Nee, zag ik niet, maar was het deze ?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Zagen jullie net die screensaver van Jaap?
Morgen is ie pas bedorvenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:23 schreef cobain94 het volgende:
De soep is bedorven..Amanda heeft zelf opgeschept..
Schift happens!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:22 schreef ozewiesewoze het volgende:
en alweer dat gelul over het schiften van een pan pindasoep.
Nee? Vertel..quote:Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Zagen jullie net die screensaver van Jaap?
ik voel goedmaaksex opkomenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:26 schreef cobain94 het volgende:
B&A hebben weer een normaal gesprek...
Omin veel nivo mang, jewaids.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Brian: "Mannie... aiaiaiai...... weet je wanneer ik me kut voelde? Toen Huub jou zat te beffen."
Amanda: "Weet je wanneer ik me kut voelde? Toen jij dat wijf onder de douche aan het bangen was."
Ik ben pas een uurtje thuis, en dit is mijn 4de post.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis schreef je zoiets al vijf keer vanavond .......
Hmm... na die opmerking van Natasia daarnet, en dat enge toontje van Brian nu... ik zie eerder een glazen deur aan gruzelementen gaan binnenkort.quote:
Sweet dreams babequote:Op maandag 9 juli 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian take 3245. Nite all and sweet dreams. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
Of Amanda's vettige gezicht krijgt een mooie handafdruk.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... na die opmerking van Natasia daarnet, en dat enge toontje van Brian nu... ik zie eerder een glazen deur aan gruzelementen gaan binnenkort.
Zou tijd worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Of Amanda's vettige gezicht krijgt een mooie handafdruk.
Fucking hellquote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet schrikken ......
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, zag ik niet, maar was het deze ?
[afbeelding]
Wie heeft de caps nog?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian: "Heb je me ooit gezien met een andere vrouw!!?"
[afbeelding]
En het is al lang geledenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
Brian gooit het er nu op dat wat hij in de douche deed, minder erg was omdat Amanda dat niet gezien heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |