oh, okquote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Glijerig, alsof hij net levertraan heeft genomen![]()
ik mute hem zoveel mogelijk, da's beter voor mijn bloeddruk.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Glijerig, alsof hij net levertraan heeft genomen![]()
Lieke vindt dat ze zichzelf moet wegcijferen voor Huub en z'n spel maar dat dat andersom niet gebeurt.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:48 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Lieke ook al ruzie....waar ging dat nou weer over
Levertraan ookquote:Op maandag 9 juli 2007 23:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ik mute hem zoveel mogelijk, da's beter voor mijn bloeddruk.
Lieke zat in zeurmodus, omdat Huub had gezegd dat als het in het kader van het spel nodig is om met Nadia te rotzooien om Nix over de zeik te krijgen hij dat gaat doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:48 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Lieke ook al ruzie....waar ging dat nou weer over
Alleen Huub telt voor Dennis.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dennis moet iets beter opletten, ik denk dat het conflict tussen Brian en Amanda ernstiger is.
Gaat niet, het zou ook slim zijn om nu tussen Brian en Amanda te kloten.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dennis moet iets beter opletten, ik denk dat het conflict tussen Brian en Amanda ernstiger is.
Ik vind Lieke o.k.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Het lukt me maar niet Lieke symphatiek te vinden..door haar stem? haar saaiheid? haar uiterlijk?. haar spierballen?
Te gemaakt.....vrees ik en tè alles
quote:
Ik vind Nadia een ranzig wijf...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia vindt Lieke echt een ranzig wijf
Dankjewel Desii. Ik miste het begin.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke zat in zeurmodus, omdat Huub had gezegd dat als het in het kader van het spel nodig is om met Nadia te rotzooien om Nix over de zeik te krijgen hij dat gaat doen.
Lieke vind dat hij dan aan haar voorbij gaat en weet niet of ze dat kan handelen.
Huub zegt we hebben daar zelf afspraken over gemaakt, dat als we dat van plan zijn het van tevoren aan elkaar melden... en haalt daarbij het voorbeeld van Lieke die met Brian gezoent heeft, zonder dat van te voren te melden, en dat Lieke dan niet moet zeuren, omdat hij het wel van tevoren aangeeft.
Enz. enz. Lieke liep kwaad weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |