Ik heb daar wel vertrouwen in dat het gebeurt. Let wel van mij hoeft Babel niet weg maar als je met dat geld dit gaat doen dan ben ik daar blij mee.quote:
Als men met het geld doet wat jij eerder schetst prima.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel vertrouwen in dat het gebeurt. Let wel van mij hoeft Babel niet weg maar als je met dat geld dit gaat doen dan ben ik daar blij mee.
Leuk stukje, alleen na het lezen van je bron, neem ik het niet meer serieus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:10 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Blablablablablaat.
Bron Soccernews.nl
Dat had ik dus ook. Het lijkt me sowieso vrij onwaarschijnlijk dat Sneijder op een contractverlenging ingaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leuk stukje, alleen na het lezen van je bron, neem ik het niet meer serieus.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:29 schreef Scorpie het volgende:
13,5 miljoen pond, das 21 miljoen toch?
duurste transfer ooit binnen Ajax lijkt mij.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
Is de duur van het contract nou echt van zo'n grote invloed? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een club wel 20 miljoen over heeft voor Babel, maar geen 15 miljoen voor Sneijder. Als ik als trainer mocht kiezen tussen beide spelers, zou ik wel weten wie ik het liefst in mijn elftal zou hebben.
Natuurlijk zijn het compleet verschillende spelers op verschillende posities, maar ik zou meer toegevoegde waarde zien van Sneijder in mijn team dan Babel.
Natuurlijk is dat van grote invloed. Die miljoenen worden grotendeels gebaseerd op de duur van het contract en vooral het daarmee gemoeide salaris van de speler. In feitte koopt in dit geval Liverpool het contract van Babel bij Ajax af. Aangezien Babel recentelijk heeft verlengd en daarmee ongetwijfeld een salarisverhoging mee gepaard is gegaan, ligt de transfersom voor Babel erg hoog. Sneijder zal dan wel een stuk meer verdienen, maar dat contract loopt nog maar één seizoen door. Natuurlijk schroeven clubs de transfersom voor spelers die zij graag behouden wel wat omhoog, maar de basis van de vraagprijs is toch echt de contractduur/kosten en niet de kwaliteit van de speler. Voetbal is zakelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
Is de duur van het contract nou echt van zo'n grote invloed? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een club wel 20 miljoen over heeft voor Babel, maar geen 15 miljoen voor Sneijder. Als ik als trainer mocht kiezen tussen beide spelers, zou ik wel weten wie ik het liefst in mijn elftal zou hebben.
Natuurlijk zijn het compleet verschillende spelers op verschillende posities, maar ik zou meer toegevoegde waarde zien van Sneijder in mijn team dan Babel.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
Nou haal de strik maar vast uit de kast zou ik zeggen.
Het contract van Sneijder loopt tot 2009, dus nog 2 seizoenen. Maar goed dat Babel bij heeft getekend. Scheelt nu toch weer 10miljoen ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat van grote invloed. Die miljoenen worden grotendeels gebaseerd op de duur van het contract en vooral het daarmee gemoeide salaris van de speler. In feitte koopt in dit geval Liverpool het contract van Babel bij Ajax af. Aangezien Babel recentelijk heeft verlengd en daarmee ongetwijfeld een salarisverhoging mee gepaard is gegaan, ligt de transfersom voor Babel erg hoog. Sneijder zal dan wel een stuk meer verdienen, maar dat contract loopt nog maar één seizoen door. Natuurlijk schroeven clubs de transfersom voor spelers die zij graag behouden wel wat omhoog, maar de basis van de vraagprijs is toch echt de contractduur/kosten en niet de kwaliteit van de speler. Voetbal is zakelijk.
Je hebt gelijk. Stond even fout in mijn geheugen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het contract van Sneijder loopt tot 2009, dus nog 2 seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |