quote:
Wacht, ik bel je ffquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:15 schreef es70 het volgende:
'Knock, knock, anybody there' (Ja, ik heb een stomme ringtone).
Mijn week is 'doormidden'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
De dinsdagochtend zit er weer op. Dat is altijd wel fijn.
Hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:32 schreef Ynske het volgende:
oi
Hm, de mijne net begonnen.quote:
ik moet nog 1 dagquote:
oi oiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, de mijne net begonnen.
Hoi Ynske.
Ik heb een super lang weekendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, de mijne net begonnen.
Hoi Ynske.
Lekker he, nog 1 dagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet nog 1 dag
en dan ga ik naar mijn paps en mams, uren in bad liggen
en proberen om van mijn klote gevoel af te komen
eigenlijk kan de wereld me niet meer boeienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker he, nog 1 dag
En urren in bad liggen ook
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk kan de wereld me niet meer boeien
ben mezelf kwijt
ik weet waar ie is, maar daar kan en mag ik niets meer meequote:
Hmmmm, daar moet toch een oplossing voor zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet waar ie is, maar daar kan en mag ik niets meer mee
jah de situatie accepteren en een plaatsje gevenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, daar moet toch een oplossing voor zijn?
Gaat tijd kosten dus, das moeilijk ja, je wil het altijd snellerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah de situatie accepteren en een plaatsje geven
accepteren, ik kan niet meer als me erbij neerleggen
een plaatsje geven, ik probeer t , maar t is zo verdomde moeilijk
Het gaat wel lukken, ik kon het zelf ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah de situatie accepteren en een plaatsje geven
accepteren, ik kan niet meer als me erbij neerleggen
een plaatsje geven, ik probeer t , maar t is zo verdomde moeilijk
tis wel zo dat jij tenminste nog mensen om je heen hebt die van je houdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat wel lukken, ik kon het zelf ook
Jij vanzelf ook. Depri mensen zijn zeker niet aantrekkelijk, dus daar zul je eerst wat aan moeten doen. (been there....)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis wel zo dat jij tenminste nog mensen om je heen hebt die van je houden
"Nee, dan word ik opgepakt"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef es70 het volgende:
De eerste is binnen.
De eerste: "Zou je dat wel doen, in je eentje naar Londen, zo met die bommen enzo?"
Je ouders werken je tegen om ergens te werken? Waarom zouden ze je tegenwerken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij vanzelf ook. Depri mensen zijn zeker niet aantrekkelijk, dus daar zul je eerst wat aan moeten doen. (been there....)
Ik heb er 1 overigens, zoals je weet. Mijn ouders zijn vaag tegenwoordig, ze werken me zelfs tegen om ergens te werken....
Weet ik veel, het boeit me niet meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ouders werken je tegen om ergens te werken? Waarom zouden ze je tegenwerken?
Goedemiddag.
Hey.quote:
O oke. Zal er over zwijgen.quote:
ZIt je in de vrouwenhandel Pheno?quote:
Gisteren rond een uur of 11 werkte het weer. Dus hopelijk vandaag ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
![]()
Hoe staat het met je internet?
Wat heb je er aan gedaan? Of werkte het opeens vanzelf weer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren rond een uur of 11 werkte het weer. Dus hopelijk vandaag ook
dat klopt dat weet ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij vanzelf ook. Depri mensen zijn zeker niet aantrekkelijk, dus daar zul je eerst wat aan moeten doen. (been there....)
Ik heb er 1 overigens, zoals je weet. Mijn ouders zijn vaag tegenwoordig, ze werken me zelfs tegen om ergens te werken....
Als het dwerghamstertje maar je wel wat kan opfleuren af en toequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt dat weet ik
maar zie t gewoon heel grauw op dit moment
heb net een russisch dwerghamstertje gehaald
ik hoop tquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als het dwerghamstertje maar je wel wat kan opfleuren af en toe
Ik hem m Eavan genoemdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel joh.. Huisdieren zijn voor vermaak, dat merk ik al aan mijn beestje. De acties die hij af en toe doet
ie-van. Klinkt russischquote:
vond ik een schattige naamquote:
Ierse naamquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ie-van. Klinkt russisch
of e-a-van, klinkt een beetje LotR
Ah,. Hij/zij schittert dus?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ierse naam
Eavan komt van t Ierse Aoibheann, wat betekend; mooie schitering/glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |