Hier wordt even makkelijk overheen geschreven. Maar denk eens goed na, over wat er in de hut gebeurt en wat er regelmatig in de COSsen te zien is...quote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Het is makkelijk om iemand te haten dan iemand een compliment te geven"
Het is ook absoluut waar wat Natasia zeiquote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier wordt even makkelijk overheen geschreven. Maar denk eens goed na, over wat er in de hut gebeurt en wat er regelmatig in de COSsen te zien is...
Bedankt voor het openen van de COS.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier wordt even makkelijk overheen geschreven. Maar denk eens goed na, over wat er in de hut gebeurt en wat er regelmatig in de COSsen te zien is...
Nope liep weer eens met een sisser af. En er zal ook met geen woord meer over gerept worden waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:55 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand vertellen of Nadia al der 24 uur heeft aangvraagd.
dankjewelquote:Op maandag 9 juli 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooie TT! <<< compliment
Dat meen je toch niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook absoluut waar wat Natasia zei
Absoluut wel... en dat bedoelde de topic opener ook.quote:
Huub zei net dat het volgende week weer gaat beginnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
Herhaling van mn vraag: weet iemand wanneer de popo komt?
Huub denkt dat hij volgend weekend van start gaat.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
Wtf, natuurlijk is het makkelijker om te haten dan een compliment te gevenquote:
Vanuit de Kooi gedacht begrijp ik het, maar zo erg is het toch niet op FOK? Het is maar een handje vol users die soms de stemming of sfeer hier verpest, ik kan me daar echt niet in vinden, sorry.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut wel... en dat bedoelde de topic opener ook.
antwoord op je vraag: neequote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet schrikken ......
[afbeelding]
Rotjochquote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet schrikken ......
[afbeelding]
Tuurlijk. Zo gaat het in het echte leven ook. Mensen spreken veel eerder uit dat ze iemand een klootzak vinden dan dat ze iemand aardig en/of leuk vinden.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, natuurlijk is het makkelijker om te haten dan een compliment te geven![]()
Dat zie je op Fok! de hele dag door.
Inderdaad, de eerste keer dat ik het 100% met Natasia eensch ben.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo gaat het in het echte leven ook. Mensen spreken veel eerder uit dat ze iemand een klootzak vinden dan dat ze iemand aardig en/of leuk vinden.
En soms zijn het allebei zwaktebodenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef Sug4r het volgende:
Iemand haten kost ook energie, iemand negeren is veel erger
Soms heeft Natasia heel erg gelijk ja, zoals nu.... maar dat komt dan wel hard aanquote:Op maandag 9 juli 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En soms zijn het allebei zwakteboden![]()
Wat Natasia zei klopte wel, het is alleen zo moeilijk verteerbaar dat het uit haar strot kwam.
ik vind je leukquote:Op maandag 9 juli 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo gaat het in het echte leven ook. Mensen spreken veel eerder uit dat ze iemand een klootzak vinden dan dat ze iemand aardig en/of leuk vinden.
Je kan het zelfs naar het echte leven betrekken. Ik vind het een goede titel die weer tot nadenken aanzet. Maar nu moet wel Tamara langs komen om de ultimate ParaBrother te unlocken....quote:Op maandag 9 juli 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanuit de Kooi gedacht begrijp ik het, maar zo erg is het toch niet op FOK? Het is maar een handje vol users die soms de stemming of sfeer hier verpest, ik kan me daar echt niet in vinden, sorry.
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En soms zijn het allebei zwakteboden![]()
Wat Natasia zei klopte wel, het is alleen zo moeilijk verteerbaar dat het uit haar strot kwam.
Ja blijkbaar. De mooie dingen dichten we graag onszelf toe, het is niet leuk als zo'n mens ermee aan de haal gaatquote:Op maandag 9 juli 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms heeft Natasia heel erg gelijk ja, zoals nu.... maar dat komt dan wel hard aan
Dank je welquote:Op maandag 9 juli 2007 23:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind je leukGoed he? Maar ik ben het ook gewoon met je eens.
Huub en Lieke nemen Tamara 55 minuten mee naar de private en Brian krijgt nog 5 minuten om gedag te zeggen. Lijkt me een heerlijk scenario.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je kan het zelfs naar het echte leven betrekken. Ik vind het een goede titel die weer tot nadenken aanzet. Maar nu moet wel Tamara langs komen om de ultimate ParaBrother te unlocken....
Thanxquote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub zei net dat het volgende week weer gaat beginnen.
Trusten en sweet dreamsquote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blij dat ik een topic heb geopent met "Points to ponder".
Stelletje KUTFOKKERS.
Love you all.![]()
![]()
(4 uur)
Oh ja, een bom gooien en dan hard weglopen. Fraai hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stelletje KUTFOKKERS.
Love you all.![]()
![]()
(4 uur)
Blij dat ik de quote geplaatst heb, want hij viel mij ook meteen op inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stelletje KUTFOKKERS.
Love you all.![]()
![]()
(4 uur)
Willen Huub en Lieke Tamara uitnodigen?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:02 schreef waxmask het volgende:
Nog bekend of Tamara wel of niet ingaat op de uitnodiging van Huub en Lieke?
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stelletje KUTFOKKERS.
Love you all.![]()
![]()
(4 uur)
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, een bom gooien en dan hard weglopen. Fraai hoor![]()
Welterusten.
Hebben ze gedaan, zo'n 2 uur geleden.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:12 schreef riri het volgende:
[..]
Willen Huub en Lieke Tamara uitnodigen?
Zou een goeie zet zijn
Dat zal voorlopig nog wel even zo doorgaan. Jaap vreest de toneelhaak, zijn rol als TerrorJaap is uitgespeeld dus moet hij het hebben van steeds dezelfde speltechnische gesprekken.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:11 schreef Desii het volgende:
Ik vind Jaap ook een zeikerd.. dat verhaal heb ik nu wel al gehoord
Echt? Goede zetquote:
Nee, nog niet bekend.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Goede zet![]()
Is al bekend of ze geaccepteerd heeft?
Het is een domme zet... het kost ze 150CP..... Brian is blij maar heeft weinig uit te leggen aan Amanda.... Dom plan. Brian zal de lachende derde zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:12 schreef riri het volgende:
[..]
Willen Huub en Lieke Tamara uitnodigen?
Zou een goeie zet zijn
Zie het als een compliment, er is al haat genoeg.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:15 schreef wolferl het volgende:
Ik word misselijk van Brian's geslijm.
Ja, het was alleen effectief en leuk geweest als ze vanavond nog was gekomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een domme zet... het kost ze 150CP..... Brian is blij maar heeft weinig uit te leggen aan Amanda.... Dom plan. Brian zal de lachende derde zijn.
Da's dan weer jammer, maar het kan wel het laatste zetje zijn die Brian nodig heeft om Amanda echt te dumpen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet bekend.
Maar ze weten niet dat Brian haar deze week ook wil uitnodigen. Omdat hij spijt heeft haar weggestuurd te hebben.
Mag ik zeggen dat ik dat heel schattig vind?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Over drie kwartier is het middernacht en Huub en Lieke staan te dansen in de tuin
En toch is hij vrij makkelijk overal door heen gekomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:15 schreef wolferl het volgende:
Ik word misselijk van Brian's geslijm.
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet schrikken ......
[afbeelding]
denk toch dat de verrassing behoorlijk is als ze morgen binnenstapt... Amanda over de zeikquote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het was alleen effectief en leuk geweest als ze vanavond nog was gekomen.
Zijn we het eindelijk een keer eensquote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat heel schattig vind?![]()
En zelfs dan niet... Brian zal zich sterk voelen na een bezoek aan Tamara en zal echt niet flippen... en dat gezeik met Amanda duurt sowieso nog wel een paar dagen... met of zonder Tamara... Het kost alleen 150 dure CP...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het was alleen effectief en leuk geweest als ze vanavond nog was gekomen.
Romantischquote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat heel schattig vind?![]()
Ik ben bang dat Amanda dan alleen maar moet lachen. Ze kunnen zich de punten sparen als het daarom gaat, want voor haar is het veel erger dat hij Tamara sowieso nog gaat vragen voor een andere keer.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
[..]
denk toch dat de verrassing behoorlijk is als ze morgen binnenstapt... Amanda over de zeik![]()
Al ist maar van korte duur... ik vind mooi![]()
Is wel vaker zo hoor.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef wolferl het volgende:
Dus Nadia is nog niet weg.
Dan zal ik het op een andere manier moeten doen.
Als ik me niet vergis schreef je zoiets al vijf keer vanavond .......quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef wolferl het volgende:
Dus Nadia is nog niet weg.
Dan zal ik het op een andere manier moeten doen.
Nee ik zie alleen dat witte pronkbroekje van Natasia, waarin haar mooie ranke kontje zo mooi uitkomt.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Zagen jullie net die screensaver van Jaap?
Heb je gezopen?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik zie alleen dat witte pronkbroekje van Natasia, waarin haar mooie ranke kontje zo mooi uitkomt.
En nu weer dat hilarische verhaal over de soep. Wat een wereldwijf.![]()
Leukquote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Over drie kwartier is het middernacht en Huub en Lieke staan te dansen in de tuin
Nee, zag ik niet, maar was het deze ?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Morgen is ie pas bedorvenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:23 schreef cobain94 het volgende:
De soep is bedorven..Amanda heeft zelf opgeschept..
Schift happens!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:22 schreef ozewiesewoze het volgende:
en alweer dat gelul over het schiften van een pan pindasoep.
Nee? Vertel..quote:Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
ik voel goedmaaksex opkomenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:26 schreef cobain94 het volgende:
B&A hebben weer een normaal gesprek...
Omin veel nivo mang, jewaids.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Brian: "Mannie... aiaiaiai...... weet je wanneer ik me kut voelde? Toen Huub jou zat te beffen."
Amanda: "Weet je wanneer ik me kut voelde? Toen jij dat wijf onder de douche aan het bangen was."
Ik ben pas een uurtje thuis, en dit is mijn 4de post.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis schreef je zoiets al vijf keer vanavond .......
Hmm... na die opmerking van Natasia daarnet, en dat enge toontje van Brian nu... ik zie eerder een glazen deur aan gruzelementen gaan binnenkort.quote:
Sweet dreams babequote:Op maandag 9 juli 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian take 3245. Nite all and sweet dreams. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
Of Amanda's vettige gezicht krijgt een mooie handafdruk.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... na die opmerking van Natasia daarnet, en dat enge toontje van Brian nu... ik zie eerder een glazen deur aan gruzelementen gaan binnenkort.
Zou tijd worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Of Amanda's vettige gezicht krijgt een mooie handafdruk.
Fucking hellquote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet schrikken ......
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, zag ik niet, maar was het deze ?
[afbeelding]
Wie heeft de caps nog?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian: "Heb je me ooit gezien met een andere vrouw!!?"
[afbeelding]
En het is al lang geledenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
Brian gooit het er nu op dat wat hij in de douche deed, minder erg was omdat Amanda dat niet gezien heeft.
Dat zei je al, maar ik ga het niet nazoeken .......quote:Op maandag 9 juli 2007 23:32 schreef wolferl het volgende:
hey bright_side_of_life_.
Je bent in de war.
Brian moet niet praten; gewoon dat bed in, dan is Amanda het zo vergeten.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
Brian gooit het er nu op dat wat hij in de douche deed, minder erg was omdat Amanda dat niet gezien heeft.
Zo werkt dat dus?? Als je niet betrapt wordt is het niet erg?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
Betrapt is niet erg, zolang je partner het maar niet met eigen ogen ziet.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus?? Als je niet betrapt wordt is het niet erg?
Dan ben je zuiver....quote:Op maandag 9 juli 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus?? Als je niet betrapt wordt is het niet erg?
Lieke is echt een zeur.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:34 schreef Desii het volgende:
Lieke je zit weer in zeikmodus.... Hij praat nu hartstikke lief, en jij loopt te zeuren.
Begint? Het duurt al de hele dag met de nodige onderbrekingenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Ah, het kruisverhoor van Brian begint.
Hij is vernederd (vindt hij) en wil wraak.
Moeilijk te zeggen... het is nog vroeg. Ik gok van niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:36 schreef farceman het volgende:
Zijn er hier nog domme naieve mensen die denken dat Brian en Amande de komende 24 uur geen sex gaan hebben?
Misschien bouwt Amanda weer een muurtje met kussensquote:Op maandag 9 juli 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen... het is nog vroeg. Ik gok van niet.
Hij probeert haar nu weer op kleine inconsekwentheden te pakken. Wat is het toch ook een ongelooflijke sneue lul.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Begint? Het duurt al de hele dag met de nodige onderbrekingen![]()
lekker he, een relatie in DGK. Ik zou gewoon een Tarzan nemen, die zeurt niet zo.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:37 schreef akveor het volgende:
En hetzelfde gezeik op de andere streams...
[afbeelding]
Soms haat ik jou zo dat ik mij haast om een compliment te gevenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:38 schreef 2live het volgende:
[..]
lekker he, een relatie in DGK. Ik zou gewoon een Tarzan nemen, die zeurt niet zo.![]()
Wel een typje voor Japioquote:Op maandag 9 juli 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
Screensaver Jaap
Sorry, was even aan het multitasken
[afbeelding]
Dit is geen grap, dit is echt zo !!!!!
Heeft ze welquote:Op maandag 9 juli 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij probeert haar nu weer op kleine inconsekwentheden te pakken. Wat is het toch ook een ongelooflijke sneue lul.![]()
En wat is Amanda dom, dat ze deze doorzichtige taktiek totaal niet doorheeft.
Wat zei ikquote:Op maandag 9 juli 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
Moooooooooooi...
Amanda heeft het door. Brian's taktiek werkt niet.
Brian: "Mannie, je bent weer op je kutdreef.:"
Zijn er glazen objecten in de buurt!?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
Moooooooooooi...
Amanda heeft het door. Brian's taktiek werkt niet.
Brian: "Mannie, je bent weer op je kutdreef.:"
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Amanda: Een ex is niet voor niks een ex.
Mooi gezegd.
Ik ben het ook met Brian eens... nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:43 schreef Spartel het volgende:
Ik vind serieus dat Brian gelijk heeft... ze weet niet eens waar ze het over heeft.
Levertraanstemquote:Op maandag 9 juli 2007 23:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan Dennis zo slecht verstaan, kan dat kloppen ?
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia vindt Lieke echt een ranzig wijf
Nee Nadia is lekker, gaat gewoon uit vrije wil Denniks lopen pijpen en trekken.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef BuffyJan het volgende:
oh, okquote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Glijerig, alsof hij net levertraan heeft genomen![]()
ik mute hem zoveel mogelijk, da's beter voor mijn bloeddruk.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Glijerig, alsof hij net levertraan heeft genomen![]()
Lieke vindt dat ze zichzelf moet wegcijferen voor Huub en z'n spel maar dat dat andersom niet gebeurt.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:48 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Lieke ook al ruzie....waar ging dat nou weer over
Levertraan ookquote:Op maandag 9 juli 2007 23:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ik mute hem zoveel mogelijk, da's beter voor mijn bloeddruk.
Lieke zat in zeurmodus, omdat Huub had gezegd dat als het in het kader van het spel nodig is om met Nadia te rotzooien om Nix over de zeik te krijgen hij dat gaat doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:48 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Lieke ook al ruzie....waar ging dat nou weer over
Alleen Huub telt voor Dennis.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dennis moet iets beter opletten, ik denk dat het conflict tussen Brian en Amanda ernstiger is.
Gaat niet, het zou ook slim zijn om nu tussen Brian en Amanda te kloten.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dennis moet iets beter opletten, ik denk dat het conflict tussen Brian en Amanda ernstiger is.
Ik vind Lieke o.k.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Het lukt me maar niet Lieke symphatiek te vinden..door haar stem? haar saaiheid? haar uiterlijk?. haar spierballen?
Te gemaakt.....vrees ik en tè alles
quote:
Ik vind Nadia een ranzig wijf...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef BuffyJan het volgende:
Dankjewel Desii. Ik miste het begin.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke zat in zeurmodus, omdat Huub had gezegd dat als het in het kader van het spel nodig is om met Nadia te rotzooien om Nix over de zeik te krijgen hij dat gaat doen.
Lieke vind dat hij dan aan haar voorbij gaat en weet niet of ze dat kan handelen.
Huub zegt we hebben daar zelf afspraken over gemaakt, dat als we dat van plan zijn het van tevoren aan elkaar melden... en haalt daarbij het voorbeeld van Lieke die met Brian gezoent heeft, zonder dat van te voren te melden, en dat Lieke dan niet moet zeuren, omdat hij het wel van tevoren aangeeft.
Enz. enz. Lieke liep kwaad weg.
Waarom moet Huub ook altijd maar met zijn pik denken.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke zat in zeurmodus, omdat Huub had gezegd dat als het in het kader van het spel nodig is om met Nadia te rotzooien om Nix over de zeik te krijgen hij dat gaat doen.
Lieke vind dat hij dan aan haar voorbij gaat en weet niet of ze dat kan handelen.
Huub zegt we hebben daar zelf afspraken over gemaakt, dat als we dat van plan zijn het van tevoren aan elkaar melden... en haalt daarbij het voorbeeld van Lieke die met Brian gezoent heeft, zonder dat van te voren te melden, en dat Lieke dan niet moet zeuren, omdat hij het wel van tevoren aangeeft.
Thanks...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zeg nixquote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Thanks...
weer een neukend stel minder....nu alleen nog dat stel waarvan de man maar niet klaar kan komen ..
ben even de namen kwijt...![]()
En hier hebben we -----------quote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet schrikken ......
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef ozewiesewoze het volgende:
misschien een ultrastomme vraag maar ik begrijp nu dat Nadia gewoon blijft?
Zonder schelden en zonder vechten is een goede eigenschap. Maar wel een beetje veel zeurmodus ......quote:Op maandag 9 juli 2007 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]Ze blijft de enige die nog normaal is in die villa en die het zonder schelden en vechten af kan.
Waarom is dat een domme vraag?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef ozewiesewoze het volgende:
misschien een ultrastomme vraag maar ik begrijp nu dat Nadia gewoon blijft?
Precies. En als Lieke maar alles zonder slag of stoot goed vindt, dan walst Huub helemaal over haar heen. Zeer goed dus, dat ze laat merken er alles behalve blij mee te zijn. Huub baalt daar van, want een 'ja en amen' knikkend meisje is op zich veel makkelijker.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom moet Huub ook altijd maar met zijn pik denken.
Hij heeft toch wel andere manieren om Dennis gek te maken.
Dennis wil juist dat Huub met Nadia aanpapt zodat zij uiteindelijk in bed kan zeggen 'viespeuk, wat doe je nou?'. Dat is het plan geloof ik.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat mag allemaal niet meer. Dit programma draait vanaf nu alleen nog maar om seks...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef rooie3 het volgende:
Ik snap het aan de ene kant wel. Ze moet Huub wel enigszins afremmen, anders vliegt hij echt uit de bocht. Daar is Hedda volgens mij juist mee de mist in gegaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zonder schelden en zonder vechten is een goede eigenschap. Maar wel een beetje veel zeurmodus ......
Het ziet er niet uit als Brians post. Eerst een kaartje, dan een vel met gaatjes... zo ziet de brief van Tamara er niet uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Wiens post zit Amanda nu te lezen, ze kijkt zo schuldig....
Dat deed Huub niet, hij zei heel expliciet tegen Lieke dat hij wilde 'spelen' met haar en beslist niet n**ken.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
WOW... dat is wel een zeer heftig plan iddquote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Dennis wil juist dat Huub met Nadia aanpapt zodat zij uiteindelijk in bed kan zeggen 'viespeuk, wat doe je nou?'. Dat is het plan geloof ik.
Het script, ze is haar tekst kwijt.....quote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Wiens post zit Amanda nu te lezen, ze kijkt zo schuldig....
En denk je dat hij het erg vindt? Hij was ook alleen maar aan het 'spelen' met Amanda, maar ondertussenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat deed Huub niet, hij zei heel expliciet tegen Lieke dat hij wilde 'spelen' met haar en beslist niet n**ken.
T Yquote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als Brians post. Eerst een kaartje, dan een vel met gaatjes... zo ziet de brief van Tamara er niet uit.
dat zegt meer over Nadia dan over Huub en Liekequote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
Nadia: "Er zitten best aantrekkeljike mensen in het huis toch? Behalve Huub en Lieke dan, die zijn gewoon lelijk."![]()
klopt heb ik ook gehoord.... snood plan, hoop dat het niet lukt.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Dennis wil juist dat Huub met Nadia aanpapt zodat zij uiteindelijk in bed kan zeggen 'viespeuk, wat doe je nou?'. Dat is het plan geloof ik.
Ongelooflijk hoe de redactie aan die mensen is gekomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
Nadia: "Er zitten best aantrekkeljike mensen in het huis toch? Behalve Huub en Lieke dan, die zijn gewoon lelijk."![]()
De rest is nixquote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia vind ik leuk in het bijzijn van Jaap, bij de rest ......![]()
Inderdaad ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
dat zegt meer over Nadia dan over Huub en Lieke
Erg vinden hoeft niet. Hij blijft ook maar een jongen. Maar de vergelijking met Amanda gaat niet op in deze vind ik. Huub heeft er vanaf dag 1 geen geheim van gemaakt Amanda wel een keer te willen aanduwen. Als hij daarmee Brian tegelijkertijd pakt is dat heel mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En denk je dat hij het erg vindt? Hij was ook alleen maar aan het 'spelen' met Amanda, maar ondertussen
11 Augustus schijnbaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef Dark het volgende:
Iedereen is er van overtuigd dat er een nieuwe bij zal komen?
Weet iedereen al dat Natas voor de 23ste september vertrekt?
En vanmorgen viel ze Huub om de hals na het telefoontje met haar moeder.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
Zeker, Huub is geen brave. Maar mijn reactie was op de stelling "Waarom moet Huub ook altijd maar met zijn pik denken." en zo was het niet ......quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En denk je dat hij het erg vindt? Hij was ook alleen maar aan het 'spelen' met Amanda, maar ondertussen
Ja, ik eigenlijk ook...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef Desii het volgende:
Nada: er zitten alleen mooie mensen in huis, behalve Huub en Lieke
Nu miss luking... ik vind Huub de leukste jongen om te zien in huis... en Lieke bij verre de knapste vrouw
Gelukkig zijn de andere bewoners wél altijd of aardig of gemeen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vanmorgen viel ze Huub om de hals na het telefoontje met haar moeder.
Streamverslagen lezen bij de buren van VOL, die zijn super!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat is er met brian en amanda gebeurd vandaag?
Lieke is er dan de eerste ontslagronde uit, want iedereen kotst op haar in het huis en het duurt niet lang meer voordat Huub dat ook doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:03 schreef wolferl het volgende:
Ik zou het een stunt vinden als Huub gewoon de villa verlaat.
Terror mag zeker neit meer, en hij zal Denniks en de rest echt voor lul laten staan.
Lieke wordt dan wel keihard aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |