quote:GoBlade XT3 elektric bike!!
After 10 years of R&D, the Blade has been unleashed. A high performance electric bike, which will revolutionise the way we think of off-road motorcycling in the future.
With Blade's clean and no-noise approach, we can ride or race wherever suitable space exists - not just on remote MX tracks or woodland trails, but also in urban areas as well.
Blades underlying philosophy is that "No Sound Equals More Ground". Blade owners will not only have a great riding experience but will also gain from more riding opportunities. So don't just go riding . . Go Blading !
Van hoe ik de hoes over de motor deed of het dagje?quote:
Nope, niet gebeurd... maar wel gelijk weer in slaap gevallen na het uitzetten zonder snoozequote:[..]
Ik hoop jij (ook) niet.![]()
En een stukje van mijn levenquote:Je hebt trouwens nog een ijsje tegoed, en 50 km benzine door Haarlem.![]()
quote:Ze starte trouwens net gelijk, hiervoor het stationair nog even opnieuw afgeregeld.
Kan niet meer afslaan, maar loopt ook niet meer zo idioot hoog.![]()
Alleen niet getankt, wel even spul er in, een ritje naar de MAC en terug. Zonder stoppen.
Behalve dat schudden met de tank op de parkeerplaats daar, waar ik bijna bij viel.![]()
Welke dwaas niet, als je zo'n mooie lang lege overzichtelijke weg voor je hebtquote:[..]
Welke dwaas gaat er nou 240 km/u rijden op de A5. Met duo! Op een naked.![]()
En dan bij het opstappen zeggen dat ik wel wat wind vang boven je uit..
.. vervolgens ga je met je neus op de tank om de topsnelheid uit te proberen.![]()
![]()
![]()
heH, vakantiequote:
quote:Inbrekers stelen duizenden dollars met hulp Google lees voor
Uitgegeven: 11 juli 2007 13:19
Laatst gewijzigd: 11 juli 2007 13:33
AMSTERDAM - Een partycenter voor kinderen in het Amerikaanse Colorado Springs is twaalfduizend dollar armer. Twee inbrekers wisten het geld met hulp van zoekmachine Google uit de kluis te stelen.
inertia/nu.nl
Volgens de plaatselijke krant probeerde het duo eerst de beveiligingscamera onklaar te maken door er smeerolie op te spuiten, maar dat zorgde er alleen voor dat de lens schoon werd.
De camera legde in de daaropvolgende vijf kwartier dan ook nauwgezet vast hoe de inbrekers tevergeefs trachtten de kluizen open te maken. Uiteindelijk verliet een van de twee de ruimte, om even later terug te keren. De kluis ging vervolgens relatief gemakkelijk open, en de dieven gingen er vandoor met twaalfduizend dollar, een laptop en een Playstation.
De volgende dag bleek dat een van de twee op een computer in een naastgelegen kamer zoekmachine Google had geraadpleegd. Hij had gezocht op "How to open a safe" en "How to crack a safe".
De daders zijn nog voortvluchtig. De autoriteiten houden er rekening mee dat (oud-)werknemers bij de kraak betrokken zijn.
(c) NU.nl/Wieland van Dijk
En ik wilde slapenquote:
quote:Nope, niet gebeurd... maar wel gelijk weer in slaap gevallen na het uitzetten zonder snoozeGelukkig wordt hier voor het huis een gebouwtje gesloopt, schrik je wel ff van als ze om 07:30 beginnen [afbeelding] Maar deze keer kwam het dus wel goed uit, goed werk bouwvakkers
Dat mannetje op die SV650S.quote:Welke dwaas niet, als je zo'n mooie lang lege overzichtelijke weg voor je hebt [afbeelding] Hij klom nog heel langzaam, maar ik vond het wel genoeg zoDat geintje op de A4 met die andere motorrijder was dus slechts een voorproefje [afbeelding]
Ik open alleen topics van nieuwe motoren. e.a. volgens M.A.R.S. art. 533.2 fig 8.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:02 schreef hicham het volgende:
Ik had trouwens wel op z'n minst een Triumph topic verwacht eigenlijk
nicequote:Op donderdag 12 juli 2007 01:42 schreef Worldbeater het volgende:
Als slaapmutje nog even een piccie ..
Heb ik het daar allemaal voor gedaan..en Hicham ook...
![]()
![]()
Snel die lelijke XXXL stickers er eens af....![]()
![]()
Ik overweeg een GSX-R streetfighter als fatsoenlijke motor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom niet weer een keer één fatsoenlijke![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw rijles gehadNu lekker heel de dag motor rijden met TataK en DeBuurman
Voel me nu wel een beetje een Rietvaerder
![]()
die verwachtte ik jahquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik overweeg een GSX-R streetfighter als fatsoenlijke motor.![]()
aanbieding is altijd okquote:Deze was in de aanbieding, komende weken snel een beurtje geven en goed nakijken.
En de beste motor houden we i.c.m. toponderhoud = fatsoenlijke motor.![]()
Sleutelen is hier ook leuk(er) aan, er valt nog wat te winnen qua poetsen en onderhoud.
Grote stappen vooruit, heel bevredigend.![]()
Maar iets nieuwers zit er even niet in.![]()
En de Triumph is geen standaard motor, voor de prijs heb je anders alleen een GS500.![]()
Er is weer 'ruhring'in de tent.![]()
![]()
Duim omlaag mag ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aanbieding is altijd oken sommigen onder ons sleutelen net zo graag als rijden als niet liever
verder![]()
![]()
gheghequote:
7 uur is voldoendequote:De motor was maar 1.400 euro, alleen soms duurt starten een uur. ()
Hicham heeft dus wat minder geslapen vannacht.![]()
Ik verwacht een wat betere grondspeling met deze.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghegheieder zen meug hee..dacht alleen wel dat jij wat meer sportief georienteerd was
zelf zou ik niet een moto willen hebben of tweemet die grondspeling
![]()
Kwam ik er 2,5 tekort.quote:7 uur is voldoende
Ik had 'm al van ver in het vizier, moest gelijk aan jou denken. Je had namelijk ooit iets gepost over dat je op lange afstanden weleens ging liggen op de motor voeten op de duosteuntjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat mannetje op die SV650S.![]()
![]()
Ik heb mij nog omgedraaid om goed te kijken waar hij mee bezig was. Onder de wind duiken@100km/u.
Hij keek er ook angstig bij.. vast zo'n motorrijder die later verteld dat hij ook met storm gereden heeft.![]()
Lekker knusquote:Maar verder was die 240 km/u aardig gek, laatste 15 km duurde idd wel ff.
Alleen daardoor reden we wel erg lang tussen de 225 en 240.. en je liet ook niet gelijk gas los.![]()
Goed vasthouden was het devies.Net als bij die wheelie bij 140 km/u.
![]()
quote:[..]
Ik open alleen topics van nieuwe motoren. e.a. volgens M.A.R.S. art. 533.2 fig 8.
De kleine lettertjes.![]()
Doen jullie niet aan flexwerkenquote:Moest hard fietsen vanochtend.
8.00 beginnen net gehaald,
net zoveel stoplichten doorgereden als gisteravond / toen gepushed door Hicham.![]()
![]()
![]()
Zit nu alleen op kantoor, half uurtje later noby would have noticed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
enne @ El P.:voor de lift
moet ik onthouden als ik weer es een potentiele opvolger zie in Maastricht of zo
![]()
Hej, er staan nog 2 vragen van mij openquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw rijles gehadNu lekker heel de dag motor rijden met TataK en DeBuurman
Voel me nu wel een beetje een Rietvaerder
![]()
Gammaquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sleutelen is hier ook leuk(er) aan, er valt nog wat te winnen qua poetsen en onderhoud.
Ik ook, kon het eerst niet plaatsen, ene dwerg op een motor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef hicham het volgende:
Ik had 'm al van ver in het vizier
Dat was op een motor waarbij de voetsteunen op WC stand staan, dus te laag en ver naar voren.quote:, moest gelijk aan jou denken. Je had namelijk ooit iets gepost over dat je op lange afstanden weleens ging liggen op de motor voeten op de duosteuntjes![]()
quote:
quote:Doen jullie niet aan flexwerken
Mja, niet dat we volledig overtuigd waren van de kwaliteit en zinvolle aankoop.quote:Gamma
Al was het stiekem ook wel een beetje dure ticket naar huis toe heH
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:07 schreef Makster het volgende:
Wtf
Pep WEEER een andere motor erbij
Echt, gast kap nou is man
zul je idd wel wat moeten aanpassen denk ik zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik verwacht een wat betere grondspeling met deze.
En e.a. kan je natuurlijk aanpassen, dat was ik reeds van plan met de Trident.
dus dat rondstrooien van biedingen her en der levert soms ook nog wat opquote:Maar deze motor kwam op mijn pad, en enige tijd later nam de man contact op dat mijn lage bod geaccepteerd werd. Dus nu kijken welke motor opgehoogd gaat worden.
dat dan weer welquote:En 125 PK, potentieel zit er wel in.
genoegquote:Kwam ik er 2,5 tekort.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb ik wel zalm&doperwtjes voor overquote:
Als het altijd financieel een probleem is een "betere" motor te kopen, kun je natuurlijk overwegen eens een jaartje geen brik te kopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
Hallo![]()
Ik kom, na een jaar geleden een erg grote bek te hebben gehad en mezelf met veel bombarie aangekondigt te hebben als trotse bezitter van een motor rijbewijs, nog eens langs voor een update.
Misschien kennen jullie me niet meer, na al die drie posts vorig jaar!Dus ik zeg eerst even hallo voor ik weer losbrand.
Ik kom nu namelijk aankondigen dat ik na een jaar van niet rijden wegens geldgebrek eindelijk de trotse eigenaar ben van een motor! En het is nog een klassieker (lees: aftans brak brik) ook!
Een echte Honda CB500 Four uit 1973.Anticlimax: Hij rijdt (nog) niet.
![]()
Mijn vraag dan ook: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met sleutelen aan een motor? Ik niet namelijk. Jaren geleden wel een echte Yamaha DT gehad, maar die heb ik kunstig om zeep gesleuteld!En een Honda 4 cilinder is toch net ff wat anders. (Zijn er trouwens geen sleutel/project topics voor motoren hier op FOK!? Je ziet overal semi snelle plastic auto bouw topics maar ik kon niks voor een motortje vinden...
) Ik heb al een echte shop manual (gedownload
) en ben enthosiast begonnen met strippen...
Hier de stand van zaken:
- Bobines moeten vervangen worden, zijn er al af ik wacht alleen nog even tot ik weer geld heb.
- Nieuwe accu nodig, is er ook al af maar zie boven.
- Nieuwe rubber tussenstukje van luchtfilter naar carborateur nodig. Zijn er ook al af, maar zie boven...![]()
Wat ik nog wil doen:
- Carborateurs openmaken en schoonmaken.
- Luchtfilter eraf slopen en schoonmaken.
- Tank spuiten.
- Electronica doormeten.
- Nieuwe toerenteller monteren.
- Motor wegbrengen en laten reficeren.
Kan ik hier af en toe komen bleren om hulp? Of raden julie me toch aan een ander forum te zoeken?![]()
Ik hoop volgend jaarzomer te kunnen brommeren op mijn opgepoetste, vers gespoten zelf in elkaar geknutselde CB500! Maar ik heb zo goed/slecht als nul sleutel ervaring, dus ik ben heel benieuwd.
Lijkt me gezellig!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]je bent net op tijd
misschien kun je hier online synchroon klussen met de heer Worldbeater
Ik heb geen radio op de afdeling. Alleen de dames van het administratie kippenhok beneden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
genoeg![]()
+ foute uurtje musica kan een hoop doen
Binnenkort een motor in Arnhem halen dus.quote:[quote]daar heb ik wel zalm&doperwtjes voor over![]()
![]()
Dit vreet vooralsnog geen brood.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Als het altijd financieel een probleem is een "betere" motor te kopen, kun je natuurlijk overwegen eens een jaartje geen brik te kopen![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:19 schreef SicSicSics het volgende:
Lijkt me gezellig!Ik las dat hij al meerdere brikken heeft opgelapt... Met succes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had nog piccies willen nemen van Hiesj die zijn ketting aan het smeren was..quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Wel jammer van het matige fotoverslaghad meer verwacht bij het zien van de trailer
.. en daarna de goudkleurige schakeltjes weer ging poetsen. Want het moest wel glimmen allemaal.![]()
Verder was ik een beetje te gehaast om relaxt piccies te nemen.![]()
En de tijd ging al snel genoeg zo.![]()
![]()
![]()
Eejquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
Hallo![]()
Ik kom, na een jaar geleden een erg grote bek te hebben gehad en mezelf met veel bombarie aangekondigt te hebben als trotse bezitter van een motor rijbewijs, nog eens langs voor een update.
Misschien kennen jullie me niet meer, na al die drie posts vorig jaar!Dus ik zeg eerst even hallo voor ik weer losbrand.
Ik kom nu namelijk aankondigen dat ik na een jaar van niet rijden wegens geldgebrek eindelijk de trotse eigenaar ben van een motor! En het is nog een klassieker (lees: aftans brak brik) ook!
Een echte Honda CB500 Four uit 1973.Anticlimax: Hij rijdt (nog) niet.
![]()
Mijn vraag dan ook: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met sleutelen aan een motor? Ik niet namelijk. Jaren geleden wel een echte Yamaha DT gehad, maar die heb ik kunstig om zeep gesleuteld!En een Honda 4 cilinder is toch net ff wat anders. (Zijn er trouwens geen sleutel/project topics voor motoren hier op FOK!? Je ziet overal semi snelle plastic auto bouw topics maar ik kon niks voor een motortje vinden...
) Ik heb al een echte shop manual (gedownload
) en ben enthosiast begonnen met strippen...
Hier de stand van zaken:
- Bobines moeten vervangen worden, zijn er al af ik wacht alleen nog even tot ik weer geld heb.
- Nieuwe accu nodig, is er ook al af maar zie boven.
- Nieuwe rubber tussenstukje van luchtfilter naar carborateur nodig. Zijn er ook al af, maar zie boven...![]()
Wat ik nog wil doen:
- Carborateurs openmaken en schoonmaken.
- Luchtfilter eraf slopen en schoonmaken.
- Tank spuiten.
- Electronica doormeten.
- Nieuwe toerenteller monteren.
- Motor wegbrengen en laten reficeren.
Kan ik hier af en toe komen bleren om hulp? Of raden julie me toch aan een ander forum te zoeken?![]()
Ik hoop volgend jaarzomer te kunnen brommeren op mijn opgepoetste, vers gespoten zelf in elkaar geknutselde CB500! Maar ik heb zo goed/slecht als nul sleutel ervaring, dus ik ben heel benieuwd.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:02 schreef hicham het volgende:
probeerde het duo eerst de beveiligingscamera onklaar te maken door er smeerolie op te spuiten, maar dat zorgde er alleen voor dat de lens schoon werd.!
fout uurtjequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb geen radio op de afdeling. Alleen de dames van het administratie kippenhok beneden.
Maar ze hebben een bandje mee laten lopen, ik hoor het later wel.![]()
![]()
![]()
quote:Binnenkort een motor in Arnhem halen dus.
Aldi-food is good-enough dusquote:De zalm was te eten volgens Hiesj .Had alleen niets in huis, dus het was wel ff haasten.
logischquote:Alleen daarna hadden we ineens 2 uur over, want we kwamen een half uur tekort. (![]()
![]()
)
sjeh beter dat ik zulkse biedingen niet doequote:Ennnn aanbiedingen zijn meer foute verleidingen dan goed voor je is.![]()
![]()
Nu kan het nog. Volgend jaar woon ik samen ofzo.![]()
Owjaquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit vreet vooralsnog geen brood.![]()
Andere brikkies brachten ook alleen maar op.![]()
Gratis hobbieen.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is hoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motor-forum ga ik ook maar eens kijken dan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:30 schreef Makster het volgende:
Hier en daar sleutelen we weleens wat aan elkaar jaVoor het betere advies ga je naar www.motor-forum.nl daar zitten de echte sleutelwonders. Beetje advies hier en daar kunnen we je wel geven
succes met je brik![]()
En bedankt, ik ga het nodig hebben denk ik, het uit elkaar halen lukt wel denk ik, het in elkaar zetten daarentegen...![]()
Ik ben ook net verhuisd en heb eigenlijk geen goede sleutel werkplaats... Alles komt een beetje tegelijk hier. Ik moet eigenlijk eerst mijn schuurtje ombouwen (electra aanleggen, stellingen ophangen en een werkbank bouwen) voor ik goed en wel kan beginnen. Ik vind het bijna jammer dat ik op vakantie ga dit jaar...Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Nieuweling! met oldschool bikequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er is hoop!![]()
[..]
Motor-forum ga ik ook maar eens kijken dan!
En bedankt, ik ga het nodig hebben denk ik, het uit elkaar halen lukt wel denk ik, het in elkaar zetten daarentegen...![]()
Ik ben ook net verhuisd en heb eigenlijk geen goede sleutel werkplaats... Alles komt een beetje tegelijk hier. Ik moet eigenlijk eerst mijn schuurtje ombouwen (electra aanleggen, stellingen ophangen en een werkbank bouwen) voor ik goed en wel kan beginnen. Ik vind het bijna jammer dat ik op vakantie ga dit jaar...
Goeiemorgen nog!quote:
Oud is goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goeiemorgen nog!
En ja, tis een ouwtje! Maar wel mooi! Alstie schoon en weer in elkaar gezet is!
Ik ga iig proberen om jullie een beetje up-to-date te houden!
Edit: Een week lang posten en dan zal ik eens een foto uploaden, of mogen halve motoren niet in de OP?
WB, wat kost nou zo'n motor?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik overweeg een GSX-R streetfighter als fatsoenlijke motor.![]()
![]()
Deze was in de aanbieding, komende weken snel een beurtje geven en goed nakijken.
En de beste motor houden we i.c.m. toponderhoud = fatsoenlijke motor.![]()
En de Triumph is geen standaard motor, voor de prijs heb je anders alleen een GS500.![]()
Er is weer 'ruhring'in de tent.![]()
![]()
quote:
Geen ideequote:Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Duim omlaag mag ook.![]()
De motor was maar 1.400 euro, alleen soms duurt starten een uur. ()
Hicham heeft dus wat minder geslapen vannacht.![]()
Kan ook weer niet teveel freubelen. De neef van de directeur kwam hier zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fout uurtjegeen speakertjes in je pc
Vaak nog hele hoge kwaliteit ook. Deutsche grundligkeit. vergeet de M&M's niet.quote:Aldi-food is good-enough dus![]()
We wilden er zijn voordat hij uit eten ging, maar die tijd werd niet gehaald.quote:Logisch
Het blijft kriebbelen heH?quote:sjeh beter dat ik zulkse biedingen niet doe
Een aparte ervaring. Die wheelie was trouwens met 140.quote:
Een goed onderhouden exemplaar moet je wel voor <¤2.500,00 op de kop kunnen tikken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:47 schreef Den_Haag het volgende:
WB, wat kost nou zo'n motor?
Dit was het best lijkende plaatje wat ik kon vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oud is goed.![]()
![]()
![]()
Post eens wat foto's zou ik zeggen.
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit was het best lijkende plaatje wat ik kon vinden.
[afbeelding]
Maar de mijne heeft een zwarte tank die los hangt, witte 5 spaakwielen, een kort recht stuurtje, lelijke stikkers "Devil" op de zij-kapjes, een motad 4 in 1 uitlaatsysteem, geen zadel (los) maar wel een (blauw) Nederlands kenteken, originele spatborden en verlichting en net zoveel stof!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |