abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:19:24 #101
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51311056
Koop dan liever gewoon Dembele weg bij AZ voor een paar miljoen minder.

/edit: Ah heck, flikker gewoon op met je bod, Liverpool, en laat Babel gewoon nog 2 jaar ballen bij Ajax.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:21:32 #102
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51311110
Gudjohnsen ophalen bij Barcelona.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:22:48 #103
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_51311135
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik vind hem ook ondergewaardeerd, maar 20 miljoen is wel erg veel geld.

Mijn visie:
Als Van Geel goede realistische vervangers op het oog heeft: doen.
Geen geschikte vervangens: Babel houden.
Zwaar mee eens. 20 miljoen klinkt leuk, maar we zijn geen economen maar voetballiefhebbers dus daar niet blind op staren....een kampioenschap en overwinteren in de Champions League zegt mij meer dan 20mln, en dat doe je met de sterkste selectie die je bijelkaar kan krijgen.
Momenteel betekent Babel weg een verzwakking op de linkerkant wat niet door de huidige selectie goed opgevangen kan worden en dus eigenlijk niet acceptabel...alleen als er dus goede, realistische vervangers voor in de plaats kunnen komen (geen talenten dus die er over 2 jaar staan misschien).
Zoals al eerder geopperd...dat is helemaal niet zo simpel, zelfs niet met dat geld. Vergeet niet dat 20mln brutto misschien 15mln netto in de pocket voor Ajax betekent...en afgezien van dat geld willen gelijkwaardige spelers niet zo snel naar de Nederlandse competitie komen.

Overigens, als Babel een paar ballen goed raakt in de CL, is ie volgend jaar ook nog minstens 15 miljoen waard met een 2 jarig contract. En extra CL inkomsten en exposure tikken ook aardig aan (sneeuwbaleffect met de goede marketing)... Ik kan me nog een onderzoek herinneren waarin de waarde van Babel hoger ingeschat stond dan die van van Nistelrooij...klinkt vaag maar dat is opzich niet helemaal uit de lucht gegrepen...

Misschien moeten we ons inderdaad eens als een echte topclub gaan gedragen en niet meteen uitverkoop houden als iemand met een zak geld langskomt maar constant de sterkte van de selectie als 1e prioriteit houden...wat dat betreft heeft Van Geel wel een goede visie denk ik.
Beauty is in the eyes of the beer holder...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:23:23 #104
32402 s0k
..............................
pi_51311147
kanoute,dembele,gudjohnson.. allemaal wel aardige spelers, maar toch geen flankspelers
..................................................................................................................................................
pi_51311154
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:21 schreef venomsnake het volgende:
Gudjohnsen ophalen bij Barcelona.
Als dat zou kunnen
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51311193
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen [afbeelding]
Nog meer oud-PSV'ers in het elftal.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51311227
Ribbery hadden we moeten halen, maar die was aardig duur. De Ridder en Wilhelmson hadden ook redelijke alternatieven geweest. Van der Meyde heeft z'n beste tijd wel gehad denk ik en zie ik minder zitten. Voor de rest zou ik het niet weten. Gronkjear of Zenden zou je nog aan kunnen denken
pi_51311238
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nog meer oud-PSV'ers in het elftal.
Die bevallen me wel
pi_51311242
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:26 schreef devv05 het volgende:
Ribbery hadden we moeten halen, maar die was aardig duur. De Ridder en Wilhelmson hadden ook redelijke alternatieven geweest. Van der Meyde heeft z'n beste tijd wel gehad denk ik en zie ik minder zitten. Voor de rest zou ik het niet weten. Gronkjear of Zenden zou je nog aan kunnen denken
Alsof Ribery wilde komen
pi_51311251
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alsof Ribery wilde komen
Na een paar kopjes Ajax koffie met van Geel vast wel.
pi_51311268
Zenden zie ik ook niet zo snel gebeuren.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:28:46 #112
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51311271
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen [afbeelding]
Als Ajax babel verkocht heeft zijn er centen.
Hij kan dan samen met Huntelaar in een 4-4-2 systeem spelen.
Basisplek, CL voetbal, goed salaris.

Misschien maakt Ajax wel kans, in Barcelona komt hij niet meer aan spelen toe nu Henry, Dos Santos en Krikic bij de selectie komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51311272
Hehe, wat een gedroom in dit topic. Ajax kan natuurlijk nooit Ribery, Kanoute of Gudjohnsson binnen halen.

Zenden heeft al getekend by l'OM.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:29:20 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51311281
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom niet een seizoen 4-1-2-1-2, zoals afgelopen seizoen FCT- en PSV-uit?
Zo moeten de uitwedstrijden wel, zo speelt Ajax het beste voetbal.
Thuis zou ik toch voor de 4-3-3 variant gaan, zeker tegen de mindere broeders.
Gourmetten of steengrillen?
pi_51311357
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als Ajax babel verkocht heeft zijn er centen.
Hij kan dan samen met Huntelaar in een 4-4-2 systeem spelen.
Basisplek, CL voetbal, goed salaris.

Misschien maakt Ajax wel kans, in Barcelona komt hij niet meer aan spelen toe nu Henry, Dos Santos en Krikic bij de selectie komen.
Dat soort spelers vinden altijd wel een "betere" club dan Ajax.
pi_51311375
John Goossens op linksbuiten .
pi_51311389
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:26 schreef devv05 het volgende:
De Ridder en Wilhelmson hadden ook redelijke alternatieven geweest. Van der Meyde heeft z'n beste tijd wel gehad denk ik en zie ik minder zitten.
Van der Meyde leeft bij Ajax wel weer op denk ik. Bij uitstek een 4-3-3 speler...
Bovendien heb je met hem een speler die op beide flanken redelijk tot goed uit de voeten kan.
pi_51311408
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:32 schreef Nashje het volgende:
John Goossens op linksbuiten .
Weet het niet zeker maar volgens mij zijn ze bezig om hem om te turnen tot linkshalf...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:37:26 #119
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51311468
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:32 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dat soort spelers vinden altijd wel een "betere" club dan Ajax.
Dat is zo, maar hij zit nu al een flinke poos op de bank, eerst bij Chelsea en nu in Barcelona. De engelse clubs die zich gemeld hebben spelen geen CL.
Tuurlijk is het niet echt waarschijnlijk dat hij naar Ajax komt, maar je kan het altijd proberen..
pi_51311575
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Weet het niet zeker maar volgens mij zijn ze bezig om hem om te turnen tot linkshalf...
Logisch natuurlijk, want we hebben al zoveel goede buitenspelers.

Dom als het waar is wat je zegt.
pi_51311710
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hoorde ik ook, hij schijnt niet snel genoeg te zijn als vleugelaanvaller.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51312443
presentatie van van der meyde morgen.
lollig
pi_51312464
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 01:31 schreef ub40_bboy het volgende:
presentatie van van der meyde morgen.
Wat gaat hij presenteren dan?
pi_51312481
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 01:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat gaat hij presenteren dan?
Het effect van klimaatverandering op het hedendaagse voetbal
pi_51312490
Over de dierentuin denk ik (gezien de hobby van z'n vrouw).
  dinsdag 10 juli 2007 @ 01:55:57 #126
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51312802
Zou wel een goeie grap zijn als Mandy morgen ineens gepresenteerd zou worden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51313100
Ben benieuwd de komende dagen wat er gaat gebeuren rondom Babeltje
  dinsdag 10 juli 2007 @ 02:27:58 #128
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51313217
Laat vd Meyde maar komen, hij zal ons versteld doen staan, die gast is goed.

Voor de linksbuitenpostie, haal Neri Castillo die gozert van mexico lekkere lepe linkspoot.
En riquelme moet weg bij villareal...halen....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 10 juli 2007 @ 02:37:20 #129
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51313313
Heb je weer gezopen Seth?
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51313468
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 02:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb je weer gezopen Seth?
wie wil jij als buitenspeler een verlegen belg zonder actie die een gemoedelijk sfeertje in de kleedkamer gewend is?
lollig
  dinsdag 10 juli 2007 @ 03:10:13 #131
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51313618
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 02:52 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

wie wil jij als buitenspeler een verlegen belg zonder actie die een gemoedelijk sfeertje in de kleedkamer gewend is?
Daar ging het niet om, maar wanneer Seth op dit tijdstip ineens met heldere gedachten komt, dan geloof ik niet dat 'ie nuchter is.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 03:31:25 #132
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51313798
WTF doe ik nog online op dit tijdstip
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51313863
Ik zou het doen, 20 miljoen is toch een gigantisch bedrag. Ik denk dat het bijna het maximum is wat er betaald wordt voor een speler uit de Nederlandse competitie. Je moet gewoon realistisch zijn en zien dat er grotere talenten vertrokken zijn voor minder.

Wat natuurlijk ook weer waar is, is dat het er aardig op lijkt dat de transfermarkt weer op gang is gekomen. Dat zou een hoger bedrag betekenen. En als je ziet dat er 24 miljoen voor Darren Bent neergelegd wordt..... En bijvoorbeeld het idiote bedrag wat er destijds voor Rooney is neergelegd. Tja dan kun je best meer vragen..
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
pi_51314447
Er staat in de krant dat mits Babel vertrekt er een nieuwe linkervleuger aanvaller bij moet komen. Ook staat er dat ze nog steeds zoeken naar een pinchhitter én een vervanger willen voor de Mul.
Dat laatste is wel opmerkelijk als je net Kennedy hebt gekocht vind ik.
pi_51314491
quote:
,,De afgelopen maanden heb ik echt naar deze dag uitgekeken’’, vertelt Kennedy over zijn eerste werkdag. De nieuwbakken Ajacied is zichtbaar trots op zijn nieuwe club. De 26-jarige middenvelder draagt zijn trainingsplunje met trots. De nieuwe nummer 7 in de Ajax-selectie is ambitieus gestart. ,,Ik heb me de afgelopen tijden goed voorbereid, heb me echt gefocust op deze voorbereiding. Vanaf het begin wil je toch een goede indruk maken op de mensen bij je nieuwe club.’’

De Zweed werd maandagmorgen in de Amsterdam ArenA hartelijk welkom geheten door zijn nieuwe trainer en ploeggenoten. De welkomstwoorden gingen vrijwel altijd samen met een verwijzing naar zijn kapsel. De oud-speler van FC Twente begint het nieuwe seizoen met een kortgeknipt schedeldak.

,,De reacties waren vooral grappig’’, lacht de bijna kale Kennedy. ,,Maar dit nieuwe kapsel heeft niks met mijn nieuwe club te maken. Ik was het al een tijdje van plan. Tijdens mijn vakantie heb ik de knoop doorgehakt en heb ik een kapper bezocht. In Griekenland was het 44 graden Celsius. Dat heeft ook meegespeeld.’’

nog een kale knikker in de selectie.
pi_51314615
quote:
'Motta onhaalbaar voor Ajax'
FC Barcelona is niet van plan om Thiago Motta voor een schijntje te laten vertrekken. De 24-jarige Braziliaan heeft te horen gekregen dat hij niet in de plannen voor komend seizoen voorkomt, maar geïnteresseerde clubs zullen diep in de buidel moeten tasten om hem over te nemen.

Naar verluidt wil Barcelona liefst acht miljoen euro ontvangen voor Motta, wiens contract in Nou Camp nog slechts één jaar doorloopt.

Door de vraagprijs van acht miljoen is de middenvelder direct onhaalbaar geworden voor Ajax, dat vorige maand nog interesse in hem toonde.
pi_51314737
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef SnakeNL het volgende:

[..]

Bron: Voetbalzone

Dus Liverpool heeft de 20 miljoen makkelijk nu
Wat denk je dat de CL heeft opgeleverd?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51314745
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Arveladze zou eigenlijk wel perfect zijn.
En daar laat je dus Babel voorgaan? Om Arveladze te halen?
pi_51314761
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:28 schreef Fides het volgende:
Hehe, wat een gedroom in dit topic. Ajax kan natuurlijk nooit Ribery, Kanoute of Gudjohnsson binnen halen.

Zenden heeft al getekend by l'OM.
Juist. En ook daarom is het zonde van Ryan weggaat. Je koopt er niet zo snel een speler voor terug...
pi_51314806
Door de verkoop van buitenspelers lijkt Ajax te gaan streven naar een 4-4-2 systeem met een man achter de spitsen. Babel mag voor dat geld van mij vertrekken. Ajax zou interesse hebben in Luis Fabiano van Sevilla. Ook heb ik vernomen dat hijzelf al rond is met Ajax (Bron AS). Tevens willen ze van het geld dat ze binnenhalen de contracten van Sneijder en Huntelaar openbreken en verlengen. Hiermee zou Sneijder een bedrag van 2 miljoen per jaar verdienen en een contract krijgen tot 2011. Van de verlenging van Huntelaar is nog niets bekend. Sneijder heeft verklaard er wel over na te willen denken. Ik denk dat we Van Geel dankbaar mogen zijn. Sinds deze man binnen is lopen spelers niet meer weg voor een schijntje en laten we aan grote topclubs zien dat ze wel met een zak geld moeten komen.
Van Geel
pi_51314829
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 07:59 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Door de verkoop van buitenspelers lijkt Ajax te gaan streven naar een 4-4-2 systeem met een man achter de spitsen. Babel mag voor dat geld van mij vertrekken. Ajax zou interesse hebben in Luis Fabiano van Sevilla. Ook heb ik vernomen dat hijzelf al rond is met Ajax (Bron AS). Tevens willen ze van het geld dat ze binnenhalen de contracten van Sneijder en Huntelaar openbreken en verlengen. Hiermee zou Sneijder een bedrag van 2 miljoen per jaar verdienen en een contract krijgen tot 2011. Van de verlenging van Huntelaar is nog niets bekend. Sneijder heeft verklaard er wel over na te willen denken. Ik denk dat we Van Geel dankbaar mogen zijn. Sinds deze man binnen is lopen spelers niet meer weg voor een schijntje en laten we aan grote topclubs zien dat ze wel met een zak geld moeten komen.
Van Geel
Wat je hier schetst (met name over de salarissen) klinkt dan wel weer goed. Als Wesley blijft...
pi_51314840
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 08:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wat je hier schetst (met name over de salarissen) klinkt dan wel weer goed. Als Wesley blijft...
Ja dat zeker weten. Ik heb dit gisteren allemaal vernomen. Via diverse bronnen. Ik hoop dat Wesley een verstandig besluit neemt.
pi_51314883
Luis Fabiano naar Ajax? Dat zou wel een fantastische aankoop zijn, maar ik ga er vooralsnog niet van uit dat hij komt. Afwachten maar.

Als Van Geel het voor elkaar krijgt om de contracten van Wesley en KJH open te breken en te verlengen dan verdiend deze man echt een standbeeld. Van Geel is enorm goed bezig.
pi_51315121
denk dat Sneijder zijn contract niet wéér gaat verlengen aangezien hij dan helemaal lang aan Ajax vast zit. Niet dat dat zo erg is, maar dan kan Ajax hem ook aan zijn contract houden; iets wat Sneijder niet wilt. Ben ook benieuwd wat de bron daarvan is (de mogelijke verlening van KJH en SNeijder)
Haleloeja
  dinsdag 10 juli 2007 @ 08:39:58 #145
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51315124
Liever nog een linksbenige centrale verdediger erbij, want 100% overtuigd van Thomas Vermaelen ben ik nog niet, het blijft natuurlijk een Belg.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51315280
quote:
Tegenstijdige berichtgeving over Babel

dinsdag 10 juli, door SV, Amsterdam, 07:23u, AD/Independent

Ryan Babel net als Kenneth Perez een speelbal te worden van de media. In het AD staat dinsdag dat er nog veel stappen genomen moeten worden voor de transfer. The Independent meldt dat de overgang bijna rond is.

Volgens de Engelse krant komt Babel woensdag naar Liverpool om een medische keuring te doorstaan. In het Algemeen Dagblad zegt de linksbuiten van Ajax dat hij wel naar Liverpool wil. Zijn zaakwaarnemer Haatregt erkent wel dat de clubs eerst akkoord moeten worden en daarna de speler nog.

Er spelen ook nog sportieve eisen. Babel wil niet 'de zoveelste keus' worden in Engeland.
Ga nou niet lastig lopen doen Babel
pi_51315335
Ben benieuwd voor hoeveel Babel weggaat.
pi_51315484
Dit is trouwens het bewijs om een flink deel van het geld te investeren in goede scouting bij de jeugdopleiding. Er hoeft maar 1 briljantje tussen te zitten en je hebt hele DIKKE winst…
Haleloeja
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:09:55 #149
52871 Blight
Supersized.
pi_51315535
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 07:59 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Van Geel
Als dat allemaal waar is mogen we verschrikkelijk hard onze handjes dicht knijpen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51315548
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Gelderland het volgende:
denk dat Sneijder zijn contract niet wéér gaat verlengen aangezien hij dan helemaal lang aan Ajax vast zit. Niet dat dat zo erg is, maar dan kan Ajax hem ook aan zijn contract houden; iets wat Sneijder niet wilt. Ben ook benieuwd wat de bron daarvan is (de mogelijke verlening van KJH en SNeijder)
Bij de mogelijke verkoop van Ryan Babel aan Liverpool zou Ajax een dubbele deal kunnen slaan. De prijs zou minimaal 20 miljoen euro zijn en zou maar voor een heel klein gedeelte aan een nieuwe linksbuiten worden besteed.

Verder zou Ajax van het overige geld de contracten van Huntelaar én Sneijder openbreken. Klaas-Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zouden dan tot en met 2011 kunnen bijtekenen bij Ajax en Huntelaar zou daar in ieder geval wel interesse in hebben. Verder zou Sneijder er nog mogelijk over nadenken.

Ajax zou Huntelaar en Sneijder een forse opslag willen geven. Sneijder zou dé groot verdiener van Ajax kunnen worden met een loon van ongeveer 2 miljoen euro per jaar. Daarbij zou het vertrek van Sneijder en Huntelaar definitief de wereld uit lijken. Verder zou Ajax de transfersom nog een flink kunnen opschroeven.

Als nieuwe linksbuiten zou dan waarschijnlijk Lasse Nilsson of Fabio Coentrao willen presenteren. Laatsgenoemde is op dit moment actief op het WK - U 20 en en speelt bij Rio Ave. Ajax zou al bij Rio Ave hebben geinformeerd. Waarschijnlijk zouden Mitea en Manucharyan bij het vertrek van Babel zeker blijven. Bron Soccernews.nl
pi_51315599
Eerst moet Babel nog vertrekken idd
Haleloeja
pi_51315684
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef Gelderland het volgende:
Eerst moet Babel nog vertrekken idd
Ik heb daar wel vertrouwen in dat het gebeurt. Let wel van mij hoeft Babel niet weg maar als je met dat geld dit gaat doen dan ben ik daar blij mee.
pi_51315700
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Ik heb daar wel vertrouwen in dat het gebeurt. Let wel van mij hoeft Babel niet weg maar als je met dat geld dit gaat doen dan ben ik daar blij mee.
Als men met het geld doet wat jij eerder schetst prima.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:20:11 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51315719
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:10 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Blablablablablaat.

Bron Soccernews.nl
Leuk stukje, alleen na het lezen van je bron, neem ik het niet meer serieus.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:22:50 #155
52871 Blight
Supersized.
pi_51315770
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Het lijkt me sowieso vrij onwaarschijnlijk dat Sneijder op een contractverlenging ingaat.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:24:01 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51315791
pi_51315893
13,5 miljoen pond, das 21 miljoen toch?
pi_51315923
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:29 schreef Scorpie het volgende:
13,5 miljoen pond, das 21 miljoen toch?
Dat klopt.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:33:32 #159
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51315959
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat klopt.
duurste transfer ooit binnen Ajax lijkt mij.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:34:21 #160
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51315980
Nou haal de strik maar vast uit de kast zou ik zeggen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_51315997
En ik maar denken dat Wesley echt het meeste zou opleveren
pi_51316030
Sjezus das een hoop geld. Doet ie goed, die van Geel van jullie. Ik ben erg benieuwd hoe Babel het gaat doen daar in Engeland.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:38:24 #163
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_51316054
Is de duur van het contract nou echt van zo'n grote invloed? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een club wel 20 miljoen over heeft voor Babel, maar geen 15 miljoen voor Sneijder. Als ik als trainer mocht kiezen tussen beide spelers, zou ik wel weten wie ik het liefst in mijn elftal zou hebben.
Natuurlijk zijn het compleet verschillende spelers op verschillende posities, maar ik zou meer toegevoegde waarde zien van Sneijder in mijn team dan Babel.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:42:34 #164
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51316116
Lijkt wel alsof die Engelse clubs elkaar proberen af te troeven door de duurste transfers, Manchester United haalde al Nani en Anderson voor meer dan 20 miljoen euro per stuk en ook Carlos Tevez staat in de belangstelling, Liverpool kocht al fernando Torres voor zo'n 36 miljoen euro en is nu van plan de hoofdprijs te betalen voor Ryan Babel. Niet verkeerd voor Ajax, je moet nog maar zien of je ooit nog zo'n aanbieding ontvangt voor één van je spelers, denk zelfs dat KJH en Wesley Sneijder dit niet opbrengen.
pi_51316134
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
Is de duur van het contract nou echt van zo'n grote invloed? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een club wel 20 miljoen over heeft voor Babel, maar geen 15 miljoen voor Sneijder. Als ik als trainer mocht kiezen tussen beide spelers, zou ik wel weten wie ik het liefst in mijn elftal zou hebben.
Natuurlijk zijn het compleet verschillende spelers op verschillende posities, maar ik zou meer toegevoegde waarde zien van Sneijder in mijn team dan Babel.
Ik ook
Maar volgens mij heeft Wesley nog al pech dat bij bijna alle grote teams die zulke bedraggen kunnen ophoesten voor hem al meer dan uitstekende middenvelders rond lopen en dat dus niemand hem nodig heeft.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:44:00 #166
52871 Blight
Supersized.
pi_51316145
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
Natuurlijk is dat van grote invloed. Die miljoenen worden grotendeels gebaseerd op de duur van het contract en vooral het daarmee gemoeide salaris van de speler. In feitte koopt in dit geval Liverpool het contract van Babel bij Ajax af. Aangezien Babel recentelijk heeft verlengd en daarmee ongetwijfeld een salarisverhoging mee gepaard is gegaan, ligt de transfersom voor Babel erg hoog. Sneijder zal dan wel een stuk meer verdienen, maar dat contract loopt nog maar één seizoen door. Natuurlijk schroeven clubs de transfersom voor spelers die zij graag behouden wel wat omhoog, maar de basis van de vraagprijs is toch echt de contractduur/kosten en niet de kwaliteit van de speler. Voetbal is zakelijk.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:44:13 #167
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51316151
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
Nou haal de strik maar vast uit de kast zou ik zeggen.
pi_51316316
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:44 schreef Blight het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat van grote invloed. Die miljoenen worden grotendeels gebaseerd op de duur van het contract en vooral het daarmee gemoeide salaris van de speler. In feitte koopt in dit geval Liverpool het contract van Babel bij Ajax af. Aangezien Babel recentelijk heeft verlengd en daarmee ongetwijfeld een salarisverhoging mee gepaard is gegaan, ligt de transfersom voor Babel erg hoog. Sneijder zal dan wel een stuk meer verdienen, maar dat contract loopt nog maar één seizoen door. Natuurlijk schroeven clubs de transfersom voor spelers die zij graag behouden wel wat omhoog, maar de basis van de vraagprijs is toch echt de contractduur/kosten en niet de kwaliteit van de speler. Voetbal is zakelijk.
Het contract van Sneijder loopt tot 2009, dus nog 2 seizoenen. Maar goed dat Babel bij heeft getekend. Scheelt nu toch weer 10miljoen ofzo Dank u oh grote Baab.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:54:04 #169
52871 Blight
Supersized.
pi_51316346
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het contract van Sneijder loopt tot 2009, dus nog 2 seizoenen.
Je hebt gelijk. Stond even fout in mijn geheugen.
pi_51316436
Voor 21 miljoen wil ik hem wel naar Liverpool rijden. Jeetje als dit waar is, sluiten we een werelddeal
pi_51316463
Geweldig als hij 21 miljoen zou opbrengen. Begin het nu zelf bijna te geloven.
pi_51316478
Zow heej wat een geld!
Zou wel een top deal zijn!
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_51316495
Realiseer wel dat we dit indirect allemaal aan HtC hebben te danken. HIJ heeft Babel dit seizoen door laten breken.
En wat kan v. Geel geweldig zaken doen.
Daarbij denkt iedereen(inclusief mezelf) aan welke speler we voor dat bedrag kunnen halen. En nee, v. Geel denkt gelijk Sneijder en Huntelaar te strikken met een gigantisch salaris. Deze man is de grootste aanwinst voor Ajax sinds jaren.

In geval van een 4-4-2 systeem misschien toch Sterchele?

François Sterchele vertrekt niet naar SC Heerenveen
Gepubliceerd op 10-07-07 om 06:58 door Stefan Ashouwer

SC Heerenveen zal zich deze zomer niet versterken met de Belg François Sterchele. SC Heerenveen en Germinal Beerschot waren tot een akkoord gekomen, de transfer ketste alsnog af omdat de aanvaller een transfer naar Heerenveen van de hand wees.

“Op clubniveau hadden we een akkoord met Heerenveen, maar Sterchele paste voor de transfer. Het bod van Heerenveen was nochtans erg goed”, Aldus Herman Kesters, de vice-voorzitter van Germinal Beerschot.

Sterchele, die afgelopen seizoen met 21 doelpunten topscoorder werd in de Belgische competitie, lijkt niet naar SC Heerenveen te vertrekken omdat er nog een andere club aast op zijn handtekening. Volgens Belgische geruchten is ook Standard Luik in de race om de spits te contracteren. Germinal Beerschot geeft de aanvaller tot woensdag om van club te ruilen.
pi_51316505
Nu maar lijstjes maken van spelers die Ajax nog moet halen
pi_51316533
21 Miljoen, wat gaan we daarmee doen
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:04:40 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51316583
Nadeel is dat de clubs van de spelers waar Ajax interesse in toont, ook weten dat Ajax nu een smak geld te besteden heeft, veel prijzen zullen nu krankzinnig stijgen. Maar goed, haal Darijo Srna, Luka Modric en Marouane Chamakh maar, dan komt het allemaal vast wel goed!
pi_51316670
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
Nadeel is dat de clubs van de spelers waar Ajax interesse in toont, ook weten dat Ajax nu een smak geld te besteden heeft, veel prijzen zullen nu krankzinnig stijgen.
Wanneer we spelers voor deze bedragen van de hand gaan doen, en daarbij goede spelers bij Ajax ook een enorm slaris kunnen verdienen, behoren we gewoon bij de topclubs van Europa.
Nu moeten we sportief gezien nog bij de Europese top komen.

Volgend jaar dan maar de dubbel en CL?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:09:03 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51316692
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:08 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Wanneer we spelers voor deze bedragen van de hand gaan doen, en daarbij goede spelers bij Ajax ook een enorm slaris kunnen verdienen, behoren we gewoon bij de topclubs van Europa.
Nu moeten we sportief gezien nog bij de Europese top komen.

Volgend jaar dan maar de dubbel en CL?
Stapsgewijs, eerst JC-schaal winnen, daarna plaatsen voor CL, landskampioen worden en beker winnen!
pi_51316696
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg dat je het niet serieus neemt. Maar neemt niet weg dat als het waar is dat het super zou zijn!!
pi_51316722
Zolang Sneijder en Huntelaar maar blijven, komt dit seizoen alles goed!

Babel vertrekt. Hopelijk geeft dit Perez weer wat meer uitzicht op een basisplaats. Ik ben er van overtuigd dat hij ook als linkerspits belangrijk kan zijn. En zijn rendement zal zeker weten hoger zijn dan dat van Babel
pi_51316725
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:01 schreef DouweEgbert het volgende:
Realiseer wel dat we dit indirect allemaal aan HtC hebben te danken. HIJ heeft Babel dit seizoen door laten breken.
En wat kan v. Geel geweldig zaken doen.
Daarbij denkt iedereen(inclusief mezelf) aan welke speler we voor dat bedrag kunnen halen. En nee, v. Geel denkt gelijk Sneijder en Huntelaar te strikken met een gigantisch salaris. Deze man is de grootste aanwinst voor Ajax sinds jaren.
eens, maar vlak de rol van het EK -21 niet uit. Daar heeft Liverpool de knoop doorgehakt denk ik. Foppe dus ook.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:10:23 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51316734
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:09 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg dat je het niet serieus neemt. Maar neemt niet weg dat als het waar is dat het super zou zijn!!
Klopt, dat ben ik met je eens, maar Soccernews.nl is dezelfde categorie als Sport.be!
pi_51316788
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:10 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Als nieuwe linksbuiten zou dan waarschijnlijk Lasse Nilsson of Fabio Coentrao willen presenteren. Laatsgenoemde is op dit moment actief op het WK - U 20 en en speelt bij Rio Ave. Ajax zou al bij Rio Ave hebben geinformeerd. Waarschijnlijk zouden Mitea en Manucharyan bij het vertrek van Babel zeker blijven. Bron Soccernews.nl
Fabio Coentrao heeft pas een contract voor 6 seizoenen bij Benfica getekend
pi_51316822
20 miljoen voor Babel, Van Geel lacht zich dood als Liverpool dat biedt .
pi_51316824
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, dat ben ik met je eens, maar Soccernews.nl is dezelfde categorie als Sport.be!
BBC daarentegen
pi_51316847
Foppe bedankt!
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_51316861
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

BBC daarentegen
idd
quote:
Liverpool make improved Babel bid

Ajax winger Ryan Babel is being courted by Liverpool
Babel impressed for Holland in the European Under-21 Championship

Liverpool are closing in on a £13.5m deal for Ryan Babel after Ajax admitted boss Rafa Benitez had made an improved bid for the Holland under-21 star.

BBC Five Live Sport revealed Liverpool had initially offered £10m for the 20-year-old forward.

But Ajax technical director Martin van Geel said: "Liverpool are very serious about signing Babel and have made an offer a lot higher than before.

"Because they want him so much, I think we will lose him."

The Dutch club are holding out for £13.5m for Babel, who has also been linked to Arsenal.

Babel's agent told Sportweek magazine: "Liverpool have made a bid for Ryan but he hasn't spoken with them.

"We can only speak when Ajax say the clubs have an agreement, and phase two can start, but it's not that far yet."

But Five Live football correspondent Jonathan Legard has been told a deal could go through on Wednesday.

He said: "Babel was strongly linked to Arsenal but Liverpool have made their move and it seems they will use the money from Craig Bellamy's move to West Ham to bring in one of Europe's finest young talents."

Babel impressed as part of the Holland Under-21 team that won the recent European Championship.

Liverpool boss Benitez signed striker Fernando Torres from Atletico Madrid last week and admitted he was looking to sign wide players to help supply his new acquisition.

Babel made 27 Eredivisie appearances for Ajax last season, scoring five goals.
Kassa
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:14:56 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51316862
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:13 schreef Sloggi het volgende:
20 miljoen voor Babel, Van Geel lacht zich dood als Liverpool dat biedt .
Die zit nog in zijn lachkick vanwege de vijf miljoen euro van Sevilla voor Tom de Mul.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:15:59 #189
52871 Blight
Supersized.
pi_51316882
Die legendarische Ajax koffie moet wel verdomd goed smaken.
pi_51316888
Op sky sports staat dit vemeld:
quote:
Liverpool are closing in on the signing of Ajax ace Ryan Babel after they upped their offer for the forward.

Babel's agent confirmed on Monday that Liverpool had lodged a bid for the highly-rated 20-year-old.

Babel was a member of the Holland squad for the 2006 World Cup and was also a star performer for the Under 21 team in the recent European Championship.

Liverpool's initial bid was believed to have been rejected by Ajax, but Rafa Benitez is thought to have increased his offer for the Dutch international as he looks to beat Arsenal to Babel's signature.

Ajax's technical director Martin van Geel has confirmed Liverpool have increased their bid for Babel and the Dutch giants are resigned to the versatile forward moving on.

"Liverpool are very serious about signing Babel and have made an offer a lot higher than before," van Geel told The Sun.

"Because they want him so much, I think we will lose him."

Babel has never hidden his desire to play in England and Benitez is hoping to push through a deal as he builds a squad capable of challenging for honours on all fronts.
pi_51316920
Laten we hopen dat Sevilla, voor het presenteren van de Mul, hem niet laten omkleden in de kleedkamer.
Wie weet hoe de sfeer daar is.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:18:57 #192
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51316948
Met het geld dat voor Ryan Babel gevangen wordt, moet Khalid Boulahrouz toch wel haalbaar zijn? Volgens de BBC zou hij naar Sevailla mogen voor 3,5 miljoen Pond (dus ruim 5 miljoen euro), dat moet voor Ajax toch ook te doen zijn?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:19:21 #193
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51316961
£13.5m... Thats SICK..!
pi_51316983
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Met het geld dat voor Ryan Babel gevangen wordt, moet Khalid Boulahrouz toch wel haalbaar zijn? Volgens de BBC zou hij naar Sevailla mogen voor 3,5 miljoen Pond (dus ruim 5 miljoen euro), dat moet voor Ajax toch ook te doen zijn?
v. Geel kennende gaat hij dat geld echt niet uitgeven.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:20:39 #195
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51316994
Wel jammer voor Ajax. Babel is een geweldige voetballer, kan écht een grote worden. Maar ja, 21 miljoen pleuri is wel VEEL.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_51317005
Ach, wij kunnen Babel verkopen, en 010 heeft zijn talentenpools.
pi_51317022
Babel kan inderdaad een grote worden, maar als je voor een speler die op dit moment zo'n ontzettend laag rendement heeft ruim 20 miljoen euro kan vangen, moet je hem natuurlijk wel verkopen.
pi_51317044
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:16 schreef sjimz het volgende:
Op sky sports staat dit vemeld:
[..]
Dat is gewoon de VI versie in t Engels.
pi_51317048
Ik lach me kapot
pi_51317054
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik lach me kapot
Ik wacht nog even af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')