Dat zei je al, maar ik ga het niet nazoeken .......quote:Op maandag 9 juli 2007 23:32 schreef wolferl het volgende:
hey bright_side_of_life_.
Je bent in de war.
Brian moet niet praten; gewoon dat bed in, dan is Amanda het zo vergeten.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
Brian gooit het er nu op dat wat hij in de douche deed, minder erg was omdat Amanda dat niet gezien heeft.
Zo werkt dat dus?? Als je niet betrapt wordt is het niet erg?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
Brian gooit het er nu op dat wat hij in de douche deed, minder erg was omdat Amanda dat niet gezien heeft.
Betrapt is niet erg, zolang je partner het maar niet met eigen ogen ziet.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus?? Als je niet betrapt wordt is het niet erg?
Dan ben je zuiver....quote:Op maandag 9 juli 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus?? Als je niet betrapt wordt is het niet erg?
Lieke is echt een zeur.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:34 schreef Desii het volgende:
Lieke je zit weer in zeikmodus.... Hij praat nu hartstikke lief, en jij loopt te zeuren.
Begint? Het duurt al de hele dag met de nodige onderbrekingenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Ah, het kruisverhoor van Brian begint.
Hij is vernederd (vindt hij) en wil wraak.
Moeilijk te zeggen... het is nog vroeg. Ik gok van niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:36 schreef farceman het volgende:
Zijn er hier nog domme naieve mensen die denken dat Brian en Amande de komende 24 uur geen sex gaan hebben?
Misschien bouwt Amanda weer een muurtje met kussensquote:Op maandag 9 juli 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen... het is nog vroeg. Ik gok van niet.
Hij probeert haar nu weer op kleine inconsekwentheden te pakken. Wat is het toch ook een ongelooflijke sneue lul.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Begint? Het duurt al de hele dag met de nodige onderbrekingen![]()
lekker he, een relatie in DGK. Ik zou gewoon een Tarzan nemen, die zeurt niet zo.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:37 schreef akveor het volgende:
En hetzelfde gezeik op de andere streams...
[afbeelding]
Soms haat ik jou zo dat ik mij haast om een compliment te gevenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:38 schreef 2live het volgende:
[..]
lekker he, een relatie in DGK. Ik zou gewoon een Tarzan nemen, die zeurt niet zo.![]()
Wel een typje voor Japioquote:Op maandag 9 juli 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
Screensaver Jaap
Sorry, was even aan het multitasken
[afbeelding]
Dit is geen grap, dit is echt zo !!!!!
Heeft ze welquote:Op maandag 9 juli 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij probeert haar nu weer op kleine inconsekwentheden te pakken. Wat is het toch ook een ongelooflijke sneue lul.![]()
En wat is Amanda dom, dat ze deze doorzichtige taktiek totaal niet doorheeft.
Wat zei ikquote:Op maandag 9 juli 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
Moooooooooooi...
Amanda heeft het door. Brian's taktiek werkt niet.
Brian: "Mannie, je bent weer op je kutdreef.:"
Zijn er glazen objecten in de buurt!?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
Moooooooooooi...
Amanda heeft het door. Brian's taktiek werkt niet.
Brian: "Mannie, je bent weer op je kutdreef.:"
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Amanda: Een ex is niet voor niks een ex.
Mooi gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |