voor
Uitgegeven: 11 juli 2007 13:19
Laatst gewijzigd: 11 juli 2007 13:33
AMSTERDAM - Een partycenter voor kinderen in het Amerikaanse Colorado Springs is twaalfduizend dollar armer. Twee inbrekers wisten het geld met hulp van zoekmachine Google uit de kluis te stelen.
inertia/nu.nl
Volgens de plaatselijke krant probeerde het duo eerst de beveiligingscamera onklaar te maken door er smeerolie op te spuiten, maar dat zorgde er alleen voor dat de lens schoon werd.
De camera legde in de daaropvolgende vijf kwartier dan ook nauwgezet vast hoe de inbrekers tevergeefs trachtten de kluizen open te maken. Uiteindelijk verliet een van de twee de ruimte, om even later terug te keren. De kluis ging vervolgens relatief gemakkelijk open, en de dieven gingen er vandoor met twaalfduizend dollar, een laptop en een Playstation.
De volgende dag bleek dat een van de twee op een computer in een naastgelegen kamer zoekmachine Google had geraadpleegd. Hij had gezocht op "How to open a safe" en "How to crack a safe".
De daders zijn nog voortvluchtig. De autoriteiten houden er rekening mee dat (oud-)werknemers bij de kraak betrokken zijn.
(c) NU.nl/Wieland van Dijk
En ik wilde slapenquote:
quote:Nope, niet gebeurd... maar wel gelijk weer in slaap gevallen na het uitzetten zonder snoozeGelukkig wordt hier voor het huis een gebouwtje gesloopt, schrik je wel ff van als ze om 07:30 beginnen [afbeelding] Maar deze keer kwam het dus wel goed uit, goed werk bouwvakkers
Dat mannetje op die SV650S.quote:Welke dwaas niet, als je zo'n mooie lang lege overzichtelijke weg voor je hebt [afbeelding] Hij klom nog heel langzaam, maar ik vond het wel genoeg zoDat geintje op de A4 met die andere motorrijder was dus slechts een voorproefje [afbeelding]
Ik open alleen topics van nieuwe motoren. e.a. volgens M.A.R.S. art. 533.2 fig 8.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:02 schreef hicham het volgende:
Ik had trouwens wel op z'n minst een Triumph topic verwacht eigenlijk
nicequote:Op donderdag 12 juli 2007 01:42 schreef Worldbeater het volgende:
Als slaapmutje nog even een piccie ..
Heb ik het daar allemaal voor gedaan..en Hicham ook...
![]()
![]()
Snel die lelijke XXXL stickers er eens af....![]()
![]()
Ik overweeg een GSX-R streetfighter als fatsoenlijke motor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom niet weer een keer één fatsoenlijke![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw rijles gehadNu lekker heel de dag motor rijden met TataK en DeBuurman
Voel me nu wel een beetje een Rietvaerder
![]()
die verwachtte ik jahquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik overweeg een GSX-R streetfighter als fatsoenlijke motor.![]()
aanbieding is altijd okquote:Deze was in de aanbieding, komende weken snel een beurtje geven en goed nakijken.
En de beste motor houden we i.c.m. toponderhoud = fatsoenlijke motor.![]()
Sleutelen is hier ook leuk(er) aan, er valt nog wat te winnen qua poetsen en onderhoud.
Grote stappen vooruit, heel bevredigend.![]()
Maar iets nieuwers zit er even niet in.![]()
En de Triumph is geen standaard motor, voor de prijs heb je anders alleen een GS500.![]()
Er is weer 'ruhring'in de tent.![]()
![]()
Duim omlaag mag ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aanbieding is altijd oken sommigen onder ons sleutelen net zo graag als rijden als niet liever
verder![]()
![]()
gheghequote:
7 uur is voldoendequote:De motor was maar 1.400 euro, alleen soms duurt starten een uur. ()
Hicham heeft dus wat minder geslapen vannacht.![]()
Ik verwacht een wat betere grondspeling met deze.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghegheieder zen meug hee..dacht alleen wel dat jij wat meer sportief georienteerd was
zelf zou ik niet een moto willen hebben of tweemet die grondspeling
![]()
Kwam ik er 2,5 tekort.quote:7 uur is voldoende
Ik had 'm al van ver in het vizier, moest gelijk aan jou denken. Je had namelijk ooit iets gepost over dat je op lange afstanden weleens ging liggen op de motor voeten op de duosteuntjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat mannetje op die SV650S.![]()
![]()
Ik heb mij nog omgedraaid om goed te kijken waar hij mee bezig was. Onder de wind duiken@100km/u.
Hij keek er ook angstig bij.. vast zo'n motorrijder die later verteld dat hij ook met storm gereden heeft.![]()
Lekker knusquote:Maar verder was die 240 km/u aardig gek, laatste 15 km duurde idd wel ff.
Alleen daardoor reden we wel erg lang tussen de 225 en 240.. en je liet ook niet gelijk gas los.![]()
Goed vasthouden was het devies.Net als bij die wheelie bij 140 km/u.
![]()
quote:[..]
Ik open alleen topics van nieuwe motoren. e.a. volgens M.A.R.S. art. 533.2 fig 8.
De kleine lettertjes.![]()
Doen jullie niet aan flexwerkenquote:Moest hard fietsen vanochtend.
8.00 beginnen net gehaald,
net zoveel stoplichten doorgereden als gisteravond / toen gepushed door Hicham.![]()
![]()
![]()
Zit nu alleen op kantoor, half uurtje later noby would have noticed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
enne @ El P.:voor de lift
moet ik onthouden als ik weer es een potentiele opvolger zie in Maastricht of zo
![]()
Hej, er staan nog 2 vragen van mij openquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw rijles gehadNu lekker heel de dag motor rijden met TataK en DeBuurman
Voel me nu wel een beetje een Rietvaerder
![]()
Gammaquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sleutelen is hier ook leuk(er) aan, er valt nog wat te winnen qua poetsen en onderhoud.
Grote stappen vooruit, heel bevredigend.![]()
Ik ook, kon het eerst niet plaatsen, ene dwerg op een motor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef hicham het volgende:
Ik had 'm al van ver in het vizier
Dat was op een motor waarbij de voetsteunen op WC stand staan, dus te laag en ver naar voren.quote:, moest gelijk aan jou denken. Je had namelijk ooit iets gepost over dat je op lange afstanden weleens ging liggen op de motor voeten op de duosteuntjes![]()
quote:
quote:Doen jullie niet aan flexwerken
Mja, niet dat we volledig overtuigd waren van de kwaliteit en zinvolle aankoop.quote:Gamma
Al was het stiekem ook wel een beetje dure ticket naar huis toe heH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |