quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
De achterkant van een c30 is juist een bijzonder lelijk onderdeel van een verder puike auto.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:59 schreef Fugie het volgende:
ik zag een zwarte c30, die zag er best goed uit omdat die achterkant niet zo opviel![]()
In M(b)oerkapellequote:Op maandag 9 juli 2007 21:07 schreef Alfisti het volgende:
Alfa naast Alfa Challenge trailer van Dennis Vogel![]()
zeker alles tof met mij. Geweldig weekend gehad en heb een nieuw speeltje gekocht.quote:
ja daarom juist. Op een lichte auto valt die achterkant echt uit de toon, maar bij de zwarte versie viel het een stuk minder op en zag het er nog wel ok uitquote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De achterkant van een c30 is juist een bijzonder lelijk onderdeel van een verder puike auto.
En dat durf ik te zeggen over een te dure hatch
ja je blijft een lampie ehquote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeker alles tof met mij. Geweldig weekend gehad en heb een nieuw speeltje gekocht.
Een canon EOS 350. Ga ik net met die camera naar de duinen om eens wat te spelen. Dacht van effe wat foto's maken van vossen, konijnen, eenden en bunkers.
Dus ik met de fiets dwars door de duinen heen scheuren pak mijn camera doe hem aan stel scherp bat dingetje knipperen en camera uit. Bat op![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeker alles tof met mij. Geweldig weekend gehad en heb een nieuw speeltje gekocht.
Een canon EOS 350. Ga ik net met die camera naar de duinen om eens wat te spelen. Dacht van effe wat foto's maken van vossen, konijnen, eenden en bunkers.
Dus ik met de fiets dwars door de duinen heen scheuren pak mijn camera doe hem aan stel scherp bat dingetje knipperen en camera uit. Bat op![]()
Zeg dan gewoon tieten johquote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik heb dat op zij gezet. Ik heb er stom weg geen tijd voor en ik maak er ook totaal geen tijd voor.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:09 schreef Fugie het volgende:
had je trouwens nog iets met leds gedaan in je mark casa ?
aha k, ik zat er laatst weer beetje naar te kijken ivm verhuisplannen. Maar nu ik hoogstwaarschijnlijk 6 maanden naar londen ga is dat weer op de lange baan geschovenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik heb dat op zij gezet. Ik heb er stom weg geen tijd voor en ik maak er ook totaal geen tijd voor.
PICS!!!!111!!!!11!!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef ook_gek het volgende:
dat programma van bnn dat afkicken heet is leuk maar dat wijf die hun helpt met dat zwarte haar is echt een lekker wijf![]()
RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIkenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:08 schreef BoJo het volgende:
ruiken
quote:
kijk nou maar afkicken daar ziet ze er stukken beter uit. En vergeet niet he ik ben bijna 27quote:Op maandag 9 juli 2007 22:24 schreef Fugie het volgende:
uhm, mark........
27quote:Op maandag 9 juli 2007 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk nou maar afkicken daar ziet ze er stukken beter uit. En vergeet niet he ik ben bijna 27
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:26 schreef Fugie het volgende:
al die carrierevrouwtjes elke dag in de file zien er beter uit dan dat
Ik ben 28 maar vind het ook niksquote:Op maandag 9 juli 2007 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk nou maar afkicken daar ziet ze er stukken beter uit. En vergeet niet he ik ben bijna 27
Vergeleken bij de mensen eromheen heeft ze nog een redelijk strak gezichtquote:
Altijd grappig als ik ernaast kom staan in me gare opelquote:Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]![]()
So true... Maar goed, daarbij is het vooral leuk om te zien hoe ze zich omhoog proberen te werken
true true............quote:Op maandag 9 juli 2007 22:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vergeleken bij de mensen eromheen heeft ze nog een redelijk strak gezicht
fotobewerking... ze glimlacht omdat haar mond om haar oren staat strakgespannenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Vrouwen met een lading make-up/geurtjes en met de nodige fotobewerkingIk zie liever een vrouw die mooi is van zichzelf en die zichzelf niet perfectioneert.
In België kan allesquote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef PeuRac het volgende:
Kan het zijn dat ik in Belgie een S-versie van de Q7 heb gezien?
Bij Peurac kan ook alles, zoals in de kroeg hangen met overleden rocksterrenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ouwe lullen hiero. Nog 20 dagen en ik ben pas 20.
dus jij bent een jonge lul?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ouwe lullen hiero. Nog 20 dagen en ik ben pas 20.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben verdomme ook alweer 23 [afbeelding]
nog gefliesetaart...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog gefliesetaart...
ik word over 10 dagen 26... [afbeelding]
Dankjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog gefliesetaart...
ik word over 10 dagen 26... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
droeftoeterquote:
Bo the 2nd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
Bored.
En ik kan niet eens naar het weekend toeleven
Dat is goed kut ja. Ik kan je ook niet vergezellen... Vrijdag tentamen, daarna gelijk een lang weekend zeilen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ach. Ik heb geen klap te doen. M'n vriendin vertrekt morgen tot maandagavond naar Dour, al m'n maten zijn voltijd aan het werk, er is werkelijk geen fuck te beleven.
Nee dankje ik pasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef Dangel het volgende:
Kom me lekker op t magazijn hier helpen, stervensdruk
flink de lul met 10 km te hard?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
ze mikken meestal op de cabrio's, je bent flink de lul sjaak!
Ja Cabrio's betalen dubbel, aangezien de ongevallen vaak erger uitvallen bij hogere snelheden, dus je betaalt hetzelfde tarief als bij wegwerkzaamheden.quote:
Nou, ik ging naar de dokter omdat ik vanaf zondag last heb van steken net onder mijn borst bij het ademen, lachen, hoesten en bij bepaalde bewegingen. Die heeft even geluisterd en gevoeld en stuurde me meteen naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom dachten ze dat dan? En wat was het wel wat ze voor een bloedprop aanzagen?
waarom moeten ze daar dan weer een zeldzame vractwagen voor gebruiken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A1w1p1raBrc
Da's ne goei poaltje!
Ah. De dokter heeft dus gewoon vriendjes in het ziekenhuis die ook ff aan je tetten wilden zittenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik ging naar de dokter omdat ik vanaf zondag last heb van steken net onder mijn borst bij het ademen, lachen, hoesten en bij bepaalde bewegingen. Die heeft even geluisterd en gevoeld en stuurde me meteen naar het ziekenhuis.
En daar hebben ze foto's gemaakt, bloed geprikt, geluisterd, gevoeld, overhoord en weet ik veel wat nog meer. Maar ze konden uiteindelijk die bloedprop dus uitsluiten en zeggen dat er een borstspier ontstoken en gekneusd is.
Waarschijnlijk omdat je die kunt kopen voor 2 knopen en een pepermuntje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom moeten ze daar dan weer een zeldzame vractwagen voor gebruiken?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. De dokter heeft dus gewoon vriendjes in het ziekenhuis die ook ff aan je tetten wilden zitten
Om jou te treiteren 14.gifquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom moeten ze daar dan weer een zeldzame vractwagen voor gebruiken?
Bij laseren houden ze je staande en doorgaans doen ze dat pas bij grote overschrijdingen. Bovendien schijnen het mensen te zijn, die in tegenstelling tot flitsende blokjes wel eens cabriorijders die hun kap dicht willen doen doorlatenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb ff een vraagje over van die laserguns van de politie, daarstraks stonden ze hier te controleren op een 4 baans weg in de middenberm he, waar je 50 mag, ik ben daar met 60 langs gereden op de baan het verste van ze af, is de kans dan groot dat ze mij gepakt hebben? Er reden overigens nog allemaal andere autos op een baan dichterbij...
achteraf stom van me, maar ik reed in een cabrio en zocht snel een plaats om het dak dicht te doen omdat ik een stortbui op mn bakkes kreeg...
Heb ik ook gehad... kreeg je ook zo'n 'fijne' harde massage op je rug om te kijken waar het probleem zat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik ging naar de dokter omdat ik vanaf zondag last heb van steken net onder mijn borst bij het ademen, lachen, hoesten en bij bepaalde bewegingen. Die heeft even geluisterd en gevoeld en stuurde me meteen naar het ziekenhuis.
En daar hebben ze foto's gemaakt, bloed geprikt, geluisterd, gevoeld, overhoord en weet ik veel wat nog meer. Maar ze konden uiteindelijk die bloedprop dus uitsluiten en zeggen dat er een borstspier ontstoken en gekneusd is.
Niet op mijn rug, wel net onder mijn tietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad... kreeg je ook zo'n 'fijne' harde massage op je rug om te kijken waar het probleem zat?
Ik kwam er met meer pijn vandaan dan dat ik erheen ging...
Wanneer is je examendatum?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:03 schreef Xtreem het volgende:
Tickets geboekt
3 september vertrek, 15 januari terug
* Xtreem wordt zenuwachtig
Geen ideequote:
Je bent er iig lekker op tijd meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen idee
Maar dat wordt ergens midden/eind augustus
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:03 schreef Xtreem het volgende:
Tickets geboekt
3 september vertrek, 15 januari terug
* Xtreem wordt zenuwachtig
Niks mis met een strakke planning / wat druk op de ketel...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent er iig lekker op tijd mee
In eerste instantie Vietnam, Cambodja en Thailand...quote:
met de rugzak en drie onderboeken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In eerste instantie Vietnam, Cambodja en Thailand...
En ik wil heel graag naar Singapore en/of Malaysia, maar daar heeft m'n vriendin minder trek in
Singapore en Malaysia zijn toch vrij ontwikkelde landen? Ik heb een leraar uit Malaysia, maar als ik hem mag geloven zijn de waarden en normen daar vrij westers.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In eerste instantie Vietnam, Cambodja en Thailand...
En ik wil heel graag naar Singapore en/of Malaysia, maar daar heeft m'n vriendin minder trek in
En de rugzak [sub]aldanniet op wieltjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef vlad het volgende:
[..]
met de rugzak en drie onderboeken?![]()
en als je vriednin geen zin heeft in die andere twee, ga je toch lekker alleen?![]()
Buiten Kuala Lumpur vraag ik me af hoe ontwikkelt Malaysia is. Beide zijn trouwens maar beperkt westers als het gaat om 'burger vrijheden'....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Singapore en Malaysia zijn toch vrij ontwikkelde landen? Ik heb een leraar uit Malaysia, maar als ik hem mag geloven zijn de waarden en normen daar vrij westers.
tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En de rugzak [sub]aldanniet op wieltjes]/sub] 4 onderbroeken, 16 potten DEET en een enorme medicijnkast
Is een optie![]()
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:30 schreef vlad het volgende:
[..]
tofzou bijna met je meegaan
![]()
tas op wieltjes lijkt mij niet zo handig eigenlijkdan heb je een beetje zo'n hoekig vreem onderin, dat draagt niet lekker voor als je dat apparaat veel op je rug hebt
mij beviel zo'n 75 liter rugzak perfect![]()
mja, 70 liter is voor jou misschien wel aan e grote kant. je gaat naar vrij warme gebieden, dus je hoeft geen winterkleren mee. (ik ging naar Canada, zowel naar de woestijn gebieden, alswel richting de noordpool). Tip is wel om de tas niet helemaal vol te pakken, dan kan je redelijk wat souverniers meenemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat geloof ikMaar van een vriend van me begreep ik dat hij 'm nauwelijks op z'n rug had... En voor die paar dagen dat ik wel de rimboe in ga, dan heeft m'n vriendin wel zo'n rugzak
Mij werd inderdaad 70 a 80 liter aangeraden
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, 70 liter is voor jou misschien wel aan e grote kant. je gaat naar vrij warme gebieden, dus je hoeft geen winterkleren mee. (ik ging naar Canada, zowel naar de woestijn gebieden, alswel richting de noordpool). Tip is wel om de tas niet helemaal vol te pakken, dan kan je redelijk wat souverniers meenemen
quote:en de rugzak heb je idd niet zo veel om. Had ik ook niet, maar ik vind een backpacker met wieltjes zo raar lijken![]()
mja, heb je gelijk inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegenNiet helemaal volpakken, maar 70 liter is aan de grote kant... Nou, dan pak ik dus 70 liter in een 80 liter tas
klopt, maar het staat gewoon echt maf. en ik was blij met m'n rugzakje, want om met wieltjes door de regenwouden te banjeren leek me niet echt prettigquote:[q]
en de rugzak heb je idd niet zo veel om. Had ik ook niet, maar ik vind een backpacker met wieltjes zo raar lijken![]()
[/quoteDat is echt DE standaard reactie
Wij hebben nog nooit gemeet he?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:49 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, heb je gelijk inmaar denk dat je voor die streek aan 50 liter ruimte genoeg heb voor al je zooi
of je moet je beautycase nog mee willen nemen
![]()
[..]
Snap ik... Maar ik verwacht niet dat wij langer dan 3 dagen buiten de bewoonde wereld zullen zijn... Ik ben niet zo'n held. En stel dat we het wel doen, ja, dan ben ik de bokquote:klopt, maar het staat gewoon echt maf. en ik was blij met m'n rugzakje, want om met wieltjes door de regenwouden te banjeren leek me niet echt prettig![]()
duidelijk. je bent dus geen Ook-gek die als z'n luchtjes, kleren en zonnebrillen mee moet hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooit gemeet he?
Nee, ik ben niet zo van de beauty case troep, maar pak 'ns een 2 (engelse) boeken mee en een zooi practische dingen (hoofdlamp, reserve klamboe, slaapzak, kussensloop, 2 handdoeken etc etc) mee... Volgens mij gaat dat superhard... Eventueel wel van de kompressiezakken
huur je gewoon zo'n local die je de tas achterna brengtquote:Snap ik... Maar ik verwacht niet dat wij langer dan 3 dagen buiten de bewoonde wereld zullen zijn... Ik ben niet zo'n held. En stel dat we het wel doen, ja, dan ben ik de bok
Ik stuur m'n moeder langs de Douglas voor proefmonstertjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef vlad het volgende:
[..]
duidelijk. je bent dus geen Ook-gek die als z'n luchtjes, kleren en zonnebrillen mee moet hebben![]()
en die compressiezakken leken mij niet zo handig. wel in het begin als je vertrekt, maar als je er daarna iets uithaalt, in de middle of nowhere of in het hostel, is het vaak weer onhandig om ze weer dicht te krijgen![]()
[..]
Ik heb liever dat zo'n local me masseertquote:huur je gewoon zo'n local die je de tas achterna brengt![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
En leren gaat niet heel soepel als je eerst een uur gaat koffiedrinken met een paar collega's
Die is stuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef Paladijn het volgende:
Denk je ff te toeren en pics te maken van je auto...
[img=578xnull]http://paladijn.nhlrebel.com/fok/2007-07-10/IMG_2546.jpg[/img]
je hebt een Astra naast de Meganequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef Paladijn het volgende:
Denk je ff te toeren en pics te maken van je auto...
[afbeelding]
Je wilde gewoon je baas beter leren kennenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef Fugie het volgende:
ik was vandaag zo naar mijn werk aan het rijden, gaat er iemand rechts maar moet een fietser voorlaten en gaat vrij laat stil staan. Dus ik redelijk hard remmen, niets aan de hand. Kijk ik in me spiegel komt daar een auto aangevlogen, zie iemand aan zijn stuur draaien en hij staat opeens half naast me
Kijk ik nog eens goed zie ik dat het me baas is die bijna bij me achterin kwam geredenGelukkig snapte hij dat ie kon uitwijken anders had ik weer mijn bumper er op mogen laten fabriceren
je hebt geen voorbeeld genomen aan die astra?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef Fugie het volgende:
ik was vandaag zo naar mijn werk aan het rijden, gaat er iemand rechts maar moet een fietser voorlaten en gaat vrij laat stil staan. Dus ik redelijk hard remmen, niets aan de hand. Kijk ik in me spiegel komt daar een auto aangevlogen, zie iemand aan zijn stuur draaien en hij staat opeens half naast me
Kijk ik nog eens goed zie ik dat het me baas is die bijna bij me achterin kwam geredenGelukkig snapte hij dat ie kon uitwijken anders had ik weer mijn bumper er op mogen laten fabriceren
Hij's toch wel mooi gelanceerd op dat 'pas op, gevaarlijke bocht' bord-paaltjequote:
thxquote:
Datquote:
Had vanmorgen een vroege afspraak; zat om 06.15 in de treinquote:
Inderdaad, dat kan ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Datis
hetzelfde
als
als
als
dat
jij
niet
bralt
!
Whehehe, a:rbeiderquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had vanmorgen een vroege afspraak; zat om 06.15 in de trein![]()
Luie kuthoerquote:
Jequote:
Brave nichtquote:
En de planning was: uitstellen, bier, bier, bier, werken, oh kut leren?quote:
Mwah:quote:
Dat dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En de planning was: uitstellen, bier, bier, bier, werken, oh kut leren?
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:06 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil eigenlijk alsnog naar black toe. Lekker avondje stampen
. Wie gaan er hier allemaal eigenlijk?
Been there, done that.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jouw stress komt nog, of is al geweest?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:21 schreef Paladijn het volgende:
Geen sensation Black voor mij, maar 28-29 (en misschien 27) juli wel weer ringen zoals het er nu naar uitziet
Bo: ga jij nog?
28e ben ik ook uitgenodigd mee te komen met de Crazy Opel Drivers uit LImburg,maar ik blijf lekker thuisquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:21 schreef Paladijn het volgende:
Geen sensation Black voor mij, maar 28-29 (en misschien 27) juli wel weer ringen zoals het er nu naar uitziet
Bo: ga jij nog?
quote:
Rechtser of linkser?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De Tilburgse Volks Partij is een afsplitsing de VVD Tilburg
Zakkenvullerigerquote:
Ahaquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zakkenvulleriger
populistischer, 'dichter bij de burgerder', maar vooral meer van de randdorpen binnen de gemeente dan Tilburg zelferder.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het enige fijne wat uit Limbadwe komt
![]()
In september verhuis ik naar een miljoenenstadquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aha
Wanneer ga jij trouwens verhuizen naar de bewoonde wereld?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een van de twee fijne dingen die uit Limbadwe komen![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het enige fijne wat uit Limbadwe komt
![]()
Sorry geile beer, je bent niet fijn....quote:
Heel verstandig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In september verhuis ik naar een miljoenenstad
In januari kom ik terug, dus voor volgende zomer woon ik in Amsterdam of Den Haag
Inderdaad, dacht er net ook aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer dat Hugo hier niet meer komt!
dan kunnen we gaan zuipenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In september verhuis ik naar een miljoenenstad
In januari kom ik terug, dus voor volgende zomer woon ik in Amsterdam of Den Haag
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry geile beer, je bent niet fijn....
Amsterdam, here i comequote:
ik betaal al je drankquote:
Ik ben geen hoerquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:59 schreef BoJo het volgende:
hoofd pagina
te laatquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:00 schreef BoJo het volgende:
ik ga niet Peu-en over wat me gisteravond is overkomen![]()
![]()
glavna stranica is het in het Servisch, de meeste cyrrilische letters kwamen overeen dus daarom kon ik het lezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]was idd het eerste stukje text van een website
Bo
ik heb niet geslapen neequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
te laat
Je hebt een hele mooie dode mattenset die in een rolstoel zit geneukt?
anderequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vuile sletis ze weer langs gekomen? of is dit weer een andere?
![]()
je hebt niet de lotto gewonnen waar al je exen al achter zijn maar jij zelf nog nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
andere![]()
![]()
toen ik opnam had ik ff nodig om te herinneren wie het was![]()
* BoJo staatsloterij uitslag van gisteren maar eens gaat bekijkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt niet de lotto gewonnen waar al je exen al achter zijn maar jij zelf nog niet![]()
Ik denk het ook niet neequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef BoJo het volgende:
13,50 cm... nee daar doen ze het niet voor denk ik![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan ga je naar de Oeroe-boeroe indianen!
* Alfisti kroelt een beetje terugquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen is kut...
*knuffelt met Lexie en Fristi*
* Alfisti kroelt ook wat met Lexquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Fristi heeft toch een addict?
Maja, ik ben wel weer flieft.. maar ben niet de enige
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Is het weer die tijd van het jaar...
ze hebben zich aan jou aangepastquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef ook_gek het volgende:
god god ze zijn allemaal verliefd
Wat is er mis met het schap inspecteren van diverse stoffige platen en/of filmwinkels?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry ik kwamineens op de erotische DVD sectei uit op bol.com, zulke geniale txten daar
Dat is dus wat ik nromaal doe. Maar wat ik nu ga kopen is nogal beschamend, daar dorf ik niet mee langs de kassaquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef lipje het volgende:
[..]
Wat is er mis met het schap inspecteren van diverse stoffige platen en/of filmwinkels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik nromaal doe. Maar wat ik nu ga kopen is nogal beschamend, daar dorf ik niet mee langs de kassaDie heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op plaat.
Kostte 50 cent.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
ik ben niet verliefdquote:
Ja, ik weet het. Maar oh zulke heerlijke nekkendraaiers om keihard uit de autospeakers te laten knallen. Ik ga ook een bultruggeluidenCD kopen in ene New Age winkel met hetzlefde doelquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen Little Green bag is echt leuk. Una Paloma Blanca is zo walgelijk dat het weer leuk is, de rest is gewoon verschrikkelijk.
Ik heb nog wel Venga Boys liggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou eerder een CD'tje van The Outhere Brothers op de kop tikken
de remix van una paloma blanca is geweldig voor de film vet hardquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen Little Green bag is echt leuk. Una Paloma Blanca is zo walgelijk dat het weer leuk is, de rest is gewoon verschrikkelijk.
Puik planquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:24 schreef ook_gek het volgende:
ik denk dat het een goed moment is om te slapen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:24 schreef ook_gek het volgende:
ik denk dat het een goed moment is om te slapen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:25 schreef D-Devil het volgende:
Moggûh. Net weer langs een grootschalige verkeerscontrole gereden in maastricht, de hufters. Al die mensen snel doorrijden om op tijd op het werk te komen, gaan zij er een aantal aanhouden
.
Spannendquote:
Kun je niet vanuit de andere kant om dat hoekje heen rijden en dan een lawinepijl uit je auto richting die beste man gooien, heeft ie ook wat spanning voor die dagquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb de hele week al op de zelfde locatie een politie motor verdekt opgesteld staan. Maar het is mij een raadsel wat hij daar nou aan het doen is. Want er is geen controle. Zijn motor staat gewoon uit en hij bekijkt alle auto's heel goed als ze voor bij rijden
Hij staat echt precies om het hoekje zo dat als je komt aanrijden hem net niet kan zien.
Hij zoekt naar die ene verdacht MX-5quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb de hele week al op de zelfde locatie een politie motor verdekt opgesteld staan. Maar het is mij een raadsel wat hij daar nou aan het doen is. Want er is geen controle. Zijn motor staat gewoon uit en hij bekijkt alle auto's heel goed als ze voor bij rijden
Hij staat echt precies om het hoekje zo dat als je komt aanrijden hem net niet kan zien.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij zoekt naar die ene verdacht MX-5
hij staat soms echt naast me bij het stoplicht. En dan zegt hij altijd vriendelijk goedemorgen als ik met het dak open rijdquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Kun je niet vanuit de andere kant om dat hoekje heen rijden en dan een lawinepijl uit je auto richting die beste man gooien, heeft ie ook wat spanning voor die dag.
Dan doet ie een stoplichtcontrole, stond laatst ook een stuk over op flitsservice.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
hij staat soms echt naast me bij het stoplicht. En dan zegt hij altijd vriendelijk goedemorgen als ik met het dak open rijd![]()
Als hij er morgen weer staat ga ik vragen wat hij staat te doen![]()
en terecht. Te hard rijden kan natuurlijk niet, mits ze op gas rijden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:25 schreef D-Devil het volgende:
Moggûh. Net weer langs een grootschalige verkeerscontrole gereden in maastricht, de hufters. Al die mensen snel doorrijden om op tijd op het werk te komen, gaan zij er een aantal aanhouden
.
Die van mij is van 94quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:36 schreef vlad het volgende:
[..]
en terecht. Te hard rijden kan natuurlijk niet, mits ze op gas rijden.Dus eigenlijk moeten ze ze allemaal een LPG systeem aansmeren.
In dat geval kan ik ze wijzen op ons nieuwste LPG systeem, welke vorige week geintroduceerd is. Hierbij is het mogelijk om elke auto (na '95 en zonder simultane injectiesystemen) te voorzien van een LPG systeem die voldoet aan de G3 normen.
![]()
![]()
Haaiquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef Sjoewe het volgende:
Moggeh
Precies, iedereen aan het gas!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:36 schreef vlad het volgende:
[..]
en terecht. Te hard rijden kan natuurlijk niet, mits ze op gas rijden.Dus eigenlijk moeten ze ze allemaal een LPG systeem aansmeren.
In dat geval kan ik ze wijzen op ons nieuwste LPG systeem, welke vorige week geintroduceerd is. Hierbij is het mogelijk om elke auto (na '95 en zonder simultane injectiesystemen) te voorzien van een LPG systeem die voldoet aan de G3 normen.
![]()
![]()
Alleen aan het systeem van TeleflexGFI natuurlijkquote:
Gebruikten ze dat in 45 ook?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:46 schreef vlad het volgende:
[..]
Alleen aan het systeem van TeleflexGFI natuurlijk![]()
Met 11 gaatjes in het toevoersysteemquote:
Whaha, dat doet me denken aan een optreden van de beste man: 3 x little green bag en 2x una plaoma blancaquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi ijsmeis, hoe is 't nog in het Noordelijkste puntje van onze schitterende provincie??quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi MetaalFriek.
Ik vind het maar koudquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoi ijsmeis, hoe is 't nog in het Noordelijkste puntje van onze schitterende provincie??
Of dat ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
koud
Utreg!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef Fugie het volgende:
londen is gecancelled
nu maar op zoek naar woonruimte in de randstad enzo
Zuigt wel van londen, maar dat schuiven we dan maar weer op de lange baan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Utreg!
Wel balen van je half jaartje buitenland, maar komt vast wel weer zoiets...
Den haag Xtreem komt hier ook al wonenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
Zuigt wel van londen, maar dat schuiven we dan maar weer op de lange baan.
En utrecht lijk me niet zo handig, rotterdam eo is het meest voor de hand liggend.
Leuk gemaakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:37 schreef bvvt het volgende:
Speciaal voor de auto liefhebbers speciale autodeur
Met bier, Bacardi, Cola, Vodka, Jus en 8 man/vrouw is het gezellig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
En BBQ-en zuigt. Kutvliegen.
Wij hadden trouwens Jupiler en Warsteiner.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met bier, Bacardi, Cola, Vodka, Jus en 8 man/vrouw is het gezellig.
In September ergens is Au3 en mijn samenwonenissamenbbq'enmetsterrewijkthema-bbqquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Drankquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen probleem. Je moet namelijk niet Fokken op je werk. Ga je uitkering maar eens terugbetalen aan de maatschappijquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef Dangel het volgende:
en bedankt Sjoewe, tot zover het bekijken van deze pagina op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |