quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
De achterkant van een c30 is juist een bijzonder lelijk onderdeel van een verder puike auto.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:59 schreef Fugie het volgende:
ik zag een zwarte c30, die zag er best goed uit omdat die achterkant niet zo opviel![]()
In M(b)oerkapellequote:Op maandag 9 juli 2007 21:07 schreef Alfisti het volgende:
Alfa naast Alfa Challenge trailer van Dennis Vogel![]()
zeker alles tof met mij. Geweldig weekend gehad en heb een nieuw speeltje gekocht.quote:
ja daarom juist. Op een lichte auto valt die achterkant echt uit de toon, maar bij de zwarte versie viel het een stuk minder op en zag het er nog wel ok uitquote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De achterkant van een c30 is juist een bijzonder lelijk onderdeel van een verder puike auto.
En dat durf ik te zeggen over een te dure hatch
ja je blijft een lampie ehquote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeker alles tof met mij. Geweldig weekend gehad en heb een nieuw speeltje gekocht.
Een canon EOS 350. Ga ik net met die camera naar de duinen om eens wat te spelen. Dacht van effe wat foto's maken van vossen, konijnen, eenden en bunkers.
Dus ik met de fiets dwars door de duinen heen scheuren pak mijn camera doe hem aan stel scherp bat dingetje knipperen en camera uit. Bat op![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeker alles tof met mij. Geweldig weekend gehad en heb een nieuw speeltje gekocht.
Een canon EOS 350. Ga ik net met die camera naar de duinen om eens wat te spelen. Dacht van effe wat foto's maken van vossen, konijnen, eenden en bunkers.
Dus ik met de fiets dwars door de duinen heen scheuren pak mijn camera doe hem aan stel scherp bat dingetje knipperen en camera uit. Bat op![]()
Zeg dan gewoon tieten johquote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik heb dat op zij gezet. Ik heb er stom weg geen tijd voor en ik maak er ook totaal geen tijd voor.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:09 schreef Fugie het volgende:
had je trouwens nog iets met leds gedaan in je mark casa ?
aha k, ik zat er laatst weer beetje naar te kijken ivm verhuisplannen. Maar nu ik hoogstwaarschijnlijk 6 maanden naar londen ga is dat weer op de lange baan geschovenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik heb dat op zij gezet. Ik heb er stom weg geen tijd voor en ik maak er ook totaal geen tijd voor.
PICS!!!!111!!!!11!!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef ook_gek het volgende:
dat programma van bnn dat afkicken heet is leuk maar dat wijf die hun helpt met dat zwarte haar is echt een lekker wijf![]()
RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIkenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:08 schreef BoJo het volgende:
ruiken
quote:
kijk nou maar afkicken daar ziet ze er stukken beter uit. En vergeet niet he ik ben bijna 27quote:Op maandag 9 juli 2007 22:24 schreef Fugie het volgende:
uhm, mark........
27quote:Op maandag 9 juli 2007 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk nou maar afkicken daar ziet ze er stukken beter uit. En vergeet niet he ik ben bijna 27
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:26 schreef Fugie het volgende:
al die carrierevrouwtjes elke dag in de file zien er beter uit dan dat
Ik ben 28 maar vind het ook niksquote:Op maandag 9 juli 2007 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk nou maar afkicken daar ziet ze er stukken beter uit. En vergeet niet he ik ben bijna 27
Vergeleken bij de mensen eromheen heeft ze nog een redelijk strak gezichtquote:
Altijd grappig als ik ernaast kom staan in me gare opelquote:Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]![]()
So true... Maar goed, daarbij is het vooral leuk om te zien hoe ze zich omhoog proberen te werken
true true............quote:Op maandag 9 juli 2007 22:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vergeleken bij de mensen eromheen heeft ze nog een redelijk strak gezicht
fotobewerking... ze glimlacht omdat haar mond om haar oren staat strakgespannenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Vrouwen met een lading make-up/geurtjes en met de nodige fotobewerkingIk zie liever een vrouw die mooi is van zichzelf en die zichzelf niet perfectioneert.
In België kan allesquote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef PeuRac het volgende:
Kan het zijn dat ik in Belgie een S-versie van de Q7 heb gezien?
Bij Peurac kan ook alles, zoals in de kroeg hangen met overleden rocksterrenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ouwe lullen hiero. Nog 20 dagen en ik ben pas 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |