hij/zij (ben ik nog niet achter) glanst iigquote:
Daarom is het ook een robijn, zeg maarquote:
En als ik dat nou niet wil zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom is het ook een robijn, zeg maar
ik volg je iig niet meerquote:
Okequote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel de neuk up shutten
quote:
Klein stukje van jou heb ik al genoeg aan hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
Ik ben er, sort of...
Stukje voor- of stukje achterkantquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klein stukje van jou heb ik al genoeg aan hoor
Hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
Ik ben er, sort of...
Achterkant, beetje lekker aan zoeen biefstukje knabbelenquote:
Hoiquote:
Volgens mij zijn dat speklapjes...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achterkant, beetje lekker aan zoeen biefstukje knabbelen
Zo zo, stil hoor, ineensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie vinden elkaar aardig he, Ynske en Marc?
dat heet werkenquote:
When you least expect it......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef Ynske het volgende:
dat is nu iets waar ik totaal niet aan toe ben
quote:
Routertje al eens uit/aangezet, modem uit/aan gezet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:21 schreef Kuukske het volgende:
Nou, wij hadden tof internet. En toen zat ik ineens alleen nog maar in verbinding met ons routertje. En niet meer met internet zelf. Volgens de meldingen op de pc.
De browser weigert ieder contact met Fok! en andere levensbedreigende en levensdodende websites..
Je hebt een router van de Gristen unie, met kuischheidschfiltertquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:21 schreef Kuukske het volgende:
Nou, wij hadden tof internet. En toen zat ik ineens alleen nog maar in verbinding met ons routertje. En niet meer met internet zelf. Volgens de meldingen op de pc.
De browser weigert ieder contact met Fok! en andere levensbedreigende en levensdodende websites..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |